![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Mwah, misschien voor Oranje, omdat we leuk en aantrekkelijk voetbal willen zien.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
2. Ik ben het met je eens dat hij in Oranje plaats moet maken voor anderen, maar dat heeft meer te maken met de speelwijze dan met Kuyt. Zoals de opstelling nu is speel je met 4 aanvallers, als 1 van die 4 dan ook nog eens Kuyt is schiet je aanvallend tekort. Maar Kuyt doet genoeg verdedigend werk om wel van nut te zijn, alleen niet als je er al 6 hebt lopen die dat ook doen. Hij is meer een spits die oorlog moet maken en veel werk verzet dan iemand die tegen de handbalverdedigingen waar we tegen komen te staan met een slimme steekbal of loopactie een goal forceert. Komt nog eens bij dat hij al over de 30 is, voor iemand die het puur van zijn loopvermogen moet hebben komt hij aan zijn einde. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Nee, het is gewoon altijd een vrij behouden trainer. Dat gaat heel lastig samen met Nederlands voetbal. Je hoeft heus niet als een dolle aan te vallen, maar bij een behouden concept ga je belangrijke waarden binnen ons voetbal beperken en vervolgens verslechteren. Verder vind ik het persoonlijk ook echt een totaal niet interessante kerel, en spreekt zijn hele aanpak/loopbaan mij niet aan. Samen met Dick Advocaat voert hij het lijstje van Nederlandse voetbalmensen aan waar ik to-taal niks mee heb.
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
__________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#55 | ||
Die kritiek op Van Persie kan ik echt niet tegen. Dat ligt toch echt aan Bert met z'n opstellingen. Met twee buitenspelers en een Sneijder zonder oogkleppen zou Van Persie bij Oranje ook goed functioneren. Maar dat snapt Bert niet. Dat argument dat Kuyt zoveel verdedigend werk doet word ik ondertussen ook helemaal simpel van. De lul staat links- of rechtsbuiten, dan moet je af en toe meelopen met de back als die opkomt, maar je hoeft niet 360 sprintjes op en neer te trekken per wedstrijd, daar heb je de middenvelders voor. In principe zou het ooit nuttig kunnen zijn tegen een heel aanvallend ingestelde back, maar ik ga dan toch liever uit van eigen kracht, zet er maar een goede links/rechtsbuiten tegenover en zorg er maar voor dat die back het wel uit z'n hoofd laat om op te komen. |
|||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Kuijt kan niet eens een bal in één handeling aannemen. Nou kan dat iedereen weleens overkomen maar bij die kerel springen 90 minuten ballen 2 meter weg als ie wordt aangespeeld. Wat kan ik me daar kapot aan ergeren. Zo'n gast hoort niet in Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
En dat datgene wat Kuyt toevoegt in Oranje niet belangrijk is ben ik het al met je eens geweest, daar ga ik het niet nog een keer over hebben. De enige positie waar hij niet direct door de mand zou vallen is in de spits, maar daar hebben we genoeg betere keuze lopen. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Maar zoals ik al zei, dat Kuyt geen basisplek verdient in Oranje ben ik gewoon met je eens. Maar dat Kuyt helemaal niks toevoegt is overdreven, dat datgene wat hij toevoegt niet bij zijn positie hoort is wat anders. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#61 | |
|
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
En maakt hij loopacties richting de goal, dus ook meer gevaar als Oranje niet rondt de 16 hangt.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Elia moet weer snel ergens in de basis, want als het enige wat je toe voegt is dat je het veld breed houdt kan je daar ook mij neerzetten. Ik zie op het moment dan liever Narsingh.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Kuijt.
.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Geen Douglas op het EK.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
#68 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Douglas blijft een ruwe diamant, geen juwelier die hem verder weet te polijsten.
Degenen die klagen over Bertje zijn kennelijk vergeten hoe het onder Van Gaal, Van Basten, Adriaanse en Rijkaard (behalve op 't EK zelf) was. Hiddink was de laatste die er wat van maakte. Bertje zou wel moeten stoppen na 2012, dan is het mooi geweest. Dat contract tot 2016 of zo is veuls te lang. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Wanneer was Adriaanse bondscoach?
.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Na 2012 moet je beginnen aan een gedeeltelijk nieuwe lichting dus een nieuwe bondscoach die onbevooroordeeld is ten opzichte van de gevestigde namen zou wel fijn zijn. Anders zal je zien dat Bert te lang vasthoud aan van Bommel ofzo, of erger, Mathijssen.
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Maher, Narsingh en Collins John in voorselectie
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Collins John?!
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Inderdaad goed om die jongens nu al op te roepen en evt. te laten proeven aan het Ned. Elftal. Zullen wellicht nog afvallen bij de echte selectie maar dit is toch een teken voor die jongens dat ze er heel dicht tegenaan zitten
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
Had het kunnen weten.Vurnon Anita (Ajax), Mark van Bommel (AC Milan), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Jeffrey Bruma (HSV), Urby Emanuelson (AC Milan), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (FC Twente), Luuk de Jong (FC Twente), Nigel de Jong (Manchester City), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV), Adam Maher (AZ), Joris Mathijsen (Málaga), Luciano Narsingh (sc Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal), Erik Pieters (PSV), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Ron Vlaar (Feyenoord), Michel Vorm (Swansea City) en Georginio Wijnaldum (PSV). De gehele voorselectie. |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Prima ja.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Denk vooral om Maher voor ons te winnen eerlijk gezegd. Zodat hij niet voor de Riffijnen kiest.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
#84 |
|
En waarom wordt Boulahrouz nog steeds opgeroepen?
EN WAAR IS CLASIE VUILE STINK VAN MARWIJK?!??!!? |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Strootman, Anita, Kuijt, Mathijsen, Boulahrouz.
!!!
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ben vooral benieuwd voor welke positie Anita is geselecteerd
Als verdedigende middenvelder zou ik het niet eens zo'n verkeerde keuze vinden, maar ja.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Nee Pieters voorselecteren is nog wel het toppunt zeg.....echt WTF?
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Anita hoort op geen enkele positie in Oranje...
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Welke back zou je dan oproepen?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Tof! Jammer dat niet gelijk Clasie ook bij de voorselectie zit, maar je kan niet alles hebben
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Ja want die doet het zo fantastisch bij Vitesse
![]() Stam en Zuiverloon zijn geen opties, Janmaat nog te licht. Ik ben benieuwd wat jullie alternatief voor Boulahrouz is dan. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Willems
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Oranje #9 Met een EK op komst.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|