![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Het Grote Idee: Verzin een onderschrift bij de laatst geplaatste voetbalfoto Puntentelling:
== Uitslag 2009 II == ( Tussenstand en eindstand ) Isiolo == Uitslag 2010 I == ( Tussenstand en eindstand ) Rumille & d_b01 == Uitslag 2010 II == ( Tussenstand en eindstand ) Isiolo == Uitslag 2011 I == ( Tussenstand en eindstand ) SCH Spoiler
De winnaar van de ronde, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic. Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat. De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus niet kan meedoen. Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven. Diegene die de uitslag post, krijgt automatisch 1 punt voor het doen van de uitslag. De winnaar kan zo de schade inhalen voor de ronde die hij hierna niet mee kan doen vanwege deze jurering. Zo loopt de winnaar dus 2 punten uit op de nummer 2, 3 op de nummer 3 en 4 op de andere deelnemers, gezien over twee rondes. Als de winnaar niet de jurering doet, maar iemand anders, krijgt deze natuurlijk het jurypunt. De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking. Tactiek om te volgen: Spoiler
'''Uitslagen ronde 1 t/m 7 )''' Spoiler
Stand per 18-08-2011 Isiolo 103 Tong80 89 Tim86 83 Beschouw 76 Vrolijke frits 68 Sch 61 Durq 56 Doc 48 Vinnie 06 40 Weeble 36 Rumille 32 Tjeuke 30 Clough 26 Numbernine 24 Ray Mania 24 Behangplakker 22 Karrel Laaglawaai 20 Nico 20 Rompompom 15 Silenus 14 Rijnpappie 9 El Pistolero 3 El Presidente 2 Pbateman 2 Boeman 1 d_b01 1 Priko 1 As Roma 0 De OP is hier te vinden __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 | ||||
![]()
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|||||
|
|
|
|
|
#3 | ||||
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
Kutjury. Nieuwe foto, nieuw leven. Verwachten dat een plaatje met Everton-spelers populair is
__________________ Boem! Koekoek! |
|||||
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moeizame start inderdaad. Is dat Wernbloom op de foto?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
ja
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
en die linker?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik vermoed zijn vriendin.
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Verbeek: "Help me even, iets met een bloem toch?" __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]() Imitatie Wernbloom van Verbeek komt in de buurt |
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]() Verbeek zet zijn Bloometje buiten __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() 'Zo kunnen ze niet aan onze vingers trekken.'
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Waarom was ik.er ook alweer mee gestopt
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
doe morgen (vandaag) wel jury
![]() Als er meer dan vier ( ) deelnemers zijn
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik heb lang naar de foto zitten staren maar kan gewoon niets bedenken,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Daarom moet ik winnen.
Was er na 2 seconden al uit.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
![]() Ouderwetse potje 'wie ben ik' in de persruimte |
|
|
|
|
|
#19 |
![]() Pontus: "Of de transfer rond is? Ik wil nog even een slag om de arm houden." __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
![]() Jury nog niet onder de indruk van de onderschriften in 2012 __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#21 |
![]() Gaat er nog iemand jureren? Deze houding heeft me nu lang genoeg geduurd |
|
|
|
|
|
|
#22 | ||||
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
Kutjury dit dat alles
|||||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jury
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik vond die van Isiolo wel briljant eigenlijk. Duidelijk 2 die boven de rest uitstaken met die van Hendril erbij. Ik had zelf 20 pogingen nodig om überhaupt tot een onderschrift te komen
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
nah ik speel niet elke dag meer, dus af en toe....
gun SCH weer eens de 1e plek
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hoi. Nieuwe foto?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kompany is ook wel actueel
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() Kompany pakt opnieuw rood |
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Kompany ging voor de bal Laatst gewijzigd door Tim86; 09-01-12 om 22:57 __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#32 |
![]() "I just miss some kompany.." __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Oeps, ik dacht we doen occupy telstar maar er staat al een negrito...
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() 'SCH, wat een eikel.'
|
|
|
|
|
|
#35 |
![]() "Look at me, Suarez" __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
kick
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nog 1 erbij en dan ga ik jureren.
|
|
|
|
|
|
#38 |
![]() Afknijpen deze foto |
|
|
|
|
|
|
#39 |
![]() Opgewonden Kompany laat hoe hij zijn inbreng laat groeien __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#40 |
![]() Inbreng Kompany heeft niet veel om het lijf. |
|
|
|
|
|
|
#41 | ||||
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
Nummer 1, tja subsidie hè Laatst gewijzigd door Hendril; 10-01-12 om 19:37 __________________ Boem! Koekoek! |
|||||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Terechte winnaar. Puike jury dus.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wat die slurf zegt.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
![]() Andere suggesties zijn welkom. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
![]() Alles best, als er maar geen homo's bij zijn |
|
|
|
|
|
|
#46 |
![]() "Ik heet Wesley" __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#47 |
![]() "Ja, papa wilde hoe dan ook naar deze wedstrijd" __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wederom een ijzersterke ronde tot zover.
|
|
|
|
|
|
#49 |
![]() Jaarlijkse uitje Stichting Martijn gepland op 19 januari __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
![]() Aanhang vak 410 na regeling KNVB toch welkom. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV Voetbalfotoonderschriftencompetitie #73: stroeve start 2012
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|