![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 | |
Korte termijn lijkt het fantastisch wellicht, maar ik denk dat het PSV enorm zal schaden. |
||
|
|
|
|
|
#252 |
|
PSV Eindhoven!
|
jep, liever dickie
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#253 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Je bedoelt zo'n van Gaal vol rancune die AZ kampioen maakte toen hij bij Ajax weg was gestuurd door Koeman?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#256 |
|
Van Gaal en PSV zitten qua visie en presentatie mijlenver van elkaar verwijderd. Toch zou Van Gaal juist daarom zo ontzettend veel voor PSV kunnen doen dat ik echt hoop dat hij niet gaat. Blijft een concurrent he.
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
|
Maar wie willen die PSV fans dan?
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Geen idee, dat is het probleem
.Maar goed het is ook niet mijn dik betaalde baan om dat uit te zoeken. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
|
|
|
#260 |
|
Ik heb al(weer) gestemd op Aad300
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Ik wil Van Gaal wel. Kent Cocu ook. En dan over 3 jaar Cocu.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
||
|
|
|
|
|
#263 |
|
Ik denk dat Brands iedereen aan het voorbereiden is op de komst van Van Gaal...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Je moet er toch niet aan denken
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
|
Dat wordt weer leuke tv
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Ja inderdaad, die persconferenties kan ik nu al naar uit zien.
|
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Ben benieuwd.. __________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
||
|
|
|
|
|
#268 |
|
PSV Eindhoven!
|
leuke persco's idd. Van het ene uiterste (rutten de saaie muis) naar het andere (de temperamentvolle v gaal)
ik hoop nog steeds op dick, de gulden middenweg.. (in de veronderstelling dat guud niet komt en cocu de A1 gaat trainen) Laatst gewijzigd door -SG-; 10-02-12 om 11:04 __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Net zo'n grijze muis als Rutten, en hij staat er ook niet echt bekend om zijn aanvallende en attractieve speelwijze.... Laat Dick maar lekker in Rusland! En Guus is een utopie, en denk dat die ook hoog op de verlanglijst bij de Engelsen staat __________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
||
|
|
|
|
|
#270 |
|
Met die persco's van Van Gaal pakt ie wel prijzen en bouwt hij aan de toekomst van de club.
Als je dat niet wilt als supporter zijnde... tja. |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Eerst 2/3 jaar van Gaal, daarna Cocu. Ik zie het wel zitten hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
|
Hoe is de verstandhouding tussen Van Gaal en Cocu?
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#273 |
|
|
|
|
|
#274 |
|
En weet iemand wat er in de VI stond over Labyad?
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Usual zielige zever verhaal van Thijs.
Dat hij graag geld wil verdienen voor zijn familie en dat PSV misschien nog een klein transfer bedragje krijgt ofzo om rechtzaak te voorkomen. Overigens las ergens anders dat zijn broertje had gezegd dat ze helemaal niet zoveel familie hadden in Marokko. Maar goed dat is eigenlijk ook helemaal niet zo relevant. Multimiljonair worden bij PSV in een paar jaar tijd is blijkbaar niet genoeg. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Een tonnetje of 6 per jaar voor 4 jaar en hij kan daarna nog miljoenen opstrijken in het buitenland. Dat is natuurlijk een kulverhaal van Labyad.
Hij naait PSV. |
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Het gaat mij niet om PSV , maar dit kan ook gewoon bij Twente gebeuren . Ik heb geen enkel goed woord over voor Labyad . Hij heeft zijn opleiding genoten bij PSV en heeft naar mijn mening geen enkele morele schuldgevoel . Dat mag .... maar heb geen respect voor zulke mensen , hoe beinvloedbaar ze ook zijn . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#278 |
|
Hehe, van mij mag je wel iets van die beste papieren hebben , zodat de Graafschap niet degradeert ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Hee Twente heeft verloren van Heracles! (Jaja, ik ben niet altijd even snel
) We lopen dus een puntje op ze uit!
Laatst gewijzigd door ErikT; 11-02-12 om 09:50 __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
De enige reactie die daar bij hoort is Fredje
.... Je ambitie uitspreken mag toch wel . Derijck is momenteel de meest stabiele verdediger en zorgt voor rust en laat Marcelo en Manolev vaak 'beter' voetballen.
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Waar hebben jullie het over?
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Interessant verhaal trouwens..
Next checkt: ‘Er waren 45.880 toeschouwers bij Ajax-FC Utrecht’ « Nieuwsblog nrc.next __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
|
|
|
|
#285 | |
|
||
|
|
|
|
|
#286 | |
||
|
|
|
|
|
#287 | |
![]() Tis niet leuk om door het forum te wandelen als je hebt verloren . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#288 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#289 |
|
Ik hoop echt dat van gaal komt !
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Coolaapie is weer terug.
|
|
|
|
|
|
|
#291 | |
!!
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#292 |
|
|
|
|
|
#293 |
|
Baco
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zo, zin in. Hopelijk gaat PSV een beetje los en krijgen we een hoge uitslag te zien.
Op naar het stadion. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Zoals al tijdje op PSV netwerk stond te lezen:
! Wat bezielt die jongens? |
||
|
|
|
|
|
#296 |
|
Haha, mooi verhaal. Over iemand heenpissen, dat kan in die cultuur echt helemaal niet he. Worden ze boos.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Ik zou ook pissig zijn
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Inderdaad, ik zou ook over de zeik zijn.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Ja wie niet.
Maar een mes trekken Goed gehandeld van PSV. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Vroeger wastie nog lief.
PSVJeugd.nl - Okan Köse - Pasfoto-galerij Maar hij begon steeds minder te lachen... |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het 62e PSV topic vanuit La Manga
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|