![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Laatst gewijzigd door Hendril; 30-12-11 om 12:50 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kufo nog niet gespot nee, Epi Drost wel.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Leuke TT
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leuke woordspeling idd.
Gerucht dat Steve weer terugkomt is nog niet ontzenuwd . Janko in de belangstelling van een Turkse club . Bedrag weet ik niet . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die Turken zijn wel zo gek om genoeg te betalen voor zo iemand.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mits bankgarantie.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
TT
__________________ "...FCT FTW..." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij geeft gewoon een hand!
!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nou heb ik niks met Munsterman, maar dat Rutten hem nog even een narcist moet noemen is ook van een dusdanig niveau dat hij zichzelf behoorlijk tegenspreekt in dat stukje.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
'Ik ga niet terug trappen, maar hij is wel een narcist hoor.'
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kan ik mss nog een linkje krijgen naar het vorige topic, als dat mogelijk is?
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Als je topics terug wilt vinden kun je dat bij archieven doen beste Ubenst , maar heb nu alvast een linkje .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bedankt, weet ik dat ook weer.
Wat moet ik toch zonder jou ![]() @mark, Bruins was maandag avond open, tot half 3 ofzo. Was donders druk maar wel gezellig. Almelo? Wat doe je daar dan?
Laatst gewijzigd door Ubenst; 27-12-11 om 23:25 __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
nog ruzie gehad?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Joah kameraden van mij wel, was net binnen en zag het los gaan. Maar was met m'n vriendin en heb me er niet mee bemoeid. Al die boeren daar ook altijd..
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
!!!Waren geen boeren, maar vloerleggers. Zien jouw vrienden er trouwens als 15 uit? |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat van mij was buiten.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
wehe
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nog wat tanden gevonden, Ubenst?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
bn je door 15 jarigen gepakt?
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
lol
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nah, wel een hoofd door een raam zien gaan. Als die ook telt?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik had buiten ruzie 8 vs 2 en is me tand afgeknapt door een knal. En ze LEKEN 15, dat zei ik ze.. vonden ze niet leuk.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
8 tegen 2
had je binnen ruzie gekregen? En zo ja, waar?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nee buiten, en ik was met 2 he
3 man kon nog net, de4e kon me vrij slaan. (met een aansteker tussen zijn vuist gedrukt, met 1 klap dus een groot stuk van de tand af )
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hmm ja dat vn mijn kameraden was binnen in die house zaal gebeurt. Vervolgens gingen ze naar buiten maar denk niet dat hun dat zijn geweest. Maar zo wel, als je tegen hun 15 jarigen hebt gezegt kan ik het wel begrijpen. Zal ik ook niet leuk gevonden hebben
kan je mss paar van hun beschrijven? En waar buiten het was?
|
|
|
|
|
|
#31 | |
En het was buiten voor de ingang rond een uurtje of half 3. __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Aah dat geeft een andere wending aan het verhaal. Tja, aan de ene kant is het dan niet slim om dat te zeggen, maar kan het ook wel begrijpen omdat je de baas bent. Hoezo heb je geen beveiliging er bij geroepen? Die mensen zijn beesten.. En dan waren ze Saasveld wel uit gevlogen..
Maar alsnog, als ik iets verkeerd heb gezegd, sorry. Heb je ook geen camera beelden? __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik ken ze wel weer..
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik ben baas als in superstoere kerel die altijd bij Bruins is. Niet de eigenaar haha.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zou het ook niet pikken, maar er is zovaak ruzie bij Bruins.. en dat is niet te overzien door alle drukte.
Ikzelf, heb nooit ruzie. Bn ook niet zo'n vechtertje. (haha iedereen denkt nu jaaaajaa, maar 't is waar) maar als iemand tegen mij irritant gaat doen, ga ik het ook niet uit de weg. Elke week aanwezig ja? Kom je uit saasveld dan?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zucht.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fleringen gangsta.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nogmaals ik ben niet de eigenaar van Bruins, niet de baas of hoe je dat ook wilt.
Maar goed misschien ben jij een betere Bruins deskundige als iemand die er elke week komt ( )
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Kom er niet elke week, vaak is de kater te groot of heb ik geen zin om te fietsen/taxi betalen. Jij woont wss dichter bij als mij. Maarja, wie weet zagen we elkaar onbewust wel eens. Ff berichtjes plaatsen: Trabzonspor interesse in Janko, kranten daar schijnen te zeggen dat hij het wel ziet zitten. In januari is Twente op trainingskamp op Gran Canaria. Ze spelen daar tegen Lausanne Sports, als ze die winnen spelen ze tegen de winnaar van Alesund FK - Brøndby Afgelopen zomer gaf FC Twente Arsenal te kennen Ryo Miyaichi graag op huurbasis over te willen nemen van Arsenal. Miyaichi maakt het half jaar daarvoor een bijzonder goede indruk tijdens zijn huurperiode bij Feyenoord. Ook Feyenoord hield zich aanbevolen mede omdat Miyaichi niet in Engeland mocht spelen daar hij geen verblijfsvergunning had. Echter kreeg Miyaichi deze als uitzonderlijk talent uiteindelijk alsnog en besloten de speler en Arsenal om bij elkaar te blijven. Nu een half jaar verder komt de Japanse aanvaller bij Arsenal, mede door blessures, nog niet veel aan spelen toe. Wenger kijkt naar een geschikte oplossing voor Miyaichi. “Hij moet echte wedstrijden spelen en ik ga met hem praten over een oplossing. Hij is een tijdje geblesseerd geweest. We zullen in januari beslissen wat we gaan doen”, aldus Wenger. Aannemelijk is dat de Japanner nog steeds op het lijstje van FC Twente staat en dat er opnieuw pogingen ondernomen gaan worden. Laatst gewijzigd door Ubenst; 28-12-11 om 00:26 __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
PM mij eens een foto dan van jezelf dan kan ik zien of ik je herken, ben wel benieuwd.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Had het niet gedaan Ubenst, je hebt hem zo op je stoep staan! Ik kijk nog steeds elke 10 seconden om me heen als ik door het dorp loop, in angst voor Robin.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zou ik ook niet doen Ubenst, die foto staat zo hier openbaar.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Wat een natte scheet is het ook. Sliske de rat is z'n bijnaam onder de supporters. Elke VI-reporter met een internetverbinding zou dit kunnen weten.
Die bijnaam stamt trouwens uit het feit dat hij hier een paar seizoenen terug eens op uitnodiging van de clubleiding in het geniep de halve technische staf en spelersgroep heeft benaderd, wat toen dus vrij snel naar buiten is gekomen. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Heb geen foto van jou..
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Dus ik kan bedaren?
|
|
|
|
|
|
#48 | |
![]() En nogmaals, ben er niet elke week. Alleen als m'n kameraden of vriendin gaat, en het geld en hoofd moet er ook naar staan
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dat mag.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik sla in tegendeel tot die mensen gisteren niet iemand zomaar.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Twente #60: Wat gaan Jan&Co doen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |