![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
[Andreas Isaksson] [Stanislav Manolev] [Wilfred Bouma] [Marcelo] [Erik Pieters] [Kevin Strootman] [Ola Toivonen] [Orlando Engelaar] [Tim Matavž] [Georginio Wijnaldum] [Jeremain Lens] [Atiba Hutchinson] [Dries Mertens][Timothy Derijck] [Jan Vennegoor of Hesselink] [Zakaria Labyad] [Przemysław Tytoń] [Jetro Willems]
![]() Stand Eredivisie: ![]() Stand Europa League Laatste 32 Tegenstander: Trabzonspor Status KNVB Beker Kwartfinale PSV-NEC Komende wedstrijden: FC Utrecht - PSV (Eredivisie) PSV - Vitesse (Eredivisie) Laatst gewijzigd door dndiek; 10-01-12 om 23:26 __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Strootman heeft iets aan zijn enkel dus?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Had iig wel wat meer verwacht van hem in die EL wedstrijd, ging wel heel veel fout. Verwacht gewoon niet dat Rutten hem nog een basisplaats geeft als er wat meer op het spel staat, helemaal nu Hutchinson weer fit is. Kan hem overigens geen ongelijk geven dan. En aan die invalbeurtjes die Rutten doorgaans uitdeelt zal hij ook niet veel hebben. Maar het is iig goed dat hij bij de selectie zit nu. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
PSV Eindhoven!
|
Eej, die foto in de OP lijkt een beetje op....
Nevermind. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Rare situatie, van beide kanten uit
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tyton en Isaksson gaan strijden om de basisplaats
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Die foto die er nu staat, van het stadion, da's een erg mooie.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sowieso moeten ze Tyton gewoon laten keepen want die heb je volgend jaar hoogstwaarschijnlijk nog onder conttract staan.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Labyad komt natuurlijk uiterst onbetrouwbaar over als je alle berichten in de media hoort, hij kan natuurlijk ook aangeven dat er niets waar is van het verhaal rond Sporting (dan houdt hij zich op de vlakte, dan wil hij bijtekenen, dan komen er weer berichten dat hij rond is met Sporting etc etc) en zijn handtekening zetten onder een nieuw contract ondanks al het prutswerk van PSV.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
NIet bekend waarom die clausule niet rechtsgelding is?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
FIFA reglement. Minderjarige spelers mogen niet in het bezit zijn van een contract dat langer dan 3 jaar duurt. Alle clausules die op wat voor manier dan ook zinspelen op een langere arbeidsovereenkomst zijn niet rechtsgeldig.
De regel laat ook gewoon nul ruimte om het anders te interpreteren, wat het gewoon een flater maakt van PSV, en van waarschijnlijk vele, vele andere clubs. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Arie Treffers de deur uitdoen als zaakwaarnemer is natuurlijk een prima stap, maar om dan daarna je vader aan te stellen als zaakwaarnemer is dan denk ik toch weer niet zo handig. En het mediacircus voedt hij natuurlijk voor een gedeelte ook zelf door niet duidelijk aan te geven wat hij wil.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
.
Laatst gewijzigd door dndiek; 12-01-12 om 10:44 __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
En het kan ook best zo zijn dat de clausule volgens het NL arbeidsrecht inderdaad rechtsgeldig is (geen flauw idee overigens maar het zou kunnen) maar aangezien PSV lid is van de KNVB, en de KNVB van de FIFA verwacht ik dat ze impliciet instemmen met de reglementen die de FIFA opstelt en daar dan dus ook aan gebonden zijn. De FIFA is natuurlijk geen wetgever zoals overheden dat zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je je als organisatie niet aan hun regels hoeft te houden als je er lid van bent. Het zou me niks verbazen dat de juristen zich daarin verslikt hebben, wat natuurlijk bijzonder slecht zou zijn als je je bezig houdt met BVO's. |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
edit: oh, ik had een oude pagina open staan, zie dat je daar al iets over zegt in je laatste reactie |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Uiteraard. Maar dat lijkt me (met de nadruk op 'lijkt') in dit geval wel snor zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wait whut?
Waarom in hemelsnaam verlengen met Bouma? Zanka <-> Bouma lijkt me toch een beter idee, al zou het me niets verbazen als het met die eerste ook verre van rond is (officieel nog altijd niks en berichten zijn ook nog niet concreet genoeg) |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Een beetje ervaring kan geen kwaad hč.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wel als die ervaring niet meer de kwaliteit met zich mee kan brengen die vereist is om van echte toegevoegde waarde te zijn.
Het duo Derijck - Marcelo vind ik nu al beter en het gat met het duo Bouma - Marcelo zal alleen maar groeien, aangezien Bouma echt niet beter zal worden. Zeker als je Zanka mocht aantrekken, zie ik geen nut in het verlengen van Bouma. Talent/kwaliteit boven ervaring. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
.
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wat heb je aan de ervaring van Bouma als hij in principe dit seizoen al niet meer fatsoenlijk mee kan? Beetje rare actie om hem te gaan verlengen.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mijn nederige excuses, ik zal het meteen even veranderen
![]() Maar ik kom niet uit Den Bosch, hoor. __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik denk dat PSV een speler in de selectie wil hebben die veel ervaring heeft, want het is een vrij jonge selectie. Ook al kun je niet meer zo goed voetballen, je kunt jongere spelers nog altijd iets leren op het voetbalgebied en mentale gebied.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
Vennegoor of Hesselink .
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
PSV Eindhoven!
|
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#41 |
|
In de praktijk zijn er maar heel erg weinig spelers die dat daadwerkelijk kunnen en willen doen, en de vraag is of je ze daarom moet blijven overbetalen...
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat klopt en dat kun je vaak als supporter niet goed over beoordelen. Ik denk dat ze hem ook houden voor de breedte van de selectie.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
.
Laatst gewijzigd door dndiek; 12-01-12 om 12:43 __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Maar wat krijgt zo'n Fredje nou? 500k per jaar? Daar kun je toch ook makkelijk 2 talentvolle spelers voor krijgen? Als hij wat voor de jeugd wilt betekenen dan neemt hij maar een part-time rol als trainer aan.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
PSV Eindhoven!
|
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hoe gaat het trouwens met onze Uruguayaanse vriend uit de Colombiaanse jungle?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Weet niet of hij inmiddels al teruggekeerd is. Als hij fit was, dan was hij misschien wel mee gegaan naar La Manga (aangezien Locadia er ook bij zit)? |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het 62e PSV topic vanuit La Manga
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|