![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hopelijk met een clausule van 3 miljoen euro in zijn contract zodat hij snel weggekocht gaat worden
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ai ai ai, wat een geblunder rond Sigthorsson
. Dat kan gewoon niet...En dat Ajax door wil met Sulejmani is hopelijk net zo een kolder als dat Valencia 'm wilde hebben. Volgens AjaxShowtime ligt Ajax trouwens in pole position om Chivu aan zich te binden vanaf de zomer. Dat zou rondgaan in Roemeense media. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geblunder met Kolbeinn geloof ik niet zo in. Het is van tevoren soms heel erg lastig inschatten hoe lang een herstel zal gaan duren...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hoe zit het nou met dat Suljemani verhaal?
Ik neem aan dat ze nu beslissen met het alom geprezen technische hart? |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hij was die 16,25 gewoon driedubbel en dwars waard achteraf.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sulejmani
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Huh door met Sulejmani? Heb ik wel echt naar Ajax gekeken de afgelopen jaren?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nooit geweten dat Narsingh vroeger bij Ajax zat
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
In AS vandaag staat dat Valencia niet meer dan 7 miljoen wil betalen voor vdWiel, en dat Ajax niet onder de 10 wil.
En verder dat vdWiel zelf graag wil gaan. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
KK attendeerde me er gisteren op dat er in de C1 een jochie speelt dat Prince Bernard heet.
![]() Briljant. Hoop zo dat 'ie het redt. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Siggy
wat een faal actie weer.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
7 miljoen voor Greg is veel te weinig overigens.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Heb Verbeek toch gelijk.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sulejmani wordt hopelijk alleen maar verlengd om uiteindelijk meer voor hem te kunnen vangen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dit kon je natuurlijk aan zien komen. Die jongen was vanaf dag 1 niet helemaal fit. Daarom heb ik ook zo'n kabaal gemaakt over de transfer van Bulykin. Het was duidelijk dat hij niet zomaar een stormram zou worden, maar voor een groot deel van het seizoen onze eerste spits zou worden.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hij heeft nog altijd een aardige reputatie in het buitenland en z'n statistieken zijn niet slecht. Valt ook regelmatig op in Europese wedstrijden. Helaas kan hij niet zomaar naar Engeland vanwege te weinig interlands.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Misschien, maar vooralsnog heeft alleen Valencia zich gemeld, toch? En hij wil er zelf heen. En heeft nog maar één jaar contract na de zomer.
Ik vermoed dat het geen 10 gaat worden. Valencia zit ook niet bepaald bovenop een berg geld. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ja, maar daar maakt De Boer toch onderdeel van uit? En als hij bij overleg aangeeft hem totaal niet in het systeem te vinden passen, kunnen ze daar moeilijk omheen natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
edit: Ik lees je opmerking verkeerd. Maar ik vind het dus raar dat Blind, de Boer, Bergkamp en Jonk dus toestemmen met een nieuw contract. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Dat voorstel van Ajax om wel vrouwen en kinderen toe te laten met inhalen bekerwedstrijd... Zul je zien dat er een of andere halve vent met een 'pittig' kapsel het veld op rent en Esteban wel helemaal in elkaar schopt
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 | |
. Nice
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
El Hamdoei hebben we ook nog ja
contract voor vier jaar getekend toch?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wil Ajax nog steeds een dik bedrag voor hem
? MeH zal zelf ook wel de hoofdprijs vragen. Als Espanyol nou gewoon weer langs komt en MeH ook een beetje normale eisen stelt maar dat zal er wel niet in zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Wat er voor de blessure van Sigthorsson is gebeurd, daar kan over gediscussieerd worden. Zijn langzame herstel valt de medische staf volgens mij niet aan te rekenen. Is echt een enorme kutblessure. Je kunt beter je enkel breken bij een tackle. Middenvoetsbeentjes herstellen ook traag. Heeft Defour bij Standard Luik ook eens bijna een heel seizoen gekost.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
We staan nu op 2.000 kaarten voor Man. Utd.-uit.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Klaar.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sulejmani
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
3.700
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Van Basten naar SCH, dan kan Sulejmani daar ook wel weer heen voor een miljoen of tien.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wat een kutdag.
Siggy is klaar voor dit seizoen en Sulejmani willen ze laten bijtekenen
__________________ When the weekend starts, the guilty part is on. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Waar vinden jullie die info altijd?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Kan je daar ook vragen stellen over aankopen etc? Ik vraag me nog steeds af hoe ik aan een 4x-CL badge kom.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ah, tripje naar de fanshop dus.
Bedankt sjimmie! __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
PSV Eindhoven!
|
Haha dat ja. En iedereen maar roepen dat Verbeek het mis had.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat wordt dus zaterdag vroeg opstaan
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AFC Ajax #460 Waar Sulejmani vanwege z'n goede prestaties voor een aantal jaar mag bijtekenen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|