Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22-01-12, 22:58 Standaard   #51

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Gewoon blijven. Arsenal komt er echt wel bovenop en hij gaat een legende worden.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 22-01-12, 23:02 Standaard   #52
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Gewoon blijven. Arsenal komt er echt wel bovenop en hij gaat een legende worden.
Ik ben het uiteraard met je eens dat hij moet blijven, maar waar is dit op gebaseerd?
Rellende Rotscholier is offline   Met citaat reageren
Oud 22-01-12, 23:03 Standaard   #53
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Wenger ontslaan is echt de enige manier.

Oud 22-01-12, 23:05 Standaard   #54
Brasjanus

Ja, maar die gaat nooit van z'n leven ontslagen worden.
Oud 22-01-12, 23:08 Standaard   #55
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk ook niet dat Wenger ontslaan de oplossing is. Wanneer dat gebeurt, zal Arsenal meegaan in het kopuh kopuh kopuh van de rest van die competitie. Ik denk niet dat ze daarmee zich gaan onderscheiden.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 22-01-12, 23:11 Standaard   #56
Brasjanus

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
Ik denk ook niet dat Wenger ontslaan de oplossing is. Wanneer dat gebeurt, zal Arsenal meegaan in het kopuh kopuh kopuh van de rest van die competitie. Ik denk niet dat ze daarmee zich gaan onderscheiden.
Nee hoor, Wenger is niet de enige die gierig is, de mensen in het bestuur zijn net zo gierig. Arsenal zal nooit een koopclub worden, of er moet echt een heel nieuw bestuur komen.
Oud 22-01-12, 23:15 Standaard   #57

Oorspronkelijk geplaatst door Rellende Rotscholier Bekijk bericht
[...]

Ik ben het uiteraard met je eens dat hij moet blijven, maar waar is dit op gebaseerd?
Ze hebben de visie en knowhow om zich te kunnen onderscheiden, alleen moet er anders gespendeerd worden natuurlijk. Echter, het Engelse voetbal wordt slechter en slechter en concurrenten lijken zich er niet echt tegen te wapenen, zijn conservatief. Arsenal heeft de mogelijkheid om stappen te maken momenteel. Ze kunnen nog altijd vertrouwen op een hoop potentie, die ze nu moeten gaan aanvullen met de juiste aankopen. Met een 3/4 gerichte aankopen zou je zomaar titelkandidaat kunnen zijn.
Oud 22-01-12, 23:18 Standaard   #58
Brasjanus

[...]

Ze hebben de visie en knowhow om zich te kunnen onderscheiden, alleen moet er anders gespendeerd worden natuurlijk. Echter, het Engelse voetbal wordt slechter en slechter en concurrenten lijken zich er niet echt tegen te wapenen, zijn conservatief. Arsenal heeft de mogelijkheid om stappen te maken momenteel. Ze kunnen nog altijd vertrouwen op een hoop potentie, die ze nu moeten gaan aanvullen met de juiste aankopen. Met een 3/4 gerichte aankopen zou je zomaar titelkandidaat kunnen zijn.
Maar we weten allemaal dat die gerichte aankopen er niet gaan komen.
Oud 22-01-12, 23:27 Standaard   #59
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Arsenal maakt elke keer de fout om zich, in plaats van te versterken, zich elke keer te verzwakken door de beste spelers te verkopen. Wat denk je dat dat met andere sterspelers doet?

In 07/08 heb ik nog wel lang gedacht dat ze tot het einde mee gingen doen(uiteindelijk niet eens meer 2e geworden), maar daarna niet meer.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 22-01-12, 23:27 Standaard   #60

Onder Wenger zijn er teveel goede spelers gehaald om er niet meer in te geloven, vind ik.
Oud 22-01-12, 23:30 Standaard   #61
Brasjanus

Onder Wenger zijn er teveel goede spelers gehaald om er niet meer in te geloven, vind ik.
Jaren geleden, als ik naar de laatste drie jaar kijk is iedere transferperiode een enorme bron van frustratie. Drie jaar lang worden al je beste spelers in verband gebracht met andere clubs en meestal vertrekken ze dan ook, daar komen dan altijd jonge talenten voor terug of oudere spelers, die het gewoon niet zijn. Silvestre, Squillaci, Per fucking Mertesacker, etc. Ik zie geen reden meer om er nog wel in te geloven. Het wordt ieder jaar droeviger, met dit seizoen als absolute dieptepunt tot nu toe, want voorgaande jaren was het voetbal meestal nog wel om aan te zien, dat is nu ook nog eens verdwenen. Beste spelers weg, leuke voetbal weg, vooruitzicht is dat de enige overgebleven sterspeler ook wel zal vertrekken, waar moet je dan nog in geloven?
Oud 22-01-12, 23:30 Standaard   #62
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Nee hoor, Wenger is niet de enige die gierig is, de mensen in het bestuur zijn net zo gierig. Arsenal zal nooit een koopclub worden, of er moet echt een heel nieuw bestuur komen.
Elke andere coach die er gaat komen, zal veel aankopen eisen. Tenzij je wellicht Guardiola weet aan te trekken.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 22-01-12, 23:31 Standaard   #63
Brasjanus

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Elke andere coach die er gaat komen, zal veel aankopen eisen. Tenzij je wellicht Guardiola weet aan te trekken.
Ze kunnen zoveel eisen als ze willen, de hand wordt al jarenlang op de knip gehouden en dat zal niet veranderen als er een nieuwe trainer komt. Althans, ik denk dat het niet zal gebeuren.
Oud 22-01-12, 23:33 Standaard   #64

Ik zie geen reden meer om er nog wel in te geloven.
Dat mag.
Oud 22-01-12, 23:34 emo   #65
Brasjanus

[...]

Dat mag.
Dit zijn van die posts waardoor ik Koekebakker wel weer begrijp.
Oud 22-01-12, 23:40 emo   #66

Hoezo? Wat nu weer in godsnaam?

Ieder z'n mening, dat bevestig ik toch alleen maar?
Oud 22-01-12, 23:42 Standaard   #67
Brasjanus

Je post komt heel erg vreemd over. Je pikt er één zinnetje uit en doet dat af met 'dat mag'. Die 'dat mag' komt ook nog eens over alsof je het niet heel serieus neemt. Ik leg precies uit waarom ik er niet meer in geloof, daar kan je serieus op ingaan, dat kun je niet afdoen met 'dat mag'. Dit soort posts maak je wel vaker, voor jou blijkbaar gewoon, voor mij niet echt een normale manier van communiceren/discussiëren.
Oud 22-01-12, 23:53 Standaard   #68

Ik had geen verkeerde bedoelingen bij die post in ieder geval. Volgens mij had ik al vrij eenvoudig mijn mening gegeven, waarop jij vervolgens nog eens op doorgaat. Nja, dan geef ik slechts aan dat ieder zo z'n mening heeft.

Als ik dan toch maar even op de betreffende post moet reageren, omdat ik anders weer niet leuk ben blijkbaar:

Natuurlijk zijn de laatste transfers kut, natuurlijk gaat het allemaal niet geweldig, maar ik vind je reactie vooral emotioneel en opportunistisch.
Arsenal heeft dit seizoen namelijk ook best aardig voetbal laten zien, boven verwachting zelfs. Volgens mij was het gat met de koploper ook een tijdje heel klein. We weten ook niet hoe het gegaan zou zijn met een volledig fitte Wilshere erbij, die vorig jaar liet zien dat hij zich kan meten met de allerbeste. Een nog groter talent dan Ramsey natuurlijk. En ja, Mertesacker en Squilacci is kut. Op zich hebben Koscielny en Vermaelen genoeg potentie, misschien geen wereldtop maar misschien wel taakbewust en daardoor binnen het collectief goed genoeg. Een Hümmels of Subotic zou natuurlijk wenselijker zijn.

En waaruit moet ik afleiden dat Van Persie daadwerkelijk wilt vertrekken? Waar zou hij namelijk eenzelfde status kunnen genieten?
Ik schat Van Persie juist in als iemand die graag doorgaat waarmee hij begonnen is. Hij zit goed bij Arsenal, en in Engeland is er geen andere club voor hem. Die jongen leeft zijn droom. Het is wachten op versterkingen. Zet bijvoorbeeld het talent van Arsenal eens af t.o.v. Chelsea, United of Spurs. Laat Arsenal eens in rustiger vaarwater komen, en je hebt meteen de stijgende lijn naar boven te pakken. Wellicht niet zozeer qua resultaat, maar wel met het oog op het behouden van je beste spelers, waardoor je het jaar erop weer sterker voor de dag komt. Wenger blijft een visionair, die heeft het voetbal van Arsenal al dusdanig vaak kunnen beïnvloeden zodat het zich kon onderscheiden. Het is geen toeval geweest dat ze onder hem haast de beste ter wereld waren rond 2004. Dat lijkt ver weg, maar ik zie hem dat na weer 2 succesvolle veranderingen binnen hun voetbal wel weer flikken op korte termijn (3/4 jaar). Als er ergens het fundament aanwezig is (voetbalopvatting, huishouding, opleiding) dan is het bij Arsenal. Barcelona is het ook gelukt, al is dat een extreem voorbeeld.

En nogmaals, heb jij een andere mening; dat mag.
Oh en wil je me een plezier doen? Ga a.u.b. niet roepen over wat Koekebakker allemaal wel niet denkt, hij is zelf iemand die wél doelbewust op een bepaalde manier weet te posten en ik niet. Hij zou daar dan sowieso al niks over moeten zeggen.
Oud 22-01-12, 23:57 Standaard   #69
Ik voel me hier thuis!

zeg dan: dat kan

Oud 22-01-12, 23:59 Standaard   #70

Alsof dat verschil zou maken
Oud 23-01-12, 00:10 Standaard   #71
Brasjanus

Emotioneel is mijn reactie zeker, opportunistisch echter niet. Ik kan me geen goede wedstrijden herinneren van Arsenal dit seizoen. Enige wat me zo te binnen schiet is de wedstrijd tegen Chelsea. Maar dit seizoen begon met de wedstrijd tegen Newcastle geloof ik. Dat wedstrijd gaf een goed beeld van Arsenal dit seizoen. Matig voetbal, weinig creativiteit, domme buitenspelers, afhankelijk van één speler.

Kijk, het kan natuurlijk weer beter gaan, maar ik heb er sowieso op dit moment geen vertrouwen in en dat is inderdaad mijn mening en meningen verschillen, true.

Ik roep verder wat ik zelf wil. Dat Koekebakker veel onzin uitkraamt houdt niet in dat ik het over bepaalde dingen niet met hem eens kan zijn. Je reactie is gewoon kort en komt bot over. Ik geloof best dat je dat niet zo bedoeld, maar het komt iig wel zo over. Iemand anders, in dit geval Koekie, viel dat ook op, daarom haal ik het aan.
Oud 23-01-12, 01:10 smile   #72

Emotie en opportunisme zijn in het voetbal al vrij snel aan elkaar gelieerd.
Oud 30-01-12, 09:48 rainbow   #73

Van Persie evenaart met goals Bergkamp bij Arsenal

29/01/2012 22:53

Door zijn twee treffers in het FA Cup-duel met Aston Villa (3-2 zege) heeft Robin van Persie het doelpuntentotaal van zijn illustere voorganger Dennis Bergkamp bij Arsenal geëvenaard. De Oranje-international maakte zondag zijn 119de en 120ste treffer in dienst van The Gunners.

Bergkamp kwam tussen 1995 en 2006 tot 120 treffers in 423 optredens voor Arsenal. Van Persie had aanmerkelijk minder wedstrijden nodig om tot eenzelfde aantal doelpunten te komen: 259.

Samen met Bergkamp bezet Van Persie de tiende plaats op de eeuwige topscorerslijst van Arsenal. De huidige aanvoerder van de Londense grootmacht kan snel progressie maken op die lijst. De totalen van oud-spelers David Jack (124 goals) en Joe Hulme (125) zijn binnen handbereik.

Van Persie nadert ook een mijlpaal in competitieverband. Met zijn veertien competitiegoals voor Feyenoord tussen 2001 en 2004 én zijn 85 Premier League-doelpunten voor Arsenal staat de teller voor de aanvaller inmiddels op 99 (in 239 duels).

Van Persie, die zestien keer scoorde in zijn laatste vijftien optredens in de Premier League, kan woensdag in het midweekse competitieduel bij Bolton Wanderers dus het honderdste competitiedoelpunt in zijn loopbaan laten aantekenen en zijn illustere voorganger Bergkamp achter zich laten qua treffers in officieel verband voor Arsenal.
Oud 30-01-12, 10:35 Standaard   #74

En hij kan waarschijnlijk een schorsing tegemoet zien van drie wedstrijden..

van Persie vs Carlos Cuellar. - Vidéo Dailymotion
Smeich is offline   Met citaat reageren
Oud 30-01-12, 11:23 Standaard   #75

neilpad's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou nou wat een hoek!
Mogen er elke speelronde wel 4/5x zoveel schorsingen worden uitgedeeld.

Oud 30-01-12, 11:36 Standaard   #76
Hup Holland!

Demie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door neilpad Bekijk bericht
Nou nou wat een hoek!
Mogen er elke speelronde wel 4/5x zoveel schorsingen worden uitgedeeld.
Van Persie is niet Engels.
Demie is offline   Met citaat reageren
Oud 30-01-12, 12:29 Standaard   #77
'Nuff said...

Flumi's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Smeich Bekijk bericht
En hij kan waarschijnlijk een schorsing tegemoet zien van drie wedstrijden..

van Persie vs Carlos Cuellar. - Vidéo Dailymotion
Stelt echt niks voor. Alleen heeft ie waarschijnlijk de schijn tegen omdat ie het lijkt alsof ie de tegenstander opzoekt. Ik vind het helemaal niks.

Last.fm
Flumi is offline   Met citaat reageren
Oud 30-01-12, 12:40 Standaard   #78

Dat dus idd, dat hij de tegenstander opzoekt is voor mij de aanleiding dat hij wel een straf mag gaan uitzitten. Dat, en dat hij niet een Brit is.
Oud 30-01-12, 23:33 Standaard   #79

The referee has confirmed he saw the incident involving Robin Van Persie and therefore the Arsenal forward faces no further action.
https://twitter.com/#!/thefadotcom/s...52773762105344
Oud 04-02-12, 19:13 Standaard   #80
Hiephoy

Leroytje's Voetbal Forum schermafbeelding

Vandaag weer een hattrick en 2 assists Koning.
Leroytje is offline   Met citaat reageren
Oud 04-02-12, 20:30 Standaard   #81
Ik voel me hier thuis!

En ontsnapt aan een aanslag.

Oud 04-02-12, 23:41 thumb up   #82

Huniddity's Voetbal Forum schermafbeelding

Vieze goals en assists

MOTD laat ook goed zijn goal instinct binnen de 16 zien
Huniddity is offline   Met citaat reageren
Oud 05-02-12, 00:31 Standaard   #83
Ik voel me hier thuis!

Oorspronkelijk geplaatst door Huniddity Bekijk bericht
Vieze goals en assists

MOTD laat ook goed zijn goal instinct binnen de 16 zien
Klopt. Hoe vaak is er al meer dan 30x in een seizoen gescoord in Engeland?

Oud 05-02-12, 00:36 Standaard   #84
Ik voel me hier thuis!

Found it.

RvP mmoet nog ff doorscoren wil hij Dixie Dean verbreken

Oud 05-02-12, 09:31 Standaard   #85
Hup Holland!

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Die raakt in mei weer geblesseerd.
Suijk is offline   Met citaat reageren
Oud 05-02-12, 11:19 Standaard   #86

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Inconsequent Bekijk bericht
[...]

Klopt. Hoe vaak is er al meer dan 30x in een seizoen gescoord in Engeland?
Vaak
English League Leading Goalscorers

England - All-Time Topscorers

Oud 05-02-12, 11:22 Standaard   #87

Henry, Ronaldo, Philips zijn de enige die de 30 haalden de afgelopen 25 jaar.
Oud 05-02-12, 11:31 Standaard   #88

Henry, Ronaldo, Philips zijn de enige die de 30 haalden de afgelopen 25 jaar.
Shearer, Andy Cole,

Oud 05-02-12, 11:33 Standaard   #89

Klopt, vergeten. Zie nu ook het lijstje.
Oud 05-02-12, 11:35 Standaard   #90

Maar dat is een mooi rijtje om je bij te voegen natuurlijk.

Oud 05-02-12, 12:08 Standaard   #91

Shearer deed het natuurlijk wel in een tijd dat Engeland niet veel klaar speelde Europees.

Lineker is de enige die drie keer topscorer is geweest met drie verschillende teams en deed het twee keer in de glorietijd.

Verder terug gaan dan Lineker; dan wordt het lastig.

Oud 05-02-12, 12:19 hearth   #92
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Twee intikkertjes een een mooie knal met rechts, maar zijn assist op de Ox was toch het hoogtepunt.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-12, 10:28 Standaard   #93
Hup Holland!

Robin van Persie is de komende zomer topprioriteit voor Real Madrid om het elftal van De Koninklijke te versterken. Coach José Mourinho is uitermate gecharmeerd van de Oranje-international en Arsenal-aanvaller.

De Portugese oefenmeester is vooral gesteld op de veelzijdigheid van de Rotterdammer. Zijn vermogen om op alle drie de posities in de voorhoede te spelen en het ogenschijnlijk ontembare scorend vermogen hebben indruk gemaakt op Mourinho.

Volgens het bij Real doorgaans goed geïnformeerde Marca is Mourinho volledig op de hoogte van het gegeven dat het contract van Van Persie bij Arsenal in 2013 afloopt. Volgens de Madrileense krant is een telefoontje van The Special One aan de Oranje-international een van de redenen dat Van Persie, ondanks een goed voorstel, nog niet heeft bijgetekend bij The Gunners.

bron
Laat hem alsjeblieft niet naar Real gaan...
Zjakkie is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-12, 10:32 Standaard   #94
Hup Holland!

Demie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik mag het toch ook hopen van niet. Maar als hij toch naar Spanje moet verkassen, dan liever naar Real. Bij Barcelona hebben ze voor de spitspositie al genoeg wereldtoppers op de bank zitten.
Ook denk ik niet dat hij Messi uit de spits kan spelen. Dat zou betekenen dat hij op de flank zou belanden. Dat kan hij natuurlijk wel, maar als spits is hij nu verschrikkelijk goed en het zou zonde zijn als je dat aan de zijkant zou verkwanselen zoals bij Villa gebeurt.
Demie is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-12, 10:40 Standaard   #95
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij is wel een veel beter meevoetballende spits dan wat ze nu hebben staan bij Real.

Oud 10-02-12, 12:46 Standaard   #96
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Real

Oud 15-02-12, 23:00 Standaard   #97
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Bezig aan zijn laatste seizoen dus bij Arsenal, lijkt me een leuke speler voor Barcelona.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 15-02-12, 23:01 Standaard   #98
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Bezig aan zijn laatste seizoen dus bij Arsenal, lijkt me een leuke speler voor Barcelona.
Als ie dat maar laat
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 15-02-12, 23:06 Standaard   #99

Thiago Silva is dus echt andere koek dan Terry op z'n retour.

Oud 15-02-12, 23:07 thumb up   #100

Tiago Silva won 100% van zijn luchtduels trouwens

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site