![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ligt er een leuk alternatief plan, zijn er weer verontwaardigde mannetjes die gaan mopperen
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mensen die niet weten wat discriminatie is
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nog een leuk plan, alleen hetero's toelaten bij het voetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Voor een homoverbod op dit forum ben ik overigens zeker voor. Er is hier namelijk steeds een homo die met gare opmerkingen komt.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vooral blijven reageren met zijn allen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ja komop, het is toch vermoeiend in zo'n discussie.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wel makkelijk voor clubs als straffen zo eenvoudig te omzeilen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
P.S. Horen kinderen op donderdag 14.30 niet gewoon op school te zitten?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb er nog 1..
Daaaaaaar moooeeeet een kut omheen!! #vrouwenspreekkoren __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Geen publiek is geen publiek. Er zijn vrouwen die iedere twee weken bij Ajax op de tribune zitten. Die mogen dus dit keer wel en de mannen die iedere twee weken daar zijn niet. Dat kan toch gewoon niet
...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ik hoop zo dat dit plan doorgaat en dat er vervolgens een vrouw het veld op komt rennen
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik snap sowieso niet waarom de UEFA/FIFA niks van zich hebben laten horen over al die rare beslissingen van de KNVB
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Waar maken jullie je druk om zeg, fucking hell. Het is niet eerlijk, boehoe. Ja het leven is niet eerlijk. Is toch leuk voor die kinderen man.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dit is een voorstel van Ajax zelf he... En wat bedoel je met 'al die rare beslissingen'? Verklaar je nader...
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
het tegen de eigenlijke regels ingaan. En nu willen ze ook nog eens tegen hun eigen strafeis ingaan
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ok. Laten we voortaan dan overal zo op reageren. En dat die kinderen op donderdag 14.30 op school horen te zitten maakt ook niets uit.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ok je praat weer eens poep dus.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ach, rond deze tijden ben je snel verkouden.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ok nu maakt iedereen zich opeens druk om kinderen die dan op school horen te zitten
. Waar gaat dit heen man .
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 | |
![]() Geen reet mee te maken dat je nog nooit iemand hebt geschopt, het leven is niet eerlijk! Cry me a river! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hier heb je nog een dooddoener; befehl ist befehl.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Ze vergeten nog senioren, gehandicapten en bobo's.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Waarom wel vrouwen en geen mannen? Er zaten misschien wel 30000 mannen op de tribune en dan zijn er 29999 mannen de dupe van 1 idioot? Wat is dit voor onzin? Waarom zou een vrouw zo'n actie niet kunnen doen?
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Het is juist zo lomp dat de zegge 1000 vrouwen die die avond aanwezig waren wél naar binnen mogen, en de 29.000 mannen niet...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik moet werken die dag
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Is mannelijke security dan toegelaten?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wat een ongelofelijk kutplan
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Goed dat ze kinderen die normaal nooit bij Ajax kunnen zijn nu toe laten. En je kunt natuurlijk geen kinderen toelaten zonder ouders.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hoezo kunnen die kinderen nooit bij Ajax zijn?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
De zaak van Fenerbahce ging om omkoping, niet dat er een gek op het veld liep.
Ik neem aan dat de knvb dit plan gewoon afwijst. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Er zaten tig mensen in het stadion die zich normaal gedroegen, geld voor een kaartje betaalden en het slachtoffer werden van één of andere geflipte idioot. Vervolgens worden zij nogmaals gestraft doordat er geen publiek bij de replay mag zijn en dan krijg je een week later te horen dat ze wellicht de plaatsen gaan vergeven aan wat random personen en de vrouwen die bij de beruchte wedstrijd ook in het stadion waren mogen nota bene wel gaan ![]() Fuck off. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hoe waren de reacties bij Fenerbahce toen men het daar deed? Volgens mij gingen die beelden de hele wereld over. Wel een beetje naäperij nu natuurlijk, maar soit.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wel weer typisch Ajax om met zo'n baggeridee te komen. Kan me niet voorstellen dat de KNVB akkoord gaat.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
Debiel om dat nu te willen kopieëren iig. Want ook in geval van Fenerbahce was het verder gewoon zo krom als wat natuurlijk. Het gaf eenmalig een leuk effect, omdat het ongezien was, maar hier moet absoluut geen gewoonte van gemaakt worden. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gaat helemaal nergens over dit.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hoeveel vrouwen en kinderen zouden er nou komen als het door gaat? Niet zoveel toch lijkt me
Of zouden ze gratis mogen?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik denk zelfs als ze gratis mogen het nog wel mee zal vallen eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
KNVB is niet negatief trouwens, da's nog het ergste van alles:
KNVBpers PersvoorlichtingKNVB KNVBpers PersvoorlichtingKNVB |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Verder is het natuurlijk belachelijk dat mensen hier gaan zeggen dat het geen discriminatie is
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik neem wel aan dat de chikies op vak 410 dan ook hun shirt uit doen?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ajax-AZ gestaakt #11 Vrouwen en kinderen eerst
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|