Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 19-12-11, 16:15 Standaard   #1

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Hier verder.

Laatste post:
Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
Blijf het merkwaardig vinden dat iedereen blind achter hem aan blijft lopen. Als je je een beetje verdiept in het Barcelona succes dan is dat 1) niet alleen te danken aan de jeugdopleiding en 2) de laatste succesvolle hervormingen van de jeugdopleiding zijn niet eens door Cruijff vorm gegeven.

Ook merkwaardig dat een paar supporters menen de toegangen te moeten afsluiten voor de betalende mensen.

(Verdwijnt na registratie)
Oud 19-12-11, 16:22 Standaard   #2

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Persoonlijk loop ik niet echt weg met Johan Cruijff. Hij heeft me al vaker teleurgesteld...
Aanvoerder is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 16:24 thumb up   #3

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]Hier verder.

Laatste post:
goede observaties koekie

Oud 19-12-11, 16:30 Standaard   #4

Luni's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom was die actie tot de 15e minuut?
Luni is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 16:30 Standaard   #5
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Supporters konden toch gewoon de tribune op als ze dat wilden, via een andere ingang?

Oud 19-12-11, 16:31 Standaard   #6
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

22 december wordt er in de ALV gestemd voor de nieuwe Bestuursraad. De kandidaten om hierin zitting te nemen zijn:

1. Hennie Henrichs
2. Hein Blocks
3. Cees Vervoorn
4. Jan Buskermolen
5. Tonnie Bruins-Slot
6. Dick Schoenaker

Verondersteld wordt dat Bruins-Slot en Schoenaker pro-Cruijff zijn. Van Henrichs, Blocks, Vervoorn en Buskermolen is niet geheel duidelijk of ze pro-Cruijff, neutraal of anti-Cruijff zijn. Henrichs en Blocks lijken toch vooral in kamp-Coronel te zitten. Er komt eventueel nog een zevende persoon bij. Dit zal iemand zijn die de supporters vertegenwoordigt.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 16:32 Standaard   #7
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen Bekijk bericht
Supporters konden toch gewoon de tribune op als ze dat wilden, via een andere ingang?
Op Zuid II ja. Zuid I niet volgens mij. Waardoor het gister ook gewoon erg leeg was overal omdat grote groepen dan maar niet zijn gegaan. Ik houd ook niet zo van het denken en beslissen voor anderen.

Oud 19-12-11, 16:33 emo   #8

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
22 december wordt er in de ALV gestemd voor de nieuwe Bestuursraad. De kandidaten om hierin zitting te nemen zijn:

1. Hennie Henrichs
2. Hein Blocks
3. Cees Vervoorn
4. Jan Buskermolen
5. Tonnie Bruins-Slot
6. Dick Schoenaker

Verondersteld wordt dat Bruins-Slot en Schoenaker pro-Cruijff zijn. Van Henrichs, Blocks, Vervoorn en Buskermolen is niet geheel duidelijk of ze pro-Cruijff, neutraal of anti-Cruijff zijn. Henrichs en Blocks lijken toch vooral in kamp-Coronel te zitten. Er komt eventueel nog een zevende persoon bij. Dit zal iemand zijn die de supporters vertegenwoordigt.
Al met al dus weer 2 kampen en ruzie

Oud 19-12-11, 16:36 Standaard   #9
Anima a Lodeiro.

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
[...]

Al met al dus weer 2 kampen en ruzie
In principe ben ik ook voor een gemengde Bestuursraad, maar dan moeten er geen rancuneuze mensen in. Verschillende meningen; prima. Sterker nog, daar wordt de besluitvorming doorgaans alleen maar beter van. Maar alles pro-Cruijff stemmen of anti-Cruijff stemmen om je eigen plekje te beschermen of om elkaar te pesten, moet je te allen tijde voorkomen.
Oud 19-12-11, 16:37 emo   #10
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

In principe ben ik ook voor een gemengde Bestuursraad, maar dan moeten er geen rancuneuze mensen in. Verschillende meningen; prima. Sterker nog, daar wordt de besluitvorming doorgaans alleen maar beter van. Maar alles pro-Cruijff stemmen of anti-Cruijff stemmen om je eigen plekje te beschermen of om elkaar te pesten, moet je te allen tijde voorkomen.
Ach zo werken ze in de VN al jaaaaren
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 16:39 Standaard   #11

[...]

Ben ik wel met je eens, maar ik weet niet of ze ermee om kunnen gaan. Ook een Cruijff bijvoorbeeld. Die is nou ook weer niet zo blij als een ander met ideeen komt die niet de zijne zijn.

maar goed. We gaan het zien.

Oud 19-12-11, 16:42 thumb down   #12
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

We gaan nog 2 jaar zo voort en dan blijkt dat er totaal niks uit gekomen is op een paar hervormingen in de jeugdopleiding (Jonk/Bergkamp) op na. Al deze teringzooi hadden we dus helemaal niet nodig gehad.

Oud 19-12-11, 16:42 angry   #13

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
We gaan nog 2 jaar zo voort en dan blijkt dat er totaal niks uit gekomen is op een paar hervormingen in de jeugdopleiding (Jonk/Bergkamp) op na. Al deze teringzooi hadden we dus helemaal niet nodig gehad.
GEWOON JOL TERUGHALEN !111!!1

Oud 19-12-11, 16:43 Standaard   #14

[...]

goede observaties koekie
Dank je

Het meest gekke is dat Cruijff jarenlang met zijn Blauwe Olifantenclub heeft aan lopen schoppen tegen het establishment in Barcelona (toegegeven: Nunez en Gaspart zou ik niet als buurman willen hebben) met vrijwel identieke opmerkingen. Dit stopte in 2003 toen zijn vriend Laporta aan de macht kwam.

'Opeens' winnen nu eigen jeugdproducten Messi (als je hem mee rekent), Xavi en Iniesta alles wat er te winnen valt in het clubvoetbal en zou dat aan hem te danken zijn. Dat is natuurlijk de grootste flauwekul want alle drie hebben hun vorming genoten in het pre-Laporta tijdperk, toen er dus zogenaamd niks van deugde.

Verder weet ik er niet het fijne van maar bij de opening van de nieuwe, grotere en gemoderniseerde 'La Masia' werd gezegd 'dit had al veel eerder moeten gebeuren'. Oftewel, volgens het huidige gezag hadden de voorgangers dit dossier te lang laten liggen. En die voorgangers waren de zakelijke vrienden van Cruijff.

Anyhow, het is een intelligente vent, dat staat buiten kijf en vwb sommige onderwerpen heeft hij een punt (m.n. de organisatiestructuur en of de club een bedrijf moet zijn of een vereniging, dat omvormen gaat echter heel veel geld kosten en ik zie hem dat niet zo snel doen) maar de onvoorwaardelijke heldenverering slaat nergens op. En het slaat helemaal nergens op dat je mensen die netjes een prijzig kaartje betalen straft voor hun loyaliteit.

Oud 19-12-11, 16:45 Standaard   #15

[...]

Waarom komt die bestuursraad er uberhaupt en wordt de ledenraad opgeheven? Wat maakt dat voor verschil? Behalve een hoop gedoe en machtsconcentratie.

Oud 19-12-11, 16:49 Standaard   #16
Anima a Lodeiro.

[...]

Waarom komt die bestuursraad er uberhaupt en wordt de ledenraad opgeheven? Wat maakt dat voor verschil? Behalve een hoop gedoe en machtsconcentratie.
Snellere besluitvorming hoofdzakelijk, denk ik. Of machtsconcentratie, zo kun je het ook zien. Ik denk dat het allemaal bedoeld is om nog maar heel weinig mensen invloed te geven.
Oud 19-12-11, 16:52 Standaard   #17

[...]

Snellere besluitvorming hoofdzakelijk, denk ik. Of machtsconcentratie, zo kun je het ook zien. Ik denk dat het allemaal bedoeld is om nog maar heel weinig mensen invloed te geven.
Dat je de betrokken mensen bij de dagelijkse besluitvorming beperkt is logisch maar als het aan komt op de grote lijnen moet je dat als vereniging niet willen denk ik.

Oud 19-12-11, 17:12 Standaard   #18

Trainer Frank de Boer van Ajax vond de jeugdopleiding van de Amsterdammers zeer matig. De oefenmeester is in samenwerking met Wim Jonk en Dennis Bergkamp (het technische hart) bezig om verschillende onderdelen te verbeteren.

"Het positiespel, de slimmigheid, de volwassenheid, dat miste ik toen ik hier kwam", zegt De Boer tegen AT5. "Aan die facetten werken we nu keihard met z'n allen op De Toekomst. Het is leuk om vaste stramienen te hebben. Maar je moet ook zomaar kunnen wegdraaien, zoals mijn broer dat vroeger deed. Die individuele actie is op het hoogste niveau van essentieel belang. Dan creëerje een man extra en moet er een centrale verdediger uitschuiven."

"Een mannetje kwijtraken, de rust hebben omdat te doen, zoals Messi daar het beste voorbeeld in is, dat miste Ronald eigenlijk net als ik in de opleiding. We richten ons nu bij de opleiding veel meer op het individu. Dat is zó belangrijk." Bij Ajax heeft men door de conflicten in principe twee kampen. Het kamp-De Toekomst en daarnaast ook het 'kantoor-deel'.

"Natuurlijk heeft Dennis (Bergkamp, red.) daar last van. Je hebt nu echt twee kampen. Dennis is zó professioneel dat je daar bij het eerste niets van merkt. Maar bij de jeugd heeft hij er natuurlijk wel mee te maken. Waarom mijn broer zo duidelijk partij kiest? Hij is aangesteld door Dennis en Wim (Jonk, red.) en hij voelt zich solidair met hen."

Oud 19-12-11, 17:23 Standaard   #19
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Luni Bekijk bericht
Waarom was die actie tot de 15e minuut?
Was tot de 14e minuut. JC, eeuwige nummer 14, etc.
Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 17:24 Standaard   #20

Oorspronkelijk geplaatst door Riro Bekijk bericht
[...]
Was tot de 14e minuut. JC, eeuwige nummer 14, etc.
Ze startten pas in rond de 15e minuut

Oud 19-12-11, 17:25 Standaard   #21
AFCA

[...]

Ik kwam dit vaker tegen, kom op mensen .

In de 14e miuut kwamen de eersten het vak op, maar wat wil je, dat er in één minuut meer dan 10.000 man ff binnenkomt?

Oud 19-12-11, 17:28 Standaard   #22

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

In de 14e miuut kwamen de eersten het vak op, maar wat wil je, dat er in één minuut meer dan 10.000 man ff binnenkomt?
Volgens mij was het echt de 15e minuut dat de eerste mensen de vakken inliepen hoor.

Maar goed. Het gaat om het idee.

Oud 19-12-11, 17:35 big smile   #23

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

14 / 15e minuut, het is maar waar je je druk om maakt .

Oud 19-12-11, 17:36 Standaard   #24

Oorspronkelijk geplaatst door Afwazig Bekijk bericht
14 / 15e minuut, het is maar waar je je druk om maakt .
Ik verbaas me er soms over dat mensen niet snappen welke minuut het is als ze naar de klok kijken bij een wedstrijd

Oud 19-12-11, 17:40 Standaard   #25
AFCA

[...]

Ik verbaas me er soms over dat mensen niet snappen welke minuut het is als ze naar de klok kijken bij een wedstrijd
Ik heb een hekel aan die zogenaamd grappige mensen die op 14.13 zeggen dat het de 15e minuut is. En, om even alles te ontkrachten, de eersten liepen volgens mij 13.30 ongeveer het vak op.

Oud 19-12-11, 17:45 hearth   #26
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Haha, is het nu zelfs al zover dat er discussie is over welke minuut een protest actie gestaakt is?

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 17:46 Standaard   #27

[...]

mensen die op 14.13 zeggen dat het de 15e minuut is.
dat is het dan toch ook

Oud 19-12-11, 17:46 Standaard   #28
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Haha, is het nu zelfs al zover dat er discussie is over welke minuut een protest actie gestaakt is?
Nou ja discussie .

Oud 19-12-11, 17:46 Standaard   #29
AFCA

[...]

dat is het dan toch ook
Jij bent er dus echt zo een .

Oud 19-12-11, 17:48 Standaard   #30

[...]

Jij bent er dus echt zo een .
Ik zeg een aantal posts terug: Maak niet uit, het gaat om het idee. Klaar.

Verder is het met die minuten gewoon een feit wat ik net zeg. Ik probeer er ook niet lollig over te doen...anders moest je nu wel lachen.

Oud 19-12-11, 21:22 Standaard   #31
It's Toby Homie

vinnie06's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

jij was er weer eens niet zeker. Ze kwamen zelfs te vroeg, voor dat het aftellen naar de 14e minuut was gestart. Kneuzen opmerkingen hier zeg.

Oud 19-12-11, 21:26 Standaard   #32
Haha wat een kutdiscussie idd

Zometeen gelul over de legendarische nummer 14 bij VI.
El Presidente is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 21:27 Standaard   #33

Oorspronkelijk geplaatst door vinnie06 Bekijk bericht
[...]

jij was er weer eens niet zeker. Ze kwamen zelfs te vroeg, voor dat het aftellen naar de 14e minuut was gestart. Kneuzen opmerkingen hier zeg.
Ah krijgen we het "jij komt nooit in het stadion" weer. Klasse jongen.

Oud 19-12-11, 21:29 Standaard   #34
Cruijff blijft net zo lang tot het allemaal geregeld is. Frank heeft zich uitgesproken voor Cruijff en Johan is klaar met 'Sturkenberg'.
Oud 19-12-11, 21:30 Standaard   #35
It's Toby Homie

[...]

Ah krijgen we het "jij komt nooit in het stadion" weer. Klasse jongen.
In dit geval gewoon terecht, nu lul je maar wat met je 15e minuut.

Oud 19-12-11, 21:31 Standaard   #36
Donderdag nieuwe ledenvergadering.
Oud 19-12-11, 21:32 Standaard   #37

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Dank je

Het meest gekke is dat Cruijff jarenlang met zijn Blauwe Olifantenclub heeft aan lopen schoppen tegen het establishment in Barcelona (toegegeven: Nunez en Gaspart zou ik niet als buurman willen hebben) met vrijwel identieke opmerkingen. Dit stopte in 2003 toen zijn vriend Laporta aan de macht kwam.

'Opeens' winnen nu eigen jeugdproducten Messi (als je hem mee rekent), Xavi en Iniesta alles wat er te winnen valt in het clubvoetbal en zou dat aan hem te danken zijn. Dat is natuurlijk de grootste flauwekul want alle drie hebben hun vorming genoten in het pre-Laporta tijdperk, toen er dus zogenaamd niks van deugde.

Verder weet ik er niet het fijne van maar bij de opening van de nieuwe, grotere en gemoderniseerde 'La Masia' werd gezegd 'dit had al veel eerder moeten gebeuren'. Oftewel, volgens het huidige gezag hadden de voorgangers dit dossier te lang laten liggen. En die voorgangers waren de zakelijke vrienden van Cruijff.

Anyhow, het is een intelligente vent, dat staat buiten kijf en vwb sommige onderwerpen heeft hij een punt (m.n. de organisatiestructuur en of de club een bedrijf moet zijn of een vereniging, dat omvormen gaat echter heel veel geld kosten en ik zie hem dat niet zo snel doen) maar de onvoorwaardelijke heldenverering slaat nergens op. En het slaat helemaal nergens op dat je mensen die netjes een prijzig kaartje betalen straft voor hun loyaliteit.
Je vergeet dat hij als trainer de jeugd volledig heeft hervormd, dus je verhaal houdt geen stand.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 21:32 Standaard   #38

[...]

In dit geval gewoon terecht, nu lul je maar wat met je 15e minuut.
a) ik heb er bloedje hekel aan als iemand dat ene argument elke keer er weer bijhaalt. kappen daarmee.
b) je zag letterlijk op TV pas in de 15e minuut de eerste mensen pas het vak inlopen
c) ik gaf zelf aan dat ook dan de boodschap wel over kwam, dus ik maak er geen big deal van.

Oud 19-12-11, 21:42 Standaard   #39
It's Toby Homie

[...]

a) ik heb er bloedje hekel aan als iemand dat ene argument elke keer er weer bijhaalt. kappen daarmee.
b) je zag letterlijk op TV pas in de 15e minuut de eerste mensen pas het vak inlopen
c) ik gaf zelf aan dat ook dan de boodschap wel over kwam, dus ik maak er geen big deal van.
B bewijst A, in het stadion kan je het helemaal volgen. De trommels al horen en dat iedereen ging aftellen naar de 14e minuut, maar dat er al een paar opkwamen. Dat heb jij blijkbaar gemist, want de camera ging pas in de 14e minuut naar een van de vele ingang toe.
C waarom dan überhaupt erop reageren, terwijl het dus niet eens klopt.

Dat is bloedje irritant.

Oud 19-12-11, 21:43 thumb up   #40
Anima a Lodeiro.

Het is jammer dat het zo lang duurt, maar het is me wel duidelijk dat Cruijff dit gaat winnen uiteindelijk. Hopelijk is dit gedoe begin volgend seizoen voorbij.
Oud 19-12-11, 21:44 Standaard   #41

Luni's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Toen de klok op 14 sprong stromenden op de tvde 1e mensen de vakken op.
Luni is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 21:45 Standaard   #42

[...]

B bewijst A, in het stadion kan je het helemaal volgen. De trommels al horen en dat iedereen ging aftellen naar de 14e minuut, maar dat er al een paar opkwamen. Dat heb jij blijkbaar gemist, want de camera ging pas in de 14e minuut naar een van de vele ingang toe.
C waarom dan überhaupt erop reageren, terwijl het dus niet eens klopt.

Dat is bloedje irritant.
ik constateer iets, dan mag ik daar toch best op reageren. Zoals het in beeld was liepen echt de eerste mensen pas in de 15e minuut de vakken in. En pas ff daarna was er lawaai te horen.

Je kan dan lekker denigrerend op me reageren omdat jij wel een eckte bent, maar dat slaat nergens op. Reageer normaal joh.

Oud 19-12-11, 21:45 thumb down   #43
Anima a Lodeiro.

Mijn god, waarom deze discussie?
Oud 19-12-11, 21:46 Standaard   #44
Kap nou even met dat gelul .

Cruijff blijft dus net zo lang knokken als nodig, nice. Wist trouwens niet dat de RVC gister niet eensaanwezig was..
Oud 19-12-11, 21:47 big smile   #45

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Echt heh . Wtf man

Oud 19-12-11, 21:49 Standaard   #46

Mijn god, waarom deze discussie?
Omdat ik er een hekel aan heb dat iemand mij gaat vertellen dat ik niet mag reageren op een forum om vage surrogaat-redenen.

Oud 19-12-11, 21:53 Standaard   #47
It's Toby Homie

[...]

ik constateer iets, dan mag ik daar toch best op reageren. Zoals het in beeld was liepen echt de eerste mensen pas in de 15e minuut de vakken in. En pas ff daarna was er lawaai te horen.

Je kan dan lekker denigrerend op me reageren omdat jij wel een eckte bent, maar dat slaat nergens op. Reageer normaal joh.
Onzin, het gaat niet over of je wel of geen ekte bent, dus dat is een laffe opmerking. In dit geval was je beter op de hoogte als je erbij was.

Oud 19-12-11, 21:55 Standaard   #48

[...]

Onzin, het gaat niet over of je wel of geen ekte bent, dus dat is een laffe opmerking. In dit geval was je beter op de hoogte als je erbij was.
Als dat zo is, is dat prima. Maar leg dat even normaal uit dan.

Op TV kwam het zo absoluut niet over, zoals ook andere users zeggen.

Verder gaat me deze discussie echt niet om de inhoud, maar meer om jouw manier van reageren. Maar mss komt dat ook omdat er best wel veel kritiek is geweest op deze actie?

Oud 19-12-11, 21:57 Standaard   #49
It's Toby Homie

[...]

Als dat zo is, is dat prima. Maar leg dat even normaal uit dan.

Op TV kwam het zo absoluut niet over, zoals ook andere users zeggen.

Verder gaat me deze discussie echt niet om de inhoud, maar meer om jouw manier van reageren. Maar mss komt dat ook omdat er best wel veel kritiek is geweest op deze actie?
Ok ik reageerde wat cynisch, dat is waar.

Oud 19-12-11, 21:57 sad   #50

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Tsss, discussies over wat er op tv zo uit zag en wat niet zijn zóóóó 18-12-2011
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:44.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site