![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dus
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
deze?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Blackburn weer aan een punt geholpen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Las gisteren een lijstje, tegen de drie gepromoveerde clubs en de clubs die nu op de 3 laatste plekken staan hebben we geloof ik 6 punten gehaald ofzo
![]() Zal het lijstje eens proberen te vinden. Liverpool-Bolton 3-1 Liverpool-Norwich 1-1 Liverpool-Swansea 0-0 Liverpool-QPR 1-0 Wigan-Liverpool 0-0 Liverpool-Blackburn 0-0 Ok... 10 punten dus maar bijna alles thuis. Laatst gewijzigd door kabonk; 27-12-11 om 14:17 __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ach, gelukkig is er het laatste jaar niet geïnvesteerd in de aanval
|
|
|
|
|
|
#8 | |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Carroll was natuurlijk ook een oliedomme aankoop. Kan dat bedrag nog steeds niet geloven.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
ik zeg nog 4 dgn en dan kunnen we weer transferen
. 2012 beloofd een mooi jaar te worden, slechter kan haas niet
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
maar goed laten we de namen eens bekijken die genoemd worden.
Podolski zou voor een goede prijs gekocht kunnen worden. Ik ben enigzins toch wel een fan maar zou hij iets voor LFC kunnen zijn ??? |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mwoa, beetje een Bellamy.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Suarez is er niet bij tegen Newcastle, 1 wedstrijd schorsing omdat hij z'n middelvinger opstak tegen de Fulham fans die hem de hele wedstrijd aan het uitschelden waren.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het is zo bijna einde seizoen voor Luis...
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Liverpool also fined £20,000 by FA after failing to control players in the same game #SSN
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En hoe zit het dan met de Fulham fans. dat was wel prima?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Is de middelvinger opsteken niet een teken van affectie en genegenheid in Uruguay?
![]() Anyways, ik vind dit wederom belachelijk hoor. Hoevaak wordt de scheidsrechter niet uitgescholden door spelers (bv een Rooney die elke beslissing in zijn nadeel bevloekt met Fuck ....) die er vervolgens ongestraft mee weg komen (mits je het en public in een camera doet en je dus er niet mee weg kunt komen) maar jezelf afreageren door een vinger op te steken tegen een stelletje idioten die jou de gehele wedstrijd lopen op te fokken is weer te erg. Niet dat ik het niet eens ben met een straf hoor, daar niet van maar het klopt gewoonweg niet meer. Is dit ooit bestraft geworden? ![]() ![]() ![]() Het lijkt wel een heksenjacht van de FA op Suarez (buitenlanders? Liverpool?)
Laatst gewijzigd door Smeich; 28-12-11 om 15:58 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Op Liverpool en buitenlanders zeker ja, de FA staat al jaren onder invloed van clubs uit Manchester en Londen, dat is wel duidelijk.
Zie ook geval Mascherano van enkele jaren terug, werd opeens zwaar gestraft omdat hij aan de scheids vroeg waarom hij geel kreeg en een andere speler niet, gelijk rood, was voor die respect campagne ![]() Twee weken laten zie spelers van ManUtd en Chelsea de scheids bespringen na een beslissingen tegen hun en gebeurde er niets. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Chelsea had voor zoiets al eenzelfde boete gekregen na QPR en ik weet zeker dat we wel een geval kunnen vinden dat Liverpool ermee wegkwam. Ferguson heeft weleens een schorsing van 5 (!) wedstrijden gekregen en nog wel een hogere boete dan Suarez, omdat ie aanmerkingen had op de scheidsrechter. Dat terwijl Dalglish bijna iedere week over een conspiracy spreekt, even vergeten wanneer hij enorme mazzel had, zoals tegen Arsenal.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Laat ze toch lullen mc, ze kijken met 'n Reds-bril.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Alsof de ManU fans niet vanuit hun rode bril kijken, of al die Ajacieden hier bv mbt dat incident van jongstleden. That said, ik ben geeneens voor Liverpool, maar het heeft er alle schijn van dat Liverpool de lul is. Althans, Suarez (met Liverpool als gevolg). Ik ben benieuwd of dit komt door zijn "unfair play" praktijkjes op de velden dat heeft geleid tot een optelsom van die acht wedstrijden en deze additionale schorsing van een wedstrijd en hem hierdoor hebben uitgelicht en als soort van voorbeeld stellen wat dient te leiden tot meer acceptabel gedrag op de velden. Wellicht, we zouden het deze week moeten horen als we de berichtgeving moeten geloven. Het grooste probleem ligt uiteraard bij de FA die zo inconsistent is met het uitdelen van punishments dat het er alle schijn van heeft dat er bepaalde clubs worden voorgetrokken. SAF kreeg initieel drie wedstrijden voor aanmerking op de leiding (wat ik mij ook zeer goed kan voorstellen want de arbitrage is om te huilen, zo slecht!) en nog eens twee wedstrijden aan de broek die afkomstig waren van een zaak van enkele jaren eerder als ik mij dit goed kan herinneren. Tja. ..optelsom dus. Ik heb ook niets met die king fucking Kenny Dalglish, nare gefrustreerde man is dat ook, een van de meest irritante personen op de velden en voor de camera's dit seizoen
Ik wou dat de FA daar een straf voor had ![]() En ik wou even een rectificatie plaatsen mbt mijn vorige post want ook Gerrard had uiteraard eens die stomme V-sign gemaakt en is ongestraft gebleven. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik ben 't helemaal eens met je reactie Smeich.
Ik lees alleen de afgelopen weken constant dat Liverpool 't slachtoffer is en dat Man Utd en Chelsea altijd voorgetrokken worden, etc. Ik word daar 'n beetje moe van. Er zal best eens wat door de vingers gezien zijn, maar als we gaan graven zal dat ook de andere kant op gaan. Laten we in ieder geval eens wachten op 't boekwerk dat de FA in elkaar gezet heeft om Suarez te beschuldigen en dan reageren. Niemand heeft er op 'n meter afstand van gestaan en niemand heeft bij 't onderzoek gezeten, dus we reageren allemaal van buitenaf. Ik ga er vanuit dat de FA er geen persoonlijke kwestie van maakt en dus duidelijke gronden heeft om tot die 8 wedstrijden te komen. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Oh och, ik kan me ook wel herinneren dat Drogba een muntje terug mikte naar Burnley-fans en daar drie wedstrijden voor kreeg. Burnley-fans kregen verder niks en volgens mij was er over die zaak lang niet zoveel gezeur over.
Die V-sign van Gerrard kan ik me ook nog wel herinneren. Net als toen hij Michael Brown een elleboogje gaf (als iemand het verdiend is Brown het wel), en er mee wegkwam. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Gaan we nu zo beginnen ??? en alle voorvallen benoemen waarbij iemand ermee weggekomen is ?? Dan kan ik me nog een Rooney met een elleboog herinneren tegen Wigan op de middenlijn waarmee hij weg kwam. etc etc.
Feit blijft dat de straf richting Suarez gewoon te hoog is. Moet hij gestraft worden, uiteraard als hij wat gedaan zou hebben. Dit weten wij niet en kunnen we helaas niet controleren. Laten we dus geen oude koeien meer uit de sloot halen, is toch niet relevant meer. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik neem aan die 8 wedstrijden bedoelt? Tja, of dat terecht is of niet hangt vooral af van dat rapport wat binnenkort uitkomt.
Alleen als er geclaimed wordt dat clubs uit Manchester en Londen een streepje voor hebben bij de FA, hoop ik wel op wat betere argumenten dan tot nu toe genoemd. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Daarnaast hebben niet alleen ManUtd en Chelsea een streepje voor, over het algemeen spelers van het Engelse elftal ook. Kijk die discussies over het diven e.d. maar eens, nou Gerrard kan er ook wat van, maar door hoor je dan bijna niets over. Dat wordt over het algemeen keihard weggelachen, net als die achterlijke tackles van Scholes altijd, of Carragher in de derbies tegen Everton, die moet gemiddeld 3x rood per wedstrijd hebben
Laatst gewijzigd door kabonk; 29-12-11 om 15:08 __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
De rest is slap gezeik, zoals anderen al hebben aangegeven. Elke supporter heeft het idee dat zijn club genaaid wordt en dat de gehate rivaal wordt bevoordeeld. Je kan hooguit zeggen dat de grote clubs bevoordeeld worden, en dan nog eerder door scheidsrechters dan door de FA op zich. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
tuurlijk kijk iedereen naar zijn eigen club en je hoort mij verder niet zeiken omtrent straffen etc etc. Het enige wat ik van het gehele aspect vind is dat Suarez nu wel erg gestraft word voor iets wat misschien helemaal niet te bewijzen valt. 3 wedstrijden was imho ook genoeg geweest om een statement te maken.
En dan moet de FA nu niet aankomen met het dreigement om 8 te verhogen naar 10 als LFC in beroep gaat. Dan weet je dus bij voorbaat dat ze aan het zoeken zijn |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Krijg nu beetje het idee dat ook al is er geen enkel bewijs tegen Suarez de FA gewoon geen gezichtsverlies wil/kan lijden door hem niet te schorsen. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
beetje positief nieuws dan
Liverpool gaat Adidas verlaten en heeft een 25m deal per jaar met Warrior Sport twee keer zoveel als Adidas betaald en hoger dan de Nike overeenkomst met Manchester utd. Voor Adidas is dit een strop, want Liverpool staat op de 4e plaats ter wereld met de verkoop van replica's. Er worden 900.000 shirts per jaar verkocht. Alleen Real, Barca en Manu verkopen meer shirts. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Warrior Sport?
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Pool gaat in de toekomst met harnas spelen of zo?
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Eigenlijk is het Warrior Sports. Amerikaans, doen vooral Lacrosse en Hockey. Maar de eigenaren zullen dat wel geregeld hebben ofzo
![]() Maargoed, nadat Carlsberg al vertrok kan dit er ook nog wel bij. ![]() (is niet officiëel neem ik aan) __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik had dat inderdaad laatst al gelezen. Al weet ik niet of het ook in dit topic heeft gestaan.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Het is onderdeel van New Balance, misschien een wat bekendere naam. Warrior is vrij groot in de Lacrosse en ijshockey wereld.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
25 miljoen per jaar? Doen ze goed.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Toch weer een drie kwart carroll...
7 britten nu in het veld, hele voorhoede en middenveld. Beetje jammer dat het wel tweede garnituur britten zijn. Ook een beetje jammer dat het niveau bedroevend is... Zonder Suarez is het hopen op een bal die een keer goed valt. Edit: Gelukkig hadden we nog een hele goede Brit op de bank, wat een fantastische voorzetten kan deze man geven zeg. Goede goal ook! Laatst gewijzigd door giejay; 30-12-11 om 22:26 |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Alsjeblieft jongens. Veel leesplezier
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
no thanxs
, zovaak een opmerking zou vast wel niet uit de lucht gegrepen zijn dus we moeten het er denk ik maar mee doen .Ach positief, de transfermarkt is weer open dus er kan een Striker gekocht worden. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik hoop Crouch.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Van Wolfswinkel
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Zeker, alleen maar goed voor het voetbal als er meer kledingsponsors bijkomen. De Nike-Adidas duopolie is geen frisse zaak.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Liverpool #15 - Middelmatigheid troef en geen Christmas Carroll
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |