Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17-01-12, 13:04 thumb up   #1

Oorspronkelijk geplaatst door Stereotomy Bekijk bericht
AZFanpage

De fanpage heeft een nieuw likje verf gekregen, leuk hoeveel tijd die lui in de site steken.
Stereotomy is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 17-01-12, 22:43 hearth   #2
Maher---Elm
---Martens
wallofdolls is offline   Met citaat reageren
Oud 17-01-12, 22:51 Standaard   #3

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom precies Martens op 10 i.p.v. Maher?
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 17-01-12, 23:02 Standaard   #4
Martens is nog steeds de king. En daarnaast is Maher verdedigend > Martens verdedigend.
Oud 19-01-12, 16:53 Standaard   #5
Leuke pot!!

Vond Martens erg goed spelen. Als die conditioneel ook weer een beetje bijbeent, dan hebben we een leuk middenveld. Maher wat onzichtbaarder vandaag.

Minste vond ik Moisander, onnodige gele kaart en weer een 'Moisander-momentje' in de 2e helft. Altidore viel me ook tegen bij het invallen.
Oud 19-01-12, 17:40 hearth   #6
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Sympathiek ploegje hebben we toch nu. Charlie speelde trouwens bazig vandaag, Elm ook. En Viergever, wat wordt die toch ondergewaardeerd, veel inzicht en opbouwend echt sterk.

Oud 19-01-12, 17:41 Standaard   #7
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een prachtige aanname van Maher. Jammer dat hij ook ging zeuren om een kaart bij de scheids na die tackle van Vertonghen en dat hij ruzie zoekt met Sulejmani. Heeft hij helemaal niet nodig.

Elm is echt jullie motor op dit moment, wat is die ineens uit zijn schulp gekropen.
Meer dan terechte overwinning.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-12, 13:49 Standaard   #8
Moisander sneert: 'Kinderen fluiten Ajax niet uit'

Aanvoerder Niklas Moisander kon een arena gevuld met kinderen wel waarderen. Het bekerduel tussen ajax en AZ werd donderdag bijgewoond door 22.000 jeugdige fans en volgens Moisander was dat voor iedereen, dus ook voor ajax, wel lekker.

"Die kinderen zijn beter dan ajax-fans, ook voor ajax. Kinderen beginnen tenminste niet te fluiten als ajax op achterstand komt", sneert Moisander tegen FCUpdate.nl. De Finse verdediger voegt er aan toe: "Dit was voor iedereen eigenlijk wel lekker. Er was geen boosheid op de tribunes, de hele wedstrijd heerste er een positieve sfeer."

Moisander moet eens ophouden balaannames te verprutsen als er aanvallers van de tegenpartij in de buurt staan. Een van de mindere spelers van gisteren imho.
Oud 20-01-12, 14:07 thumb up   #9
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Nick "vier geeft hij" Viergever is inderdaad ondergewaardeerd. Baas.

Oud 20-01-12, 14:09 Standaard   #10
Fear the Beard!

Gisteren was het Groep vier gever.
Oud 20-01-12, 14:10 Standaard   #11
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Moisander sneert: 'Kinderen fluiten Ajax niet uit'

Aanvoerder Niklas Moisander kon een arena gevuld met kinderen wel waarderen. Het bekerduel tussen ajax en AZ werd donderdag bijgewoond door 22.000 jeugdige fans en volgens Moisander was dat voor iedereen, dus ook voor ajax, wel lekker.

"Die kinderen zijn beter dan ajax-fans, ook voor ajax. Kinderen beginnen tenminste niet te fluiten als ajax op achterstand komt", sneert Moisander tegen FCUpdate.nl. De Finse verdediger voegt er aan toe: "Dit was voor iedereen eigenlijk wel lekker. Er was geen boosheid op de tribunes, de hele wedstrijd heerste er een positieve sfeer."

Moisander moet eens ophouden balaannames te verprutsen als er aanvallers van de tegenpartij in de buurt staan. Een van de mindere spelers van gisteren imho.
Ze zijn de hoofdletter A vergeten weg te halen in de titel.
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-12, 14:32 Standaard   #12

crispy's Voetbal Forum schermafbeelding

De wedstrijden die ik gezien heb van AZ was Viergever altijd heel ok en Holman erg goed.

Van de drie baltovenaars zou je bang moeten zijn dat ze conditioneel problemen krijgen. Maar gelukkig blijkt Maher een anaërobe sporter te zijn (laut Verbeek) met een bovengemiddeld Laufpensum. De aërobe Maartens zal zondag last van gisteren hebben.
crispy is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-01-12, 14:40 Standaard   #13
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Martens speelde goed zeg. Best knap na er zo lang uit te zijn geweest.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-12, 15:40 Standaard   #14
Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Martens speelde goed zeg. Best knap na er zo lang uit te zijn geweest.

Om Martens af te stoppen heb je een felle defensieve middenvelder nodig die hem continu fysiek blijft beuken. Gisteren kreeg hij best veel ruimte, dan hou je hem idd niet bij.
Oud 20-01-12, 15:41 Standaard   #15
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

GJV

Oud 20-01-12, 15:43 Standaard   #16

Sir Robbert's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Johannson van Kalmar (rechtsback) schijnt ook onderweg te zijn naar Alkmaar.

'Mattias Johansson op weg naar AZ'
Volgens de voorzitter van Kalmar FF is de overgang van rechtsback Mattias Johansson naar AZ zo goed als rond.

Voorzitter Johnny Petersson gaat ervan uit dat Johansson nog deze winter naar Alkmaar vertrekt. Volgens Sportbladet bedraagt de transfersom €1,7 miljoen.

Mattias Johansson zinspeelde vanochtend op zijn twitter-account ook al op een overgang naar AZ.
Sir Robbert is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-12, 15:59 Standaard   #17
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

In FM is hij steengoed, .

Oud 20-01-12, 16:33 Standaard   #18
Interessant, die kan een paar jaartjes rijpen.

Reijnen en Marcellis kunnen dan tzt naar het centrum, Viergever op de plek van Elm, Moisander verkopen.
Oud 22-01-12, 12:09 Standaard   #19

Zet 'm op AZ! Al was het maar omdat het spannend te zien is wat er gebeurt in 020 als onverbiddelijk blijkt dat het ook met FdB niet gaat lukken.

Het probleem bij AZ was de rechtsback en de midvoor. Als Benschop het toch blijkt te kunnen, scheelt dat enorm. Reijnen loopt op zijn tenen en Marcellis is voor rechtsback sowieso al te traag, dus een goeie viking daar zou perfect zijn.
Oud 22-01-12, 16:33 Standaard   #20
Ja jammer. Ajaz en AZ allebei verliezers zo. Op EL misschien wel de morele winnaar genoemd, maar in de praktijk verliezen ze allebei terrein op Twente en PSV.

Zo gezegd kan je zelfs stellen dat Ajax meer verliest, want die staan al achter op AZ en met een ronde verder zijn ze niets opgeschoten.

AZ prima gespeeld. Mooie acties en vanuit een idee. Desondanks blijft het vaak toch billen knijpen tegen Ajax, die nogal eens vanuit het niets omschakelen en door individuele kwaliteit er dan toch 1 inprikken.

Ook al passeert PSV ons, gelukkig nog de boel in eigen hand tegen PSV zelf.
xfriendx is offline   Met citaat reageren
Oud 22-01-12, 20:15 Standaard   #22
Fear the Beard!

Als er niks geks qua transfers en blessures gebeurt zie ik jullie wel kampioen worden. Prachtig middenveld hebben jullie.
Oud 22-01-12, 20:23 Standaard   #23
Mah boi!

Eigenlijk ben ik toch bijzonder teleurgesteld over de uitslag als je het veldoverwicht zag. Het zijn telkens die laatste paar stappen, die laatste pass of dat laatste schot die net wat sneller en doeltreffender moeten worden geklaard, kansen creëren is echt het probleem niet.

Maar goed, het spel is voor een fatsoenlijk deel van de 90 minuten gewoon prima verzorgd. Eigenlijk zou dit het normale niveau in de Eredivisie moeten zijn, maar aangezien dat helaas niet zo is moet AZ met een paar andere ploegen de positieve uitzondering vormen. In die zin is het wel genieten.

Oud 22-01-12, 20:29 Standaard   #24

Ubenst's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat zag ik nu, een ekte ekte sfeeractie in Alkmaar?

Oud 22-01-12, 20:32 thumb up   #25
Mah boi!

Ja hoor, het kan nog, tussen al het domme geklapper door. Zal Victoria wel achter gezeten hebben.

Laatst gewijzigd door Kriegel; 22-01-12 om 20:36

Oud 22-01-12, 20:34 Standaard   #26
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel Bekijk bericht
Eigenlijk ben ik toch bijzonder teleurgesteld over de uitslag als je het veldoverwicht zag. Het zijn telkens die laatste paar stappen, die laatste pass of dat laatste schot die net wat sneller en doeltreffender moeten worden geklaard, kansen creëren is echt het probleem niet.

Maar goed, het spel is voor een fatsoenlijk deel van de 90 minuten gewoon prima verzorgd. Eigenlijk zou dit het normale niveau in de Eredivisie moeten zijn, maar aangezien dat helaas niet zo is moet AZ met een paar andere ploegen de positieve uitzondering vormen. In die zin is het wel genieten.
Jullie missen een goed meevoetballende spits, dat is alles.
Oud 22-01-12, 20:39 Standaard   #27
Mah boi!

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]
Jullie missen een goed meevoetballende spits, dat is alles.
Benschop doet het wel echt een stuk beter nu, maar z'n handelingssnelheid blijft soms nog achter. Zoals dat moment vandaag waarop ie voorbij Vermeer was, die bal moet ondanks de lastige hoek gewoon meteen op doel. Nu wachtte hij te lang (wilde eerst naar binnen draaien ofzo) en dus kon ie 'm vervolgens weer helemaal terug gaan spelen.

Oud 22-01-12, 23:45 Standaard   #28
Martens

Ook teleurgesteld over de uitslag. AZ was de tweede helft dan ook erg slordig. Maargoed, we staan nog steeds bovenaan. Heb wel vertrouwen in dit team. Moet je je eens voorstellen hoe dit team zou draaien als er een Arveladze in de spits stond.
Oud 22-01-12, 23:52 Standaard   #29
Mah boi!

Martens
Die panna

Echt, hoewel het ons ongetwijfeld defensief kwetsbaar maakt is het wel errug lekker om met hem, Maher én Elm gewoon drie van die stylisten op je middenveld te hebben, ieder met hun eigen specialiteiten. Zolang ze elkaar niet in de weg gaan lopen kan zo'n opstelling ervoor zorgen dat je kleintjes als Excelsior keihard verpulvert.

Oud 23-01-12, 00:23 Standaard   #30

Dat juist zo'n werkvoetbal aanbiddende no nonsense-hork als Verbeek zo'n middenveld opstelt, heeft iets ironisch.
Oud 23-01-12, 00:46 Standaard   #31
Mah boi!

Op zich. Maar vergeet niet dat Verbeek altijd al voor aanvallend voetbal heeft gestaan, ook al gaat het gepaard met veel arbeid. Hij zou nooit tien Wernblooms opstellen.

Oud 23-01-12, 00:52 Standaard   #32
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Verbeek houdt van fel en aggressief voetbal, dat maakt het natuurlijk al snel aantrekkelijk.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 00:55 big smile   #33
Mah boi!

Dat felle zag je ook wel even heel duidelijk terug toen we in de tweede helft ineens gigantisch hard druk op de bal begonnen te zetten, op hun helft. Die Ajacieden wisten niet waar ze het hadden. Jammer dat je zoiets nooit lang volhoudt.

Oud 23-01-12, 03:10 Standaard   #34
Petomaan

Gatalin's Voetbal Forum schermafbeelding

Op zich. Maar vergeet niet dat Verbeek altijd al voor aanvallend voetbal heeft gestaan, ook al gaat het gepaard met veel arbeid. Hij zou nooit tien Wernblooms opstellen.
Maar wel één Wernbloom op tien

Onnodig puntverlies. Er had al veel eerder afstand moeten worden genomen. Ik snap Verbeek echt niet. Na een uur werd het al duidelijk dat we het niet gingen volhouden en aangezien Holman na 5 minuten al met een gezicht rondliep alsof hij gewisseld wilde worden, snap ik niet dat Verbeek slechts 2 wissels gebruikt, waarvan de laatste in de 85e minuut. Niet alleen is het erg dom om geen verse krachten in te brengen, als wisselspeler krijg je er ook niet veel vertrouwen door.

Elm volgende week geschorst, zal mij benieuwen of Verbeek weer met Falkenburg op de proppen durft te komen...

Gatalin is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 11:10 thumb up   #35
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 11:47 angry   #36
Apen apen apen na
Oud 23-01-12, 11:54 Standaard   #37
Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin Bekijk bericht
[...]

Elm volgende week geschorst, zal mij benieuwen of Verbeek weer met Falkenburg op de proppen durft te komen...
Lieve help, laten we idd Ortiz eens op de plek zetten waar hij voor gehaald is en hem het spel laten verdelen...

Maar ik denk dat Viergever naar voren wordt geschoven en Klavan in het team komt.
Oud 23-01-12, 12:05 Standaard   #38
Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin Bekijk bericht
[...]
No way. Viergever gaat op die plek. Verdedigend is het nu ook weer breed genoeg om hem daar weg te halen, hoewel hij gisteren ook weer betrekkelijk episch was als CV.

[...]

Lieve help, laten we idd Ortiz eens op de plek zetten waar hij voor gehaald is en hem het spel laten verdelen...

Maar ik denk dat Viergever naar voren wordt geschoven en Klavan in het team komt.
Ik begrijp niet wat Verbeek niet in Ortiz ziet.
Oud 23-01-12, 12:29 Standaard   #39
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=UPrBS...feature=relmfu
Geweldig .
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 14:01 Standaard   #40
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door wallofdolls Bekijk bericht
Nee!

PSV .

Voor de fijnproevers:

Theo Janssen wordt te kijk gezet door Maarten Martens - YouTube

Ik moest hier ff langskomen om te zeggen dat dit wel 1 van de mooiste panna 's is die ik heb gezien . Er zulllen vast wel op you tube betere panna 's te vinden zijn ( misschien ook niet ) , maar toen ik deze zag dacht ik :

Wwwwoooowwwwwwww, echt gaaf en mooi ...

Dat was het ...

Oud 23-01-12, 15:25 Standaard   #41

Zijn er mooiere? De panna was volmaakt gecontroleerd, met zijn rechterbeen kon MM richting geven waar hij heen wilde. Ondertussen had hij door de voorgaande bewegingen TJ gefixeerd. TJ was bezig MM te dwingen binnendoor te gaan en stond er klaar voor MM dan achter na te gaan. MM slaagde er echter in om toch buitenom te gaan en door de panna geen tijd te verliezen. TJ verloor meer dan een seconde. Mooier kan niet.
Oud 23-01-12, 15:53 Standaard   #42
Mah boi!

Dat dooie commentaar erbij is wel weer typisch, helaas. Wat is dat toch met Nederlanders?

Aan de andere kant, dit is volgens mij Reitsma. Dan is het ook wel weer voorspelbaar, die is al twintig jaar een zombie. Of is het toch Oldenburger? Ik kom er even niet uit.

Laatst gewijzigd door Kriegel; 23-01-12 om 15:55

Oud 23-01-12, 16:12 Standaard   #43

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat dooie commentaar erbij is wel weer typisch, helaas. Wat is dat toch met Nederlanders?

Aan de andere kant, dit is volgens mij Reitsma. Dan is het ook wel weer voorspelbaar, die is al twintig jaar een zombie. Of is het toch Oldenburger? Ik kom er even niet uit.
Jij komt teveel in het stadion zeker. Dat is Leo Driessen
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 16:26 thumb up   #44
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoewel ik geweld absoluut niet wil promoten, mist bij die hele panna een gefrustreerde Theo die Martens neer probeert te hakken wegens de vernedering, verder is het een prachtige panna. Die no-look van Eriksen was al mooi, maar deze doet er voor mij een flinke schep genot bovenop.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 16:59 emo   #45
Mah boi!

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep Bekijk bericht
[...]

Jij komt teveel in het stadion zeker. Dat is Leo Driessen
Valt helaas mee, ik ben gewoon slecht in commentators uit mekaar houden, de enige die ik direct herken zijn Evert ten Napel, Tom Egbers en Jeroen "Leo Messi!!1" Grueter.

Oud 23-01-12, 21:27 Standaard   #47
AZ legt Zweed Johansson vast voor langere tijd

23/01/2012 21:19

AZ heeft een principeakkoord bereikt met Mattias Johansson. De negentienjarige rechtsback, die ook op het middenveld uit de voeten kan, woonde zondag het thuisduel met Ajax (1-1) bij. AZ moet alleen nog de laatste financiële details regelen met zijn huidige werkgever Kalmar FF.

Naar verwachting keert Johansson (rechts op de foto) donderdag weer terug in Alkmaar voor een medische keuring. Daarna tekent Johansson een contract voor vierenhalf jaar. Met de overgang is ongeveer een miljoen euro gemoeid.

In augustus vroeg Kalmar nog een veelvoud van dat bedrag. AZ haakte af, maar toen de Zweden gaandeweg ontdekten dat ze iets te hoog in de boom zaten werd alsnog toenadering gezocht. De international van Jong Zweden wordt per direct aan de selectie toegevoegd. (Yoeri van den Busken)

Beet. Miljoentje, hopelijk wordt het een grote. Mooie leeftijd voor hem ook om naar het buitenland te gaan. Hopelijk kan hij zich wat optrekken aan Elm.

Prima onderhandeld door AZ.
Oud 23-01-12, 22:26 Standaard   #48
Mah boi!

Mooie leeftijd? Te vroeg juist. Wij zijn nu in principe hetzelfde bezig als die grote buitenlandse clubs die we zo verafschuwen als ze Nederlandse talenten kapen na één jaar bij hun opleidingsclub.

Oud 23-01-12, 22:39 Standaard   #49

Sir Robbert's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooie leeftijd? Te vroeg juist. Wij zijn nu in principe hetzelfde bezig als die grote buitenlandse clubs die we zo verafschuwen als ze Nederlandse talenten kapen na één jaar bij hun opleidingsclub.
Met het verschil dat de stap van Zweden naar Nederland qua niveau kleiner is dan van de eredivisie naar de Premier League of Primera Division. En ik denk dat je in Nederland beter wordt opgeleid en tevens een goede kans krijgt om als jonge speler minuten te maken ..

Denk dat daar dus wel een verschil in is, voor de fans in Zweden kut, maar voor de speler wellicht beter.

In FM schijnt het een beest te zijn, hopen dat ze gelijk hebben
Sir Robbert is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site