![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Wie wint de klassieker | |||
| Ajax |
|
25 | 40,98% |
| Feijenoord |
|
18 | 29,51% |
| Gelijkspel |
|
18 | 29,51% |
| Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Het is weer zover. Discussieer Laatst gewijzigd door Palmboom; 25-01-12 om 16:28 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ben voor Ajax en Guidetti.
Vrees dat Feyenoord dit gaat winnen, zit zoveel meer beleving en alles gaat daar crescendo (eindelijk dit woord eens gebruikt, mooi man) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
De enige wedstrijd die Ajax gaat winnen in januari. Op de counter.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik denk dat het weer een gelijkspelletje wordt.
Ik hoop voor Palmpie dat Feyenoord hem wint, maar dan moet je niet gemeen gaan doen tegen de Ajaciedjes hier. .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gelijkspel of Feyenoord. Ajax moet wel een heel goede dag hebben,
.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
welke dag is dit trouwens?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Feyenoord heeft zoveel getankt toen met de wedstrijd in de Arena.. daar dachten velen dat Ajax het thuis wel eenvoudig zou hebben en achteraf mag Feyenoord zich achter de oren krabben waarom ze met maar 1 punt naar huis gingen.
Denk dat die beleving er nu wel weer zal zijn, zeker met een volle Kuip achter zich. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax in de Kuip gaat winnen op dit moment.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Duidelijk een gelijkspel
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tegen de verwachtingen in een overwinning van Ajax. Ajax is nooit voorspelbaar, dus als iedereen geen overwinning verwacht gaan ze er gewoon mee vandoor. [/logica]
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik ga verbaasd zijn als Ajax weet te winnen. Echt een drama op dit moment. Feyenoord heeft weer de geest gevonden + volle Kuip vol vertrouwen...ik vrees voor een nederlaag. Al zal een overwinning voor Ajax (een onverdiende is misschien nog wel leuker
) in dat scenario echt perfect zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ajax wint gewoon, want Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Gelijkspel
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nou voor t eerst in jaren maakt Fey een goede kans.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ook al heeft Feyenoord vertrouwen (hoewel..) en een volle Kuip, het zou een schande zijn als we van dat zooitje idioten verliezen.
Ik eis niets anders dan de glorieuze eindoverwinning en 45.000 gefrustreerde kaalkopjes op de tribune. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
VVV staat ook alleen maar zo laag omdat ze het kampioenschap aan andere ploegen gunnen, zo zijn zij, bescheiden.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Al die gelijke spelen komen me nu intussen wel de neus uit.. Maar het zal er vast wel weer op uitdraaien.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik heb zo'n irritante kakkerlak op facebook, hij komt me de neus uit. Alleen maar facebook-updates als 'RETTETEKTETT!' en dan deelt ie gisteren weer een linkje met de panna van Martens.
Terwijl z'n eigen kutclubje verliest van fucking VVV.Moet er toch niet aan denken dat 'ie mag juichen zondag, dan flikker ik 'm direct uit m'n lijst. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Ik hoop Feyenoord, maar mijn vertrouwen is gisteren wel flink gedaald.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik hoop op een gelijkspel, dat is gunstig voor Heerenveen.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dan maak ik 'm maar:
1-5 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Volgens mij moet er onderhand bijna een generatie Feyenoord-fans zijn die hun club nooit vanAjax hebben zien winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
En de laatste overwinningen zijn tevens de befaamde "DVD klassiers".
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zonder Guidetti wordt het een moeilijk verhaal voor Feyenoord.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Op Eredivisie.nl kun je Ajax - Feyenoord terug kijken. Ik raad jou aan om dat even te doen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kunnen we zien hoe elf Feyenoorders het zelfs weten te verneuken tegen tien Ajacieden in vormcrisis.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
goeie topic
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik heb er nog steeds niet veel vertrouwen in, ondanks de nederlaag van ze in Venlo. Hoop wel dat Guidetti niet meedoet. Hij en El Ahmadi zijn enorm belangrijk voor ze.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gelijk, is het beste voor Heerenveen namelijk!
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Hou het ook op een gelijkspel. Van Rhijn zeker in de basis dan bij Ajax?
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Er zijn weinig andere smaakjes. De Ooij is geblesseerd, net als de Toob. Kortom: Blind - Jan - van Rhijn - Anita.
Tyfus. Heimwee naar Oleguer. Ogararu. Bruno Silva. SQD. Grygera. Heitinga. Bergdolmo.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
1 of 2-0 voor Feyenoord. Ze hebben al vaker dit seizoen bewezen de toppers aan te kunnen.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
![]() Of post je het nou andersom ![]() In ieder geval, Frank. Zet gvd Anita op het middenveld! |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Omdat Blind zijn beste wedstrijden op rechts speelde?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bij Groningen misschien. Bij Ajax 1 heeft ie bij mijn weten nog nooit op RB gespeeld. Sowieso vond ik het al idioot om Anita op RB te zetten tegen AZ terwijl je Ligeon bij de selectie hebt zitten. Als je Blind al opstelt, zet hem dan in het centrum. Daar heeft ie z'n beste potjes gespeeld bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wanneer gaat Boilesen weer eens voetballen?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Feyenoord kan deze wedstrijd wel eens gaan winnen, Ajax is nu rijp voor de sloop.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Feyenoord is één van de meest grillige ploegen van de competitie, een wanprestatie wordt nogal eens gevolgd door een topprestatie. Dus kan nog wel eens moeilijk worden.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |