![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Precies.. bevestigt Meijer zelf ook; 'Dit heb ik hier nog nooit meegemaakt, je voelt en hoort dat natuurlijk'
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Jezus, ik lees nu het interview met Saeijs en Ulderink, ik word spontaan agressief hier.
|
||
|
|
|
|
|
#203 |
|
Hahaha lachwekkend, die vent ziet na elke zwaar belabberde wedstrijd nog aanknopingspunten
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
OOST-ACHTERHOEK - Uit welingelichte bron heeft Achterhoek Nieuws zojuist (zondag 19 februari, 15.00 uur) vernomen dat Andries Ulderink is ontslagen als trainer van De Graafschap.
Naar verluidt volgt er later vandaag een persconferentie waarin dit nieuws wordt bekend gemaakt. |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Genot
![]() Paar maanden te laat alleen. Nu wordt het lastig om er nog niets van te maken, dit had voor de winterstop al moeten gebeuren. |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Vraag me wel af in hoeverre dit alles Ulderinks schuld is. Hij kan er weinig aan doen dat er zulke belachelijk matige spelers aangetrokken zijn in de zomer.
Maargoed, dat is nu eenmaal het lot van een trainer. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Hij zorgt voor de opstelling, de tactiek, de wissels, de instelling waarmee de spelers een wedstrijd ingaan etc. etc. Dit zijn allemaal zaken die hij niet goed doet. Zo'n verschil als er gisteren tussen de twee helften zit, dat kun je als trainer toch nooit laten gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Keer op keer zet ie ook gewoon van de Pavert op linksback, een jonge jongen die normaal centrale verdediger moet staan heeft met zijn lompe,trage,stugge lichaam 1.90 tegenover Mertens, Tadic etc gestaan.. volgens mij snap je het dan niet. |
||
|
|
|
|
|
#209 |
|
Als linksback kom je Mertens en Tadic toch juist niet tegen?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Jaa links of rechtsback, wat maakt het uit. Iig back positie
|
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
||
|
|
|
|
|
#212 |
|
Wel toevallig, ik meen me te herrineren dat henk van stee ook werd weggestuurd en daarna ook Roda JC uit was of heb ik dat fout?
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Ulderink is dus idd geslachtofferd.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Hèhè, eindelijk is die prutser Ulderink weg. Na elke dramatische vertoning aanknopingspunten zien. Elke wedstrijd het voor elkaar krijgen om de spelers met de verkeerde boodschap het veld in te sturen. Tactisch gewoon drama. Ik was vorig jaar kritisch op het voetbal van Kalezic, maar ik verlang naar hem terug. Onder hem was de Vijverberg eindelijk weer een onneembare vestign, slechts 3 keer verloren vorig jaar. Hij had het strategisch goed in orde, iedereen wist waar ie aan toe was.
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Gewoon Ted van de Pavert tien keer klonen, dan worden jullie op zeker alsnog kampioen.
Van de Pavert
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Die was zwaar dramatisch zaterdag, al was het op de back positie.. daar kan die jongen ook niks aan doen.
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Roelofsen en Vreman mogen het seizoen afmaken. Geen idee of dat een goede oplossing is.
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Als we maar boven Excelsior eindigen, het maakt me geen fuck uit op welke manier.
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Geen geld dus.
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
#221 |
|
|
Kraaij Junior had wel gelijk trouwens vandaag bij VI. Dat clubje met assistenten zit er ook al jaren, weet niet of we daar nu veel beter van worden. Tuurlijk moet je een vreman behouden voor de club maar het is toch tergend dat we maar niet de weg omhoog kunnen inzetten.
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Gelukkig niet nee. Ik degradeer liever dan onze club verkopen
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Was Ulderink de man die alles als een dictator uitvoerde dan? Het lijkt mij niet dat Roelofsen en Vreman niets in te brengen hadden en nu ze het voor het zeggen hebben ineens helemaal anders gaan doen. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#225 |
|
HansieHansie trekt ook even flink van leer tegen 'het kliekje' wat er nu zit op VI-radio. Ik moet hem op bepaalde punten ook wel gelijk geven, maar jongens als Vreman en Olyslager moeten wel voor de club behouden blijven vind ik. Die horen erbij.
Trouwens Roelofsen heb ik nu al een hekel aan, hij geeft aan dat Ulderink de spelers niet kon raken. Roelofsen was het in grote lijnen wel eens met het beleid van Ulderink maar gaat nu wat strenger worden. Als assistent ben je ook verantwoordelijk, waarom zou je de spelers als assistent niet kunnen raken en nu als hoofdtrainer wel. Roelofsen je moet het gaan bewijzen, zoniet ook opdonderen aan het eind van het seizoen. Het wordt tijd dat er eens verstandige mensen komen bij De Graafschap. Bloemers is ook gewoon een prutser, het is nu een beetje minder onder de aandacht, maar hij was niet in staat om een fatsoenlijke shirtsponsor te regelen, waardoor wij een half seizoen voor lul lopen met TiTaTuinmeubelen. Dat komt over een aantal wedstrijden gewoon weer op het shirt te staan. Ik mag toch hopen dat die vent nu al bezig om een fatsoenlijke, 'grote' sponsor te vinden, waardoor ook al die achterlijke kleine kutreclamedingetjes, die het shirt compleet ontsieren, verdwijnen. |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Voetbal International - Kraay jr: 'De Graafschap begint eng clubje te worden'
Radiofragment van Hans op 8 minuten. Maar denk je dat een 'grote' sponsor, ongeacht of je degradeert sponsor wil worden van dit de Graafschap? Buiten Centric om dan. Dan had die Bloemers dat dit jaar ook wel voor elkaar gekregen. |
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
||
|
|
|
|
|
#228 |
|
Waar baseer je dat op? Op het feit dat andere clubs zo makkelijk een sponsor vinden?
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Ik heb gewoon dat idee. Kan dat op geen enkele manier gegrond maken natuurlijk, maar ik heb gewoon compleet nul vertrouwen in Bloemers
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
|
Godverdomme, volgens superboeren.nl. Speelt badibanga niet komende wedstrijd. Je moet wel compleet zwakzinnig zijn als je de beste speler van de laatste paar wedstrijden op de bank zet.
|
|
|
|
|
|
#231 | |
![]() Lekker dan. Enige wat ik dan wel weer verstandig vind is dat Ted niet linksback staat. |
||
|
|
|
|
|
#232 |
|
Wat een dikke faal. Laten we dan de rest van de wedstrijden maar gewoon op papier af doen.
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
|
Als ze el had er uithalen en wisselen voor badibanga zou ik er prima mee kunnen leven.
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Zullen het wel zien, als je verliest zal het tegen Vitesse wel weer anders staan gok ik. |
||
|
|
|
|
|
#236 |
|
Nu wordt er overwogen om een kunstgrasveld aan te leggen.
!!!!Als er één club in Nederland is die nooit een kunstgrasveld moet aanleggen is het De Graafschap wel. Boeren moeten verdomme op een knollenveld spelen. Zoals het hoort. |
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Dit is echt wel bizar triest ja...
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
rubberboeren
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Ook de uitspraak van Jurrie Koolhof; 'En ondertussen wordt de club steeds verder uitgehold en om zeep geholpen. Dan denk ik, weer overkomt het De Graafschap.'
Hans Kraay Jr had er al zo'n soort zelfde mening over en nu Koolhof weer, ja en wij supporters wat kunnen we er tegen doen.. bar weinig. Hele stuk van Koolhof staat trouwens op superboeren.nl |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
ff een telefoontje naar Moskou ? wat vorige week ook al werd gezegd door Derksen het is jammer dat Hiddink zich eigenlijk al te groot voelt voor De Graafschap.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
|
en nu weer praten over kunstgras. Wat is dit nu dan weer? Ik word hier echt schijt en schijt ziek van.
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Het was een ontzettende kutwedstrijd, ouderwets zenuwslopend maar eindelijk een keer drie punten.
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Tof!
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Die Roelofsen laat wel merken dat hij nu eindelijk iets mag bepalen of niet?
Mooie zege wel
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Wat is Saeijs trouwens ontzettend slecht. Die kan er dus echt helemaal niets van. Mooi met Wormgoor en koning Ted spelen de rest van het seizoen.
En ja, Roelofsen, ik vind het in ieder geval prettiger om naar hem te luisteren dan naar Andries. |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
|
Yes, 3 punten. 21-4 x op goal geschoten maar gelukkig wel 0-2
. Nu echt hopen dat hiermee de weg omhoog gevonden is...
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
WTF... Hoe kunnen wij in godsnaam gewonnen hebben. Maar gelukkig 3 punten binnen ook al was het zwaar onverdiend. Saeijs kan er he-le-maal niks van. Wat een prutser. Tedje laat zien dat hij gewoon in het centrum hoort en niet linksback.
Jammer alleen dat VVV ook gewonnen heeft. |
|
|
|
|
|
|
#250 | |
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De Graafschap #4: nieuw stadion of toch niet?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|