![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Loting kwartfinales:
Heracles - RKC Vitesse - Heerenveen Ajax/AZ - GVVV PSV - NEC Laatst gewijzigd door Palmboom; 23-12-11 om 00:24 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Doekie
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
PSV Eindhoven!
|
PSV
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Doekie
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Benieuwd naar de loting.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Igg niet iemand die genationaliseerd is voor sportieve (lees: economische) motieven en op is gegroeid in een compleet andere wereld. Spreekt Douglas überhaupt wel Nederlands?
Maargoed, jij koppelt het aan een paspoort, ik aan waar je op bent gegroeid (zo zou ik ook nooit een echte Braziliaan worden; al geven ze me een paspoort). __________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hansie
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Co is veel te rustig man. Dat zint me niet.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ajax/AZ - PSV zou wel geniaal zijn.
Krijg je in ieder geval een verrassende finalist
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
De Wijn en De Snor in de house
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
zullen we verder in het ander topic??
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Van Gangelen die Wijnaldum Gini noemt
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hahahaha
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wijnaldum wat een debiel.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Wijze woorden van Wijnaldum
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
AZ - GVVVV dus.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Dus als zowel Ajax als AZ uit de beker wordt gezet komt GVVV in de halve finale?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zag wijnorgel zuur kijken toen Ajax die amateurs kreeg.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
PSV Eindhoven!
|
Wijnaldum
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ajax wordt uit de beker gehaald.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Aangezien het bekertopic gesloten was heb ik van deze maar deel 23 gemaakt.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jij hebt nog nooit iets goed voorspelt dus dankjewel voor deze bemoedigende woorden.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hopelijk worden Ajax én AZ eruit gezet, GVVV in de halve finale, jeuuuj!
KNVB-beker.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dat je dat serieus denkt.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Geweldig toch? Speel je in het eerste van GVVV, ga je gewoon ballen in de Arena.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
palmboom. Oppertopper
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dit zei ik bewust Dagglala, omdat mijn voorspelling bijna nooit uitkomen.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Maar ondertussen heb je 38 weesgegroetjes en 52 rozenkransen gebeden dat Ajax eruit geschopt wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nee, als Feyenoord of de Graafschap er nog in zaten had ik inderdaad gehoopt dat ze er beide uit moeten. Nu maakt het mij niets uit.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik zeg 4x thuiswinst in de kwartfinales
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dinsdag 31 januari:
20.45 Vitesse-Heerenveen Woensdag 1 februari: 18.45 Heracles-RKC 20.45 Ajax/AZ-GVVV Donderdag 2 februari: 20.45 PSV-NEC __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Lijkt me ook vrij reëel. Ik zie alleen Heerenveen een kans maken in hun uitduel.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Ik geef Heerenveen zelfs meer kans dan Vitesse. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bennie was er van de week weer bij
Spoiler
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dat gebit
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hij heeft op dat hekwerk lopen knagen denk ik.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
KNVB Beker #23: naar de kwartfinales zonder Doekie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|