![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Juden
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kan iemand ff de op erin zetten, ik zit mobiel.
Sowieso snel volposten gaarne, wil hier niks mee te maken hebben.. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Qatar
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leuk voor Boere.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
in before Rumille met 'welke basis? deze?' + opstelling
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Organiseert de SVA geen busreis? Daar zitten altijd wat minder mongolen in.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wij hadden sowieso veel eerder moeten boeken met een vliegreis. Maar sommige van die gasten lopen dan weer te twijfelen enzo. Stelletje kuttekoppen..
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik snap uberhaupt niet dat je hiervoor twijfelt. Je stelt vantevoren toch een lijst samen van alle tegenstanders met de go's en no go's?
Zorg dat je vrij hebt (ohja ik moet nog vrij vragen ), zet al die ticketsites open en zodra dat balletje openbreekt BOEKEN. Dan zit je echt voor 40 euro op de plek van bestemming. Voor Manchester United moet je sowieso nooit twijfelen, dat kan een once-in-a-lifetime opportunity zijn. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tweede keer. De eerste keer was '78, toen moest ik als spermacel nog geproduceerd worden en had derhalve weinig mogelijkheden om te gaan.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Met de bus.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wij gaan ook met een bus, maar dan zonder welke AFCA/SVA/VAK410 instantie dan ook. En anders pak je toch de auto, of huur je met wat man een busje.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
![]() En met de auto zien die anderen niet zitten helaas. Maar goed, we zullen het er maar mee moeten doen. Pillen, coke en alcohol moeten me er doorheen slepen
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Veel plezier met de Breach experience.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
In Engeland rijden, dat zou m'n dood worden.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jammer van Boere. Wat Huntelaar voor PSV was, zou hij weleens voor ons kunnen worden.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wij gaan met de boot van Hoek van Holland naar Hull en dan de trein naar Manchester, ben 130 euro kwijt voor die hele reis....
Prima als je het mij vraagt. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wanneer moeten we weer
?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En dan zit je nog in Birmingham ook. Het gezwel van Engeland.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vond Birmingham nog best ok, tot je in de paki wijken kwam.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
6 januari tegen Almere City
14 januari tegen Palmeiras |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Manchester is wel tof.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Haha, even op google maps opgezocht en die ja! Levensgevaarlijk.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Manchester
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Haha Silenus noob
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Vliegen naar Londen en dan treinen naar Manchester schijnt ook nog een aardige optie te zijn. En check de Easyjets van deze wereld ook nog even, want de prijzen zijn weer gezakt na de piek van een uur na de loting.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Weet niet of het al hier bekent was, zo ja sorry. Zo nee, alstublieft.
AMSTERDAM - FC Sion heeft donderdag bij de rechtbank in Zürich een klacht ingediend tegen de leden van het uitvoerend comité van de FIFA.* Foto *AFPDe wereldvoetbalbond dreigt de bond van Zwitserland te schorsen als er voor 13 januari geen maatregelen worden genomen tegen Sion. Volgens Sion is er sprake van 'onaanvaardbare chantage'.*De FIFA wil dat Sion alle punten inlevert die zijn behaald in wedstrijden waarin niet-speelgerechtigde spelers in actie kwamen. De Zwitserse club stelde in de play-offs van de Europa League zes niet-speelgerechtigde spelers op en werd door de UEFA bestraft met uitsluiting. Een beroep bij sporttribunaal CAS leverde niets op voor Sion. Manchester United en Ajax Een algehele schorsing voor het Zwitserse voetbal zou betekenen dat FC Basel niet in actie kan komen in de achtste finale van de Champions League en neemt Manchester United het op tegen Bayern München. Ajax treft in Europa League in dat geval niet de 'Mancunians', maar Otelul Galati uit Roemenië. __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
__________________ Ajax |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Waarom probeert de supportersvereniging de kosten te verhalen op de KNVB. Ajax, of liever gezegd de beveiliging bij Ajax is hier toch verantwoordelijk voor. De laatste tijd doen supporters echt hun best om zo dom mogelijk over te komen. Ik schaam me er bijna voor om voetbalsupporter te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Doordat Ajax de beveiliging niet op orde had was het mogelijk dat dit voorval plaats had. Dus is Ajax verantwoordelijk en niet de KNVB.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Gaan we die discussie nou ook al hier krijgen? Is een apart topique voor. Please.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Kan het toch proberen? Als de regels het op het oog niet toelaten maar er mogelijk mazen in de wet zijn, waarom niet?
En ik zou de KNVB ook wel willen aanpakken met hun selectieve toepassing en negeren van regels. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Als je je jas op laat hangen bij een uitgaansgelegenheid waar je voor moet betalen, kan de directie nog zoveel bordjes ophangen dat ze niet aansprakelijk zijn voor verlies/diefstal maar dat houdt in de rechtszaal dan gewoon geen stand. Je kan je niet volledig vrijwaren van verantwoordelijkheden door het in je voorwaarden op te nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ze moeten Ajax aanpallen niet de KNVB,
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|