|
|
#1 |
|
[Andreas Isaksson] [Stanislav Manolev] [Wilfred Bouma] [Marcelo] [Erik Pieters] [Kevin Strootman] [Ola Toivonen] [Orlando Engelaar] [Tim Matavž] [Georginio Wijnaldum] [Jeremain Lens] [Atiba Hutchinson] [Dries Mertens] [Jan Vennegoor of Hesselink] [Zakaria Labyad] [Przemysław Tytoń] [Jetro Willems]
![]() Stand Eredivisie: ![]() Stand Europa League Laatste 32 Tegenstander: Trabzonspor Status KNVB Beker Kwartfinale Tegenstander: NEC Komende wedstrijden: FC Utrecht - PSV (Eredivisie) PSV - Vitesse (Eredivisie) Laatst gewijzigd door mcyodogg; 23-12-11 om 01:11 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hopen op nog twee goede wedstrijden, ben al blij als we er een weten te winnen.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Liefst morgen dan....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volgende week is de Veste uitverkocht . 2 mooie wedstrijden voor de boeg voor PSV , maar ook heel belangrijk . Ach ja .. welke wedstrijd is niet belangrijk he ?
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
U is welkom morgen, het suikerbrood en de oranjekoek staan klaar.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
PSV Eindhoven!
|
Tijdens het snaaien van dat suikerbrood en oranjekoek snaaien we gelijk die 3 punten mee weg.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Morgen wel winnen overigens __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik deed het uit mn hoofd. Niet gedacht dat iemand er naar zou kijken
![]() Hopelijk zit ik een ronde te vroeg, maar zal wel niet in december. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Matchday
![]() Tegen Heerenveen uit
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hopelijk luisteren ze niet te veel naar Fred en krijgen ze ineens de geest.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Alweer om half 5? Op dat tijdstip moet PSV dit seizoen vaak.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Europees gespeeld? PSV om half 5... en nog een aantal keer extra volgens mij....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tja, in een ideale wereld willen we PSV ook vrijuit en volop de aanval zien spelen, maar tegen Heerenveen zou ik toch wat lekkerder zitten als we een iets defensieve lijn houden, voordat ze ons, net als AZ, helemaal stuk counteren.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik zie het ook niet echt zitten als Bouma in de laatste lijn zou staan om vol te gaan aanvallen. Trage Bouma die rugdekking moet geven tegenover een Narsingh of een Assaidi
.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bouma speelt niet hoor ik net.
En jullie hebben wel een puntje. Vol aanvallen in Heerenveen is niet zo'n goed idee. Maar het moet niet zo afwachtend als bij Feyenoord. Strijd staat los van tactiek. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Dus vanaf het begin in Heerenveen uitstralen dat je hier komt om te winnen en dat je desnoods het gras op eet om dat te kunnen bereiken. [Basis-XI] Isaksson, Manolev, Marcelo, Strootman, Toivonen, Matavz, Wijnaldum, Mertens, Derijck, Labyad en Willems. __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
AZ en Twente geen punten vandaag dus dan zal PSV ook wel punten laten liggen...
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#18 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zit er dik in inderdaad.
|
|
|
|
|
#19 |
|
PSV Eindhoven!
|
Heerlijke eerste helft
. PSV speelt lekker, jammer van die slordigheidjes voorin anders had de score al veel hoger kunnen zijn. Hopen dat ze de tweede helft zo doorgaan want ik zie het al gebeuren dat ze rustig aan gaan doen en dat het dan nog spannend gaat worden ook nog. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jongens, Manolev gaf een assist!
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Eerste aardige wedstrijd van jullie seizoen tegen ons
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ga eens trollen in je eigen topic SCH.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Roda en Groningen waren ook goed van PSV. Dus je comment klopt noet SCH.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bazen
!
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Was niet als troll bedoeld. Zoveel echt grandioze wedstrijden hebben jullie nog niet gespeeld toch, in de eredivisie. Hier viel het allemaal op zijn plek, net tegen ons
![]() Van harte hoor, was vanaf het begin een gelopen race. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
In ieder geval lekker om zo te winterstop in te gaan.
![]() Is er al een 2011 editie? __________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
PSV Eindhoven!
|
!
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Goede wedstrijd! Is ook geen peil op dit PSV te trekken...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Het was ook vooral Heerenveen dat dramatisch was zeg...
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mag ik een compliment maken aan de verdediging?
Marcelo speelt steeds beter. Assaidi en Narsingh niet gezien, door de verguisde Manolev en de jonge hond Willems. Derijck weer heerlijk met vertrouwen. De zware kritiek op de verdediging is achterhaald, mogen we wel concluderen. Nu dit vasthouden en nog versterken, want het is nog te wisselvallig. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 | |
Verder wel enorm genoten van het aanvallende en felle PSV. Dat was de reden dat Heerenveen er niets van bakte (niet andersom). Compliment dus voor PSV, dat het Heerenveen dat in vorm was, op die manier helemaal uit de wedstrijd heeft gestreden. Ik heb veel mooie aanvallen gezien met positiewisselingen, één keer raken, oog voor medespelers, zo hoort een kampioenskandidaat te spelen. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Volgens Thijs gaat Labyad nog steeds vertrekken.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
|
Kunnen ze vragen wat ze willen:
Contract #labyad loopt af en #PSV zegt dat het een 2-jarige optie heeft. In die optie zit 'm de crux, zo voorspel ik Vaagheid:
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gaat naar Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Toivonen had zich volgens mij de hele week nog niet gedoucht, dat niemand van Heerenveen binnen 1 meter in zijn buurt durfde te komen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
PSV Eindhoven!
|
Een slimmigheidje.
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Smegma Toivonen __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
PSV Eindhoven!
|
Hij hoopte waarschijnlijk dat er mensen overdreven gingen happen
! Helaas mislukt dus.
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nee hoor, stuk verdriet. Ik post altijd normaal in dit topic.
Ik schreef het omdat ik het een hele goede speler vind, en hem echt graag bij Ajax zou zien. Een beetje om te dollen dus. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
PSV Eindhoven!
|
Haphap
|
|
|
|
|
#46 |
|
Natuurlijk jongen.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ha-ha!
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik hoop echt dat PSV nu geleerd heeft van het verkopen van belangrijke spelers... In de zomer kan je zoiets makkelijker opvangen, in de winterstop betaal je vaak de hoofdprijs.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het 60e PSV Topic
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |