![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 | |
|
Het laatste nieuws:
"Lastercampagne" van de Omrop Fryslan tegen Robert Veenstra:
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Assaidi kan mooi op tijd weer terug zijn.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pure lastercampagne dat filmpje.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
En dan laten ze het gokincident ook nog wijselijk buiten de reportage. Blijkbaar toch niet zo zeker van hun zaak daarover...?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nee, ze hebben er daarmee volledig naast gezeten denk ik. Het is vooral weer erg uit de omgeving van Riemer en Foppe.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zaterdag op de counter in Heerenveen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Breuer in oranje
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Breuer is de verpersoonlijking van alle redenen waarom je geen Eredivisie voetbal zou moeten kijken.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vinnik niet, er zijn wel vervelender voetballers. Hij is gewoon slecht maar er zijn wel akeliger spelers.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
nep-fries
|
Zie TT:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Onze spelers hebben zelf Abelenstravrees.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gewoon de tweede plek dit jaar
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Heb er even contact over gehad en het is echt oorlog tussen Omrop Fryslan en Robert Veenstra. Wie er ook gelijk heeft, het lijkt me zaak dat ze het snel bij leggen.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Als het waar is, is het behoorlijk zwak van de Omrop. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
We hebben onze eigen soap
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ben benieuwd of de LC hier over gaat schrijven.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik geloof best dat er iets aan de hand is maar dit verhaaltje hangt aan elkaar van de vermoedens, anonieme bronnen en onbelangrijke dingen.
- niet in contact staan met Riemer - so what? - Foppe - heeft gewoon een functie nu - sponsortrip met de auto - anonieme bron en so what? - Hij heeft er dus voor gezorgd dat Jans er nog zit, lijkt me niet zo verkeerd - en met harde hand en niet veel vrienden hebben, dat is hear say en misschien wel niet eens zo verkeerd. Ik zie niet echt hele grote kwalijke zaken in dit verhaal __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik moet maar geen schrijver worden,
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
De Omrop loopt echt weg met Henk Hoekstra en Yme Kuiper omdat ze altijd klaar stonden voor de Omrop, maar die hebben pas echt recht op een vernietigend item. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Die theorie is hier ook wel voorbij gekomen maar nooit hard te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
nep-fries
|
Veenstra is natuurlijk een man van het volk. Die voelt zich helemaal niet thuis tussen al die rijke stinkerds.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
Het lijkt vooral op een afrekening en dat vind ik echt vrij kwalijk voor een regionale omroep. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nu ben ik toch heel erg benieuwd op de reactie van andere Friese media. LC en FD bijvoorbeeld. Hoe zien zij dit?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hoe ze wat zien? Er is eigenlijk helemaal geen kwestie of relevant probleem?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Deze vete.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tsja, ik geef hem niet eens ongelijk. Mijn favoriete speler bij Heerenveen, het hele seizoen al, hij is echt heel goed. Technisch, loopvermogen, veel inzicht, goede passing, schuwt het duel niet. Zou een stapje hogerop al wel aankunnen, waardoor Heerenveen weer flink wat geld ontvangt. Zou het wel zonde vinden, volgend jaar is die namelijk DE vedette in de ploeg denk ik, met Assaidi en Narsingh die vertrekken. Kassa hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Beetje vroeg om al weg te gaan.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bijtekenen zal wel te laat zijn
Als je nog wat winst wil maken moet je hem ook wel verkopen... __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Krijgen we wel echt weer een hele nieuwe start volgend seizoen. Nieuwe trainer, nieuwe voorhoede. Als Bassie dan maar blijft.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Maar wel een miljoentje of 20 voor versterkingen. Leuk
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ja, maar wie gaan we kopen dan? Ik heb me in het verleden te vaak verheugd over dat geld. Wij zijn geen club die enorm dure spelers moet kopen, bovendien is dat geld nodig om financieel stabiel te worden.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
. Verder 1 of 2 middenvelders omdat Elm volgens mij ook weggaat, en ik lus ook wel een Italiaanse slager achterin. Of een hele grote neger.Maar je hebt een punt, alleen kan je er 100% vanuit gaan dat Assaidi en Narsingh al weg zijn. Dat levert je best wat geld op, wat voor een deel geinvesteerd moet worden, maar dan hou je nog aardig wat over. Voor Djuricic krijg je ook wel aardig wat, dus er is iig ruimte om te investeren en de selectie op niveau te houden. Mooi toch? |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik zie liever dat de huidige jonge spelers zich nog een jaar bij ons doorontwikkelen, daar heb je meer aan. Echter, met aflopende contracten volgend seizoen is dat geen optie.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Volgend seizoen in ieder geval geen Bosz op de bank.
Bosz en Heracles geven elkaar jawoord tot 2014 |
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|