![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Warrior. http://www.warriorfootball.com/ __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die kraag is niet best
. Verder prima strepen, niet meer die dunne gelukkig.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kragen op voetbalshirt
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ja een kraag is helemaal goed, maar niet in het wit.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Todo Sobre Camisetas: FILTRACIONES de Nike para 2012 (Brasil, Francia, Portugal, Holanda, USA, etc.)
Hier wat Nike shirtjes, waarvan het merendeel toch al gelekt was. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Is Milan inmiddels officieel, of is dit nog het verwachte shirt, zoals dat enige tijd geleden opdook?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tis nog niet bevestigd, kon alleen dit vinden.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat een bazenshirts dit:
![]() ![]() en de absolute topper:
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hele toffe shirts inderdaad. Vooral die van la France
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Van die drie is die van Nederland het minste.
Die van Frankrijk, altijd
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die van Frankrijk. DAMN.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tering, dat shirt van Frankrijk!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Die van Frankrijk is erg mooi, maar ik ga die van Oranje wel halen denk, vind hem mooi voor 't EK.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Frankrijk is een kekke Robin-style polo.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Klopt, maarja Frankrijk nooit echt gemogen.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Milan is inderdaad nog niet officieel, is een gerucht. Idem voor Inter en Juve:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder loopt in Italie het contract af van Fiorentina, Genoa, Palermo, Lazio, Cesena, Napoli en Udinese. Palermo is overgestapt naar Puma, Udinese gaat i.i.g. stoppen met Legea. Napoli is in gesprek met Adidas maar een akkoord lijkt ver weg. Dus wie weet een verlening met Macron, of de stap naar Legea. Lazio zal waarschijnlijk verlengen met Puma, Fiorentina gaat i.i.g. breken met Lotto. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Daarmee verdwijnt Lotto zo'n beetje uit de Serie A en daarbij ook uit het Europese topvoetbal an sich volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Er zijn zoveel mooie shirts, maar ik draag ze toch vrijwel nooit. Alleen tijdens sporten/voetballen, dus zoveel hoef ik er niet te hebben. Toch denk ik dat die van Nederland-uit wel ga halen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ohja, en Sochaux.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Heb ook maar een paar voetbalshirts, puur voor de voetbal inderdaad. Heb 1 van Twente (Ruiz), 1 Barca (Zlatan), 1 Oranje (Robben) en 1 Liverpool (Mereiles)
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik heb alleen het shirt van Duitsland
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Namen vind ik al helemaal niks eerlijk gezegd.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
M'n zoontje vindt shirtjes met namen (Cavani, Lavezzi, Hamsik) leuk.
Maar voor mij hoeft dat niet __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die Nike shirts zien er allemaal erg goed uit.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Een jaart geleden eeeeeeeindelijk kunnen scoren van Marktplaats. Vijftien euro.
Amper gebruikt ook nog voor zover ik kan inschatten.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zou anders ook eeuwig zonde zijn als dat shirt ontsierd wordt door 3 strepen
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik heb nu 3 'echte' voetbalshirts. 2 van Ajax (Litmanen/10 uit 09/10 en Bergkamp/10 uit 11/12) en 1 van Tottenham (Van der Vaart/11 uit 10/11).
Ook nog een neppe van Van Nistelrooy bij Man Utd. Die van Bergkamp is nu m'n favoriet 3 sterren, jeweet.Gebruik ze ook alleen bij sporten. En als ik eens in de zoveel tijd naar 't stadion ga. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
kortom, in onze laatste poulewedstrijd (we spelen 'uit')
![]() VS.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Heb 4 Utrecht shirts, 2 Aston Villa shirts, een Napoli shirt en een FC Porto shirt.
Draag ze vrijwel nooit.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Die blokjes op de mouwen
. Jaja ik weet dat het de vlag van Brabant is maar het ziet er niet uit. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zonder die blokjes was het echt een schitterend shirt geweest. Net als die andere shirts die Nike maakt.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#37 |
__________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik koop trouwens wel weer een Twente-shirt als er weer eens wat moois komt. Draag ze inderdaad ook allen tijden het sporten.
Heb in totaal drie shirts, uiteraard van Twente, Schalke en Union Berlin.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
3 Moffenclubs bij elkaar
![]() Zo, is die garp ook weer gemaakt. Die van Nederland zijn redelijk kek, toch maar zo'n uitshirt aanschaffen
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ikk vind die van PSV wel aardig.
Maar als er een paar rood-witte strepen zijn, zonder post-moderne fratsen en er staat Philips op, ben ik al snel tevreden. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik vind die PSV shirts echt lelijk anders.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik had niet anders van jou verwacht.... Als je zonodig blokjes wil hebben had dat dan anders gedaan, dit vind ik een beetje zo van oow ja, we zijn de Brabantse blokjes vergeten... *plak* klaar!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
De achterkant vind ik ook lelijk zo zonder de strepen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
heeft ook te maken met de regels van de Uefa, dat er een egaal vlak moet zijn voor het rugnummer en de naam (denk ik).
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Weet ik, kan zijn dat dit het Europese shirt is....
verklaart nog niet waarom FREO er dan opstaat.... Laatst gewijzigd door dndiek; 25-01-12 om 10:52 __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Zie ook mijn edit...
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat uitshirt van NL vind ik nog steeds 3x niks. Die van Frankrik is prachtig daarentegen!
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voetbalshirts #11 - Volgende ronde.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |