![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Hier verder.
Laatste post:
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Persoonlijk loop ik niet echt weg met Johan Cruijff. Hij heeft me al vaker teleurgesteld...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Waarom was die actie tot de 15e minuut?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Supporters konden toch gewoon de tribune op als ze dat wilden, via een andere ingang?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
22 december wordt er in de ALV gestemd voor de nieuwe Bestuursraad. De kandidaten om hierin zitting te nemen zijn:
1. Hennie Henrichs 2. Hein Blocks 3. Cees Vervoorn 4. Jan Buskermolen 5. Tonnie Bruins-Slot 6. Dick Schoenaker Verondersteld wordt dat Bruins-Slot en Schoenaker pro-Cruijff zijn. Van Henrichs, Blocks, Vervoorn en Buskermolen is niet geheel duidelijk of ze pro-Cruijff, neutraal of anti-Cruijff zijn. Henrichs en Blocks lijken toch vooral in kamp-Coronel te zitten. Er komt eventueel nog een zevende persoon bij. Dit zal iemand zijn die de supporters vertegenwoordigt. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Op Zuid II ja. Zuid I niet volgens mij. Waardoor het gister ook gewoon erg leeg was overal omdat grote groepen dan maar niet zijn gegaan. Ik houd ook niet zo van het denken en beslissen voor anderen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
In principe ben ik ook voor een gemengde Bestuursraad, maar dan moeten er geen rancuneuze mensen in. Verschillende meningen; prima. Sterker nog, daar wordt de besluitvorming doorgaans alleen maar beter van. Maar alles pro-Cruijff stemmen of anti-Cruijff stemmen om je eigen plekje te beschermen of om elkaar te pesten, moet je te allen tijde voorkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
maar goed. We gaan het zien. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
We gaan nog 2 jaar zo voort en dan blijkt dat er totaal niks uit gekomen is op een paar hervormingen in de jeugdopleiding (Jonk/Bergkamp) op na. Al deze teringzooi hadden we dus helemaal niet nodig gehad.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
GEWOON JOL TERUGHALEN !111!!1
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dank je
![]() Het meest gekke is dat Cruijff jarenlang met zijn Blauwe Olifantenclub heeft aan lopen schoppen tegen het establishment in Barcelona (toegegeven: Nunez en Gaspart zou ik niet als buurman willen hebben) met vrijwel identieke opmerkingen. Dit stopte in 2003 toen zijn vriend Laporta aan de macht kwam. 'Opeens' winnen nu eigen jeugdproducten Messi (als je hem mee rekent), Xavi en Iniesta alles wat er te winnen valt in het clubvoetbal en zou dat aan hem te danken zijn. Dat is natuurlijk de grootste flauwekul want alle drie hebben hun vorming genoten in het pre-Laporta tijdperk, toen er dus zogenaamd niks van deugde. Verder weet ik er niet het fijne van maar bij de opening van de nieuwe, grotere en gemoderniseerde 'La Masia' werd gezegd 'dit had al veel eerder moeten gebeuren'. Oftewel, volgens het huidige gezag hadden de voorgangers dit dossier te lang laten liggen. En die voorgangers waren de zakelijke vrienden van Cruijff. Anyhow, het is een intelligente vent, dat staat buiten kijf en vwb sommige onderwerpen heeft hij een punt (m.n. de organisatiestructuur en of de club een bedrijf moet zijn of een vereniging, dat omvormen gaat echter heel veel geld kosten en ik zie hem dat niet zo snel doen) maar de onvoorwaardelijke heldenverering slaat nergens op. En het slaat helemaal nergens op dat je mensen die netjes een prijzig kaartje betalen straft voor hun loyaliteit. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Snellere besluitvorming hoofdzakelijk, denk ik. Of machtsconcentratie, zo kun je het ook zien. Ik denk dat het allemaal bedoeld is om nog maar heel weinig mensen invloed te geven.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat je de betrokken mensen bij de dagelijkse besluitvorming beperkt is logisch maar als het aan komt op de grote lijnen moet je dat als vereniging niet willen denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ze startten pas in rond de 15e minuut
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik kwam dit vaker tegen, kom op mensen
.In de 14e miuut kwamen de eersten het vak op, maar wat wil je, dat er in één minuut meer dan 10.000 man ff binnenkomt? __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Maar goed. Het gaat om het idee. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
14 / 15e minuut, het is maar waar je je druk om maakt
.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik verbaas me er soms over dat mensen niet snappen welke minuut het is als ze naar de klok kijken bij een wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik heb een hekel aan die zogenaamd grappige mensen die op 14.13 zeggen dat het de 15e minuut is. En, om even alles te ontkrachten, de eersten liepen volgens mij 13.30 ongeveer het vak op.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Haha, is het nu zelfs al zover dat er discussie is over welke minuut een protest actie gestaakt is?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
dat is het dan toch ook
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
.
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik zeg een aantal posts terug: Maak niet uit, het gaat om het idee. Klaar.
Verder is het met die minuten gewoon een feit wat ik net zeg. Ik probeer er ook niet lollig over te doen...anders moest je nu wel lachen. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
jij was er weer eens niet zeker. Ze kwamen zelfs te vroeg, voor dat het aftellen naar de 14e minuut was gestart. Kneuzen opmerkingen hier zeg.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Haha wat een kutdiscussie idd
![]() Zometeen gelul over de legendarische nummer 14 bij VI. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ah krijgen we het "jij komt nooit in het stadion" weer. Klasse jongen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Cruijff blijft net zo lang tot het allemaal geregeld is. Frank heeft zich uitgesproken voor Cruijff en Johan is klaar met 'Sturkenberg'.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
In dit geval gewoon terecht, nu lul je maar wat met je 15e minuut.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Donderdag nieuwe ledenvergadering.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
b) je zag letterlijk op TV pas in de 15e minuut de eerste mensen pas het vak inlopen c) ik gaf zelf aan dat ook dan de boodschap wel over kwam, dus ik maak er geen big deal van. |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
C waarom dan überhaupt erop reageren, terwijl het dus niet eens klopt. Dat is bloedje irritant. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het is jammer dat het zo lang duurt, maar het is me wel duidelijk dat Cruijff dit gaat winnen uiteindelijk. Hopelijk is dit gedoe begin volgend seizoen voorbij.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 | |
Je kan dan lekker denigrerend op me reageren omdat jij wel een eckte bent, maar dat slaat nergens op. Reageer normaal joh. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Mijn god, waarom deze discussie?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kap nou even met dat gelul
. Cruijff blijft dus net zo lang knokken als nodig, nice. Wist trouwens niet dat de RVC gister niet eensaanwezig was.. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Echt heh
. Wtf man
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Omdat ik er een hekel aan heb dat iemand mij gaat vertellen dat ik niet mag reageren op een forum om vage surrogaat-redenen.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Op TV kwam het zo absoluut niet over, zoals ook andere users zeggen. Verder gaat me deze discussie echt niet om de inhoud, maar meer om jouw manier van reageren. Maar mss komt dat ook omdat er best wel veel kritiek is geweest op deze actie? |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tsss, discussies over wat er op tv zo uit zag en wat niet zijn zóóóó 18-12-2011
|
|
|