Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27-12-11, 13:06 Standaard   #1
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

The Club

The Kop

The Captain

Officiële site

Officiële forum

Oud 27-12-11, 13:07 Standaard   #2
66-68-71-87

Dus

Oud 27-12-11, 13:08 Standaard   #3

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

deze?

Oud 27-12-11, 13:22 thumb down   #4
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Blackburn weer aan een punt geholpen

Oud 27-12-11, 14:11 Standaard   #5
66-68-71-87

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
Blackburn weer aan een punt geholpen
Las gisteren een lijstje, tegen de drie gepromoveerde clubs en de clubs die nu op de 3 laatste plekken staan hebben we geloof ik 6 punten gehaald ofzo
Zal het lijstje eens proberen te vinden.

Liverpool-Bolton 3-1
Liverpool-Norwich 1-1
Liverpool-Swansea 0-0
Liverpool-QPR 1-0
Wigan-Liverpool 0-0
Liverpool-Blackburn 0-0

Ok... 10 punten dus maar bijna alles thuis.

Laatst gewijzigd door kabonk; 27-12-11 om 14:17

Oud 27-12-11, 14:20 Standaard   #6

Smeich is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-11, 14:28 Standaard   #7
Theo, pak 'm terug

Ach, gelukkig is er het laatste jaar niet geïnvesteerd in de aanval

Oud 27-12-11, 14:33 Standaard   #8
66-68-71-87

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
Ach, gelukkig is er het laatste jaar niet geïnvesteerd in de aanval
21 goals in 18 wedstrijden zie ik net , dat is wel erg slecht

Oud 27-12-11, 15:27 Standaard   #9
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Carroll was natuurlijk ook een oliedomme aankoop. Kan dat bedrag nog steeds niet geloven.

Oud 27-12-11, 18:17 Standaard   #10
Doc
Loves C, R en M

Oorspronkelijk geplaatst door kabonk Bekijk bericht
[...]

Las gisteren een lijstje, tegen de drie gepromoveerde clubs en de clubs die nu op de 3 laatste plekken staan hebben we geloof ik 6 punten gehaald ofzo
Zal het lijstje eens proberen te vinden.

Liverpool-Bolton 3-1
Liverpool-Norwich 1-1
Liverpool-Swansea 0-0
Liverpool-QPR 1-0
Wigan-Liverpool 0-0
Liverpool-Blackburn 0-0

Ok... 10 punten dus maar bijna alles thuis.
Dat is al jaren gaande. Volgens mij was LFC ook een van de weinig ploegen waarvan Portsmouth gewonnen had in het seizoen dat ze degradeerde.

Oud 27-12-11, 18:18 Standaard   #11
Doc
Loves C, R en M

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Carroll was natuurlijk ook een oliedomme aankoop. Kan dat bedrag nog steeds niet geloven.
De enige troost is dat Torres ongeveer evenveel gescoord heeft als Carroll sinds de switch...

Oud 27-12-11, 19:03 Standaard   #12
66-68-71-87

Oorspronkelijk geplaatst door Doc Bekijk bericht
[...]

Dat is al jaren gaande. Volgens mij was LFC ook een van de weinig ploegen waarvan Portsmouth gewonnen had in het seizoen dat ze degradeerde.
Ja, bij de wedstrijd was ik aanwezig, onterechte rode kaart voor Degen ook nog toen geloof ik, geniale terugreis van 3 dagen omdat heel Europa onder gesneeuwd was

Oud 27-12-11, 20:25 Standaard   #13
ik zeg nog 4 dgn en dan kunnen we weer transferen . 2012 beloofd een mooi jaar te worden, slechter kan haas niet
stevengerrard is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-11, 21:25 Standaard   #14
maar goed laten we de namen eens bekijken die genoemd worden.

Podolski zou voor een goede prijs gekocht kunnen worden. Ik ben enigzins toch wel een fan maar zou hij iets voor LFC kunnen zijn ???
Oud 27-12-11, 21:35 Standaard   #15

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Mwoa, beetje een Bellamy.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 28-12-11, 14:09 Standaard   #16
66-68-71-87

Suarez is er niet bij tegen Newcastle, 1 wedstrijd schorsing omdat hij z'n middelvinger opstak tegen de Fulham fans die hem de hele wedstrijd aan het uitschelden waren.

Oud 28-12-11, 14:10 sad   #17
Theo, pak 'm terug

Suarez is er niet bij tegen Newcastle, 1 wedstrijd schorsing omdat hij z'n middelvinger opstak tegen de Fulham fans die hem de hele wedstrijd aan het uitschelden waren.
Het is zo bijna einde seizoen voor Luis...

Oud 28-12-11, 14:10 emo   #18
Theo, pak 'm terug

Liverpool also fined £20,000 by FA after failing to control players in the same game #SSN

Oud 28-12-11, 14:18 Standaard   #19

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

En hoe zit het dan met de Fulham fans. dat was wel prima?

Oud 28-12-11, 15:56 Standaard   #20

Is de middelvinger opsteken niet een teken van affectie en genegenheid in Uruguay?

Anyways, ik vind dit wederom belachelijk hoor. Hoevaak wordt de scheidsrechter niet uitgescholden door spelers (bv een Rooney die elke beslissing in zijn nadeel bevloekt met Fuck ....) die er vervolgens ongestraft mee weg komen (mits je het en public in een camera doet en je dus er niet mee weg kunt komen) maar jezelf afreageren door een vinger op te steken tegen een stelletje idioten die jou de gehele wedstrijd lopen op te fokken is weer te erg. Niet dat ik het niet eens ben met een straf hoor, daar niet van maar het klopt gewoonweg niet meer. Is dit ooit bestraft geworden?

Het lijkt wel een heksenjacht van de FA op Suarez (buitenlanders? Liverpool?)

Laatst gewijzigd door Smeich; 28-12-11 om 15:58
Oud 29-12-11, 08:19 Standaard   #21
66-68-71-87

Op Liverpool en buitenlanders zeker ja, de FA staat al jaren onder invloed van clubs uit Manchester en Londen, dat is wel duidelijk.
Zie ook geval Mascherano van enkele jaren terug, werd opeens zwaar gestraft omdat hij aan de scheids vroeg waarom hij geel kreeg en een andere speler niet, gelijk rood, was voor die respect campagne
Twee weken laten zie spelers van ManUtd en Chelsea de scheids bespringen na een beslissingen tegen hun en gebeurde er niets.

Oud 29-12-11, 13:09 Standaard   #22
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Chelsea had voor zoiets al eenzelfde boete gekregen na QPR en ik weet zeker dat we wel een geval kunnen vinden dat Liverpool ermee wegkwam. Ferguson heeft weleens een schorsing van 5 (!) wedstrijden gekregen en nog wel een hogere boete dan Suarez, omdat ie aanmerkingen had op de scheidsrechter. Dat terwijl Dalglish bijna iedere week over een conspiracy spreekt, even vergeten wanneer hij enorme mazzel had, zoals tegen Arsenal.
mcyodogg is nu online   Met citaat reageren
Oud 29-12-11, 13:24 Standaard   #23
Glory Man United!

Eric Cantona's Voetbal Forum schermafbeelding

Laat ze toch lullen mc, ze kijken met 'n Reds-bril.

Oud 29-12-11, 13:51 Standaard   #24

Alsof de ManU fans niet vanuit hun rode bril kijken, of al die Ajacieden hier bv mbt dat incident van jongstleden. That said, ik ben geeneens voor Liverpool, maar het heeft er alle schijn van dat Liverpool de lul is. Althans, Suarez (met Liverpool als gevolg). Ik ben benieuwd of dit komt door zijn "unfair play" praktijkjes op de velden dat heeft geleid tot een optelsom van die acht wedstrijden en deze additionale schorsing van een wedstrijd en hem hierdoor hebben uitgelicht en als soort van voorbeeld stellen wat dient te leiden tot meer acceptabel gedrag op de velden. Wellicht, we zouden het deze week moeten horen als we de berichtgeving moeten geloven. Het grooste probleem ligt uiteraard bij de FA die zo inconsistent is met het uitdelen van punishments dat het er alle schijn van heeft dat er bepaalde clubs worden voorgetrokken. SAF kreeg initieel drie wedstrijden voor aanmerking op de leiding (wat ik mij ook zeer goed kan voorstellen want de arbitrage is om te huilen, zo slecht!) en nog eens twee wedstrijden aan de broek die afkomstig waren van een zaak van enkele jaren eerder als ik mij dit goed kan herinneren. Tja. ..optelsom dus. Ik heb ook niets met die king fucking Kenny Dalglish, nare gefrustreerde man is dat ook, een van de meest irritante personen op de velden en voor de camera's dit seizoen Ik wou dat de FA daar een straf voor had

En ik wou even een rectificatie plaatsen mbt mijn vorige post want ook Gerrard had uiteraard eens die stomme V-sign gemaakt en is ongestraft gebleven.
Oud 29-12-11, 14:01 Standaard   #25
Glory Man United!

Ik ben 't helemaal eens met je reactie Smeich.

Ik lees alleen de afgelopen weken constant dat Liverpool 't slachtoffer is en dat Man Utd en Chelsea altijd voorgetrokken worden, etc. Ik word daar 'n beetje moe van. Er zal best eens wat door de vingers gezien zijn, maar als we gaan graven zal dat ook de andere kant op gaan. Laten we in ieder geval eens wachten op 't boekwerk dat de FA in elkaar gezet heeft om Suarez te beschuldigen en dan reageren. Niemand heeft er op 'n meter afstand van gestaan en niemand heeft bij 't onderzoek gezeten, dus we reageren allemaal van buitenaf.

Ik ga er vanuit dat de FA er geen persoonlijke kwestie van maakt en dus duidelijke gronden heeft om tot die 8 wedstrijden te komen.

Oud 29-12-11, 14:03 Standaard   #26
CHAMPIONS OF EUROPE

Oh och, ik kan me ook wel herinneren dat Drogba een muntje terug mikte naar Burnley-fans en daar drie wedstrijden voor kreeg. Burnley-fans kregen verder niks en volgens mij was er over die zaak lang niet zoveel gezeur over.

Die V-sign van Gerrard kan ik me ook nog wel herinneren. Net als toen hij Michael Brown een elleboogje gaf (als iemand het verdiend is Brown het wel), en er mee wegkwam.
Oud 29-12-11, 14:35 Standaard   #27
Gaan we nu zo beginnen ??? en alle voorvallen benoemen waarbij iemand ermee weggekomen is ?? Dan kan ik me nog een Rooney met een elleboog herinneren tegen Wigan op de middenlijn waarmee hij weg kwam. etc etc.

Feit blijft dat de straf richting Suarez gewoon te hoog is. Moet hij gestraft worden, uiteraard als hij wat gedaan zou hebben. Dit weten wij niet en kunnen we helaas niet controleren. Laten we dus geen oude koeien meer uit de sloot halen, is toch niet relevant meer.
Oud 29-12-11, 14:43 Standaard   #28
CHAMPIONS OF EUROPE

Ik neem aan die 8 wedstrijden bedoelt? Tja, of dat terecht is of niet hangt vooral af van dat rapport wat binnenkort uitkomt.

Alleen als er geclaimed wordt dat clubs uit Manchester en Londen een streepje voor hebben bij de FA, hoop ik wel op wat betere argumenten dan tot nu toe genoemd.
Oud 29-12-11, 15:06 Standaard   #29
66-68-71-87

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
Ik neem aan die 8 wedstrijden bedoelt? Tja, of dat terecht is of niet hangt vooral af van dat rapport wat binnenkort uitkomt.

Alleen als er geclaimed wordt dat clubs uit Manchester en Londen een streepje voor hebben bij de FA, hoop ik wel op wat betere argumenten dan tot nu toe genoemd.
Ferguson loopt al jaren te zeiken, pas sinds vorig seizoen wordt een beetje tegen opgetreden, het is meer een frustratie van de afgelopen jaren, zie ook dat geval van Mascherano, was ook 2-3 jaar terug.

Daarnaast hebben niet alleen ManUtd en Chelsea een streepje voor, over het algemeen spelers van het Engelse elftal ook. Kijk die discussies over het diven e.d. maar eens, nou Gerrard kan er ook wat van, maar door hoor je dan bijna niets over. Dat wordt over het algemeen keihard weggelachen, net als die achterlijke tackles van Scholes altijd, of Carragher in de derbies tegen Everton, die moet gemiddeld 3x rood per wedstrijd hebben

Laatst gewijzigd door kabonk; 29-12-11 om 15:08

Oud 29-12-11, 15:17 Standaard   #30
[...]

Ferguson loopt al jaren te zeiken, pas sinds vorig seizoen wordt een beetje tegen opgetreden, het is meer een frustratie van de afgelopen jaren, zie ook dat geval van Mascherano, was ook 2-3 jaar terug.

Daarnaast hebben niet alleen ManUtd en Chelsea een streepje voor, over het algemeen spelers van het Engelse elftal ook. Kijk die discussies over het diven e.d. maar eens, nou Gerrard kan er ook wat van, maar door hoor je dan bijna niets over. Dat wordt over het algemeen keihard weggelachen, net als die achterlijke tackles van Scholes altijd, of Carragher in de derbies tegen Everton, die moet gemiddeld 3x rood per wedstrijd hebben
Wat betreft Engels internationals heb je zeker een punt. Die mogen, ongeacht club, naar mijn idee veel meer flikken.

De rest is slap gezeik, zoals anderen al hebben aangegeven. Elke supporter heeft het idee dat zijn club genaaid wordt en dat de gehate rivaal wordt bevoordeeld. Je kan hooguit zeggen dat de grote clubs bevoordeeld worden, en dan nog eerder door scheidsrechters dan door de FA op zich.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 29-12-11, 16:28 Standaard   #31
tuurlijk kijk iedereen naar zijn eigen club en je hoort mij verder niet zeiken omtrent straffen etc etc. Het enige wat ik van het gehele aspect vind is dat Suarez nu wel erg gestraft word voor iets wat misschien helemaal niet te bewijzen valt. 3 wedstrijden was imho ook genoeg geweest om een statement te maken.

En dan moet de FA nu niet aankomen met het dreigement om 8 te verhogen naar 10 als LFC in beroep gaat. Dan weet je dus bij voorbaat dat ze aan het zoeken zijn
Oud 29-12-11, 16:38 Standaard   #32
Huntelaar #9

vinnie06's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door stevengerrard Bekijk bericht
tuurlijk kijk iedereen naar zijn eigen club en je hoort mij verder niet zeiken omtrent straffen etc etc. Het enige wat ik van het gehele aspect vind is dat Suarez nu wel erg gestraft word voor iets wat misschien helemaal niet te bewijzen valt. 3 wedstrijden was imho ook genoeg geweest om een statement te maken.

En dan moet de FA nu niet aankomen met het dreigement om 8 te verhogen naar 10 als LFC in beroep gaat. Dan weet je dus bij voorbaat dat ze aan het zoeken zijn
Nou ALS je hem daarvan beschuldigd moet je ook daad stellen, anders bagatelliseerde je racisme. Dat kunnen ze niet maken, dus de lengte is wel ok, maar het is meer het gebrek aan kwantificeerbaar bewijs. Ze zitten in een moeilijk pakket. ALS het racistisch is vinden ze in die hypocriete samenleving dat ze hard moeten optreden, maar waar ligt de grens. Wat is precies racistisch en waar moeten we niet te moeilijk over doen. Wie bepaald dat. Ze kunnen beter gewoon concluderen dat het niet te toetsen valt, maar dan krijg je alle black panthers over je heen. Hiermee komen ze er het makkelijkst vanaf, want moch het bewezen zijn (gezocht of niet) zal niemand het in zijn hoofd halen weer racistisch te doen omdat het precedent is gecreerd. Makkelijk voor de FA. Ratten zoals Evra zullen dan wellicht wel weer alles aangrijpen om zoveel mogelijk mensen erbij te naaien, dat is het gevaar aan de andere kant. Dan worden de echte gevallen van racisme weer niets waard.

Oud 29-12-11, 16:50 Standaard   #33

Dat laatste is een standaard risico bij het in beroep gaan tegen een schorsing he. Normaal gesproken één duel, het zal nu wel meer zijn omdat de straf op zich ook al langer is.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 30-12-11, 07:47 Standaard   #34
Oorspronkelijk geplaatst door DemonCleaner Bekijk bericht
[...]

Dat laatste is een standaard risico bij het in beroep gaan tegen een schorsing he. Normaal gesproken één duel, het zal nu wel meer zijn omdat de straf op zich ook al langer is.
Tuurlijk is dat het risico. Echter zoals de FA het nu brengt is dat als ze in beroep gaan de schorsing bij voorbaat al naar 10 wedstrijden gaat ipv dat ze aangeven dat er ook kans bestaat dat hij minder / weg gaat.

Krijg nu beetje het idee dat ook al is er geen enkel bewijs tegen Suarez de FA gewoon geen gezichtsverlies wil/kan lijden door hem niet te schorsen.
Oud 30-12-11, 07:48 Standaard   #35
beetje positief nieuws dan

Liverpool gaat Adidas verlaten en heeft een 25m deal per jaar met Warrior Sport twee keer zoveel als Adidas betaald en hoger dan de Nike overeenkomst met Manchester utd.

Voor Adidas is dit een strop, want Liverpool staat op de 4e plaats ter wereld met de verkoop van replica's. Er worden 900.000 shirts per jaar verkocht. Alleen Real, Barca en Manu verkopen meer shirts.
Oud 30-12-11, 09:45 Standaard   #36
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Warrior Sport? .

Oud 30-12-11, 10:59 Standaard   #37
Glory Man United!

Pool gaat in de toekomst met harnas spelen of zo?

Oud 30-12-11, 11:18 Standaard   #38
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Warrior Sport? .
Eigenlijk is het Warrior Sports. Amerikaans, doen vooral Lacrosse en Hockey. Maar de eigenaren zullen dat wel geregeld hebben ofzo

Maargoed, nadat Carlsberg al vertrok kan dit er ook nog wel bij.

(is niet officiëel neem ik aan)

Oud 30-12-11, 11:25 Standaard   #39

beetje positief nieuws dan

Liverpool gaat Adidas verlaten en heeft een 25m deal per jaar met Warrior Sport twee keer zoveel als Adidas betaald en hoger dan de Nike overeenkomst met Manchester utd.

Voor Adidas is dit een strop, want Liverpool staat op de 4e plaats ter wereld met de verkoop van replica's. Er worden 900.000 shirts per jaar verkocht. Alleen Real, Barca en Manu verkopen meer shirts.
Dat was al een tijdje bekend toch?
Ashi is offline   Met citaat reageren
Oud 30-12-11, 11:27 Standaard   #40
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Ashi Bekijk bericht
[...]

Dat was al een tijdje bekend toch?
Ik had dat inderdaad laatst al gelezen. Al weet ik niet of het ook in dit topic heeft gestaan.

Oud 30-12-11, 11:45 Standaard   #41
66-68-71-87

Warrior Sport? .
Het is onderdeel van New Balance, misschien een wat bekendere naam. Warrior is vrij groot in de Lacrosse en ijshockey wereld.

Oud 30-12-11, 11:46 Standaard   #42
66-68-71-87

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
[...]

Ik had dat inderdaad laatst al gelezen. Al weet ik niet of het ook in dit topic heeft gestaan.
Volgens mij wel, Koekenbakker was er vrij blij mee dat er eens nieuwe naam komt ivm corruptie ofzo

Oud 30-12-11, 12:49 Standaard   #43
CHAMPIONS OF EUROPE

25 miljoen per jaar? Doen ze goed.
Oud 30-12-11, 21:37 Standaard   #44

giejay's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
25 miljoen per jaar? Doen ze goed.
Toch weer een drie kwart carroll...

7 britten nu in het veld, hele voorhoede en middenveld. Beetje jammer dat het wel tweede garnituur britten zijn. Ook een beetje jammer dat het niveau bedroevend is... Zonder Suarez is het hopen op een bal die een keer goed valt.

Edit: Gelukkig hadden we nog een hele goede Brit op de bank, wat een fantastische voorzetten kan deze man geven zeg. Goede goal ook!

Laatst gewijzigd door giejay; 30-12-11 om 22:26
giejay is offline   Met citaat reageren
Oud 01-01-12, 11:12 Standaard   #45

Alsjeblieft jongens. Veel leesplezier

THE FOOTBALL ASSOCIATION
and
LUIS SUAREZ
REASONS OF THE REGULATORY COMMISSION
http://www.thefa.com/TheFA/Disciplin...ommission.ashx
Oud 01-01-12, 14:27 Standaard   #46
no thanxs , zovaak een opmerking zou vast wel niet uit de lucht gegrepen zijn dus we moeten het er denk ik maar mee doen .

Ach positief, de transfermarkt is weer open dus er kan een Striker gekocht worden.
Oud 01-01-12, 14:35 big smile   #47

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik hoop Crouch.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 01-01-12, 15:21 Standaard   #48
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Ik hoop Crouch.
Of Heskey

Oud 01-01-12, 15:42 thumb up   #49

Huniddity's Voetbal Forum schermafbeelding

Van Wolfswinkel
Huniddity is offline   Met citaat reageren
Oud 01-01-12, 18:14 Standaard   #50

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Volgens mij wel, Koekenbakker was er vrij blij mee dat er eens nieuwe naam komt ivm corruptie ofzo
Zeker, alleen maar goed voor het voetbal als er meer kledingsponsors bijkomen. De Nike-Adidas duopolie is geen frisse zaak.

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:06.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site