![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Eerste wedstrijd in Madrid eindigde in een 1-2 zege voor Barcelona. Real Madrid zal dus minstens twee keer moeten scoren in Barcelona wil het nog een kans maken op een plaats in de halve finale tegen Valencia of Levante.
Laatst gewijzigd door Weebl; 21-01-12 om 15:07 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lekkerrrr, slopen die Madrilenen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nu nog een rode kaart en het is weer een Clasico als gewoonlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die mongool er af gelukkig
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zoals Pepe net weer in kwam, vlak voordat Puyol geel kreeg...
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Barcelona
![]() Real Madrid ![]() Mensen die deze wedstrijd kijken ![]() Genieten van de reacties
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
ik dacht dat we hadden afgesproken om dit soort opmerking niet meer te plaatsen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Alexis
Prima pot. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik heb Real weer gejinxt.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Blijft een klein naar Ventje. Die maniertjes van hem
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Benzema en Higuain zijn zo slecht vanavond
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Als je die kerel daar linksachter uit denkt, is het best goed te doen. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Rooney die ander spelers gaat wijzen op vuil spel
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
- niet persoonlijk worden -
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maar wel een goeie voetballer, want hij heeft de overstap Udinese - Barcelona echt goed gemaakt
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Daar gaan ze
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Het is allemaal de schuld van Co, die had hem gewoon in het tweede van Porto moeten laten.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dit zou gewoon rood moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ramos, Pepe (sterf), Carvalho... Wat een slagers zijn het ook.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nog ff en het staat 86-86
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lol die schijnbeweging
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Messi, stel je niet aan. Kutjoch.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Messi niet aanstellen
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Is er toch nog iets wat Messi van Pepe kan leren....
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Messi
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lol Messi
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
En nog geen 2e geel?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Sierd zit thuis te genieten
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Messi, de ideale schoonzoon
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Go Your Own Way
|
- nee dat mag niet -
Laatst gewijzigd door Prosac; 18-01-12 om 23:56 __________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Geen rood
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[25/01] FC Barcelona - Real Madrid CF: de return.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|