![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 | |
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
PSV Eindhoven!
|
, sterker nog, het team zal toch wel inzakken onder Rutten.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Maar het is nog absoluut niet gelopen hoor. Met Rutten weet je het nooit. 5 punten voor met 5 potjes te gaan en we worden nerveus en beginnen te klooien bij RKC uit of weet ik waar. Of met Rutten? Met PSV. Volgens mij heeft PSV de afgelopen 4 seizoenen een voorsprong (1 keer net niet) weggegeven. Laatst gewijzigd door ErikT; 18-12-11 om 18:40 __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Mijn leven heeft geen zin. Want de kerstklok luidt ook voor zo'n ei als jij. Ook al ben je bajesklant, of van de verkeerde kant, tegen eind december hou ik ook van jou. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik heb wel goede hoop op Wuytens eigenlijk. Laatste wedstrijden van hem van vorig seizoen waren erg sterk, helaas dat ie geblesseerd raakte.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#7 | |
, .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Ik vind trouwens dat we hier wel eens met z'n allen blij mogen zijn voor de leuke competitie. Al jaren, maar dit jaar nog meer. Heel veel goals, Feyenoord doet weer mee, legio kampioenskandidaten... wat zitten we nou te zeiken op elkaar. edit: alleen jammer dat Heerenveen zo slecht is. Laatst gewijzigd door ErikT; 18-12-11 om 18:46 Reden: SCH __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
2. Zodat de modjes iig nog wat te doen hebben. Wel eens, heerlijke competitie! En Heerenveen is fantastisch, lul. |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Dat was een grapje. Check dan die reden. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
1-0 Ado, John Verhoek
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Een broertjesgoal
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
1-1 inmiddels door een fout van Verhoek.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Knappe goal van Vicento na een goede voorzet van Chery
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vroeger had je die Tom & Jerry films waarin per aflevering Tom steeds bozer werd en z'n boek langzaam aan flarden scheurde.
Ik zie Plato nu net zo, bij elke verdedigende fout van Roda wordt ie gekker en gekker....
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mooie goal inderdaad, Wielaert gaat er echt als een oud wijf in.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Genoeg gepruts in beide defensies en daardoor dus de nodige kansen en wel een wedstrijd die lekker weg kijkt en spannend is.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
5 tegen 3 maar een dramatische pass van Visser redt Roda
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Roda is bijzonder kwetsbaar op de counter, maar Den Haag speelt het telkens slecht uit, nu al 3 grote counterkansen in nog geen 5 minuten...
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Roda krijgt ook nog wel wat kansjes.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Den Haag staat weer te slapen achterin, zodat Malky de 2-2 kan maken
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
En voor de 3e keer Den Haag op voorsprong door een goede pass op Vicento die alleen voor de keeper staat na foutief stappen in de Roda defensie en die vanaf veraf wel precies binnenschuift.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dom stappen van Roda. Ongelofelijk vind ik dat altijd.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vervolg is bijna logisch: Coutinho voorkomt de 3-3, aan de andere kant laat Den Haag weer een royale counterkans onbenut.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
En Den Haag verprutst weer een 4-3 situatie en 30 seconden later wordt weer ternauwernood de 3-3 voorkomen.
Het is een foutenfestival met dientengevolge ook een kansenfestival en vice versa. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik moet zeggen, de grensrechters hebben er vanavond (tot nu toe) goed het oog in. Elke buitenspelsituatie tot nu toe hebben ze spot on.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die J. Verhoek is wel een faler eerste klas
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die gozer met dat alarm
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
En ja hoor, 3-3 na weer geklungel bij Den Haag achterin
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
En 3-3 wat een geknooi
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Leuke openingswedstrijd.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Amusementswaarde is bijzonder hoog ja.
Verhoek had net wel de 4-3 mogen maken, scheelde weinig. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
De invalbeurt van Boussaboun kun je gerust dramatisch noemen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Agelopen, wel een terecht afspiegeling denk ik. 3-3
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Terechte einduitslag wel, enige wat je er op kunt aanmerken is dat er te weinig doelpunten gevallen zijn. Maar erg slordig om 3 keer een voorsprong weg te geven en dan met name de manier waarop.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ja, al met al wel terecht, Roda gaf de doelpunten natuurlijk net zo makkelijk weg. Het tweede was bijzonder matig verdedigd en het derde tegendoelpunt was belachelijk.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het viel wel mee, ik zat op de hoofdtribune tussen de Hagenezen en moest me dus inhouden en los daarvan ben ik dat wel gewend onderhand, met name van Monteyne, hopelijk slagen we er in de komende week nog ergens een rechtsback op de kop te tikken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Frysk bloed tsjoch op
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hup De Graafschap.
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Penalty Heerenveen.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jammer.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ben benieuwd of NAC er wat van gaat bakken. Met Kolk en Lasnik in de basis..
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zo slecht is Lasnik toch niet? Ten minste vorig seizoen bij Willem II deed hij het best aardig, maar misschien zegt dat meer over de kwaliteiten van zijn toenmalige medespelers dan over hem.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat kapsel+haarband van Badibanga.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Waar komt die Badibanga vandaan?
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Anderlecht toch?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Ze hadden door moeten gaan op de countertactiek van Kalezic... __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Badibanga, wtf doe je?
|
|