Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 02-02-12, 21:31 Standaard   #101
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel Bekijk bericht
Twente's shirts zien er inderdaad uit alsof ze Jupiler League spelen, très goedkoop. Wel respect voor Arke dat ze nu niet eens meer hun naam op de voorkant zetten, gewoon een symbool. Ruimt lekker op. Beter dan dat afas AFAS van ons.
dat kleine AFAS boven het AZlogo vind ik niet eens zo storend. Maar dat op het keepershirt en bij Verbeek is zo lelijk als wat, als het er naast staat.
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 03-02-12, 08:41 sunglasses   #102
Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Dat shirt van Verbeek, .

MACRON GV AZ AFAS AFAS.
SOFTWARE
Stereotomy is offline   Met citaat reageren
Oud 03-02-12, 08:41 Standaard   #103
Oorspronkelijk geplaatst door wallofdolls Bekijk bericht
Nice!

Die speknek van Earnest wordt ook me de dag dikker he, of zie ik dat verkeerd.
Hij is klein
Oud 05-02-12, 16:47 thumb up   #104
Nice, kans om 3e op doelsaldo te worden nu.
wallofdolls is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 12:50 smile   #105
Wernbloom: rood
In Rusland moeten ze nog even wennen aan het fysieke spel van Pontus Wernbloom. De Zweedse krijger – die deze winter van AZ naar Moskou verkaste – kreeg maandag in de oefenwedstrijd van zijn club CSKA tegen Samara na 71 minuten een rode kaart. De wedstrijd vond plaats in Zuid-Spanje, waar om de officieuze Marbella Cup wordt gespeeld. Overigens won CSKA door een doelpunt van Alan Dzagoev.

Held, zo fanatiek in een oefenwedstrijd.
Oud 07-02-12, 14:32 Standaard   #106

Sir Robbert's Voetbal Forum schermafbeelding

Ook lekker trouwens, waarom nou weer 19.00? Als je moet werken kan het vrij lastig zijn om op dat tijdstip van Alkmaar naar Den Haag te komen .. Zet zo' n wedstrijd gewoon op 20.00 of 20.30
Sir Robbert is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-12, 21:22 Standaard   #107

crispy's Voetbal Forum schermafbeelding

TT + twee afmakers in de spits
crispy is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-02-12, 21:24 Standaard   #108

Ubenst's Voetbal Forum schermafbeelding

Lees ik dat nu goed? 0-6

Oud 08-02-12, 21:49 Standaard   #109
0-3 was echt mees-ter-lijk. Een Bergkampje. In 1 beweging de bal aannemen en speler uitspelen en dan met gevoel op doel schieten
Oud 08-02-12, 21:57 thumb up   #110
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Wat is het heeeerlijk om naar dit AZ te kijken. Ik word er jaloers van, verdomme.

Oud 08-02-12, 22:36 Standaard   #111
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
Wat is het heeeerlijk om naar dit AZ te kijken. Ik word er jaloers van, verdomme.
Doet het je geen pijn dat dit eigenlijk al een jaar of zes/zeven de tendens is?

Oud 08-02-12, 23:44 Standaard   #112
Verbeek: 'Ik was het meest blij met het scorend vermogen' | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl

"Ja we hebben tegen NAC onverdiend verloren, tegen Ajax gelijkgespeeld, ook onverdiend" haha
Oud 08-02-12, 23:46 Standaard   #113
11 tegen 11, bal is rond

Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel Bekijk bericht
[...]

Doet het je geen pijn dat dit eigenlijk al een jaar of zes/zeven de tendens is?
Ja, puur qua voetbal is AZ al jaaaaaren een prachtige ploeg. Onder Louis toen , wat een team. Ik heb echt enorme sympathie gekregen voor het voetbal dat jullie telkens weer op de mat weten te leggen, maar alles eromheen staat me nog wel een beetje tegen. Al die mensen die Ajax-supporter waren en ineens overstapten naar Ajax AZ, diezelfde mensen die zich ineens volledig gingen afzetten tegen Ajax... buurjongen van me speelde in de jeugdopleiding van AZ en die vertelde me ook de raarste dingen over die trainers enzo.

Erg zonde, want als dat niet zo was zou AZ (na Ajax) verreweg mijn favoriete club van Nederland zijn.

Laatst gewijzigd door Otis.; 09-02-12 om 12:23

Oud 09-02-12, 00:18 big smile   #114
11 tegen 11, bal is rond

Samenvatting ADO Den Haag-AZ | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl

Die juichende kerels op 4:20 en die kneus met die muts erachter die 'kankeraap' zegt .

Oud 09-02-12, 00:31 Standaard   #115
Mah boi!

[...]
Ja, puur qua voetbal is AZ al jaaaaaren een prachtige ploeg. Onder Louis toen , wat een team.
Onder Louis was het toch iets meer resultaatvoetbal, nog steeds goed verzorgd (nou ja, behalve toen we 11e werden...) maar minder spectaculair dan bijvoorbeeld onder Co. Ik kan me uit het kampioensjaar een hele rits wedstrijden herinneren die op het laatst met 2-0 gewonnen werden.

Co's AZ was vaak echt geniaal. Meer risico maar dus ook vermakelijker. Ik ben misschien licht bevooroordeeld, maar dat durf ik toch wel het meest aantrekkelijke voetbal in de Eredivisie sinds Ajax 2003 te noemen. Geheel terecht dat bijna de finale van de UEFA Cup gehaald werd.

Het was dus ook een beetje met ups en downs onder Van Gaal, zeg maar. In z'n eerste twee jaar ging het uitstekend, speelden we voortbordurend op Co's visie erg goed, en in de UEFA Cup gingen in 06/07 ploegen als Fenerbahce en Newcastle, Braga en zelfs Sevilla over de knie. Twee keer tweede in de competitie, die laatste keer... eh... ik ben selectief vergeten wat daar gebeurde.

Daarna dus dat kutjaar waarin we wel wilden aanvallen maar altijd het deksel op de neus kregen, vervolgens (achteraf gezien belachelijk simpel) kampioen met een defensievere opstelling en (uitstekend) counterspel. Uiteindelijk weer een lichte deceptie in de Champions League, hoewel het vooral weer eens (dat is niet alleen van dit seizoen) aan het niet afmaken van de kansen lag.

Om deze terugblik verder compleet te maken: laten we het over het jaar Koeman / Advocaat maar gewoon niet hebben, en sindsdien ben ik vooral heel blij dat er ondanks het instorten van DSB nog steeds gewoon gevoetbald wordt. Dat het dan ook nog zo goed zou gaan had geloof ik niemand durven te voorspellen.

Ik vraag het me soms gewoon oprecht af, weet je. Waarom Ajax dit niet lukt. Op zich speelt AZ nu niet eens zo heel bijzonder ofzo, het is gewoon regelmatig goed verzorgd en met een idee erachter waar iedereen zich aan houdt, en dat levert je in onze competitie al snel de winst op omdat verder haast niemand er iets van bakt.

Ajax heeft altijd meer geld gehad, meer kwaliteit op het veld, een veel grotere jeugdopleiding én veel meer aantrekkingskracht op binnen- en buitenlanders als het om transfers gaat. Het enige dat AZ de laatste jaren steeds had was een grotere naam als trainer. Waarom lukt het jullie al sinds 2004 niet meer om stelselmatig gewoon goed voetbal te spelen?

Ik verwacht geen antwoord, want ik denk dat niemand het inmiddels nog weet. Nieuwe spelers, nieuwe trainers, niks helpt. Ze worden als helden binnengehaald en als halve criminelen weer weggehoond. Steeds weer, De Boer is de volgende als dit feest zich doorzet.

Ik bedoel, er zijn zat momenten geweest waarop het best goed liep hoor, maar dat is altijd van vrij korte duur, er wordt internationaal een goed resultaat behaald waarna iedereen hoop krijgt, een paar tegenstanders in de competitie worden weggetikt, "We worde kampioen derde ster heuyyy!" en vervolgens speel je een keer uit tegen De Graafschap op een druilerige namiddag en is alles weer weg.

Goed dan, die ster heb je. Maar moet je het nu toch weer zien.

Laatst gewijzigd door Kriegel; 09-02-12 om 02:27

Oud 09-02-12, 00:36 sad   #116
11 tegen 11, bal is rond

Ik word verdrietig van je verhaal. En ik vraag me exact hetzelfde af. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een fatsoenlijke structuur neer te zetten met de naam, het geld en de grootsheid van Ajax?

Maargoed, laten we het hier over AZ hebben. Die aanname van Benschop bij 0-3.

Oud 09-02-12, 01:38 Standaard   #117
Mah boi!

[...]
Ik heb echt enorme sympathie gekregen voor het voetbal dat jullie telkens weer op de mat weten te leggen, maar alles eromheen staat me nog wel een beetje tegen. Al die mensen die Ajax-supporter waren en ineens overstapten naar Ajax, diezelfde mensen die zich ineens volledig gingen afzetten tegen Ajax... buurjongen van me speelde in de jeugdopleiding van AZ en die vertelde me ook de raarste dingen over die trainers enzo.

Erg zonde, want als dat niet zo was zou AZ (na Ajax) verreweg mijn favoriete club van Nederland zijn.
Ja, dat is inderdaad een kansloze zooi geweest, kan het me goed voorstellen als je ertussen zat. Maar ja, overlopers onder de jeugd heb je en hou je, is van alle tijden. Succes is aantrekkelijk, waarom denk je dat al die gasten voor die tijd voor Ajax waren (tenzij ze sowieso al uit Amsterdam kwamen, maar dan zijn ze nog steeds Ajacied)? Dat erin praten van Ajax-haat door die trainers is vooral het treurige, al zou dat inmiddels wel flink afgenomen zijn.

Ik ben stiekem ook een beetje successupporter... Of althans, het ligt iets genuanceerder.

Kijk, als klein jochie woonde ik in Schagen onder de rook van Alkmaar, ben toen vrij vaak met m'n oom in De Hout geweest, dat was in de tijd van de Toto-divisie. Goede herinneringen aan, daar hing een pure voetbalsfeer die ik nooit zal vergeten, heeft veel indruk op me gemaakt en zodoende ben je gebrandmerkt. Later verhuisde ik en raakte ik de boel (begrijpelijkerwijs) nogal uit het oog. Nog steeds jong, ver uit de buurt, geen fatsoenlijke verslaggeving en geen ouders die überhaupt iets met voetbal hadden.

Een hele tijd hield ik me vooral neutraal omdat het spelletje zelf voor mij toch altijd voorop gestaan heeft, die-hard clubsentimenten zijn nooit écht m'n ding geweest. Ik heb destijds niet de neiging gevoeld een andere, grotere club aan te gaan hangen puur 'voor het aanhangen' van iets tastbaars, zinloos en het was m'n eer te na.

Toen begon AZ onder Adriaanse dus ineens geweldig te voetballen, kwamen ze door alle aandacht weer in m'n vizier en sindsdien ben ik toch weer besmet geraakt. Stukje jeugdsentiment, en dat gecombineerd met het fantastische voetbal en het 'wij tegen de rest' gevoel van die periode (vooral Europees was dat best machtig, iedereen onderschatte je als onbekend clubje en ze gingen allemaal op hun bek) heeft me opnieuw bij AZ gebracht.

Wat de mindere kanten van de wederopbouw betreft; ik ben geen fan van Scheringa buiten wat hij absoluut voor de club betekent heeft (zie het als Jeckyll en Hyde), en ik háát dat achterlijke dooie klappervolk dat de sfeer op de tribune tegenwoordig totaal verneukt en die iedereen zodoende (onbewust) voor lul zetten. Toch heb ik gewoon iets warms met de club zelf. Iesj kevoel, kun je niet uitleggen. De enorme down-to-earth houding van het bestuur sinds twee jaar heeft dat nog flink versterkt, en op dit moment verdient de club ook gewoon sympathie voor wat het doet.

Hoe dan ook, sinds een jaar of vier heb ik dus een clubcard en bezoek ik een paar wedstrijden per jaar of een vrij-vervoers uitwedstrijd in de buurt, eigenlijk te weinig maar zonder vaste groep vanuit m'n vriendenkring is de drempel altijd wat hoog geweest voor een introvert type als ik. Eredivisie Live is echt een zegen. Overigens ben ik dat kreng vorige maand kwijtgeraakt, ik moet echt een nieuwe aan gaan vragen.

In ieder geval ben ik dus nooit van club veranderd, ik kan mezelf in de spiegel aankijken.

Oh, en Benschop verbaast me momenteel echt. Die gozer leek lange tijd nergens op uit te draaien maar ineens blijkt ie toch klasse te hebben. Hopelijk niet alleen tijdelijk, wat scorend vermogen voorin zou goed van pas komen.

Laatst gewijzigd door Kriegel; 09-02-12 om 02:21

Oud 09-02-12, 01:51 emo   #118
Mah boi!

Tering, ik ben een lulbui ofzo.

Oud 09-02-12, 02:00 Standaard   #119
Een zwaluw != zomer he?

Laat Benschop of Altidore of beiden maar eens een paar wedstrijden achter elkaar zien dat ze goed zijn, dan pas kun je juichen.

Desalniettemin begreep ik dat het een goede wedstrijd was? En dat Martens weer uitblonk op 10? Op deze manier missen we Wernbloom niet eens. Alhoewel ik hem een betere rechtshalf vind dan Maher. Die moet duidelijk weer even inkomen op die positie, raar, want hij heeft er zijn hele jeugd gespeeld.
Oud 09-02-12, 02:03 sunglasses   #120
Petomaan

Gatalin's Voetbal Forum schermafbeelding

Al die mensen die Ajax-supporter waren en ineens overstapten naar Ajax, diezelfde mensen die zich ineens volledig gingen afzetten tegen Ajax
Nare mensen inderdaad, die Ajax lui.

Overigens vind ik het niet eens heel uitzonderlijk hoe AZ nu voetbalt, het is vooral verwonderlijk dat ze er bij andere clubs zoveel moeite mee hebben. Het rampjaar onder Van Gaal kwam mede doordat hij een té hoge dunk van zichzelf had gekregen na het net mislopen van de titel het seizoen er voor. Begon rare beslissingen te nemen, zich anders te gedragen, terwijl het spel er totaal geen aanleiding voor gaf. Pas na een reeks slechte wedstrijden met als dieptepunt de 0-0 in de sneeuw tegen De Graafschap besefte hij dat hij er volledig naast zat. Zelfs toen duurde het nog tot het nieuwe seizoen, na nederlagen tegen NAC en ADO, voordat hij echt naar de spelers ging luisteren en de ommekeer kwam.

Kortom, die gifbeker van jullie is nog lang niet leeg

Gatalin is offline   Met citaat reageren
Oud 09-02-12, 12:12 Standaard   #121

Oorspronkelijk geplaatst door Stereotomy Bekijk bericht
Een zwaluw != zomer he?

Laat Benschop of Altidore of beiden maar eens een paar wedstrijden achter elkaar zien dat ze goed zijn, dan pas kun je juichen.

Desalniettemin begreep ik dat het een goede wedstrijd was? En dat Martens weer uitblonk op 10? Op deze manier missen we Wernbloom niet eens. Alhoewel ik hem een betere rechtshalf vind dan Maher. Die moet duidelijk weer even inkomen op die positie, raar, want hij heeft er zijn hele jeugd gespeeld.
Maher speelde weer prima, ondanks zijn lengte en postuur wint hij veel duels. Ook in de korte combinatie is het een stuk beter dan Wernbloom. Hij wijkt net als Wernbloom vaak uit naar rechts en linksbuiten, alleen in tegenstelling tot Wernbloom kan hij daar ook zelf een actie maken ipv alleen ruimte te maken. Tevens schakelt hij prima om.

Ja ik ben fan
Oud 09-02-12, 13:18 hearth   #122
Mah boi!

Die panna tussen twee verdedigers door was bruut, de aanname daarvoor ook. Leek op Cruyff qua bewegingen.

Oud 09-02-12, 13:35 Standaard   #123
Ik heb Martens trouwens overal op het veld gezien. Linksbuiten, rechtsbuiten, verdedigend, scoren. En die hele mooie actie weer in de linker hoek die in de eerste instantie lukte en in 2e instantie mislukte. 2,5 jaar max nog .

Om nog even op het verhaal van Kriegel in te haken, 2 punten:

Scheringa is misschien wel iemand die heel veel mensen genaaid heeft. Maar in organisatorisch opzicht,zowel voor DSB als AZ, is hij fenomenaal gebleken. Hele goede duidelijke structuur, waarvan we nu en nog vele jaren na nu de vruchten plukken. Dan mag het een enorme klootzak zijn die moedwillig heel veel hebberige mensen op hun domheid genaaid heeft, een organisatie opzetten kon hij en ik denk dat er in Nederland weinig mensen zijn, binnen en buiten het voetbal, die dat op die manier kunnen.

Ten tweede: Schagen (L)
Oud 09-02-12, 13:37 Standaard   #124
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Schagen, .

Oud 09-02-12, 13:55 sunglasses   #125
Mah boi!

Skagûhn.

Nee, maar wat ik al zei ook, zonder Scheringa was de club er waarschijnlijk niet meer geweest, in ieder geval zeker niet in de Eredivisie. Het geld was één ding, maar de organisatie die er nu staat heeft hij met keiharde inzet grotendeels zelf opgebouwd, ook al is het sinds z'n vertrek door de rest prima opgevangen waar het ook had kunnen stuklopen. En je ziet wat zoiets oplevert.

Blijft moeilijk verder, iemand die aan de ene kant een held is en aan de andere kant verachtelijk. Wat moet je ermee?

Oud 09-02-12, 15:48 Standaard   #126
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoe doet Ondaan het eigenlijk bij jullie?
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-12, 10:38 Standaard   #127

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
Hoe doet Ondaan het eigenlijk bij jullie?
Speelt iig altijd A1 en niet Jong AZ, er wordt tegenwoordig een stuk minder gedaan met azjeugd.nl dus lastig om te volgen ..
Oud 10-02-12, 12:14 Standaard   #128
'Blessures en positiewisselingen, dat is een beetje de rode draad in mijn carrière'

AZ-middenvelder Maarten Martens deze week in Voetbal International.

Maarten
Oud 11-02-12, 14:59 big smile   #129

App Store - 'AZ App'

GJ baas
Oud 11-02-12, 17:21 thumb up   #130
Mah boi!

Heb je ook nog eens wat aan dat Afas.

Oud 11-02-12, 18:31 Standaard   #131
Iedereen lyrisch over Benschop omdat hij 3x had gescoord de vorige wedstrijd. Laat het maar eens zien tegen Excelsior.
Oud 11-02-12, 18:42 Standaard   #132
Tegen Ajax was ook al een knappe goal . Hij moet alleen niet zo pielen voor open doel, maar ook dan gewoon rossen. Althans, als de keeper weg is en hij staat in een moeilijike hoek gaat ie altijd n balletje terug doen, dan moet ie sneller handelen en gewoon op dat doel hengsten, een rebound is dan ook altijd mogelijk.
Oud 11-02-12, 18:50 angry   #133
Speelt dé Janga van 5-5-'05 nu bij Excelsior?
Oud 11-02-12, 20:13 Standaard   #134
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Stereotomy Bekijk bericht
Speelt dé Janga van 5-5-'05 nu bij Excelsior?
Nee, Excelsior heeft Rangelo Janga. Eigen opleiding, toen naar Willem II gegaan en nu verhuurd aan Excelsior.

Die Janga die jij bedoelt heet nu Bonevacia en speelt bij Zwaluwen '30. Zaterdaghoofdklasser uit Hoorn.

Al 4 keer geel en 2 keer rood dit seizoen!!

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 11-02-12, 20:42 Standaard   #135
Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
[...]

Nee, Excelsior heeft Rangelo Janga. Eigen opleiding, toen naar Willem II gegaan en nu verhuurd aan Excelsior.

Die Janga die jij bedoelt heet nu Bonevacia en speelt bij Zwaluwen '30. Zaterdaghoofdklasser uit Hoorn.

[afbeelding: link]

Al 4 keer geel en 2 keer rood dit seizoen!!
Cornervlag in z'n bil douwen.
Oud 11-02-12, 20:43 Standaard   #136
Leuke pot tegen Excelsior, zakelijke overwinning. En wat een heerlijke speler is Martens toch.
Oud 13-02-12, 15:32 Standaard   #137

Vakstudie's Voetbal Forum schermafbeelding

"Tis uit met zijn vriendin"

Over deze uitspraak wordt natuurlijk lacherig gedaan, hihih verbeek droogkloot ouwe lolbroek hihi.

Maar het is denk ik een reactie op de kritiek die hij te verduren heeft gehad bij het aantrekken van Benschop, en wellicht meer in het algemeen is het een statement verwijzende naar de oppervlakkige, sensatiebeluste media, de honger naar nietszeggende privefeitjes etc.

Laatst gewijzigd door Vakstudie; 13-02-12 om 15:38
Vakstudie is offline   Met citaat reageren
Oud 13-02-12, 15:38 Standaard   #138

Vakstudie's Voetbal Forum schermafbeelding

dubbel
Vakstudie is offline   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 09:59 hearth   #139
Oud 15-02-12, 02:05 thumb up   #140
Mah boi!

Baas.

Oud 15-02-12, 10:56 sunglasses   #141
Petomaan

Heb je morgenavond nog een date Stereo?

Oud 15-02-12, 12:01 Standaard   #142
11 tegen 11, bal is rond

Altijd geweten dat er een casanova in die man schuilde
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 15-02-12, 12:27 Standaard   #143
Gert Juan Verbeek.

Die vind dat prima natuurlijk, die jonge grietjes. Die hebben immers een prima fysieke gesteldheid. En daar heeft hij wel kaas van gegeten.
xfriendx is offline   Met citaat reageren
Oud 15-02-12, 12:29 Standaard   #144

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Godver wat een lekkere chicks
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 15-02-12, 15:04 sunglasses   #145
Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin Bekijk bericht
Heb je morgenavond nog een date Stereo?
Afgezegd, wil gvd wel weer eens een UEFA Cup avondje met AZ hebben.
Oud 15-02-12, 16:05 Standaard   #146
Adam Maher in voorselectie Oranje

Bondscoach Bert van Marwijk heeft Adam Maher opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de wedstrijd tegen Engeland, op 29 februari op Wembley.

Maher maakte in november zijn debuut in Jong Oranje, met een doelpunt tegen Schotland.

beetje over the top, en hij zal vast afvallen, maar toch leuk voor die jongen.
Oud 15-02-12, 17:36 Standaard   #147
Mah boi!

Prima juist, zo haal je onze dartele maestro subiet over om niet voor de pezige Marokkanen te kiezen...

²

Oud 15-02-12, 18:56 Standaard   #148
U2

Hoe lang hebben jullie AFAS nog? Nog 1 seizoen toch?
Oud 15-02-12, 22:27 Standaard   #149
Petomaan

Oorspronkelijk geplaatst door bloodysunday Bekijk bericht
Hoe lang hebben jullie AFAS nog? Nog 1 seizoen toch?
Shirt nog 1 seizoen inderdaad, stadion nog 3.

Oud 16-02-12, 11:02 Standaard   #150
U2

Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin Bekijk bericht
[...]
Shirt nog 1 seizoen inderdaad, stadion nog 3.
Zullen ze gaan verlengen? Of zal AZ zelf een andere sponsor willen? Hebben jullie daar enige indicatie van?
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site