![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sorry DMJN, je had toch gelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mokotjo kon weer niet overtuigen.
Als El Ahmadi niet bijtekent, dan wordt het volgend seizoen weer erg moeilijk wanneer een van de drie middenvelders geblesseerd raakt. Ik heb liever dat je een speler als Vormer erin zou kunnen brengen i.p.v. Mokotjo. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De scheidsrechters zijn op trainingskamp geweest en dat merk je inderdaad. En maar fluiten en fluiten en fluiten.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heb er nog niks van gezien, maar 2-1 verliezen bij nr. laatst VVV na 0-1 voor zou nooit mogen gebeuren, niet als je met 11 vs 11 voetbalt in elk geval.
Kan alleen hopen dat Feyenoord net zo reageert als na de blamage in Groningen. Laatst gewijzigd door DIGGER; 22-01-12 om 19:18 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tegen Ajax zijn Guidetti en hopelijk ook Nelom er weer bij. Dan nog heb je het probleem op het middenveld met Mokotjo...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jullie zijn toch niet afhankelijk van een huurling en een speler die hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jawel en als dan ook nog 3/4 spelers wegvallen en die opgevangen door A/B junioren wordt het lastig.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Maarja, je komt 0-1 voor en dan moet je het gewoon nooit zo vaag weggeven. Wat de verdediging vandaag liet zien sloeg nergens op. Nwofor hield in zijn ééntje vier man bezig... Vlaar ![]() Verder blijven we gewoon een subtopper, en die kunnen, op Vitesse na, zich eenmaal geen brede selectie veroorloven. Met een beetje blessurepech kan je dan heel ver terugvallen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hup Holland!
|
Het was inderdaad drama gisteren, vooral de verdediging.
|
|
|
|
|
|
#11 | ||
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hij tweet wel dat ie denkt fit te zijn voor zondag.
Hoe zit het met Nelom trouwens? |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guidetti doet zondag gewoon mee.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Helaas van het verlies, wel enigszins ingecalculeerd gezien onze geschiedenis daar en het veredelde jeugdelftal dat er binnen de lijnen stond. Op naar de Klassieker dan maar, aanwezigheid van Guidetti zou veel goed maken en zoals eerder gezegd door iemand: Feyenoord heeft nu eenmaal moeite het spel te moeten maken, dat zal komend weekeinde minder nodig zijn gok ik.
__________________ All it needed was a little push, some stimulation - An evil guiding light, dark illumination |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
El Ahmadi op de bank vanavond.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zonde
Had zich mooi in de kijker kunnen spelen daar.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jah, in 2013 loopt het contract af.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ah.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Marokko staat achter. Hup Tunesie.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Die aanname van Bakkal in de 10e minuut was echt ontzettend goed
|
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Als je Janmaat binnen haalt kan je Leerdam als backup doorschuiven naar het middenveld, daar heb ik een stuk meer vertrouwen in dan in Mokotjo op het moment. Voor Mokotjo zou nog een halfjaartje Excelsior misschien veel goeds doen, maar we kunnen hem helaas niet missen op het moment.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Alle posities zijn voor volgend seizoen nu aangevuld het enige wat er nog moet komen is dus een goede spits.
|
|
|
|
|
|
#25 |
Guidetti blijft onzeker voor Klassieker __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Plankingkoorts
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
De dagelijkse update van AD
Laatst gewijzigd door crispy; 26-01-12 om 12:47 |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Laten we hopen dat ze alle drie fit genoeg zijn om te spelen.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Maar laten we niet onnodig risico nemen. De Klassieker is net als El Clasico... wonder boven wonder winnen we toch nooit. En uiteindelijk kan je bij die wedstrijd ook maar drie punten behalen, dus hou het verantwoord aub.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Maar Nelom erbij zal wel lekker zijn, anders spelen we met Huijgevoort of Swerts, Swerts is sowieso drama en van Huijgevoort leek er vorige week nog niet klaar voor. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Als hij tegen Ebecilio speelt moet het hem wel lukken hoor.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
El Ahmadi zit weer op de bank. Wat een grap.
Maar goed, na deze wedstrijd is het verschil met de nummer 2 drie punten en de nummer 2 heeft bovendien een beter doelsaldo. Tegen NEC volgende week staat ie hopelijk weer in de basis. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Marokko is uitgeschakeld.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Héérlijk.
Overigens is de verwachting dat Nelom en zo mogelijk Guidetti starten. De Vrij dus wel op de bank. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Christus, wat koud.
Feyenoord, verras me vanmiddag eens een keer.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vreemd dat we na zo'n dramatische eerste helft toch voorstaan.
Het is echt werkelijk niet om aan te zien. Dat middenveld klopt voor geen meter en ook de vleugels, met name Guyon die weer als een sinterklaasletter staat te spelen, komen niet echt uit de verf. En het ergste is dat ze amper druk zetten. Ajax speelt met hele matige spelers achterin, maar ze mogen doen en laten wat ze willen. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wat een slechte wedstrijd was dat, maar ja. Gewonnen. Heujj.
En volgende week natuurlijk weer kansloos onderuit gaan bij NEC. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gefeliciteerd mannen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gefeliciteerd.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het is net een droom.
![]() Het is als Robin Hood, punten stelen van de rijken en geven aan de armen. Tegen NEC zal het inderdaad vast weer fout gaan. Maar dit seizoen kan al niet meer kapot. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
na 4 jaar weer is de klassieker gewonnen, gefeliciteerd
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Go Your Own Way
|
Gefeliciteerd!
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#43 |
M'n analyse volgt zo. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat Koetje Mokotjo niet op het middenveld laat spelen, zegt wel genoeg.
Ik hoop nog steeds dat El Ah bijtekent. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Eerste dertig minuten zeer slecht, al vind ik dingen als 'Ajax was heer en meester' en 'Ajax stond terecht voor' wel weer erg overdreven. Ajax speelde niet echt met een systeem, iedereen liep overal behalve op hun eigen positie, geen idee-hebbend wat ze aan het doen waren volgens mij.
Dat Feyenoord daar dus ook geen antwoord op wist was niet eens zo raar. Maarja echt kansen leverde het niet op. Wat afstandsschoten, waar er natuurlijk net weer ééntje binnenschiet. Man man man, Mulder. ![]() Ik zie ajacieden altijd kankeren op Vermeer, maar wat zou ik hem graag hebben zeg. Hoe die die bal van Fernandez eruit houdt... pff. Ook bij de 2-1 zit ie er in eerste instantie (lucky) weer uitstekend bij. En na de 2-1 pakt hij die bal van Fernandez ook weer echt goed. Daarna de penalty... ik roep al vaker dat scheidsrechters getraind moeten worden in lichaamstaal begrijpen. Zeker bij het vallen. Je kan een val nooit goed faken....... voor mij was het 150 meter verder al duidelijk dat Guidetti wel erg gewillig ging. Ik had niet echt het gevoel dat Vertonghen echt de bal raakte i.p.v. schampte, maar het was ook weer niet zo dat hij Guidetti echt aan de val bracht. Geen gigantische blunder van Kuipers, maar in mijn ogen wel een foute beslissing. Ik heb al duizend keer gepost dat Kuipers een vervelende thuisfluiter is, dus vandaag was het eens onze beurt om te profiteren. ![]() Tweede helft gaan we ook weer verder met niet bijzonder goed spel, maar wel goede kansen creëeren. De 3-1 volgt snel... en vervolgens beginnen de krachten op te raken bij veel spelers. Snap nooit dat we zo weinig wisselen. Die 3-2 ga ik geen woorden aan vuil maken... behalve dat ik toen de 3-3 al zag vallen, ondanks dat Ajax de hele wedstrijd nog geen kans had gecreëerd eigenlijk. !Gelukkig volgt de 4-2 snel en is het over. Genoten van uiteraard Guidetti, maar ook Mokotjo... niet één keer balverlies gelden volgens mij, en altijd het overzicht bewaard. Enige die heel slecht was, was Fernandez... leidt ook op domme wijze de 0-1 in. Leerdam was ook zeer matig. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Heerlijke overwinning
wedstrijd was verder bijzonder matig
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Gefeliciteerd met de overwinning.
Vlaar sloeg wel een beetje door, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gefeliciteerd
![]() Matige wedstrijd maar overall gewoon de terechte winnaar. |
|
|