![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Het Grote Idee: Verzin een onderschrift bij de laatst geplaatste voetbalfoto Puntentelling:
== Uitslag 2009 II == ( Tussenstand en eindstand ) Isiolo == Uitslag 2010 I == ( Tussenstand en eindstand ) Rumille & d_b01 == Uitslag 2010 II == ( Tussenstand en eindstand ) Isiolo == Uitslag 2011 I == ( Tussenstand en eindstand ) SCH Spoiler
De winnaar van de ronde, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic. Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat. De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus niet kan meedoen. Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven. Diegene die de uitslag post, krijgt automatisch 1 punt voor het doen van de uitslag. De winnaar kan zo de schade inhalen voor de ronde die hij hierna niet mee kan doen vanwege deze jurering. Zo loopt de winnaar dus 2 punten uit op de nummer 2, 3 op de nummer 3 en 4 op de andere deelnemers, gezien over twee rondes. Als de winnaar niet de jurering doet, maar iemand anders, krijgt deze natuurlijk het jurypunt. De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking. Tactiek om te volgen: Spoiler
'''Uitslagen ronde 1 t/m 7 )''' Spoiler
Stand per 18-08-2011 Isiolo 103 Tong80 89 Tim86 83 Beschouw 76 Vrolijke frits 68 Sch 61 Durq 56 Doc 48 Vinnie 06 40 Weeble 36 Rumille 32 Tjeuke 30 Clough 26 Numbernine 24 Ray Mania 24 Behangplakker 22 Karrel Laaglawaai 20 Nico 20 Rompompom 15 Silenus 14 Rijnpappie 9 El Pistolero 3 El Presidente 2 Pbateman 2 Boeman 1 d_b01 1 Priko 1 As Roma 0 De OP is hier te vinden __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#2 | ||||||
![]()
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|||||||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die van ASroma is zeker sterk, maar onderschrift van het jaar...
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Een flauwe sexistische grap het onderschrift van het jaar???
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heeft de PvdD aandelen in de onderschriftencompetitie?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat zal het zijn
|
|
|
|
|
|
#8 | ||||
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
|
|||||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik wilde nog meedoen
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
goede tt
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
goede foto
ik vroeg me al steeds af waar dit op sloeg, dat ga ik nu bedenken.
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Guidetti geeft plankgas __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Guidetti laat al zien dat de komende jury de plank volledig mis slaat. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
2 plank grappen....
|
|
|
|
|
|
#17 |
![]() 'Kijk trainer, hij past precies in het gaatje van de cornervlag.'
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Twente fans noemen Guidetti's acties 'laag bij de grond'. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
![]() Guidetti ligt ook buiten de lijnen goed in de groep |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
'Vanuit dit standpunt lijkt Sneijder veel groter.'
|
|
|
|
|
|
#22 |
![]() Guidetti kijkt of de goal wel helemaal recht staat. Laatst gewijzigd door Karrel_Laaglawaai; 19-12-11 om 12:47 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]() Doellijntechnologie reeds aanwezig in De Kuip. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
![]() "Hey, ik zie Manchester in de verte" __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#26 |
![]() Het stille leven van een snoekduik __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
over 2 uur jury
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
![]() Guidetti ligt Feyenoord na persoonlijk succes toch dwars en kijkt alweer verder __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#29 |
![]() Guidetti legt weer twee balletjes over de lijn __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() Graspieper gespot in De Kuip |
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Guidetti geveld |
|
|
|
|
|
|
#32 |
![]() Nieuwe midgetgolfbaan in de Kuip __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#33 | ||||
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
Nummer 3 maakte wel een glimlach op mijn gezicht en 1 van de plankers moest natuurlijk sowieso op het podium. Nummer 1 en 2, waren gewoon droog, die van weebl net ff wat leuker. Poedel...snap em nie? kan aan mij liggen |
|||||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Guidetti had ongelijk, jury slaat de plank niet mis
.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Goede jury.
Al had bij mij Hansie Hans gewonnen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Van poedel naar p1
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
die van rompompom niet op t podium... matig hoor
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Er zaten zulke leuk bij
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Was een sterke en tevens drukbezette ronde, restecp voor allen!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Plaats dan een nieuwe foto, pannenkoek. Voor straf is dit de nieuwe:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
![]() Lionel "ik dacht dat je het nooit zou vragen, Cristi" |
|
|
|
|
|
|
#45 |
![]() Messi: "Je mag mijn schoenen nog niet eens poetsen man" __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#46 |
![]() 'Ach, de echte Ronaldo zou helemaal niet omhoog komen.'
|
|
|
|
|
|
#47 |
![]() Knieval: ` knie - val. de -woord (mannelijk). 1) Beleefdheidsbetuiging 2) Betuigde eerbied 3) Betuiging van eerbied 4) Bewijs van achting 5) Bewijs van eerbetoon 6) Bewijs van eerbied 7) Blijk van verering 8) Buiging 9) Daad van onderdanigheid 10) Eerbetoon __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Koninklijke buiging voor Messi. |
|
|
|
|