![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Helaas het volgende slechte nieuws over ons aller André:
Laatst gewijzigd door BoerBert; 23-01-12 om 14:34 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat een amateurs zeg
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
De teeering gaat lekker met de verdedigers..
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De Ooij, Toby en Greg een blessure dus
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik vraag me trouwens af wanneer Cruijff met een column over het veldspel onder de Boer komt
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jezus al die gasten die dit geloven.
![]() Trouwens ik mocht een OP maken!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ow kut, ik las niet goed
![]() eikel
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Helaas deels wel waar
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het bericht in de OP is aangepast
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik besteed altijd zorg aan mijn literair verantwoorde OP's, dat kost tijd.
Maargoed, ik neem m'n verlies, we gaan hier wel verder. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Je leest er ook zo simpel overheen chapeau Bert.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maar evengoed dus even uit de roelatie...
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Zijn er nog inspanningsfysiologen te vinden met een achtergrond in het voetbal en een goede band met kamp-Cruijff? Of is dat niet nodig met de superieure trainingsmethoden en individuele dinges van Jonk en co?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Oké, vanaf het volgende deeltje doen we Silly's OP.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kunnen we Lindemann niet terug halen?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Als ik bij de medische staf van Ajax zou zitten zou ik heel de nacht wakker liggen van dit probleem en het tot de bodem uitzoeken. Helaas komen ze niet verder als "soms trainen we minder intens, soms wat korter"
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Misschien kunnen ze Chivu nu alvast halen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Cruijffgate, CL debacle, Wesley, kinderfeest, blessures. Alles kan bij circus Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Bestuur tegen de muur.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Denswil maar bij de selectie zondag?
![]() Al moet je zo'n jongen het eigenlijk niet aandoen om in dit team te debuten. Zie ook de shit die Ligeon over zich heen krijgt. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Heitinga debuteerde ook in De Kuip, geloof ik. Net als Enoh.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Hoogstwaarschijnlijk mag Theo zondag weer vrolijk beginnen en gaan we daar weer de boot in, met een beetje geluk mag Lodeiro dan in de 70e minuut weer proberen om alles recht te trekken...
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lodeiro, de kleine baas die die is, zal het hoogstwaarschijnlijk ook wel weer flikken, waarna hij de volgende wedstrijd weer mag banken
.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Van der Wiel - Alderweireld - Ooijer - Boilesen. Gewoon een complete defensie in de lappenmand
![]() Oh en waarom speelde Ligeon eigenlijk niet zondag? Was hij donderdag zo slecht? (Heb die pot niet gezien) __________________ Ajax |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wie is Veltman? Waarom geen Denswil
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Speelde ongelukkig. Kwam ook omdat hij steeds tegen 2 man kwam te staan. En Anita had het donderdag op links ook moeilijk tegen Beerens.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ Ajax |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Domme conclusie ook van de Boer. Ligeon had het moeilijk, dus zal het wel aan Ligeon liggen. In plaats van dat je even kijkt dat die dikke Servier vertikt mee te lopen en Ligeon dus steeds tegen 2 man komt te staan.
Soms denk ik echt dat de Boer het gewoon niet ziet. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hierarchie, smierarchie. Het beste team moet spelen. Als bepaalde spelers vertikken hun taken uit te voeren, mogen ze wat mij betreft een weekje in jong Ajax spelen. Kijk, als ze gewoon niet goed spelen (Janssen, Enoh), da's dan jammer, maar als spelers niet doen wat ze moeten doen (Sulejmani) dan mogen ze echt een stapje terug doen.
Als je spelers het hand boven het hoofd gaat houden, puur vanwege de naam, dan is het einde zoek. Ook niet eerlijk tegenover spelers die wel hun best doen en een kans verdienen (Ligeon, Lodeiro). __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Beerens is ook niet zo heel goed. Matige voorzet, niet echt een passeerbeweging. Vond hem ook niet overdreven goed spelen ofzo gister.
Goede speler voor AZ, maar meer (voorlopig) ook niet. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Als Ajax niet probeert Narsingh te halen word ik fan van Feyenoord
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Wel grappig trouwens dat we nu de 'knokploeg' van 2011/2012 zijn Hoe triest is het dat je zo vaak op achterstand komt. Aan de andere kant wel knap dat ze er dan vaak nog een puntje weten uit te slepen, maar vaak is dat ook absoluut onverdiend.
__________________ Extra medication for ALL! |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 | |
?
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
PSV Eindhoven!
|
Dat maakt het leven wel een stuk simpeler.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
'Van Rhijn zou wel eens de klassieker in De Kuip kunnen spelen.' Zou logischer zijn inderdaad. Echt 0 vertrouwen in zondag.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik vind Van Rhijn het best goed doen, veel liever dan De Ooij.
Denk wel dat die Ajax 1 aan kan ![]() Om een of andere reden heb ik er wel vertrouwen in dat we dit weekend gaan winnen
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Zou het geen optie zijn om Elia proberen te huren? Ik zie Boerrigter namelijk nog best lang geblesseerd blijven en Elia moet spelen om nog kans te maken op het EK
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mocht Juventus hem al willen verhuren, dan zal je waarschijnlijk een huursom + aanzienlijk deel van zijn salaris moeten betalen. Veel te duur helaas.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AFC Ajax #464: Waar we het zonder Ooijer moeten stellen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|