Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13-01-12, 22:19 Standaard   #1
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Laatst gewijzigd door tjekkie; 13-01-12 om 22:43

Oud 13-01-12, 22:21 Standaard   #2
Gaat hard met de transfers idd .
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 13-01-12, 22:24 Standaard   #3
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
Gaat hard met de transfers idd .
Ja, ach , men zal wel wachten op de laatste dagen . Ik verwacht dat er tot die tijd er maar weinig gebeurt en tot nu toe klopt dat ook wel . Ook bij de andere eredivisieclubs zie je geen verkopen of aankopen .

Oud 13-01-12, 22:26 Standaard   #4
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

We hebben wel iemand verkocht
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 13-01-12, 22:31 Standaard   #5
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
We hebben wel iemand verkocht
Haha, klopt ja , die jongen van Jong FC Twente . Nou , dan klopt mijn titel ook niet meer , maareh ..

Bij verkopen denk ik ook meer aan miljoenen...

Oud 13-01-12, 22:35 Standaard   #6
EAYS

Ik plaag je ook maar Tjekster, ik zou niet meer weten wie het was Roseler of Theseker ofzoiets.
Oud 13-01-12, 22:37 wink   #7
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Thesker naar Hoffenheim.

Oud 13-01-12, 22:47 Standaard   #8
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Ik plaag je ook maar Tjekster, ik zou niet meer weten wie het was Roseler of Theseker ofzoiets.

Ooooooooo , dat weet ik man ..

Thesker of zoiets ja ..

Zou blij zijn als de competitie weer begint . Ik had niet verwacht ik het voetbal weer zo zou missen . Maar ja , dat heeft ook te maken dat ik thuis zit wegens mijn ziekte . Komt denk ik as. maandag wel een einde aan . Ik moet weer wat bewegen ...

Nog een weekje jungs ...

Ik ga maar eens maar weer eens Johny Logan beluisteren ..☺ ♫

Ik weet niet , maar dit liedje grijpt me keer op keer ... i love it ..

Bye ,

Laatst gewijzigd door tjekkie; 13-01-12 om 22:51

Oud 14-01-12, 01:05 Standaard   #9
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Wie wil je kopen dan tjekkie?
Ebecilio mag je wel hebben.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 14-01-12, 08:32 Standaard   #10
Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
[...]

Ja, ach , men zal wel wachten op de laatste dagen . Ik verwacht dat er tot die tijd er maar weinig gebeurt en tot nu toe klopt dat ook wel . Ook bij de andere eredivisieclubs zie je geen verkopen of aankopen .
Heb d'r ook wel een keer vrede mee als er niks aangekocht wordt hoor. Dan maar geen kampioen. Zou het zelfs niet erg vinden als we eens een keer een dramatisch jaar hebben, beseft een aantal nieuwe supporters zich misschien ook eens dat het niet altijd rozengeur en maneschijn eens. Begin me te ergeren...
Oud 14-01-12, 11:15 big smile   #11
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Tjekkie die van de muziek van Johnny Logan houdt .

Oud 14-01-12, 12:30 Standaard   #12

Ubenst's Voetbal Forum schermafbeelding

Johny wie?
kan ook niet wachten tot volgende week, heb alvast vrij gevraagd
Kan ook niet wachten op de eerste uitwedstrijd weer, lekker met de jongs op stap.
Ik denk dat er nog wel wat word aangetrokken, maar volgens mij heeft ome Joopie iets te makkelijk gedacht over Schilder en Wendt.

Oud 14-01-12, 13:24 Standaard   #13
Blucerchiato

tukkeRoel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Ubenst Bekijk bericht
Johny wie?
kan ook niet wachten tot volgende week, heb alvast vrij gevraagd
Kan ook niet wachten op de eerste uitwedstrijd weer, lekker met de jongs op stap.
Ik denk dat er nog wel wat word aangetrokken, maar volgens mij heeft ome Joopie iets te makkelijk gedacht over Schilder en Wendt.
Vergeet niet dat Tiendalli zeer goed speelde onder Steve...

Oud 14-01-12, 13:24 Standaard   #14

ReMcOrE's Voetbal Forum schermafbeelding

nog niks gebeurd, maar transferperiode loopt nog 17 dagen, you never know

in ieder geval hopen dat Douglas en De Jong blijven!!

Oud 14-01-12, 16:45 Standaard   #15
Blucerchiato

Twente probeert een chileense back binnen te hengelen zo te lezen, gaat om Juan Abarca. Huur, proef of koop is mij nog niet helemaal duidelijk.

Oud 14-01-12, 18:24 Standaard   #16
Ola olé!

Hmm mocht ie komen, KWW.

Oud 14-01-12, 23:49 Standaard   #17
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door tukkeRoel Bekijk bericht
Twente probeert een chileense back binnen te hengelen zo te lezen, gaat om Juan Abarca. Huur, proef of koop is mij nog niet helemaal duidelijk.
.................................................. .................................................. .............

Chileense media melden overgang Abarca
Zaterdag 14-1-2012 - Joey
Diverse Chileense website maken melding van de overgang van verdediger Juan Abarca naar FC Twente. Volgens de site van El Mostrador nemen de Tukkers de 23-jarige Chileen per direct op huurbasis over met een optie tot koop. Het transferbedrag zou dan twee miljoen dollar (ruim €1,5m) bedragen. Abarca speelt momenteel voor Universidad de Chile in zijn vaderland.

Oud 15-01-12, 00:12 Standaard   #18

Ze hadden toch ook met mensen uit dat land om de tafel gezeten? Of was dat Peru ofzo?

Oud 15-01-12, 12:21 Standaard   #19
Blucerchiato

Ze hadden toch ook met mensen uit dat land om de tafel gezeten? Of was dat Peru ofzo?
Dat was inderdaad uit Peru... Allemaal leuk en aardig zulke satellietclubjes, jammergenoeg wordt er zo weinig mee gedaan...

Oud 15-01-12, 12:36 Standaard   #20
Ook vrij overbodig als je de jeugd in Twente eens goed op poten zou zetten, d'r valt nog zoveel te verbeteren op dat vlak.
Oud 15-01-12, 13:50 Standaard   #21
rja

rja's Voetbal Forum schermafbeelding

Ook vrij overbodig als je de jeugd in Twente eens goed op poten zou zetten, d'r valt nog zoveel te verbeteren op dat vlak.
Zeker.

Er is zeer weinig doorgekomen vanuit de jeugd de laatste jaren.

De scouting hield wel een goed team in stand, maar die werkt de laatste tijd ook niet goed, hoop nog op meer versterkingen, een creatieve voetballer kunnen we goed gebruiken.
rja is offline   Met citaat reageren
Oud 15-01-12, 14:09 Standaard   #22
Oorspronkelijk geplaatst door rja Bekijk bericht
[...]
Zeker.

Er is zeer weinig doorgekomen vanuit de jeugd de laatste jaren.

De scouting hield wel een goed team in stand, maar die werkt de laatste tijd ook niet goed, hoop nog op meer versterkingen, een creatieve voetballer kunnen we goed gebruiken.
De wisselingen van trainer hebben ons vooral wat goede aankopen gekost. Preud'homme die Strootman niet hoefde, Adriaanse die nog een keer vasthield aan Tiendalli, terwijl Twente d'r vanaf wilde en aan Janko wat hetzelfde verhaal is. Ze hadden beter na het kampioensseizoen meteen met Schreuder verder kunnen gaan, die nu ook het meeste veldwerk doet, en tactisch de meeste inbreng heeft. Dan had je nu verder gestaan als club. Dat vind ik de echte foute keuzes. De scouting, tsja, d'r is eerst op de speelwijze van Preud'homme ingekocht, maar die joeg eigenhandig wat spelers over de kling, Adriaanse idem. Als er nu weer teruggegrepen wordt op het oude beleid komt dat wel weer goed.

De Twentse jeugd daarentegen mist fysieke en technische basisvaardigheden. Is iets dat je eenvoudig op kunt lossen in 8 jaar training, moet je er wel in investeren. Begrijp van mensen die met de jeugd gewerkt hebben dat er vooral op wedstrijdvormen getraind wordt, terwijl je juist met de jeugd heel gericht bezig moet zijn. Fysieke basisvaardigheden(clusk), daar bovenop technische basisvaardigheden(aannemen, alle vormen van traptechniek, passeren, balbezit houden 1x1, verdedigen en koppen), spelintelligentie en mentaliteit. Vereist een andere manier van trainen en spelers benaderen, zelf baas maken van de ontwikkeling.
Oud 15-01-12, 15:40 Standaard   #23
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoe zit 't nu met die Steven Berghuis? Gaat dat nog wat worden? Heb hem zelf niet zoveel in actie gezien, maar heb het idee dat hij al snel is afgeschreven.

Oud 15-01-12, 15:47 sunglasses   #24
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Als er nu weer teruggegrepen wordt op het oude beleid komt dat wel weer goed.
Klopt. Sekou Cisse, Akram, Parker... Dan komt alles goed.

Of bedoel je die periode daarvoor, toen de zo verguisde Fred Rutten wel goed werk verrichte?
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 15-01-12, 17:14 Standaard   #25

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Hoe zit 't nu met die Steven Berghuis? Gaat dat nog wat worden? Heb hem zelf niet zoveel in actie gezien, maar heb het idee dat hij al snel is afgeschreven.
Ik heb meer het idee dat hij ten onrechte omhoog werd geprezen.

Oud 15-01-12, 20:09 Standaard   #26

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Weet niet of het nog zo is, maar stond in de belangstelling van NAC.

Oud 15-01-12, 20:29 Standaard   #27
Ola olé!

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
[...]

Ik heb meer het idee dat hij ten onrechte omhoog werd geprezen.
Berghuis kende een goede voorbereiding maar viel daarna behoorlijk terug, waarna hij op een gegeven moment na een wissel bij het tweede boos naar de kleedkamer is gegaan. Uiteindelijk is hij in december weer teruggekeerd in de selectie, maar ik vind hem nog wat te licht voor het echte werk.
Een halfjaartje verhuur aan bijvoorbeeld NAC of VVV waar hij waarschijnlijk wat meer aan spelen toekomt zou een prima stap zijn.

Oud 15-01-12, 22:46 Standaard   #28
Tukker .

Ik kan zien aan Berghuis dat hij weet wat die moet doen op die positie en mijn mening is dat hij sterker moet worden en dat komt het echt wel goed . Hij heeft een actie , heeft overzicht en dat kan ik zelfs zien bij simpele ballen en hij heeft een voorzet . Eigenlijk heeft die alles wat een goede buitenspeler nodig heeft . Ik zou Berghuis dan ook nooit van mijn leven verkopen en ik denk ook dat Twente dat niet zal doen , omdat men inziet ( tenminste , dat hoop ik ) dat hij wel degelijk die stap kan maken . Ik zou het een geweldige blunder vinden als Twente hem nu al verkoopt ( is ook geen sprake van hoor , maar toch .. en ik geloof daar gewoon niet in .

Hoe lang dat gaat duren ? Ja, dat weet niemand . Het kan 6 maanden duren , een jaar en misschien wel 2 jaar en bij het slechste geval over 3 jaar en als die er dan nog niet klaar voor is dan kun je misschien zeggen dat hij te weinig kwaliteiten heeft .

Dat is mijn mening .

Laatst gewijzigd door tjekkie; 15-01-12 om 22:50

Oud 15-01-12, 22:55 Standaard   #29
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh Bekijk bericht
[...]

Of bedoel je die periode daarvoor, toen de zo verguisde Fred Rutten wel goed werk verrichte?
Die aankopen waren echt dramatisch en hopelijk gaat dit gedeelte beter en over Rutten ?

Die man is misschien wel de grondlegger geweest van ons succes en daar is niemand in Twente ook maar iets van vergeten . Tenminste ik niet ..

Oud 16-01-12, 11:03 Standaard   #30
Oorspronkelijk geplaatst door Blawh Bekijk bericht
[...]

Dat Fred Rutten verguisd wordt heeft niks met z'n werk te maken. Deed prima werk en haalde alles uit een selectie die niet overliep van kwaliteit. Heeft ons ook een aantal goede aanwinsten als Wilkshire en Bakkal bezorgd destijds. Staan bij hem trouwens ook floppers als Denneboom, Hersi, Aissati(op die eerste wedstrijd na) en Huysegems tegenover. Maar in z'n algemeenheid heeft hij van het team een eenheid gemaakt en de wisselvalligheid d'r deels uit gekregen.

Bij McClaren voegden alleen Rajkovic en Stoch wat toe. Sekou Cisse, tsja, vraag me af wat dat geworden was met hem op links en Ruiz op rechts of andersom. Dat ie niet kwam werd destijds gecompenseerd met McClaren's namen als Parker, Stoch, Wellington en Osei, was je het geld alsnog kwijt.

Nee, ik doel op de aanwinsten Douglas, Chadli, Tiote, Braafheid, Engelaar, Arnautovic, Chadli etc. die voor weinig geld zijn binnengehaald en voor veel weer doorverkocht. Yahaya, binnenkort speelgerechtigd, kan er weer eentje worden in dat rijtje, maakte geweldig indruk bij z'n proefperiodes hier, Gladstony wellicht.

Of je het nou wilt geloven of niet, Twente heeft daadwerkelijk geleerd van de eerste periode McClaren hier, en wil zich nu weer richten op jeugd en goedkoop inkopen. Voor een dubbeltje eerste ring zitten. Vervelend voor andere clubs, ideaal voor ons.
Oud 16-01-12, 11:44 Standaard   #31
Tukker .

'FC Twente haalt Yahaya'
Geschreven door Bjorn op 16 januari 2012 om 08:52 | Bron: De Telegraaf en TC Tubantia
FC Twente heeft de eerste aankoop binnen. Mustapha Yahaya komt de selectie van trainer Steve McClaren per 1 februari versterken. De Ghanees wordt in januari namelijk achttien.

Yahaya was afgelopen zomer op proef in Enschede en maakte veel indruk. Hij heeft een ijzersterke fysiek aan voetballend vermogen en doet daarmee denken aan een type middenvelder als Yaya Touré van Manchester City.

Naast de Chileense verdediger Juan Abarca komt er deze week nog een speler op proef bij FC Twente. De Engelsman Simon Dawkins krijgt de kans zich te bewijzen. De 24-jarige aanvaller staat onder contract bij Tottenham Hotspur, maar werd al uitgeleend aan Leyton Orient en San José Earthquakes. Abarca traint maandag voor het eerst mee. Dawkins komt dinsdag naar Enschede.

.................................................. .................................................. ..................................................

'Joshua John op weg naar FC Twente'
Geschreven door Bjorn op 16 januari 2012 om 09:19 | Bron: Algemeen Dagblad
Joshua John staat hoog op de nominatie om de nieuwe vleugelaanvaller van FC Twente te worden. De 23-jarige linksbuiten van Sparta Rotterdam kan in Enschede een meerjarig contract tekenen.

Sparta staat ook open voor een transfer. John werd door trainer Michel Vonk naar huis gestuurd na een incident op het trainingskamp. De vleugelaanvaller kan het niet goed vinden met de oefenmeester. Sparta wil een speler van FC Twente betrekken in de transfer.

FC Twente volgt John al jaren en weet dat het de geboren Alkmaarder voor relatief weinig geld kan overnemen. John heeft namelijk een aflopend contract bij Sparta.

Foto: Orange Pictures

.................................................. .................................................. .................................................. ..........

Verder een Engelsman en een Chileen op proef .

.................................................. .................................................. ...............................................

'FC Twente huurt Juan Abarca'
Geschreven door Niek op 14 januari 2012 om 16:37 | Bron: La Tercera en RTV Oost
Juan Abarca wordt waarschijnlijk de nieuwste aanwinst van FC Twente. De Chileense verdediger van Universidad de Chile wordt gehuurd met een optie tot koop.

Abarca is een Chileens international, die op meerdere posities achterin uit de voeten kan. Als de huurperiode beide partijen goed bevalt, kan Twente de 23-jarige verdediger overnemen voor anderhalf miljoen euro. Abarca komt deze week eerst nog op proef
.................................................. .................................................. ...............................................

Nou , toch best veel nieuws . Er zit beweging in de draaimolen , al weet ik bij God niet wat ik moet denken over die Spartaan , maar goed .. ik ken hem gewoon niet goed , maar zijn statistieken zijn niet wervelend . Om er eentje te noemen : 114 wedstrijden en maar 14 goals .....

Potver ..

Laatst gewijzigd door tjekkie; 16-01-12 om 11:52

Oud 16-01-12, 12:33 Standaard   #32
Ultrajectum

PBateman's Voetbal Forum schermafbeelding

http://www.politie.nl/utrecht/opspor...balrellen.aspx

Beelden Twente-supporters vrijgegeven nav rellen bij Utrecht.

Zie ik jou daar ook bij staan Tjekkie ?

Oud 16-01-12, 12:43 Standaard   #33
Ik voel me hier thuis!

Ben benieuwd wat er daadwerkelijk komt.

De vergelijking met yaya toure belooft veel goeds (maja de david beckham van het midden oosten ook )

Oud 16-01-12, 13:13 Standaard   #34

Oorspronkelijk geplaatst door PBateman Bekijk bericht
http://www.politie.nl/utrecht/opspor...balrellen.aspx

Beelden Twente-supporters vrijgegeven nav rellen bij Utrecht.

Zie ik jou daar ook bij staan Tjekkie ?
Genaait, durf bijna te wedden dat dit op aandringen van Utrecht, en Utrecht supporters is gekomen.

Oud 16-01-12, 13:26 Standaard   #35
Ultrajectum

PBateman's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Genaait, durf bijna te wedden dat dit op aandringen van Utrecht, en Utrecht supporters is gekomen.
Ja want zo is de politie....

Oud 16-01-12, 13:30 Standaard   #36

Ik bedoel dat het nu opeens komt, doelde ook op FC Utrecht. Supporters van hun zaten aan te dringen en dan onderneemt de politie nu pas iets. Wel terrecht trouwens, kwam van twee kanten.

Oud 16-01-12, 13:33 Standaard   #37

De Chileen Juan Abarca, die zich deze week mag bewijzen bij FC Twente, staat goed aangeschreven bij scouts. De 1.75 meter lange Abarca maakte in 2009 furore als aanvoerder van het Chileense jeugdteam, dat het bekende toernooi van Toulon wist te winnen. Ook in 2008 en 2010 was hij van de partij op dat toernooi.

De gerenommeerde scout Piet de Visser, kenner van het Zuid-Amerikaanse voetbal, omschrijft Abarca als een interessante speler voor het Nederlandse voetbal, omdat hij een goed meevoetballende verdediger is. Abarca was in de nationale jeugdploeg van Chili overigens een centrale verdediger, maar speelt tegenwoordig vooral links in de zone of linksback.

Als Abarca goed bevalt, wordt hij voor de rest van het seizoen gehuurd, waarna FC Twente een optie tot koop heeft bedongen. Volgens Chileense bronnen zou de transfersom voor de speler van Universidad de Chile 1,5 miljoen euro bedragen.

Oud 16-01-12, 13:36 Standaard   #38

De bij Sparta in ongenade gevallen Joshua John zet zijn loopbaan zeer waarschijnlijk voort bij FC Twente. Beide clubs zijn akkoord en nu is het aan John zelf om rond te komen met FC Twente waar hij een meerjarig contract kan tekenen.

Omdat Sparta zich na de komst van Toine van Huizen (AZ) nog verder wil versterken en mogelijk een speler van Twente bij de deal betrekt, hoopt de club de transfer zo snel mogelijk af te ronden.

John speelde in de jeugd van SV Koedijk, Ajax, AZ en RKC Waalwijk alvorens bij Sparta te belanden. Hij werd in het seizoen 2006-2007 al aan de selectie toegevoegd, maar speelde geen enkele wedstrijd. In september 2006 tekende de Alkmaarder een driejarig contract. Zijn debuut maakte hij op 10 mei 2007 in de play-offwedstrijd tegen N.E.C., waar hij na 89 minuten inviel voor Marvin Emnes.

Oud 16-01-12, 13:37 Standaard   #39

FC Twente-trainer Steve McClaren krijgt binnenkort behalve over de Braziliaan Gladestony de beschikking over nog een zeer getalenteerde jonge middenvelder.

De Ghanees Mustapha Yahaya, die in de zomermaanden tijdens een stage een zeer sterke indruk maakte, viert in januari zijn achttiende verjaardag en wordt met ingang van februari door FC Twente onder contract genomen.

Yahaya paart een ijzersterke fysiek aan voetballend vermogen en doet daarmee denken aan een type middenvelder als Yaya Touré van Manchester City.

Oud 16-01-12, 13:40 Standaard   #40

FC Twente krijgt de Engelse aanvaller Simon Dawkins op proef. De aanvaller staat sinds 2004 onder contract bij het Engelse Tottenham Hotspurs maar wist hier tot op heden niet door te breken.

De 24-jarige Dawkins is door gebrek aan speeltijd twee keer uitgeleend geweest. In het seizoen 2008-2009 speelde de aanvaller voor het Engelse Leyton Orient waarvoor hij 11 keer in actie kwam maar het net niet wist te vinden. In 2011 sloot hij zich aan bij het Amerikaanse San Jose Earthquakes. Dit keer was hij meer succesvol. In de 26 duels die hij speelde scoorde hij 6 keer.

Het contract van Dawkins loopt tot de zomer van 2013. Wanneer de aanvaller exact aan sluit bij de groep is nog niet bekend.

Zo, dat was het wel weer ff. Genoeg om over te praten.
Ps: sorry voor het gebruiken van zoveel berichten.

Oud 16-01-12, 14:17 Standaard   #41
Oorspronkelijk geplaatst door Inconsequent Bekijk bericht
Ben benieuwd wat er daadwerkelijk komt.

De vergelijking met yaya toure belooft veel goeds (maja de david beckham van het midden oosten ook )
Heb hem een paar keer zien spelen op zo'n jeugdtoernooi. Fysiek monster met voetballende kwaliteiten, idd een beetje in de stijl van Tiote, Toure. Eghan Shadrach, ook op dat toernooi gezien heeft ook grote potentie. Behendige aanvallende mid.
Oud 16-01-12, 19:02 Standaard   #42

foxalert's Voetbal Forum schermafbeelding

Foto's en Video training FC Twente 16-01-2012

Fotorepo training FC Twente 16-01-2012

Oud 16-01-12, 19:41 Standaard   #43

Joshua John al gekeurd in Enschede

ENSCHEDE - De overgang van Joshua John van Sparta naar FC Twente is nagenoeg rond. De 23-jarige aanvaller is maandagmiddag al gekeurd in Enschede.

John heeft zes jaar bij Sparta gespeeld. Hoewel insiders zijn talent onderschrijven, is het nog nooit tot de grote doorbraak gekomen. John wordt gezien als een grillige buitenspeler die op het mentale vlak nog wel eens steken laat vallen. Onlangs kwam hij voor de zoveelste keer in aanvaring met Sparta-trainer Michel Vonk, waarna de oefenmeester hem wegstuurde van het trainingskamp.

Twente heeft John al jaren op het lijstje staan. De huidige oefenmeester Steve McClaren was in zijn eerste periode al gecharmeerd van de speler, die zowel op links als op rechts uit de voeten kan. John wordt in Enschede niet gezien als de vervanger van Bryan Ruiz, maar meer als de back-up van steven Berghuis of Ninos Gouriye. Een van de twee wordt waarschijnlijk verhuurd voor de rest van het seizoen.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 19:59 Standaard   #44
Goedkope stand-in voor Ola John wss. Ben benieuwd.
Oud 16-01-12, 20:14 Standaard   #45
Blucerchiato

En blijkbaar ook een nieuwe keeper: Daniel Fernandes... Die zijn contract heeft ontbonden bij Cluj...

Oud 16-01-12, 20:21 Standaard   #46

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een namen allemaal zeg... Die op proef, die huren, die transfervrij. Allemaal exoten ook.
Is het geld op? Heeft men geen visie/inspiratie meer? Gaat Twente een handelshuis worden (lijkt me sterk, aangezien er niemand er echt belangen heeft bij)?
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 20:23 big smile   #47

Marcos's Voetbal Forum schermafbeelding

De Chileen Juan Abarca, die zich deze week mag bewijzen bij FC Twente, staat goed aangeschreven bij scouts. De 1.75 meter lange Abarca maakte in 2009 furore als aanvoerder van het Chileense jeugdteam, dat het bekende toernooi van Toulon wist te winnen. Ook in 2008 en 2010 was hij van de partij op dat toernooi.

De gerenommeerde scout Piet de Visser, kenner van het Zuid-Amerikaanse voetbal, omschrijft Abarca als een interessante speler voor het Nederlandse voetbal, omdat hij een goed meevoetballende verdediger is. Abarca was in de nationale jeugdploeg van Chili overigens een centrale verdediger, maar speelt tegenwoordig vooral links in de zone of linksback.

Als Abarca goed bevalt, wordt hij voor de rest van het seizoen gehuurd, waarna FC Twente een optie tot koop heeft bedongen. Volgens Chileense bronnen zou de transfersom voor de speler van Universidad de Chile 1,5 miljoen euro bedragen.
Ha, daar hebben we Piet de Visser ook weer
Marcos is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 20:26 Standaard   #48
Blucerchiato

John en de keepert al bevestigd op .nl

Oud 16-01-12, 20:41 Standaard   #49
EAYS

Mihaylov zal deze zomer wel vertrekken en terecht dat wordt een wereldtopper, beter dan zijn vader.
Oud 16-01-12, 20:48 Standaard   #50

Lamzak's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk dat het gewoon de tweede keeper wordt en blijft, die fernandez

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site