![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Alsof deze avond niet erger kon
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ben er inmiddels een soort van berust over. Kutvoetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb niks gezien vanwege sinterklaasavond in 't studententehuis, maar wel door verschillende mensen op de hoogte gehouden dmv sms. Ok, Ajax stond achter, maar Zagreb 1-0 voor en 1-1 bij rust. Alles prima, ik zet m'n mobiel uit, doe gezellig en kijk een uur later nog eens op m'n mobiel, 10-tallen smsjes met 't scoreverloop en afgekeurde doelpunten.
Ongelofelijk
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ben blij dat ik niet voor Ajax ben. Ik zou gek geworden zijn.
Succes heren, zo (dubbel) genaaid worden, daar zou ik nog wel een tijdje last van hebben.
Laatst gewijzigd door Thieske; 8 december 2011 om 03:19 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enige positieve is dat we opeens toch weer kans maken op de titel
. Gewoon weer een inhaalrace na de winterstop, daar zijn we inmiddels wel bedreven in.Ik denk dat ik 't makkelijker kan relativeren omdat ik 't totaal niet heb gezien. Ga ook geen beelden terugkijken. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Overigens is het wel een tip om er de volgende keer voor te zorgen dat de spelers op het veld wel op de hoogte zijn van de tussenstand op de andere velden. De ambitie om er nog 1-2 of 2-2 van te maken straalde er niet vanaf de laatste minuten.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Geknakt, kapot, gebroken.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat zal er ook wel mee te maken gehad hebben ja, als je zo genaaid wordt door de arbitrage.
Maar ik begreep uit de interviews na de wedstrijd, en uit de snelheid waarmee wisselspelers naar de kant kwamen, dat het besef dat de uitschakeling nabij was er niet echt was. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sprakeloos, echt waar.
Ongekend wat ik hier vanavond heb meegemaakt. Ongelooflijk. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Als niet iedereen in het veld wist van de stand in Zagreb dan mag Ajax zichzelf toch ook wel achter de oren krabben. Zou wel heel amateuristisch zijn.
En het lijkt er wel naar, want tempo bij Ajax ging eerder omlaag dan omhoog, dat terwijl Real zoiets leek te hebben van 'pak de bal en scoor maar'. Het sukkeldrafje van Real en hoe zij de bal meteen terug naar de keeper speelden als ze even bij de 16 van Ajax kwamen was ook eigenlijk iets waar Lyon zich had over mogen beklagen als zij uitgeschakelt waren geweest, ware het niet dat Real er desondanks 3 maakt. Zoals Ajax speelde was echt droevig even los van alle andere shit. Tempo 0, passie 0, kunde 0. Als dit B-team van Madrid er vol voor was gegaan had je zelf 2-7 verloren. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
![]() Nu pitten. Op sportief gebied stel ik me gerust trouwens met dat Ajax hopelijk wel ver kan schoppen in de EL en wellicht nog mooie halve finale tegen Man United oid kan krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Ik weet dat nog net zo niet. Bij Ajax zit het nooit mee.. we zullen wel Manchester United of City loten of een andere topper
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
jawel. Gister ook al gezegd
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Slecht geslapen hierdoor. Te bizar.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kun je hebben met een fit elftal blijkt.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
De onmacht op zo'n avond over al die beslissende factoren maakt het zo ontzettend pijnlijk.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
We zijn gewoon genaait. Die wedstrijd moet wel omgekocht zijn
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
En ook weer dik verloren tegen Real B, dat het allemaal wel geloofde. Wat zijn we toch afgegleden. Als Cruijffs plannen niet doorgaan zijn we ten dode opgeschreven.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Zeer tevreden met het vertoonde spel. Met een spits win je deze wedstrijd gewoon. Eindelijk werd er door gecombineerd.
Eriksen moet echt die lafheid van zich afwerpen, want met zo veel angst om een keer iets verkeerds te doen zul je niet gaan slagen. Wat betreft angst voor de goal zou hij prima bij Arsenal terecht kunnen . Verder viel Blind me aardig mee. Maar ik heb de wedstrijd nog niet terug gezien, dus dat kan schijn zijn. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wat een corrupt zooitje zeg
. Maar we zullen het waarschijnlijk nooit weten... ik wil er niet meer over nadenken! Nu maar gewoon knallen in de Europa League dan!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
die 1-6 van lyon brengt me toch ernstig aan het twijfelen hoor ...
ergens uitgebreide samenvatting van Zagreb Lyon? |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vermeer ziet er ook weer niet lekker uit bij de eerste en derde goal ook hoor...
Gisteren wel echt genoten van Vertonghen, een van de weinige beter. Enoh was verschrikkelijk sterk, totdat ie vrij aan de bal komt. Daar gaat het toch ook wel weer elke keer mis. Verder erger ik me meer en meer aan Eriksen. In dit soort wedstrijden laat ie echt werkelijk niets zien, hij speelt als een slappe zak hooi en drentelt maar wat over dat veld. Wat je bij VDV en Sneijder wel al echt zag, ook op die leeftijd, naast het technische talent ook gewoon die mentale boost die je af en toe aan je speel mee moet geven. Energieloos, zo speelt ie. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
De Spanjaarden vertrouwen het ook niet, dia van een van de goals op AS (http://www.as.com/futbol/fotogaleria...dasftb_3/Zes):
![]() ![]() ![]() ![]()
413 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
het is allemaal ook wel erg toevallig
echt waar, misselijk makend.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Je kan er toch niets tegen doen. In de historie ben je zelfs een hele cup kwijt geraakt omdat een team van de tegenstander strak stond van de doping.
Wat zorgelijker is is hoe de goals ontstaan zijn. Die had je ook tegen RKC zo tegen gehad hoor en heeft weinig met de klasse van de tegenstander te maken. En ja het is Real maar zo mag je ze echt niet weg geven. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tsja, Higuain tegen Daley Blind. Ik denk dat Sulejmani tegen keurslager Arie de Boer uit Heerjansdam ook wel een lekkere avond had gehad.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sulejmani is voor wat lekkere stukken vlees ook wel makkelijk om te kopen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Het is voetbal slimheid wat vroeger bij Ajax vanzelfsprekend was. Nu kijk ik met tranen in de ogen naar dit soort domme en onnozele fouten. En dan heb je voorin ook weinig slimheid met Sulejmani en Ebecilio. Samen helpen ze een counter van 4 tegen 2 om zeep. De een wacht te lang met de bal terwijl de ander zijn eigen medespeler in zijn rug niet zag en hem kut terug legde op een inlopende speler. Die bal moet je laten lopen zodat je zelf vrij komt te staan. En hij had daar rand 16 moeten blijven staan dan. Want meestal gaat hij dan ook die fuik inlopen. Ik kan nog zoveel dingen opnoemen waarvan de Boer slapeloze nachten heeft. ik heb echt respect voor die man. Want als je trainer bent van dat zooitje en je krijgt er goed voor betaald kan je het nog relativeren maar als je trainer bent en je hebt een hart voor de club dan is dat niet te verteren als je op die positie staat. En ik weet dat als hij daar lang genoeg zit er wel verandering komt omdat hij samen met de anderen de bassale dingen in de jeugd erin brengt. En dit soort dingen maken de roep om individuele trainingen nog groter. Daarom wil ik onder andere ook dat JC de macht krijgt over de opleidingen. |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Coach van Zagreb is wel ontslagen...
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Om iedereen te laten denken dat die voorzitter het zo erg en verschrikkelijk vindt.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hoeft toch nooit meer te werken die man
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Ebecilio
die hoeft van mij echt nooit meer een Ajax shirt te dragen. Wat een dramatische speler is dat zeg.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AFC Ajax #451 En dan ook nog een nieuw topic openen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|