Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 05-02-12, 21:10 Standaard   #201

crispy's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb een zwak voor Vlaar vanwege zijn instelling. Maar ik moet toegeven dat hij beter past in een slechtdraaiend team dat met boerenkoolvoetbal moet proberen te overleven. Het lijkt me iemand die onverstandig genoeg zou kunnen zijn om een forum als deze te lezen, en dan is het zo sneu voor hem als hij belachelijk gemaakt wordt...

Behalve De Vrij zijn we blessurevrij. En die zal er binnenkort weer bij zijn. De wereld lacht ons toe.
crispy is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 05-02-12, 21:29 Standaard   #202

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
VI:

1 Mulder 8,00
2 El Ahmadi 7,00
3 Clasie 7,00
4 Leerdam 7,00
5 Guidetti 7,00
6 Fernandez 6,00
7 Bakkal 6,00
8 Nelom 6,00
9 Martins Indi 5,00
10 Vlaar 5,00
11 Schaken 5,00
Waar?

Oud 05-02-12, 22:39 Standaard   #203
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door crispy Bekijk bericht
Ik heb een zwak voor Vlaar vanwege zijn instelling. Maar ik moet toegeven dat hij beter past in een slechtdraaiend team dat met boerenkoolvoetbal moet proberen te overleven. Het lijkt me iemand die onverstandig genoeg zou kunnen zijn om een forum als deze te lezen, en dan is het zo sneu voor hem als hij belachelijk gemaakt wordt...

Behalve De Vrij zijn we blessurevrij. En die zal er binnenkort weer bij zijn. De wereld lacht ons toe.
Belachelijk maken is wel een erg groot woord. Ik vindt hem niet gegroeid in de afgelopen anderhalf jaar, voor een kampioenschap spelen kan niet met Vlaar als leidende man.

Oud 05-02-12, 22:40 Standaard   #204

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is een beetje een nieuwe Hofland.
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 05-02-12, 23:27 Standaard   #205
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Vandaag werd er in Studio Voetbal ontzettend lovend over het Legioen gesproken ( wanneer het tegenzit dan wordt Feyenoord hechter en met Feyenoord bedoel ik iedereen die iets met Feyenoord te maken heeft ) . Voorbeeld was die wedstrijd tegen VVV , maar ook na die 10-0 tegen PSV werd alles en iedereen hechter en ik heb dat gezien .

Ik heb ook de pijn gezien zoals ik die bij geen enkele andere club heb gezien .

Ik ben sowieso bijna altijd lovend over volksclubs , maar ik vind dat Feyenoord het misschien wel het meeste verdiend , omdat Feyenoord echt tijden heeft meegemaakt die niet te beschrijven zijn ,.

Ik gun het jullie van harte ..

Let wel : Ik zeg nooit wat om Feyenoorders aan mijn zijde te krijgen , want dat heb ik niet nodig . Ik zeg dingen omdat ik ze ook echt zo voel .
Jullie hebben veel over jullie heen gekregen , maar uiteindelijk .. uiteindelijk heeft Feyenoord gewonnen . Zeker in my mind ...

Jullie zijn de overwinnaars . Jullie zijn het bewijs dat niets op deze aarde een club kapot kan krijgen als het hart van de club uit zulke supporters bestaat en dat is gewoon een prachtig gegeven en ik hoop alleenmaar dat het bij mijn club ook zo is . NAC bewijst dat ook keer op keer en zo zijn er nog wel een paar .

peace .

Laatst gewijzigd door tjekkie; 05-02-12 om 23:38

Oud 05-02-12, 23:27 Standaard   #206

Nu ja, als De Vrij erbij is, wordt die weer leidend. Misschien dat het wel BMI/Vrij gaat worden.
Oud 06-02-12, 12:23 Standaard   #207
Juk

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
Vandaag werd er in Studio Voetbal ontzettend lovend over het Legioen gesproken ( wanneer het tegenzit dan wordt Feyenoord hechter en met Feyenoord bedoel ik iedereen die iets met Feyenoord te maken heeft ) . Voorbeeld was die wedstrijd tegen VVV , maar ook na die 10-0 tegen PSV werd alles en iedereen hechter en ik heb dat gezien .

Ik heb ook de pijn gezien zoals ik die bij geen enkele andere club heb gezien .

Ik ben sowieso bijna altijd lovend over volksclubs , maar ik vind dat Feyenoord het misschien wel het meeste verdiend , omdat Feyenoord echt tijden heeft meegemaakt die niet te beschrijven zijn ,.

Ik gun het jullie van harte ..

Let wel : Ik zeg nooit wat om Feyenoorders aan mijn zijde te krijgen , want dat heb ik niet nodig . Ik zeg dingen omdat ik ze ook echt zo voel .
Jullie hebben veel over jullie heen gekregen , maar uiteindelijk .. uiteindelijk heeft Feyenoord gewonnen . Zeker in my mind ...

Jullie zijn de overwinnaars . Jullie zijn het bewijs dat niets op deze aarde een club kapot kan krijgen als het hart van de club uit zulke supporters bestaat en dat is gewoon een prachtig gegeven en ik hoop alleenmaar dat het bij mijn club ook zo is . NAC bewijst dat ook keer op keer en zo zijn er nog wel een paar .

peace .

Oud 06-02-12, 12:40 thumb up   #208
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Jullie staan boven Ajax.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 06-02-12, 12:57 Standaard   #209
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk bericht
Jullie staan boven Ajax.
Dus?

Oud 06-02-12, 13:03 Standaard   #210
Juk

Jullie staan boven Ajax.
Jullie ook.

Oud 06-02-12, 14:22 Standaard   #211
Tukker .

Wie niet ?......... Humor jungs .. humor . hehehe

Oud 06-02-12, 19:14 thumb up   #212
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Tjekkie
Het is zeer de vraag of Karim El Ahmadi volgend seizoen nog in De Kuip voetbalt. Het contract van de middenvelder loopt na dit seizoen nog maar één jaar door, een logisch moment voor een vertrek. „Ik laat alles op me afkomen. Eigenlijk heb ik nog helemaal niet met Feyenoord over mijn toekomst gesproken. Ik heb het goed naar mijn zin en ik zou best bij Feyenoord willen blijven. Aan de andere kant is het ook mooi om als voetballer eens ergens anders te kijken”, hield El Ahmadi in alle opties open.

Gezien zijn belangrijke rol in het elftal is er vanuit sportief opzicht veel voor te zeggen om El Ahmadi te behouden, maar vanuit zakelijk oogpunt zijn er zoveel obstakels, dat het een lastig verhaal gaat worden. De middenvelder werd in april 2008 door Feyenoord overgenomen van FC Twente en was de laatste in een reeks dure aankopen, die werden gedaan met behulp van de zogenaamde talentpools.

Vrij snel na het aantrekken van El Ahmadi werd duidelijk, dat Feyenoord met dat beleid onverantwoord ver boven zijn macht had gereikt en dat er grote financiële problemen waren. Toenmalig technisch directeur Peter Bosz had Feyenoord met zowel de betaalde transfersom als het salaris van El Ahmadi met een fors financieel probleem opgezadeld, waarmee de club tot op de dag van vandaag worstelt.

Om nog iets van de transfersom van 5 miljoen euro terug te krijgen zal Feyenoord El Ahmadi komende zomer moeten verkopen. Daarnaast past zijn loon ook totaal niet in het huidige salarisgebouw.

Oud 07-02-12, 14:25 Standaard   #213
We ride the apocalypse

DivineJester's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht
[...]Tjekkie
Ik zou het financiële deel toch zwaarder laten tellen, hoewel je er voetballend flink op achteruit gaat als El Ahmadi en Bakkal volgend jaar weg zijn...
Jammer dat hij zich met Marokko niet in de kijker heeft kunnen spelen, maar voor een speler van zijn kaliber moet je toch wel iets kunnen vangen.
Financieel gezond worden staat nu voorop.
[/opendeur].
DivineJester is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 15:20 Standaard   #214

Oorspronkelijk geplaatst door DivineJester Bekijk bericht
[...]
Ik zou het financiële deel toch zwaarder laten tellen, hoewel je er voetballend flink op achteruit gaat als El Ahmadi en Bakkal volgend jaar weg zijn...
Jammer dat hij zich met Marokko niet in de kijker heeft kunnen spelen, maar voor een speler van zijn kaliber moet je toch wel iets kunnen vangen.
Financieel gezond worden staat nu voorop.
[/opendeur].
Ben ik het wel mee eens. Ik denk dat vormer en clasie voldoende druk naar voren kunnen zetten, zoals el ahmadi dit seizoen goed doet.Een speler vinden die net zo balvast is is wel onmogelijk.

Oud 07-02-12, 15:48 Standaard   #215

[...]

Ben ik het wel mee eens. Ik denk dat vormer en clasie voldoende druk naar voren kunnen zetten, zoals el ahmadi dit seizoen goed doet.Een speler vinden die net zo balvast is is wel onmogelijk.
Je zit met het huidige belastinggebouw en El Ahmadi die tegen het plafond geplakt zit. Als je de anderen ook tegen het plafond plakt, stort het gebouw in en dat willen we niet nog een keer. Het is jammer, maar zonder hem is er van Ajax (voor wat dat waard is) gewonnen.

Het wordt tijd voor een goede sponsor. Het publiek is al een tijdje braaf, de resultaten zijn goed en financieel ziet het er gezond uit.
Oud 07-02-12, 17:21 Standaard   #216
SuperPalmboom

El Ahmadi en Vlaar zijn grootverdieners bij dit Feyenoord en ik denk dat Cisse ook wel aardig wat krijgt.

Als er een bod voor El Ahmadi komt zou ik hem zeker verkopen. Zelfde voor Ron Vlaar, op dit moment denk ik dat een de Vrij niet veel minder is dan Vlaar dus dat is makkelijk op te vangen.

Oud 08-02-12, 00:06 Standaard   #217

El Ahmadi en Vlaar zijn grootverdieners bij dit Feyenoord en ik denk dat Cisse ook wel aardig wat krijgt.

Als er een bod voor El Ahmadi komt zou ik hem zeker verkopen. Zelfde voor Ron Vlaar, op dit moment denk ik dat een de Vrij niet veel minder is dan Vlaar dus dat is makkelijk op te vangen.
De Vrij zal zeker niet minder zijn... Alledrie zijn misbaar,en Schenkeveld, Vormer en Janmaat staan klaar. Goossens is een extra, maar kreeg van de VI voorlaatst weer een 4.
Oud 08-02-12, 12:54 Standaard   #218
Juk

Goossens is een jonge, Nederlandse, leuke speler die gratis komt. Over 2 jaar verkopen met winst lijkt me dus niet moeilijk en tot die tijd heb je er een goede wissel aan. Erg goede aankoop, al lijkt hij me niet voor de basis.

Oud 08-02-12, 13:21 Standaard   #219

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]

Waar?
Waar had je dit vandaan Palmboom?

Oud 08-02-12, 13:30 Standaard   #220

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]

Waar had je dit vandaan Palmboom?
Klopt het dan?
Oud 08-02-12, 17:21 Standaard   #221

Feyenoord speelt vier van de komende vijf wedstrijden in de Eredivisie in eigen huis. Zondag komt Vitesse naar De Kuip, een week later ontvangt Feyenoord RKC Waalwijk. Tussendoor volgt de uitwedstrijd tegen PSV, voordat FC Groningen en FC Utrecht naar Rotterdam komen.

'Ik zeg niet dat het makkelijk zal gaan, maar thuis moeten we sowieso alles winnen,' vindt Koeman. 'Dan zullen we over een maand wel zien hoe we ervoor staan. We leven als groep van wedstrijd naar wedstrijd. Zondag komt Vitesse op bezoek. Ik ben benieuwd hoe we ons daartegen zullen wapenen. Vitesse en ook RKC Waalwijk zijn geen teams die vol op de aanval komen spelen, zeker Vitesse niet dat zich heel verdedigend opstelt. Aan ons de taak om daar een antwoord op te vinden, maar ik denk dat we ons ook in dat opzicht hebben ontwikkeld.'

'Laten we eerlijk zijn: de prestaties van Feyenoord blijven niet onopgemerkt. Clubs die vorig jaar naar De Kuip kwamen met het idee dat er iets te winnen viel, zullen nu met een heel ander gevoel hiernaartoe komen. Die verandering hebben we met z'n allen bewerkstelligd.'
Zou lekker zijn als we kunnen afrekenen met Vitesse en Groningen als concurrenten. Vervolgens hopen dat Heerenveen, AZ nog even hard terugvallen.

Oud 09-02-12, 18:46 Standaard   #222

VI:

1 Mulder 8,00
2 El Ahmadi 7,00
3 Clasie 7,00
4 Leerdam 7,00
5 Guidetti 7,00
6 Fernandez 6,00
7 Bakkal 6,00
8 Nelom 6,00
9 Martins Indi 5,00
10 Vlaar 5,00
11 Schaken 5,00
Het klopte inderdaad. Hm, als je dan toch connecties hebt, zorg dat ze hogere punten geven. De beste speler gemiddeld onder de 7 is raar.
En minder scorebordjournalistiek. FCU drie spelers met een acht is gezien de spaarzaamheid van een acht merkwaardig.

Oorspronkelijk geplaatst door Juk Bekijk bericht
[...]

Dat heeft niks met mode te maken, hij is alleen nog steeds de voetballer die hij 2 jaar terug was. Ik schoof het vorig seizoen nog op die blessures dat hij niet altijd even scherp was maar hij maakt nog steeds kinderlijke fouten, dan zie ik liever de Vrij diezelfde fouten maken en er van leren dan dat ik Vlaar het over 3 jaar nog zien doen.

Dan gaat het over dat achteruit lopen tot je je hoofd stoot tegen de paal voordat je ingrijpt.
Hij doet dat inderdaad regelmatig, helemaal akkoord. Het doelpunt van Eriksen ontstond ook zo.
Oud 09-02-12, 22:26 Standaard   #223
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar hoe is hij als aanvoerder in jullie ogen?
denthemen is nu online   Met citaat reageren
Oud 09-02-12, 22:33 Standaard   #224

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Nuttig toen het slecht ging, maar momenteel komt dat enthousiasme overdreven over. En om op die Mulder na de blunder zo intiem in te praten, heeft Mulder dat nodig? De Vrij is better suited.
Oud 09-02-12, 22:35 Standaard   #225
Juk

Qua coaching in het veld is dat moeilijk in te schatten, het goede spel van Indi zou mogelijk gemaakt kunnen zijn door Vlaar bijvoorbeeld. Maar verder als aanspreekpunt in de pers weinig op aan te merken.

Oud 09-02-12, 23:11 Standaard   #226
SuperPalmboom

Als je aanvoerder bent moet je meer brengen dan Vlaar doet, zeker als je al zo veel ervaring in de Eredivisie hebt. . Hij grijpt vaak niet in als het nodig is, zoals bij Eriksen en tegen NEC liet hij Zeefuik ook een keer rustig gaan. Hij liep alleen achteruit maar greep niet in.

Van Bruno Martins Indi ben ik wel erg onder de indruk. Opbouwend is het nog niet goed genoeg. Maar verdedigend is zeer sterk in het uitschakelen van de aanvaller en dat is toch wel de belangrijkste taak als verdediger. Ik begrijp ook wel waarom AC Milan intresse in hem had.

Oud 10-02-12, 08:38 Standaard   #227
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Topic opgeschoond, laten we het weer over Feyenoord gaan hebben.

Oud 11-02-12, 11:29 Standaard   #228

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

'Schalke op tribune voor Clasie en Guidetti'

Schalke 04 stuurde vorig weekend enkele scouts naar Nijmegen, waar NEC in het Goffertstadion tegen Feyenoord speelde (0-2). De Duitsers keken onder andere naar Jordy Clasie en John Guidetti.

Aangenomen werd dat Schalke 04 op de tribune zat voor NEC-middenvelder Lasse Schöne. Het Duitse Westonline meldt nu echter dat ook Clasie en Guidetti in de belangstelling staan van de blauwhemden.

De twintigjarige Clasie kent een uitstekend debuutseizoen. De Haarlemmer miste nog geen wedstrijd en geldt als de aanjager op het Rotterdamse middenveld. Guidetti, eigendom van Manchester City, is de gangmaker van de voorhoede. De spits scoorde al veertien keer.

Schöne speelt sinds 2008 voor NEC. De 25-jarige Deen kwam sindsdien tot 93 wedstrijden, waarin hij 17 keer scoorde. Zijn contract loopt komende zomer af.

Oud 11-02-12, 16:13 Standaard   #229

Feyenoord-trainer Ronald Koeman blijft in de verdediging van Feyenoord voorlopig de voorkeur geven aan Bruno Martins Indi. De jonge centrale verdediger houdt Stefan de Vrij, die als één van de grootste talenten van de club geldt, al enkele wedstrijden op de bank. Koeman is erg tevreden over Martins Indi. 'Hij traint iedere dag met de intentie om beter te worden,' zei de oefenmeester tijdens het wekelijkse perspraatje op vrijdagmiddag.

Ook aanstaande zondag, wanneer de Rotterdammers aantreden tegen Vitesse, zal De Vrij vanaf de kant moeten toekijken. 'Ik heb deze week met Stefan gesproken over zijn situatie. Hij zal geduld moeten hebben,' waren de woorden van Koeman. Feyenoord speelt aanstaande zondag om 16:30 uur in De Kuip tegen de Arnhemmers. De basisopstelling zal vermoedelijk ongewijzigd blijven ten opzichte van het vorige duel met NEC.
Had liever gezien dat hij weer in de basis startte, zeker in een thuiswedstrijd.

Oud 11-02-12, 16:32 Standaard   #230
SuperPalmboom

[...]

Had liever gezien dat hij weer in de basis startte, zeker in een thuiswedstrijd.
Ik niet, never change a winning team.

Oud 12-02-12, 11:58 Standaard   #231

[...]

Ik niet, never change a winning team.
Heerlijk, die luxeproblemen.
Oud 12-02-12, 17:11 no smile   #232

Dat wordt dus weer gewoon 2-3. Godsamme.

Oud 12-02-12, 17:14 Standaard   #233
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Doe ff normaal man, dramaqueen Hoe kun je in dit seizoen zo ongelooflijk negatief ingesteld zijn??

Oud 12-02-12, 17:16 Standaard   #234
SuperPalmboom

Idd, dit verlies je gewoon die Schaken en Fernadez kunnen er ook weer niets van

Oud 12-02-12, 17:18 Standaard   #235
SuperPalmboom

Cisse er snel in voor Ferandez.

Oud 12-02-12, 17:20 Standaard   #236

Doe ff normaal man, dramaqueen Hoe kun je in dit seizoen zo ongelooflijk negatief ingesteld zijn??
We zullen het zien over 45 minuten. Dit gaan we sowieso weggeven, zoals we dat al dertig keer doen dit seizoen. Soeverein op voorsprong, eindelijk eens een keer dat we erg lucky zijn en dan moet dat weer gecompenseerd worden door zo'n penalty weg te geven.

Daarnaast spelen we gewoon met 8 man. Schaken en Fernandez doen niet mee... Mulder staat schijnbaar al twee jaar lang op het opstellingsformulier, maar ik zie hem nooit eens met een bal in de handen, nooit eens een penalty stoppen en alleen maar kansen en goals weggeven.

Oud 12-02-12, 17:20 Standaard   #237
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens mij hoeft Feyenoord nog maar 1 goal te maken en ze staan 3de.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 12-02-12, 17:22 Standaard   #238
SuperPalmboom

Volgens mij hoeft Feyenoord nog maar 1 goal te maken en ze staan 3de.
Laten we eerst maar eens winnen van dit Chelsea 2.

Die stomme sukkel van een Leerdam ook, waarom daar hands maken. Als je met 2-0 de rust in gaat win je wel. Nu heeft Vitesse nog alle kansen om nog de 2-3 te maken.

Oud 12-02-12, 17:34 thumb down   #239
SuperPalmboom

Weer 3 punten verlies dus vandaag, wat zonde

Oud 12-02-12, 17:40 Standaard   #240
Hup Holland!

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Leer dat eens af, dat indekken continu.

Oud 12-02-12, 18:17 Standaard   #241
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

We zullen het zien over 45 minuten. Dit gaan we sowieso weggeven, zoals we dat al dertig keer doen dit seizoen. Soeverein op voorsprong, eindelijk eens een keer dat we erg lucky zijn en dan moet dat weer gecompenseerd worden door zo'n penalty weg te geven.

Daarnaast spelen we gewoon met 8 man. Schaken en Fernandez doen niet mee... Mulder staat schijnbaar al twee jaar lang op het opstellingsformulier, maar ik zie hem nooit eens met een bal in de handen, nooit eens een penalty stoppen en alleen maar kansen en goals weggeven.
Neem je pilletje man. Ik snap de scepsis en het pessimisme wel na de afgelopen jaren, maar dit is zo ernstig overdreven dat het lachwekkend is.

Of je probeert de boel hard te jinxen, als dat zo is ben je wel lekker bezig.
Rellende Rotscholier is offline   Met citaat reageren
Oud 12-02-12, 18:17 Standaard   #242
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Zonder Guidetti had dit Feyenoord gewoon rond de 9e plek gestaan. Wat een geweldenaar.

Oud 12-02-12, 18:20 Standaard   #243
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille Bekijk bericht
Zonder Guidetti had dit Feyenoord gewoon rond de 9e plek gestaan. Wat een geweldenaar.
Jep, dat speel je volgend jaar dus ook weer als Guidetti weg is.

Oud 12-02-12, 18:28 Standaard   #244

Oorspronkelijk geplaatst door Rellende Rotscholier Bekijk bericht
[...]

Neem je pilletje man. Ik snap de scepsis en het pessimisme wel na de afgelopen jaren, maar dit is zo ernstig overdreven dat het lachwekkend is.

Of je probeert de boel hard te jinxen, als dat zo is ben je wel lekker bezig.
Tja, misschien leef ik inderdaad nog een beetje in de voorbije jaren. Maar het is gewoon vreselijk vermoeiend hoe we elke keer na een soevereine voorsprong gelijk weer een idiote goal tegen krijgen, waardoor we zo onnodig elke keer weer in de problemen komen. Vorig jaar en daarvoor ging het dan in de slotfase ook gewoon ALTIJD mis... dit jaar voorlopig niet gelukkig.

Tweede helft gelukkig een heel ander beeld... 3-1 zat er de hele tijd meer in dan de 2-2 in ieder geval. Wat een ongelofelijk rommelige wedstrijd in een idioot hoog tempo verder... en aub geen Guyon meer, zie daar echt de toegevoegde waarde niet van.

Oud 12-02-12, 18:37 Standaard   #245
Tukker .

[...]

Tja, misschien leef ik inderdaad nog een beetje in de voorbije jaren. Maar het is gewoon vreselijk vermoeiend hoe we elke keer na een soevereine voorsprong gelijk weer een idiote goal tegen krijgen, waardoor we zo onnodig elke keer weer in de problemen komen. Vorig jaar en daarvoor ging het dan in de slotfase ook gewoon ALTIJD mis... dit jaar voorlopig niet gelukkig.

Tweede helft gelukkig een heel ander beeld... 3-1 zat er de hele tijd meer in dan de 2-2 in ieder geval. Wat een ongelofelijk rommelige wedstrijd in een idioot hoog tempo verder... en aub geen Guyon meer, zie daar echt de toegevoegde waarde niet van.
Vond Vitesse voetballend beter en nu lijkt alles mee te zitten en dat is jullie gegund .

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, Rumille zei het al : Zonder Guidetti .. sjonge jonge jonge ...

Maar goed .. hij speelt bij Feyenoord en dat is alle wat telt en verder niets ..

Wat kan 1 man het verschil maken ...

Oud 12-02-12, 18:54 Standaard   #246
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

"Lol, que?"

Oud 12-02-12, 18:59 Standaard   #247
[...]

Vond Vitesse voetballend beter en nu lijkt alles mee te zitten en dat is jullie gegund .

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, Rumille zei het al : Zonder Guidetti .. sjonge jonge jonge ...

Maar goed .. hij speelt bij Feyenoord en dat is alle wat telt en verder niets ..

Kun je nagaan wat het niveau van de Nederlandse competitie is.. En als Feyenoord volgend jaar een goede spits haalt kunnen ze gewoon meedoen voor het kampioenschap....
klapperboys is offline   Met citaat reageren
Oud 12-02-12, 19:02 Standaard   #248
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

[afbeelding: link]
"Lol, que?"
Weet je Clough ? Ik wou idd Ruiz aanhalen , maar dat heb ik niet gedaan en weet je waarom ?

Omdat wij toen een betere selectie hadden en uiteraard heb je gelijk dat wanneer Ruiz niet had gespeelt dan waren wij niet kampioen geworden , maar dat geldt ook voor Boscker , Tiote , N 'Kufo , Stoch , Perez , Stam , Janssen , Douglas, Wisgerhof , Raijkov ...

Zonder 1 van deze spelers waren wij niet kampioen geworden en ik wil hiermee zeggen dat wij een betere selectie hadden dan Feyenoord nu, al kun je huidige ploegen niet vergelijken met ploegen van 2 jaar geleden . Hopelijk begrijp je wat ik tegen je wil zeggen .

Ruiz was het verschil tussen kampioen worden en op de 2-de plaats eindigen . Guidetti is misschien het verschil tussen kampioen worden ( ik denk het niet ) en 9-de zoals Rumille het al zei ..

Laatst gewijzigd door tjekkie; 12-02-12 om 19:10

Oud 12-02-12, 19:04 Standaard   #249
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door klapperboys Bekijk bericht
[...]

Kun je nagaan wat het niveau van de Nederlandse competitie is.. En als Feyenoord volgend jaar een goede spits haalt kunnen ze gewoon meedoen voor het kampioenschap....
Ja, helaas heb je wel gelijk ja ... met het niveau van de Nederlandse competitie .

Oud 12-02-12, 19:10 Standaard   #250
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Vitesse was 90 minuten lang de beter voetballende ploeg al scheelde het qua kansen niet echt echt veel.

Nelom vond ik weer vrij aardig spelen en Guidetti is uiteraard een absolute superkoning.

Van Fernandez word ik zo moe... Bijna elke pass/aanname gaat mis en hij maakt amper gebruik van zijn snelheid omdat hij de ruimtes gewoon niet ziet. Verdedigend liet ie ook vrij veel steekjes vallen.

Dat duo Vlaar & Indi gaat 'm niet worden. Vlaar is degene die nu de opbouw moet verzorgen, maar die speelt nooit een middenvelder in; nee, hij gaat altijd voor de lange bal die uiteraard negen van de tien keer niet aankomt. De Vrij moet er weer in. Het is wel positief dat ie telkens wat minuutjes mag maken.
buddyb is nu online   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site