|
|
#251 |
|
Hup Holland!
|
Hoe mooie wedstrijden kunnen dat worden als Twente, AZ en PSV doorgaan
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
04 FC Red Bull Salzburg (AUT) - FC Metalist Kharkiv (UKR)
06 FC Rubin Kazan (RUS) - Olympiacos FC (GRE) 16 KP Legia Warszawa (POL) - Sporting Clube de Portugal (POR) 01 FC Porto (POR) - Manchester City FC (ENG) 09 FC Steaua Bucuresti (ROU) - FC Twente (NED) 10 FC Viktoria (CZE) - FC Schalke 04 (GER) 11 Wisla Kraków SA (POL) - Royal Standard de Liège (BEL) 15 Hannover 96 (GER) - Club Brugge KV (BEL) 05 Stoke City FC (ENG) - Valencia CF (ESP) 14 Trabzonspor AS (TUR) - PSV Eindhoven (NED) 07 AZ Alkmaar (NED) - RSC Anderlecht (BEL) 13 Udinese Calcio (ITA) - PAOK FC (GRE) 08 SS Lazio (ITA) - Club Atlético de Madrid (ESP) 12 SC Braga (POR) - Besiktas JK (TUR) 02 AFC Ajax (NED) - Manchester United FC (ENG) 03 FC Lokomotiv Moskva (RUS) - Athletic Club de Bilbao (ESP) __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Nou geweldig
![]() De tering zeg wat een kutzooi weer.... Hannover was zo mooi geweest |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Hup Holland!
|
Ajax thuis tegen Athletic
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Ah Bilbao hierna, kan echt nietttttttttt beter
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Of Stoke moet winnen van Valencia natuurlijk, dan ben ik wel blij mits wij ons natuurlijk ontdoen van die Turken
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Wat zijn de data?
Ay, Valencia - PSV zou op 8 maart zijn. Dan werk ik ![]() Maar Valencia - Stoke City op 23 februari! Dan ben ik daar!
Laatst gewijzigd door ErikT; 16-12-11 om 13:44 __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
|
|
|
|
#259 |
|
De Boer over Manchester United: 'Het is in ieder geval wél een Champions League-loting'
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Hahaha, hoe ze die livestream nog even eindigen: "Hehe, United vs Ajax"
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Mooie wedstrijden voor de boeg als neutrale tv kijker.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Conclusie: Wat een prachtige loting in de EL, daar kan de CL (kampioenen die er niet meer zijn
) nog wat van leren.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Weet niet wanneer we tegen ze moeten maar dit is het programma van United in februari:
05 Feb Chelsea A 16:00 11 Feb Liverpool H 12:45 25 Feb Norwich City A 17:30 03 Mar Tottenham A TBC __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
Hannover - Brugge, nice.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
23 February 2012 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#268 |
|
Uiteraard, om de wedstrijd tegen Norwich heen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Vette wedstrijd
![]() En oja: Lyon
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Benieuwd of Ajax nog iets kan tegen ManUtd B
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Hup Holland!
|
Wat hebben jullie liever? Ajax - Man Utd met de grote namen of tegen jeugdspelers en grotere kans op doorgaan?
Dus allure vs resultaat. |
|
|
|
|
|
#273 |
|
Dit lijkt me eerder om een FA Cup-duel heen (misschien League Cup-finale?)
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Jeugdspelers.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
De finale van de League Cup staat gepland op 26 februari. Op wordt 18 februari er inderdaad voor de FA Cup gespeeld (dan moet Manchester eerst nog wel de volgende ronde tegen City overleven).
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
|
|
|
|
#278 |
|
Tja dan is het maar de vraag of United dan nog wel FA Cup speelt. Ze spelen eerst tegen Man City in januari. Als ze dat zouden winnen moeten ze nog een ronde overleven voor ze op 18 februari zouden moeten aantreden. Het zou Ajax dan goed uitkomen als dat zou zijn tegen clubs als Chelsea of Liverpool.
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Dat weet ik, mijn opmerking was dan ook hoofdzakelijk bedoeld om aan te geven dat de duels tegen Ajax niet om de wedstrijd tegen Norwich zitten, maar om een (eventueel) cupduel.
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Basel heeft laten zien dat Ajax niet kansloos hoeft te zijn. Daarnaast heeft Ferguson al laten weten niet zoveel zin te hebben in de EL. Kansen voor alle Nederlandse ploegen dus.
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Anonymous/Prizzle
|
Aantal leuke wedstrijden
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Tis alleen jammer dat wij fucking slecht zijn en de helft geblesseerd is. Als iedereen fit zou zijn gaf ik ons nog wel een kans. Hopelijk zijn ze tegen die tijd allemaal fit.
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Nog twee maanden te gaan, KK, dan zijn in ieder geval De Jong, Boilesen, Bulykin (100%), Alderweireld en Boerrigter terug. Over Sigtorsson weet ik niet zoveel, maar met dit team kun je natuurlijk stukken beter presteren.
|
|
|
|
|
|
|
#285 | |
Maar als heel het team fit is kunnen we best aardig ballen in Europa, dat zag je ook tegen Real toen. Je verliest wel gewoon dik maar in het begin had je met wat geluk nog gewoon een doelpunt kunnen maken.
||
|
|
|
|
|
#287 |
|
Toch doet de kale lotingman dit wel goed
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
And to round up the Italian draw:
![]() So the complete list looks like: ![]()
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#289 | |
![]() Maaar duimen dat we doorgaan... dan hebben we weer de droom-ontmoeting FCT - S04
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
||
|
|
|
|
|
#290 |
|
Waarom stond Napoli nagenoeg onderaan je wensenlijstje?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Deze kunnen ze geheel in zwart-wit uitzenden ;-)
(Geef PAOK wel een aardige kans, omdat Udinese ook dan nog wel verwikkeld zal zijn in de strijd om een CL plek lijkt me - of ze moeten in de tussentijd wel heel erg veel punten verspelen - zo lang ze Di Natale maar onder controle kunnen houden) __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
|
|
|
|
#293 |
|
Kickje voor morgen?
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Denk dat een nieuw topic wel nodig gaat zijn, denk je niet?
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Misschien wel
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Even wachten tot de EL-kwartfinalisten bekend zijn, dan kun je er een mooie OP bij maken.
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Hij is alvast klaar.
|
|