![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
15 minuten zonder Ajax-topic gezeten, ja!
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dat gesprek tussen die twee fotografen op de achtergrond:
Hoe komt het nou dat Ajax zo kut is Fred? - Het is allemaal de schuld van de Rabobank. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sorrie Bert. Ik was nog vijftien minuten hardop aan het lachen om mijn eigen grap, waarmee ik het topic sloot.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Niet zo raar ook, aangezien Porto er dan ook is.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wist niet eens dat City ook thuis speelt die dag. Gezellige drukte dus.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Zal wel weer een chaos worden, ga jij nog? __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
, al heb ik nog steeds niets gehoord over hoe we nou daadwerkelijk gaan .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
vd Wiel dus minimaal week of 2 eruit
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
het gaat echt een drama worden zondag en tegen de kakkies
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hopen dat Frank onze spelers wel kan motiveren voor de eredivisie.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ging het niet redelijk goed tot Boerrigter geblesseerd raakte? Die maakte het verschil.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik weet het niet, begin ernstig te twijfelen aan de kwaliteit van de selectie.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nee, het ligt aan de trainer.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het ligt aan de hele situatie bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nou Sulejmani loopt zich niet telkens vast omdat Jantje en Pietje elkander in elkaar proberen te slaan met hun stropdas ..
Denk dat het vooral kwaliteit is, Frank de Boer zal gerust wel snappen hoe hij 433 moet spelen, denk dat de spelers alleen niet de kwaliteit hebben om het uit te voeren. De linksback en de controlerende middenvelder positie zijn gewoon onderbezet aan kwaliteit. Nogal belangrijke posities in je opbouw bij een 433. Daarnaast stokt het ook aanvallend zonder een kwalitatief goede voorhoede. Sigthorsson wordt nodig gemist evenals Boerrigter op het moment. AZ zou bijvoorbeeld nooit kampioen kunnen worden omdat de selectie niet zo breed was als die van de concurrenten .. Nu mist ajax 4 basisspelers en dan wordt dat opeens aangegrepen als excuus (let wel door sommige, niet iedereen). Wellicht dat de selecties van ajax, psv en twente ook niet zo breed zijn, wel in kwantiteit maar niet in kwaliteit. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Voor het eerst sinds lang dat ik Kakkies uit vrees qua resultaat.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vanmiddag nog even opgezocht. Laatste overwinning van hen stamt uit 2006. Van de 29 Klassiekers in deze eeuw hebben zij er maar 6 gewonnen. Ergens vrees ik ze wel, maar zoals we de afgelopen jaren ook bij iedere wedstrijd hebben gezegd: het is een wedstrijd op zich. Ze zijn in mijn ogen wel favoriet.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Heeft een teleurstellend aanbod gehad zeker
Die is snel weg lijkt mij.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dergelijke persberichten passen mooi in het spel om een hoger aanbod te krijgen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Zou mooi zijn als City of Bayern of welke club dan ook Jan nu komt ophalen.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#28 |
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wordt Hersi de nieuwe supersub?
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Er is maar 1 kenner volgens mijn onderschrift. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hopelijk heeft Janssen zondag nog teveel last en speelt Lodeiro op zijn plek. En Ozbiliz op die van Sulejmani.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Als de rechtsbuiten maar mee terug loopt met Poulsen, is het goed. Ik weet niet of Ozbiliz dat doet, maar ik gok van niet.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Qua loopvermogen zou hij best goed uitkomen nu, maar voor de rest niet
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Denk 't wel.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
.Sulejmani loopt overigens best vaak mee terug om te verdedigen, waarschijnlijk hoefde dat dit keer niet van De Boer
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
1-5 __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
ligeon van rhijn toby jan
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Beetje vertrouwen in morgen hier?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Drie punten zouden voor mij een klein wonder zijn.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Waarom heeft Narsingh nog geen Ajax shirt aan?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Narsingh
Wat zie ik graag een aanval met Boerrigter - Sigthorsson - Narsingh.Is ook de enige vleugelspeler (op Tadic na) in de Eredivisie die ik graag zie komen. Geen Sulejmani meer
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Sowieso is ie voetballend beter dan Sulejmani
Hij heeft veel meer overzicht Niet zelfzuchtig En kwa meeverdedigen nog niet zo opgelet maar een back zal met iedereen blijer zijn dan met Sulejmani Denk dat je middenveld, back en spits veel beter gaan renderen met een Narsingh dan met Mickey. Maar nu houd men ineens wel vinger op de knip Om dan over half jaar zeker een andere kutaankoop te doen
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Buitenspelers die tenminste buitenom kunnen
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Als Boerrigter blessurevrij is, is 't niet echt verantwoord om 9 miljoen uit te geven aan nog een linksbuiten.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AFC Ajax #463: Revanche tegen de klappers.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|