![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Europese uitwedstrijden kan je alleen een kaartje scoren met een club card op eigen naam.
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zoals het er nu dus voorstaat is het regeltechnisch niet mogelijk voor de Zwitserse bond om de strafeisen van de FIFA door te voeren. Hierdoor lijkt de kans toch best aanwezig dat geen enkele Zwitserse club gespaard blijft van uitsluiting.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
-Kaart strikt persoonlijk op naam, niet overdraagbaar
-Ieder supporter die een toegangsbewijs wil kopen voor deze Europese uitwedstrijd zal minimaal in het bezit moeten zijn van een persoonlijke Ajax (Seizoen) Club Card (op bedrijfsnaam niet mogelijk, geen toegang). Info via supporterszaken. Het nu nog aanvragen van een Club Card is te laat. Was er al bang voor, dat wordt m dus sowieso niet voor mij. Zo dom dat ik nog steeds niet ff m'n Vitesse CC ( ) heb opgezegd en een Ajax CC heb genomen. Voor nu te laat dus iig.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Meanwhile sources close to the Swiss federation have even posed the suggestion that the SFV might appeal itself to CAS against Fifa’s threat of suspension. That would, at least, see the suspension suspended, pending a full hearing. Basel would then be able to play Bayern before such a hearing could be organised. En Ajax dus tevens gewoon tegen United. Will Manchester United replace Basel in the Champions League? And what it will mean if the Swiss club are banned - Goal.com |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ik heb zelf ook een SCC + een Supporters Club Card maar als ik al met m'n SCC een kaartje heb gekocht doet die ander het niet meer. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Het zou overigens niet erg zijn als de burgemeester AZ-Ajax verbiedt, haha. Hebben wij wat meer tijd voor de blessuregevallen en kunnen we ons langer richten op Feyenoord-uit.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Ik dacht altijd dat een aanvraag uberhaupt niet kon omdat je al in het systeem staat. Als het alleen bij aankoop geblokkeerd wordt dan is het nog best handig. Dus voor competitie wedstrijden kun jij met je Supp.CC nog gewoon kaarten halen voor matties enzo? __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Weet ik niet eens, want dat doe ik nooit. Het kan ook best dat mijn supp. clubcard gewoon een 'pasje' is waarmee je aantoont dat je lid bent van de SVA. Heb je in principe geen reet aan dus en is pure portemonnee-opvulling.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dat heb ik ook indd
Heb al jaren ook nog een cc van 26 euro per jaar. Vergeet die steeds op te zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik ook. En dan zie ik het bij m'n bankafschrift en denk ik 'KAK! ALWEER!!
'.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Laat die burgemeester het duel maar lekker verbieden. Zou ideaal zijn.
__________________ When the weekend starts, the guilty part is on. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Waarom zeg je dan niet meteen op als je dat ziet?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Omdat je dan lui bent en denkt, nouja, nu heb ik nog een jaar om het op te zeggen, komt wel een keer.
herkenbaar... __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zijn de Zuidamerikaanse spelers nog boos gewordenop Frank de Boer na zijn idiote opmerkingen, of was iedereen met vakantie meteen?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Welke opmerkingen?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat de reactie van Esteban kwam door zijn 'Zuidamerikaanse temperament'. Theo Janssen had vast heel anders gereageerd blijkbaar.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En welke zuid-amerikaanse spelers?
Lodeiro verstaat geen Nederlands of Engels. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Racisme !!!11111!1
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Mensen die Lodeiro altijd beoordelen zonder dat ze hem gehoord hebben Hij heeft alleen wat pech gehad met z'n blessures aan z'n poliep en dat als die weer kon praten hij naar Zuid-Amerika moest om aan Idols mee te doen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
ook goedemorgen
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Was niet persoonlijk, maar het is een béétje vermoeiend als het in drie topics over hetzelfde onderwerp gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Ja ik zie het inmiddels, SCH heeft weer teveel vrije tijd.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Voor de mensen die te laat zijn voor een CC. Je kan bij Ajaxlife nog wel één aanvragen:
|
||
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Huidige stand = eindstand is toch gewoon hetzelfde als reglementaire overwinning.
.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nja het is niet als straf dan volgens mij. Daarom gaan ze dat ook niet doen (het lijtk nu gewoon als een normaal gestaakte wedstrijd te worden beschouwd en daar heeft men in het recente verleden nog niet in zo'n fase in de wedstrijd de stand als eindstand genomen).
Vind het raar dat reglementair winst/verlies geen optie is, dat leek mij juist een van de meest voor de hand liggende opties. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja, maar dat zal AZ niet veel uitmaken. Kan me écht niet voorstellen dat ze voor die optie gaan, zou ook echt belachelijk zijn m.i..
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Laat iedereen dat lekker zelf weten. Wie weet is iemand daarna wel zo verkocht dat ie daarna nog veel vaker gaat. Moet iedereen eerst mee naar de Graafschap uit voordat ze hier heen mogen?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kliekjesvorming. Alleen topbois en girls mogen gaan
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Maargoed, ik kan mezelf ook inpakken met dinamieten en over Utrecht Centraal gaan huppelen. Niemand die het merkt. Daarom moet bij elke ingang, elk persoon worden gefouilleerd. Bruinooge betaalt het toch uit eigen zak. Pannenkoek. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Heb je aan een SCC genoeg om een kaart voor United uit te halen?
En hoe zit het dan met die uitkaart, heb je die dan wel nodig? |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nee, dan kun je gewoon naar de wedstrijd. Uitkaarthouders mogen iig eerder een kaartje kopen. Ajax heeft je pasfoto al.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Maar hoe meer wedstrijden je bezoekt, hoe beter dat toch is voor je 'status' (weet ik veel hoe ik het moet nemen). In mijn geval wordt deze wedstrijd dan toch niet meegenomen?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Had met een vriend afgesproken dat als we Engeland zouden loten, er samen heen zouden gaan. Krijgen we Man United dus helemaal blij. Zie ik daarna dat ik de vrijdagochtend naar Praag ga met m'n vriendin
.Die heeft waarschijnlijk wél uitgezocht wanneer Ajax de uitwedstrijd zou moeten spelen, en vervolgens op die datum gehamerd om naar Praag te gaan. Tijd om het uit te maken. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Die regels staan op Ajax.nl. Bij x aantal Europese uitwedstijden bezoeken krijg je EU+, daaronder EU. Voor de Eredivisie heb je ook zo'n verdeling. Die mensen hebben voorrang bij kaart kopen, maar dat zijn er geen 3700 dacht ik.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Maar het zou toch bizar zijn als de volledige wedstrijd over wordt gespeeld? Waarom zouden de eerste 36 minuten opeens vervallen?
__________________ Ajax |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Vanaf volgend seizoen heb je ook een EU-recht op je SCC, en mag je dus weer eerder een kaartje kopen voor een Europese uitwedstrijd. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|