![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Held van beroep |
|
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Waarom geen vrouwen en kinderen wat een gezeur
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Even het hele E-team meenemen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Shit zeg
is al bekend hoe het nu met hem is?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Iets eerder dan Sigthórsson verwacht ik
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dit is wel echt het meest treffende antwoord wat je kunt geven op de vraag hoe het met iemand is.. Bedankt.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat voor campagne is dat dan?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zegt ie nou Adajax stadion?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Update 11 januari 00:20 uur - VVV klopte bij Ajax aan en moet zaakwaarnemer signaal geven
Cees van Vossen, de zaakwaarnemer van Sjoerd Ars, bevestigt dat de VVV-Venlo contact met hem heeft opgenomen aangaande een transfer van zijn cliënt. "Ik wacht nu op een mandaat van VVV om te gaan onderhandelen met Levski Sofia", vertelt Van Vossen in gesprek met De Limburger. Ook Jody Lukoki was in beeld als vervanger van de naar CSKA Moskou vertrokken Ahmed Musa, maar Ajax gaf aan niet van zins zijn om de aanvaller te laten vertrekken. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Musa en Lukoki zijn nog wel enigszins met elkaar te vergelijken, maar Ars.. WTF
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Flauw hoor, dat van jullie allemaal alleen Rumille heen mag.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik heb zes kinderen over, per stuk af te halen in Utrecht voor 20 euro maar liefst alle zes tegelijk voor 100. Wil ze na de wedstrijd terug, PM voor meer info.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ajax in categorie 3
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat was toch allang bekend?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
KK
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Oh en ze gaan binnenkort om tafel met van Rhijn
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Brouwer nee bedankt...
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En ze zijn vergevorderd met Denswil.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 | |
||
|
|
|
|
|
#33 |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Haha die brief kreeg ik ook.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Op Vernonica kun je toch ook vaak kaarten winnen en dat je de laatste 10 minuten langs de kant mag kijken?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik zou eerder Ebecilio verhuren. Ja hij speelt kut, nee ik heb geen zin in 20 reacties daarop, maar daar heb je meer aan. Op rechts heb je niet zoveel keuzes.
Overigens zou het voor Lukoki persoonlijk niet slecht zijn, want als De Sa een kans krijgt dan staat deze in mijn ogen ruim boven Lukoki in de pikorde. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Overigens, klopt het dat Blind Lukoki wilde laten vertrekken maar dat De Boer er een stokje voor stak?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
De Boer en Bergkamp inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Om 16:00 speelt Ajax B1 in Qatar. Wedstrijd wordt uitgezonden op Eurosport 2, wel tof
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik vind Lukoki ook een baas. Had hem graag een half jaartje aan spelen toe zien komen bij VVV
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
edit verkeerde topique
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ja wie binnen Ajax zag het licht om Brouwer ergens weg te kapen? Is dat die geweldige speler die door het scoutingsapparaat is gekomen?
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AFC Ajax #461: Volle bak in Manchester
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |