![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Laatst gewijzigd door Sybrand; 09-01-12 om 21:23 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Baas
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Blijft slecht in aannames en blijft te veel kansen verprutsen. Desondanks een topscorer en dat is een compliment voor de buitenspelers van Arsenal.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nice, Palmboom 2.0.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jongens, laat een user nou eens een mening hebben. 2 feedback-topics over volgekalkt.
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jammer dit.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Goed voor Feyenoord
![]() Als ik Robin was zou ik het niet doen bij Arsenal is hij gewoon de belangrijkste speler, bij City zal hij dat nooit zijn. Een nadeel is dan wel dat hij nooit prijzen zal pakken. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij gaat wel 6 miljoen pond per jaar meer verdienen, 4 jaar lang. En meer kans op prijzen inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bij Arsenal is hij ook wel binnen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
30 miljoen zou ik niet accepteren als ik Arsenal was. En het is ook niet zo dat Van Persie te vergelijken is met Nasri of Fabregas.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Maar niet ontoevallig dat het morgen city-arsenal is.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Robin is niet vaak succesvol tegen City
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Hij heeft in ieder geval meer nachtrust dan Balotelli.
De geruchten zijn namelijk aardig hardnekkig dat hij momenteel door Manchester rijdt, verkleed als kerstman, en geld aan het uitdelen is.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Van Persie wordt nu in verband gebracht met Barcelona, als vervanger van Villa.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hij moet lekker bij Arsenal blijven en een legende worden.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bij Barcelona zal hij ook op de vleugel terecht komen denkik. Zou ook zonde zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
. Lekker bij Arsenal blijven joh. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Arsenal zal hem ook echt laten gaan.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Arsenal doet hem wel weg.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Niet midden in het seizoen. En zeker niet als je als doel hebt gesteld om bij de eerste vier te eindigen. Om daarvoor te willen spelen is zijn aanwezigheid van essentieel belang.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Inderdaad, een sterkhouder laten gaan is niks voor Arsenal.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wel even de aanvullende post lezen.
Speelde vandaag een ongelukkige wedstrijd. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik dacht dat jij Arsenal hoog had zitten? Of is je post niet cynisch van aard?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat is daar dan weer mis mee?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Rijke fantasie heb je, vraag me af hoe je het verzonnen krijgt. En hoe jij al die mensen dan kent.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
![]() Best knap om zoveel onzin uit je toetsenbord te toveren. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Koekebakker
|
|
|
|
|
|
#39 |
![]()
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Niet in Team of the year
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Belachelijk ja
![]() En Rooney staat er wel in !!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
whut?
van wie is dat team of the year? |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Blattert
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Heeft natuurlijk ook maar een matig seizoen gespeeld, want hij deed zelden iets met rechts.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wow, het lijkt me echt zo gaaf om gewoon een keer een balletje over te koppen met Maradona.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zal hij dit jaar zonder (grote) blessures blijven?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Al een hele tijd zo toch?
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hup Holland!
|
Erelijst
Feyenoord Zou toch zuur zijn als hij met alleen dit z'n carriëre moet beëindigen... tijd voor een transfer? |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ja, maar dan hopelijk niet naar City, maar naar een mooie Spaanse of Italiaanse topclub.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Robin van Persie-topic #4 Kan hij een keer meer dan 30 doelpunten per seizoen maken?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|