|
|
#1 |
![]() Morgen gaan we weer LOTEN! Vier Nederlandse clubs zijn nog in de race om de UEFA Cup in hun prijzenkast bij te zetten en nog zestien clubs hopen op een Champions League-zege. Champions League Uitslag loting: Olympiqye Lyonnais (FRA) - APOEL FC (CYP) SSC Napoli (ITA) - Chelsea FC (ENG) AC Milan (ITA) - Arsenal FC (ENG) FC Basel 1893 (SUI) - FC Bayern München (GER) Bayer 04 Leverkusen (GER) - FC Barcelona (ESP) PFC CSKA Moskva (RUS) - Real Madrid CF (ESP) FC Zenit (RUS) - SL Benfica (POR) Olympique de Marseille (FRA) - FC Internazionale Milano (ITA) ========================================= Europa League Uitslag loting: 04 FC Red Bull Salzburg (AUT) - FC Metalist Kharkiv (UKR) 06 FC Rubin Kazan (RUS) - Olympiacos FC (GRE) 16 KP Legia Warszawa (POL) - Sporting Clube de Portugal (POR) 01 FC Porto (POR) - Manchester City FC (ENG) 09 FC Steaua Bucuresti (ROU) - FC Twente (NED) 10 FC Viktoria (CZE) - FC Schalke 04 (GER) 11 Wisla Kraków SA (POL) - Royal Standard de Liège (BEL) 15 Hannover 96 (GER) - Club Brugge KV (BEL) 05 Stoke City FC (ENG) - Valencia CF (ESP) 14 Trabzonspor AS (TUR) - PSV Eindhoven (NED) 07 AZ Alkmaar (NED) - RSC Anderlecht (BEL) 13 Udinese Calcio (ITA) - PAOK FC (GRE) 08 SS Lazio (ITA) - Club Atlético de Madrid (ESP) 12 SC Braga (POR) - Besiktas JK (TUR) 02 AFC Ajax (NED) - Manchester United FC (ENG) 03 FC Lokomotiv Moskva (RUS) - Athletic Club de Bilbao (ESP) Laatst gewijzigd door Weebl; 16-12-11 om 13:42 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
De winnaar in e CL is al bekend
doe mij de EL maar, veel leuker tournooi.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vertel?
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik hoop op een mooie tegenstander; Athletic, Atlético, Manchester City, Manchester United, Schalke of Valencia.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lingo om te volgen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Engelse ploegen falen dit jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
En toch hebben ze nog altijd de meeste punten gehaald van iedereen.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hopen op AZ - Besiktas.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Voor Ajax liefst één van de Manchesters of iets Grieks of Spaans.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heb niet echt een voorkeur. Voor Chelsea liever geen Milan nog. En alstublieft geen Stoke voor PSV, dat zie ik alweer helemaal fout gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Voor Ajax> Brugge of Schalke
Voor AZ > Brugge, Schalke, Luik of Anderlecht Voor PSV > Lazio, Hannover 96, Stoke City, Salzburg Voor Twente> Lazio, Hannover 96, Stoke City, Salzburg Leuk hoor 5-0 opgerold te worden tegen een engelse of spaanse "topper" , liever leuke uittripjes met perspectief tegen leuke namen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Voor Real Madrid in deze volgorde (waar in 1 heel graag is en 7 absoluut niet)
1 Basel 2 Marseille 3 CSKA 4 Leverkusen 5 Zenit 6 Napoli 7 Milan __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat Lyon maar afgemaakt wordt door Barcelona
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Laat PSV en Twente maar elkaars vorige Poolse tegenstanders tegenkomen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
De kale loting-man
ik kijk er weer naar uit.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Doe mij maar Pedro Pinto, wat een ongekende held is dat zeg
![]() Maar aangezien er nu geen awards etc. zijn zal hij er wel niet bij zijn
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 16-12-11 om 06:37 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dit ja.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Doe mij maar Stoke, Hannover of Viktoria Plzen.
![]() Maarja je zult zien dat we straks weer naar Kazan of Boekarest ofzo mogen.
Laatst gewijzigd door Mark-Hgl; 16-12-11 om 07:03 __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Bilbao!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Schalke!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Uitwedstrijd-bezoekers, heb even wat Engelse artikelen gelezen. Hou er rekening mee dat Manchester United - Ajax op donderdag 23 februari zal zijn en Manchester City - Ajax op dinsdag 21 februari. Volgens dit artikel dan: Manchester City face playing a Europa League match at 5pm on Tuesday not Manchester United - News - MirrorFootball.co.uk
Let dus even op voordat je op die easyjet-knop ramt! Retourtjes zijn nu 63 euro dus bij snel boeken en goed opletten bespaar je erg veel geld. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
waarom altijd door die man heen praten
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
DurQ
pak gewoon deze stream: NOS Sport - Voetbal - Champions League - Live
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
lots and lots of goals, houd je bek ff ja
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
of kijk Eurosport
413 |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kutwerk blokkeert al die streams
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
O, dan moet je op Engelse taal zetten, die is gewoon stil.
413 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hoe laat is de ekte ekte CL-loting? Dan plan ik de lunch er effe tussenin hier.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Even meepakken. Hopelijk een aantal krakers.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
nu snel denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hup Holland!
|
Geluid staat op slow-motion
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
tyfus-lyon
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Stomme dzjerman. Met z'n gelul over our fanzszsz.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wordt Breitner nu nagesynchroniseerd?!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dit is eigenlijk totaal niet leuk, omdat je minstens 7 kutwedstrijden krijgt.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Daar had Ajax moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tyfussssssssssssssssssssssssssssssss Lyon
.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ajax- APOEL
eh Lyon - Apoel. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
jezus, de honden
413 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Echt gvd
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hup Holland!
|
Lyon heeft dit ook al omgekocht
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ajax - Apoel
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL/EL] Loting Ronde 2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|