![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Suijk, bedankt voor het nieuwe topic!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hier moet ik gepost hebben
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
.
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kuttopic
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik verwacht dan een kokende ArenA
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ben benieuwd hoe Ajax dit voorstel wil gaan invullen. En wat de KNVB daar vervolgens weer van vindt.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ff volgen dit
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En mijn mening dan ?
![]() Zal het heel kort houden . Dit eventuele besluit van de KNVB doet het nieuws om Co te ontslaan na onze huidige derde plaats in het niets verbleken . Mooi stuk Jasper en sta achter je woorden . Laatst gewijzigd door tjekkie; 05-01-12 om 21:24 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Waarom Silenus?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Omdat er helemaal niet aangetoond hoeft te worden dat voetbal geschikt is voor vrouwen en kinderen. Dat is het namelijk allang.
We hebben zelfs een speciaal kindervak in de Arena. (Nee, niet 410... grappenmakers!) __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Met alleen vrouwen en kinderen bewijs je misschien wel het tegenovergestelde. Blijkbaar kunnen die alleen naar het voetbal als er geen mannen zijn. Desondanks vind ik het gezien de keuze tussen een leeg stadion of dit wel een goed initiatief.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Je kunt toch prima naar Ajax, Heerenveen, weet ik veel wat voor clubs met een vrouw en je kinderen? Er worden toch nergens vrouwen verkracht en kinderen in elkaar geslagen? Dat je soms wat scheldwoorden hoort, true. Maar dat hoorde ik vroeger als 8-jarig kind ook, en met mij is het ook helemaal goedgek..ok, niet zo'n goed voorbeeld, maar het heeft in ieder geval altijd gewoon gekund. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja, wij weten dat het kan. Maar vraag het eens aan je buren of familie die nooit in een stadion komen.
De beeldvorming is heel anders dan de praktijk. Als dit daar iets aan kan veranderen moeten we dat alleen maar toejuichen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Maar nu doen ze juist het tegenovergestelde toch? Dat je als vrouw en kind alleen naar het stadion kan als het gewone volk er niet is?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ja, dat gaf MaxPower dan ook al aan inderdaad.
Wat dat betreft is het een beter plan om tijdens Ajax - GVVV (of een middagwedstrijd) scholen aan te schrijven. Of doe dat lekker met Jong Ajax in de Arena, daar hebben ook wel eens 20.000 kinderen gezeten. Volwassenen mochten ook komen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Toch zijn er veel ouders die daar anders over denken, en niet geheel ten onrechte. Als je de spreekkoren hoort, veel gedragingen op de tribune. Ik ken in Utrecht zo al wat mensen die al jaren geleden besloten hebben hun kinderen niet meer mee te nemen, of zelf niet te gaan. Maar los darrvan is het toch ook een mooie manier om kinderen die nog nooit geweest zijn, eens kennis te laten maken met een stadion en een wedstrijd etc.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nou, nou, als ik Utrecht fan was zou ik ook nog wel even nadenken over het meenemen van kinderen. Zou ze toch niet altijd willen confronteren met al die taal, met het geweld en de omgangsvormen en het aantal keren dat ik daar buiten het stadion geweld op straat heb meegemaakt, is niet gering.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Volgens mij gaat Silenus die middag met geschoren benen, een pruik en een BH gevuld met grapefruits naar de Arena om het systeem te testen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zoals TR gisteren al aangaf is dat lege stadion geen onderdeel van de sanctie en gaat dit verhaal van 410 dus niet op.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Silenus gaat buiten de arena staan met een verkooptentje om "kusjes" te verkopen denk ik.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Maar, hoe je het wendt of keert, het is en blijft een straf toch?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nee hoor, als er omstandigheden zijn waaronder deze wedstrijd veilig kan worden gespeeld (zoals blijkbaar met alleen vrouwen of kinderen) dan wordt daar serieus naar gekeken zoals nu dus blijkt.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Grappig en hypocriet dat stukje van Vak 410, hoe men ineens gehecht is aan het consequent doorvoeren van de sanctie
![]() En die understatements word ik ook zo ziek van: 'gaat de confrontatie aan'. Die vent wil hem gewoon een karatetrap verkopen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Is toen je bitterballenverslaving begonnen?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Maar je kan helaas niet van alle kinderen verwachten dat ze doof en stom zijn.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik snap de link niet.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik vind dat best gek. Moet dan de eerstvolgende competitie wedstrijd van Ajax in de ArenA ook zonder publiek gespeeld worden? Die situatie is toch niet veranderd dan?
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik ook niet. Probeer het moment te traceren dat het mis gegaan is in je leven en dacht het te hebben gevonden.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Maar het argument dat dit leuk is voor kinderen gaat toch totaal niet op ivm dag & tijdstip? Ja, niet leerplichtige kinderen kunnen mee, maar of je op hen nu een onuitwisbare indruk gaat maken met zo'n actie.
Scholen aanschrijven gaat ook niet zomaar; die hebben al een heel schema voor een lesjaar en kunnen niet zomaar een middag schrappen. Los van het feit dat de onderwijzers niet mogen begeleiden als het mannen zijn. .
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Het gaat naar de woensdagmiddag, en op basisscholen heb je bijna geen mannelijke leraren meer.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Niet dat het er veel toe doet, maar dat laatste is (hier althans) absoluut niet waar.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Youp had er nog een mooie/terechte grap over in zijn conference.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Gay.nl wilt nu ook dat homo's toegelaten worden.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dan is het wachten op rolstoel.nl voor zij ook met een oproep komen
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Of jood.nl
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dan ga je naar het CIDI
als je jood.nl intypt.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dan mag vak 410 dus weer gewoon naar binnen
|
|