![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Amsterdam Hooligans!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Komt toch ook gewoon op EL?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
Op je 23e erachter komen dat je rechterbeen minder is dan je linkerbeen, ja dan ben je gewoon een geweldenaar . Held.
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Huh?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 | |
Ik weet niet waarom dat ik vroeger zoveel hamburgers at, ik ben er nu achter gekomen dat je daar niet sneller van gaat lopen! __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mensen die op Sulejmani haten
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fiorentina gaat voor Amauri, en niet meer voor MeH
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hehe het moet eerst maar een paar maanden wat rustiger zijn rond Ajax.
Hele gezeik buiten het 1e elftal is zo irritant. Mensen die niets met voetbal hebben en je dan opeens vragen gaan stellen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ten Have ga gewoon weg
we zullen Sap wel even bellen. Die weet wel hoe je er een stekker moet uittrekken.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
MeH moet je gewoon gratis laten vertrekken.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die liet eigenlijk nog lang op zich wachten
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
"Er klinken steeds meer geluiden"...dat is natuurlijk lekkere sensatie-retoriek van onze bruinhemden.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Laten ze nou gewoon met zn alle weggaan
zo moeilijk is het allemaal niet. Laat Cruijff maar af en toe wat advies gaan geven. Ik word er steeds moeer van...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik geloof echt geen fluit van dat hele stuj
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik heb nog één kijkcode in de aanbieding voor morgen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
PM, graag
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lijkt mij een onzinbericht.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mij ook, zeker aangezien hij vast een aardig salaris zou willen hebben..
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Turkse media is meestal wel betrouwbaar
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
sowieso 7,5m voor een spits die niet eens nodig is.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vanaf morgen kan ik met mijn Ajax CC kaarten kopen voor Ajax - ManU. Zou iemand even willen kijken voor me wat de goedkoopste kaarten zijn op dit moment? Zodat ik even kan informeren of m'n vrienden nog mee willen voor die prijs
Laatst gewijzigd door Black-Death; 18-01-12 om 15:15 __________________ Ajax |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
65 euro.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Oke thnx
__________________ Ajax |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
€65,-
/edit refreshen is ook een vak __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Edit: Ook ik mag vaker refreshen...
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Yilmaz naar Ajax zou een verschrikking zijn voor elke verdediging. Man is verschrikkelijk goed. Klasse of drie beter dan elke spits die hier nu rondloopt. Jammer van de Turkse bron.
Egbert. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Is dat een spits?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Die rechtszaak is me ook weer een potje kansloos. Vond 1 bericht wel interessant, dat Aegon een optie zou hebben om het lopende sponsorcontract per direct te beeindigen als het clubbestuur opstapt.. ? Bizarre constructie lijkt me, puur erop gericht zodat het clubbestuur zichzelf in hun zetel kan houden?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AFC Ajax #462: met de AFCA Youth 6th generation op la tribuna kaos
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |