![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
van Basten lijkt me wel leuk overigens hoor. Alleen ik denk niet dat hij bij ons past.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ron bedankt!!!
Ik word ook niet heel warm van Van Basten. Vond hem niet zo sterk overkomen als trainer tot nu toe. En wat Sukerbole zegt, sluit niet echt aan bij de clubcultuur. Maar echt alternatieven heb ik ook niet direct. Ik hoop dat de club ze wel heeft. Ik neem toch aan dat men al rond is met iemand? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Maaskantje?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Maaskant lijkt me wel een goede kandidaat
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
In de poll op de fansite staan deze namen. Beetje voorspelbaar, raar dat pastoor er niet bij staat.
Co Adriaanse Marco van Basten Phillip Cocu Ernest Faber Henk Herder Erwin Koeman Adrie Koster Ard Langeler Robert Maaskant Fred Rutten Gertjan Verbeek __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Henk Herder en als assistent Gerry Schaap natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glen de Boeck of Aadje?
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Dan hoor ik namen als Maaskant. Mijn god. We zijn toch geen open vacaturebank. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Henk Herder met als assistenten Gerald Sibon en Jeffrey Talan. En supervisie van Foppe.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Verbeek heeft gewoon een contract bij AZ, die gaat nu niet weg. Wat maakt Herder zo geschikt? __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Geen idee, een gevoel. Maar het zou wel kunnen hoor, maar ik zie graag wat oudspelers doorstromen. Zoals nu Talan die moet de kans hebben om zich omhoog te werken.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ben ik ook wel voor. Herder zou ik wel een gok vinden, ik ken hem niet goed genoeg. We moeten niet weer een Jan de Jonge scenario hebben. Maar iemand die al betrokken is bij de club, zou in principe wel mijn voorkeur hebben.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aad300
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat is wel het probleem met clubmensen aanstellen. Als het faliekant mislukt en je moet ze ontslaan dan is de reputatie van zo'n persoon binnen de club natuurlijk aan gort. Gelukkig is dat met Jan de Jonge goed gekomen.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wie is Aad300?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Waarom wil je Faber of Cocu niet?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Aad de Mos? Leeft die nog?
![]() Lijkt me niet dat we een demente drankneus als trainer moeten willen. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Cocu heeft toch nog geen ervaring als hoofdtrainer?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Omdat ik vind dat die te onervaren zijn voor Heerenveen. Ik wil alleen onervaren mensen wanneer ze echt bij Heerenveen horen. Een Herder bijvoorbeeld.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
af en toe een keer f5-en voor een post plaatsen is wel handig
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Waarom zou Verbeek weggaan bij AZ voor SCH?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat doet ie ook niet. Die komt ooit wel weer bij ons. Nadat ie met AZ kampioen is geworden en wellicht een herhaling bij Feyenoord of een buitenlandse club.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
nep-fries
|
lekker afwachten met wat voor een naam de club nu komt aanzetten... van basten zou totaal niet bij de club passen, maar de spelersgroep eigenlijk ook niet, dus laten we dat sentiment vergeten.
Maar ik mag Van Basten niet, dus ik hoop dat'ie iets anders gaat doen. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nice.
![]() heb je grap even gejat voor op de twitter
Laatst gewijzigd door MaxPower; 05-01-12 om 18:44 |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Langeler, Pastoor, Maaskant, van Basten, ik vind het allemaal wel prima eigenlijk. Intern opvangen zou ik ook niet erg vinden. Het moet wel heel raar lopen willen ze met een naam op de proppen komen waar ik van zou balen. Ja, Rutten, maar die komt toch niet.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik denk dat Art het weleens kon worden, misschien samen met Henk de Herder.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Art mag niet.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Is Art goed of is Jaap Stam op de achtergrond de sleutel van het succes? Overigens zie ik denk ik liever een gretige nieuwe trainer a la Langeler dan een bijna pensionado als Co.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het schijnt overigens dat Hansma een goede vriend van Langeler is, 1+1=
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Achteraf jammer dat Jans niet blijft bij Heerenveen en hij leek me juist een type die ook 10 jaar bij Heerenveen zou blijven , maar er is kennelijk geen chemie . Daar weten wij Tukkers alles van ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zowel Veenstra en Jans doen wel moeilijk vaag over het niet met elkaar doorwillen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jans en die knakker van Zwolle gaan van stoeltje wisselen. Jans mag gaan bouwen in z'n hometown, en plichtsgetrouwen Art en Johan mogen de orders van Riemer en Foppe gaan uitvoeren. We happy? Yeah, we happy
.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik zou Maaskant wel eens willen zien bij jullie, maar Langeler lijkt me het meest waarschijnlijk.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik vind Maaskant qua persoonlijkheid eigenlijk helemaal niet bij sc Heerenveen passen. Maar goed, dat vond ik van Jans weer wel...
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
In ieder geval niet iemand die zijn eigen assistenten mee wil nemen, die hebben we al.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Lijkt me niet echt een handige voorwaarden, maar goed. Er zijn trainers die inderdaad niet zo nodig hun eigen assistenten nodig hebben....
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat meenemen van je eigen assistenten vind ik zo'n onzin. Dan vernieuw je jezelf ook niet als trainer. Alleen als er echt geen persoonlijke klik is zou je een assistent moeten vervangen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
En wij hebben daar mensen zitten die door moeten groeien, die potentie hebben en nu al van alles weten van de spelers en de club. Volgens mij een goede manier voor een nieuwe trainer om sneller ingeburgerd te raken. Bovendien moeten die assistenten van ons ook de kans krijgen.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Je zal daar toch van te voren wel goed over na moeten denken, want je ziet het af en toe toch fout gaan tussen een nieuwe trainer en assistenten die er al langer zitten.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ja natuurlijk moet je daar over nadenken, maar als iemand steeds zijn eigen personeel meeneemt blijf je een eilandje binnen de organisatie, vind dat SCH dat perfect omschrijft.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Juist bij Heerenveen heeft het altijd goed gewerkt als iemand echt onderdeel van de club wordt. Daar is het de laatste jaren (vooral met Sollied) ook wel eens misgegaan. Dat de trainer geen onderdeel van de club was, niet alleen vanwege de assistenten maar vanwege relaties met alles en iedereen bij de club. Juist door assistenten die er al langer zitten, kan een trainer toch sneller bij de club thuishoren? Ik heb dat van Jans en Libregts ook vanaf het begin een gekke constructie gevonden.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Houd dit niveau vast dit jaar!!!
|