![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wesleys voorarrest is vlak voor kerst verlengd omdat het OM de kans op herhaling vrij groot achtte, dacht ik.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zou het worden overgespeeld als het 0-2 voor AZ stond na 37 minuten?
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Het is gewoon dat de harde kern nog wel een bezoekje wil brengen aan hem. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volgens de argumentering van de KVNB wel ja.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
De tenlastelegging is openlijke geweldpleging (dacht ik), niet het veld oprennen bij een voetbalwedstrijd en de keeper van de tegenstander torpederen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het is toch winterstop nu?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Volgende keer als wij achter staan lopen we ook gewoon het veld af omdat we niet meer durven te voetballen om één of andere vage reden.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Daar krijgt ie een bloemetje voor toch?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kon jij Wesley niet goed zien dan?
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als AZ supporters de klappers er massaal bij pakken komt dat behoorlijk eng over. Klinkt zelfs wel als AK's
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tof zou het zijn als AZ Ajax laat scoren en we in de 37ste minuut verder gaan.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Als ik Ajax was zou ik trouwens gewoon een B-team opstellen en dan een paar dagen later AZ ownen in Alkmaar.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lijkt me sterk, die vinden 'het is mistig boehoeee' al reden genoeg om de wedstrijd volledig over te spelen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja geweldig.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik vind dit een hele zure uitspraak , omdat het publiek weer wordt gestraft voor een enkeling en dus heeft het voetbal weer verloren .
Jij en ik hebben weer verloren . Ik blijf wel bij mijn stelling dat een club gestraft moet worden als men de veiligheid niet kan waarborgen van spelers en publiek in eigen huis , omdat je anders dan helemaal niemand meer kunt straffen als er iets in eigen huis gebeurt . Men zei het al hierzo : Het was vaker gebeurt en dus kon je dit als Ajax zijnde vermijden . Ik denk ook dat dit niet meer zal voorkomen . Ik heb 2 gedachtes : Het recht en de voetballiefhebber : Het recht is toegepast en de voetballiefhebber heeft verloren en het maakt mij geen moer uit of die voetballiefhebber een Ajacied is of van een andere club . Jij en ik hebben verloren en dat is echt zuur . ff koffie .. ![]() Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tuurlijk, maar er is vaak genoeg gebleken dat een B-team de wedstrijd ervoor opstellen juist averechts werkt.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat een slechte uitspraak zeg. Altijd makkelijk om zonder publiek te doen. Dat lost niks op want je straft hiermee alleen de mensen die zich al goed gedragen, domme angstige uitspraak. Helemaal overspelen slaat ook nergens op, echt partijdig.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Belachelijk dit, ook echt met twee maatregelen Ajax straffen (en de supporters). Vooral het overnieuw moeten beginnen snijdt totaal geen hout.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Volgens de regels wel.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
En dat jullie ook die 2 gele kaarten even incasseren.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Voor alle uitspraken waren er regels toe te passen. Angst regeert. Zeer slechte uitspraak. Zet precedent voor van het veld lopen, zet scheidsrechters in hun hemd. Straft welwillende klanten, hoe slecht kan je het beslissen.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wie had er volgens jou gestraft moeten worden dan? Heracles?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat is er angstig aan? Wat had jij gewild dan?
|
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Whahahahahahahhahahahaa! Wat een lachwekkende uitspraak.
Dit slaat echt compleet nergens op.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Het blijven herhalen van je standpunt waar al diverse malen over gediscussieerd is, valt bij mij gewoon onder het kopje trollen. Maar je zal er wel weer mee weg komen SCH.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
O god SCH heeft vakantie
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zolang jij het mag doen, mag ik het ook lijkt me. -Je bent echt vervelend vandaag. Ik ga heel normaal in discussie met mensen en ik ben duidelijk in mijn visie over supportersgeweld, waar het veel anderen allemaal niet zoveel lijkt te deren. Waaronder jij. Dan begin je weer een vaag verhaal over dat je het best erg vindt maar vervolgens huil je weer om alles wat Ajax is aangedaan.
Laatst gewijzigd door Prosac; 28-12-11 om 18:03 __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat had jij dan gewild?
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 | |
Laatst gewijzigd door Prosac; 28-12-11 om 18:04 __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wat maakt dat uit dan? En de boete?
|
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
-
Laatst gewijzigd door Prosac; 28-12-11 om 18:04 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wat een nonargument is dit dan
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
-
Laatst gewijzigd door Prosac; 28-12-11 om 18:04 __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Dat maakt één doelpunt van Ajax uit, wat gemaakt is voor dat het incident ook maar enige invloed op de wedstrijd had. Het is dat die hele beker me geen seconde boeit, maar als dit de competitie was, was ik wel pislink geworden.
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Het is angst voor de publieke opinie. Ajax 3 dubbel straffen zal iedereen wel best vinden omdat ze zogenaamd verantwoordelijk zijn. Iedereen vergeet echter dat ajax helemaal geen middelen krijgt aangereikt om echt in te grijpen. 100% controle van 50.000 man is gekke werk en niet het soort gevolg wat we moeten accepteren in een goede samenleving. Zeker als er gewoon goede oplossingen door de echt verantwoordelijke voorhanden zijn in de vorm van een voetbalwet.
Een constructieve uitspraak had rekening gehouden met dit fenomeen. Als aantoonbaar is dat de stewarding niet afdoende was is een boete niet meer logisch. Ajax is eind verantwoordelijk, dus boete is sowieso terecht, dat kan dan weer verhaald worden daar waar de echte schuld ligt. Verder zijn alle partijen hier de dupe van. Dus verder gaan waar we waren gebleven is niet meer dan logisch. Dus AZ boete, Ajax boete. Extra stewarding verplicht voor ajax. Publiek gratis naar binnen. Dat is pas eerlijk. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Het is onmogelijk om iets te fabriceren waardoor je niet van de tribune via het invalidenplatform het veld op kan stiefelen???
|
|
|
|
|
|
#46 | |
Ik blijf dat zo idioot vinden. En angst voor de publieke opinie? De publieke opinie vindt dat Ajax hiermee nauwelijks gestraft is. Dit is toch helemaal geen straf voor Ajax. 10.000 euro, daar vegen ze toch hun reet mee af. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nou ja, ik doe niks verkeerd. En als jij je er aan ergert, dan moet je het vooral niet lezen.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Haha een pvv oplossing. Zo dom ben toch ook weet niet. Je moet verdomme gewoon aan het veld kunnen zitten. Voetbal wet, zo moeilijk is dat niet om te begrijpen.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ajax - AZ gestaakt #9 Overspelen in een lege Arena
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|