![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
KNVBpers PersvoorlichtingKNVB
Morgen 10.00 uur persconferentie mbt #ajaaz. Vertegenwoordigers van media kunnen zich aanmelden: persvoorlichtichting@knvb.nl 21 minutes ago Favorite Retweet Reply Laatst gewijzigd door MaxPower; 27-12-11 om 12:53 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Houden ze weer geen rekening met de uitslapende mensen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Alleen stotterende media kunnen zich overigens aanmelden via het emailadres welke genoemd is in de OP.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ben erg benieuwd!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zullen we er heen Silenus?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() ![]() Ben benieuwd, hoop vooral dat het met publiek is. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben heel benieuwd.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het nieuws is toch allang uitgelekt???
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Even volgen
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Als het persconferentie-waardig is, zal AZ er wel uitgegooid worden vrees ik.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Uitsluiting was toch uitgesloten..
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik dacht alleen dat Ajax uitgesloten was ?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ach ja, je woont vlakbij Zeist of niet he.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Denk niet dat de uitkomst daar wat mee te maken heeft, het is gewoon nieuwswaardig van zichzelf.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Er is wel een mooi compromis gevonden. Esteban mag niet meer op doel, als compensatie moet bij Ajax Jeroen Verhoeven onder de lat staan.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Heb je weer aandacht nodig SCH?
Gossie |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Niet van jou lieverd
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
*wacht in spanning*
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik vermoed dat het overspelen in het geheel gaat worden.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik denk dat Johan Cruijff het gaat winnen.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ajax krijgt boete van €10.000 euro en voorwaardelijk een thuiswedstrijd zonder publiek. AZ geen sanctie
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dat is het schikkingsvoorstel van de aanklager. Zegt niks over de wedstrijd zelf.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Indd.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Het begon toch pas om 10.00 uur? edit: de uitspraak natuurlijk.
Nou, ben benieuwd. Laatst gewijzigd door Silenus; 28-12-11 om 09:40 __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ach ja, symbolisch strafje. Merkt niemand verder wat van. Echt erg vinden we dit blijkbaar niet meer.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat zou ik heel raar vinden.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Het is dezelfde straf als De Graafschap opgelegd kreeg met het grensrechter duw incident. Daar hoor ik je toch ook niet meer over? Het is weer zo obvious bij jou dat het je om Ajax gaat, niet om de hele situatie zelf. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Waarom?
Het eerlijkst is toch gewoon verder gaan waar we gebleven waren met 11 tegen 11? __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bij opnieuw overspelen mag je wel een nieuwe selectie maken toch?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
(Al ziet Wesley er niet uit als een grootverdiener, dus die 10.000 gaat ook wel even duren) __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
HET IS GVD EEN SCHANDE!
413 |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
![]() Het valt vooral op dat het jou om Ajax gaat, jij hebt dit alles vanaf het begin weer gerelativeerd. Niks aan de hand mensen. Supporters die spelers gaan belagen, kan gebeuren, moet je niet over zuren. En over tot de orde van de dag. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Stond je in 2009 ook zo op de barricades?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
10.000 euro is natuurlijk helemaal niks voor een club, geen straf dus. Het is wel een soort vrijbrief om het veld op te rennen.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Geen idee, maar dat was toch ook veel te mild?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wat is er doorbraak aan een meldingsplicht?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ajax - AZ gestaakt #7 10:00 persconferentie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |