![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
,,,,
Laatst gewijzigd door tjekkie; 03-01-12 om 16:04 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat een droevenis die gast
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heuuyy effkes kiekn
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
En? Zit Aad de Mos naast Munsterman?
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Joop zit nog in de wijken, dus het duurt nog even
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Daar is ie
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ai, geen chemie...
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Joop steekt de hand in eigen boezem
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Goede verbinding
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Oh, van der Laan zegt ook nog wat. Was al bang dat die er voor de sier zat.
Laatst gewijzigd door Ubenst; 03-01-12 om 15:46 __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
Munsterman: We hebben inschattingsfout gemaakt |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nog een heel goed en liefdevol gesprek gevoerd dus over de club waarna Co via de achterdeur de Grolsch Veste is vertrokken
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
En nu gaat Co rentenieren van zn Redbull en zandbak centen gok ik zo.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Geen rentree van Fred
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Rutten niet op de lijst van 3 dus
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
De treinen rijden niet zo heel vaak vanaf Enschede Drienerlo...
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Leuk raadsel:
1. McClaren 2. een Nederlander 3. een Nederlander __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het wordt Peter Bosz
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Maaskantje for president
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Koeman?
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dan kan je net zo goed Schreuder hoofdtrainer maken toch?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ten Cate?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik weet het allemaal niet meer . Ik had werkelijk de naam E. Koeman nooit , maar dan ook nooit van mijn leven genoemd na zijn falen bij FC Utrecht .
Mentaal daar volledig door het ijs gezakt , maar bij Twente wordt die genoemd . Ik heb verstand over spelers , maar heb nooit interesse gehad in trainers , omdat ik maar moeilijk kan inschatten of een trainer nu echt goed is of niet en wat nu precies zijn kwaliteiten zijn binnen een organisatie . Ik ga me ook niet inmengen in de discussie naar de nieuwe trainer . Iedereen was blij toen Co kwam , maar nu blijkt dat er geen enkele chemie was tussen de spelers en de technische staf was en naar mijn mening ook tussen Co en de directie ( al geeft Joop dit niet toe ) en dus wat zegt een naam nu ? Helemaal noppes .... Laatst gewijzigd door tjekkie; 03-01-12 om 16:21 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dat zei ik een maand geleden al..
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Kwam toch als een schok...
Ben benieuwd of Steve nou morgen of overmorgen gepresenteerd wordt. En wanneer de eerste aankopen gemeld worden. Meestal als Munsterman zegt dat ie geen geld heeft volgt er binnen afzienbare tijd een spelerspresentatie. |
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Voordat Koeman bij FC Utrecht door het ijs zakte, had ik hem graag bij Heerenveen of Twente of Groningen aan het werk gezien, nu hoeft dat van mij niet meer zo.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Ik geloof wel dat Twente geen extra geld heeft en dat spelers alleen gehaald zullen worden als er spelers worden verkocht , maar geloof helemaal niets van dat verhaal met Steve dan het nog niet zeker is en dat ook andere kandidaten ter sprake zullen komen . Mja , ik kan wel begrijpen dat Joop niet gelijk de opvolger wil noemen , maar ik denk dan : ja, wat maakt het uit ? Nu of over een paar dagen ... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Joop zou toch gewoon zijn consequenties moeten trekken na zo'n enorme fail?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Het wordt gewoon McLaren, dat is op kerstavond allemaal allang geregeld.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het is ook niet rond , maar weet wel dat ze bijna rond zijn en alleen details staan nog in de weg , maar ik vond dat Joop in de persconferentie een beetje onduidelijk was en afstandelijk was t.o.v. McClaren en hij noemde zelfs andere kandidaten die het ook zouden kunnen worden .
Geloof dat gewoon niet . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Je moet er toch niet aan denken dat Erwin Koeman het word
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ja, dat gevoel heb ik ook .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() Maar goed. Logisch dat hij nog niks zegt nu het nog niet rond is. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Er is niemand belangrijker dan FC Twente , maar geloof me : Joop zit daar vlak onder ... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja, dat omheen draaien ... dat is wat ik bedoel . Niet mijn stijl ... wees gewoon eerlijk .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zo erg is hij bij Utrecht toch niet door het ijs gezakt? De selectie is gewoon een heel stuk slechter dan dat ze dachten.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hij heeft wel redelijk snel de handdoek in de ring gegooid en op die manier vind ik dat hij door het ijs gezakt is.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nee... nee ... NEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Het wordt gewoon Stevie inderdaad.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kan 'ie misschien alsnog Verhoek halen,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het word ook waarschijnlijk Steve. Voor 2,5 jaar, dat is geen kattepis... De anderen op het lijstje zouden we Koeman (erwin) en Luhukay zijn.
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
echt volstrekt absurd wanneer mclaren voor 2,5 jaar tekent.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fc Twente #61: Nu persconferentie op TV Oost.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|