![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Onder de banken!
Jeeeeeej
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het zal een beste kabaal worden daar .... en dat is positief voor Ajax , voor het voetbal en voor de KNVB , maar ik blijf bij mijn standpunt dat wanneer je een beslissing maakt, je die beslissing ook moet naleven , hoe vertederend dit ook allemaal is .
Ik zal me vermaken bij die wedstrijd en ik zal glimlachen als ik die lachende kinderen allemaal zie , maar ben het niet eens met dit besluit . Men wil de 'eduvatieve 'sfeer benaderen ? Iedereen( als je minstens niet onder drugs zit of geestelijk gestoord bent ) , maar dan ook iedereen weet dat het gedrag van Wesley niet normaal was . Ik weet dat ik mij niet populair maak met mijn mening , maar soms moet je dat niet inetresseren wat anderen denken . Dit is zo 'n situatie . Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eens even kijken of ik ergens op marktplaats 6 minderjarigen kan opscharrelen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Is nou ineens iedereen het eens,
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik denk dat er hoogstens 500 man zit
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ajax stelt 40 bussen beschikbaar om kinderen op te halen / weg te brengen trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zou wel leuk zijn als ze op school op spreekkoren oefenen.
"Boekel je moeder is een lerares" __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nee, hoor .....
Weet je wat het is SCH ? Men heeft het besluit zo vertederend mogelijk gemaakt en dan is het echt moeilijk om het niet eens te zijn met dit besluit , maar ik blijf wel degelijk achter mijn stelling staan . Laatst gewijzigd door tjekkie; 10-01-12 om 20:30 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Regels zijn regels, is dat je argument? Heb je wel eens anders horen praten.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dit trek ik beter dan wat eerder gezegd is. Nu is het punt nog dat ik het niet kan zien, dat vind ik eigenlijk helemaal achterlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Volgens mij horen kinderen tot 12 op school te zitten op donderdagen tot een uur of 15, vandaar waarschijnlijk dat stempel "Educatief karakter" zodat scholen als soort project hierheen kunnen zonder aangekeken te worden op hun lesuren etc.
Ik vind het allemaal vergezocht, qua tijdstip onhandig, qua uiteindelijke uitkomst versus de opgelegde straf vreemd en ook de compensatie (hoezo maximaal 10.000 codes?) raar. Eigenlijk klopt het dus van geen kanten en zijn we het ene vreemde aan het beplakken met het andere rare. Laat het maar snel voorbij zijn maar het zou wel handig zijn dat de diverse betrokken instanties n.a.v. dit gedoe eens nu op voorhand gaan kijken hoe op te treden bij dit soort zaken. Want als Nijhuis de wetenschap en het vertrouwen had gehad dat hij in deze niet blind alleen het boekje had hoeven volgen, zonder daar dan op aangekeken/afgerekend te worden, en dus Esteban had kunnen laten staan op het veld, en dan gewoon een afkoelingsperiode had kunnen inlassen, was deze soap al lang en breed in 2011 afgehandeld, in de Arena, met publiek erbij, zonder gedoe over compensatie, met 11 vs 11 op het veld, met de door ajax opgebouwde voorsprong etc. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik verwacht wel een wedstrijdverslag van Rumille.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
kort dag, maar je kunt er nog een "the Zappsport voice of Football" verslaggeverswedstrijd van maken voor talentjes < 12
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Nu maar gewoon de kinderen laten gaan, AZ oprollen en klaar ermee. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#19 |
![]() Ik ben toch niet eens de jongste Ajacied hier? __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het valt dus allemaal reuze mee met deze regeling. Niks discriminatie, niks onderscheid tussen mannen of vrouwen die al een kaartje hadden. Prima.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik denk dat maximaal 10.000 codes te maken heeft met de 1:4 verkoop en de max die EL aankan.
Dit is veel beter dan de oplossing die er eerst lag, precies om wat MaxPower zegt. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
geen #kinderspreekkoren?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Op Q-music doet die vrouwelijke presentatrice nu een oproep voor kinderen onder de 12 om met haar mee te gaan naar deze wedstrijd.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Geeeeeeeeeemopper, gemekker, gezanik en gezeur, Gertjan Verbeek heeft last van een och-tend-humeur jalalalalaaa
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Held.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat is er mis met het tijdstip?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het is tijdens werktijd. Dat is er mis mee. Voor die kinderen ideaal, maar voor de volwassenen niet natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat begrijp je toch zelf ook wel?
Dat bijna iedere supporter op dat moment aan het werk is en dus een wedstrijd van zijn(/haar) club moet missen. Als je dan een wedstrijd zonder publiek doet, doe het dan op z'n minst 's avonds zodat men het tenminste nog kan zien. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Nu maar hopen dat zo'n kind het veld oprent
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Balen trouwens wel als je als enige kind van groep 8 niet mee mag en achterblijft omdat je 13 bent. Pure leeftijdsdiscriminatie
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 | |
. Doe dan gewoon basisschool leerlingen...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Maak me er niet zo druk om, 't is toch maar beker...
|
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 | |
Laatst gewijzigd door Nash; 11-01-12 om 12:37 |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Kut bedenk me net dat ik tijdens de wedstrijd een tentamen van 2 uur heb (die ook nodig zullen zijn).. ga er niks van kunnen zien
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Totdat die zittenblijver van 13 het veld op komt.....
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
@MikeVerweij: #Ajax: stormloop op gratis kinderkaarten voor Ajax-AZ. Binnen uur 3.000 aanmeldingen op Ajax.nl.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Haha, dat wordt nog wat.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Al die spelers doof
Kindergegil^50000 |
|
|
|
|
|
#49 |
Let op! Wegens overweldigende belangstelling is het op dit moment niet meer mogelijk om in aanmerking te komen voor gratis busvervoer. Oad biedt iedereen echter nog wel de mogelijkheid om een bus te huren. Bel hiervoor 023 - 5551860 of zie onderstaand aanmeldformulier. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|