![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Want? Ik kan een mooi shirtje wel waarderen hoor, ook al is het van een club waar ik niks mee heb of van een club die ik zelfs 3 keer niks vind. Maar dit shirt van PSV vind ik gewon echt niet om aan te gluren.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Japan Uit:
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Gaaf.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Dat uit-shirt van Oranje ziet er een beetje scheef uit. Ik vind een zwart shirt overigens wel mooi, maar ze hadden de kleur oranje er anders in moeten verwerken.
Ook al is ie scheef, vind hem toch mooi.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
![]() Santos is overgestapt naar Nike. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Het zal vast al wel gezegd zijn, maar die nieuwe vermeende thuis-shirts van Oranje zijn echt nog lelijker dan het uitshirt.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Nieuwe uitshirt van FC Groningen (in het echt inclusief kraagje):
![]() Het nieuwe thuisshirt wordt gewoon dezelfde als altijd, met wat andere details. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Prachtig uitshirt.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Mooi shirt inderdaad. Ik vind 'm zo zonder kraagje ook wel mooi.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Puik shirt.
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#64 | |
![]() Ook bij Nike, Internacional ![]() En de nieuwe Tigres thuisshirts:
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Zo jammer van al die sponsors bij Santos.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ze verkopen meestal wel shirts zonder sponsor. Zoals dit
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
#69 | |
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
||
|
|
|
|
|
#70 | |
![]()
Laatst gewijzigd door Grunner; 08-02-12 om 08:23 __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Dat is dan weer jammer
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nou ja, het is alleen een ontwerp he. Die zijn vrijwel identiek, maar van de club is de afbeelding wat lelijker (en niet de juiste kleur groen). Het blijft een zwart shirt met twee groene banen en dat is niet verkeerd.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Bij ons zijn de uitshirts al jaren om te huilen... |
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Zo'n witte broek mag helaas niet, want de broek van het thuisshirt is ook al wit, toch?
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Zijn er trouwens regels voor het gebruik van uitshirts? Ik bedoel als AZ uit naar NAC moet, dan is het Rood-Wit tegen Geel-Zwart. Komt AZ in hun blauwe uitshirts, terwijl het thuisshirt ook prima was. Is dat alleen voor de commercie? (ik vrees uiteraard van wel, maar stiekem hoop ik dat het gewoon verplicht is, zodat ik kan gaan zeiken op de KNVB en een keer niet tegen de commercie...) |
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Zo is het al een stuk beter he
Het definitieve ontwerp (door iemand op het fcgforum gemaakt).
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Toch is die met witte kraag en broek mooier wat mij betreft. Beetje Milanesk, maar toch erg mooi.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Steeds meer beelden van de Nike kits:
![]() ![]() ![]() ![]() Dan de keuze voor de 2e kit bij Brescia, keuze voor de fans uit deze 2: ![]() En Duitsland uit wordt weer eens groen na 10 jaar:
Laatst gewijzigd door DIGGER; 14-02-12 om 21:40 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Duitsland uit is baas.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Het zou nog toffer zijn als adidas het trefoil logo weer zou gebruiken.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Dacht even dat het het shirt van Ierland was. Maar hij is wel tof
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Duitsland en Frankrijk-uit
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Waarom wordt het NL-shirt nou weer gepresenteerd met een shirt met lange mouwen eronder?
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
![]() Die van Barca is dus wel echt ![]() ![]() United is ook spuuglelijk. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Ik vind ze allemaal niet echt mooi. Die van Arsenal kan nog wel, maar die andere twee zijn echt lelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Arsenal had ook United kunnen zijn met dat soort kleuren. Alle 3 spuuglelijk, maar die van Barcelona is toch echt het toppunt zeg
!
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Dat de clubs dat soort fratsen toestaan joh. En thuisshirt zou heilig moeten zijn, laat ze maar experimenteren met het uit tenue.
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Geld.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Hebben ze de sokken van Arsenal en United omgewisseld?
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Die van Barca is echt spuuglelijk. Die van Arsenal met die bandjes op de mouwen ook en die van ManU is ook niet echt wat. Uitshirts zijn meestal lelijk dus daar mag Nike of Adidas wel mee klooien, maar om nou een thuisshirt zo te verkrachten |
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
DIe van dit seizoen van Barça is ook om van te gruwen, deze is niet erger wmb. Die totaal niet matchende sokken zijn wel echt afschuwelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Barcelona
Nog een reden om geen wedstrijd meer van ze te kijken
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Haha die sokken van Barca.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Als Jack van Gelder volgend seizoen nog zegt dat Barca een mooi tenue heeft, dan is het echt een ransmongool eerste klas. Dit kan je toch niet mooi vinden? Een blauwpaars shirt waar een scooter overheen gereden is nadat ie eerst door paarse verf is gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
GRADIENT TOOOOOOOL!!!! \o/ |
||
|
|
|
|
|
#100 |
|
Ik zou het wel stijl vinden als Libresse nu met een maandverband komt wat precies de blauwe kleur heeft van het Barca-shirt.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voetbalshirts #11 - Volgende ronde.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |