![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Maxwell staat op het punt om te vertrekken naar PSG.
Goede zaak. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
En hij is van de loonlijst geschrapt.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Misschien wordt het hoogtijd dat Piqué eens serieus gaat overwegen om zijn snol te dumpen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hleb z'n contract is ontbonden. Hij krijgt tot en met juli wel 35% van z'n salaris uitbetaald van Barcelona.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Inmiddels de finale bereikt van de Spaanse beker. Bilbao is de tegenstander
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Wat is er aan de hand?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Roulatie. Scherpte is er ook af. Kan ook een verband zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ze denken dat ze op de automatische piloot kunnen winnen. Dat kan dus niet.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Titel wordt lastig verhaal nu..
Vol voor de CL!! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
De basisopstelling getuigde ook van totale minachting.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ja, dat vond ik ook wel vreemd. Is dat vanwege de CL of omdat ze dachten dat het op halve kracht ook wel kon?
Ik vind 't jammer .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
Deels waar, maar vergeet ook zeker niet dat Xavi en Iniesta net terugkomen van blessures. Pique en Puyol zijn ook zeker niet 100% fit en met name Pique is hopeloos uit vorm. Het WK voor clubs is echt gewoon te veel gebleken en het komende EK is ook niet echt een mooi vooruitzicht voor volgend seizoen.
Een jaartje geen kampioen worden is geen ramp, het zat er aan te komen. Madrid speelt goed/gelukkig en lijkt alleen maar beter te worden. Volgend seizoen onstaat er dan echt een titanenstrijd, een goed spelend Madrid tegen een (eindelijk weer) gemotiveerd Barça. Al mag het dit seizoen nog wel even wat spannender worden, want anders ga ik in april toch met een kater richting de thuiswedstrijden in Camp Nou, .Wel moet er nog een echte spits bij. Sanchez doet het vele malen beter dan verwacht, maar is geen echt aanspeelpunt. Van Persie zou geweldig zijn, maar ik heb liever dat hij bij Arsenal blijft. Het zou erg zonde zijn als Cuenca, maar met name Tello, verkocht zouden worden. Tello is ook een type wat anders echt in de selectie ontbreekt, als hij zijn voorzetten volgend seizoen nou eens bij een echte spits kon krijgen. Misschien een poging doen voor Benzema? |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Hoe gaat het eigenlijk met die Thiago Alcantará? Al een tijdje niet zien spelen. Heerlijke speler om te zien, de keren dat ik hem zag.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
De meningen over Thiago zijn verdeeld, maar feit is wel dat hij voor elke bal vecht. Hij deed het afgelopen weekend best aardig, maar had het wel lastig want het middenveld was niet sterk bezet.
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Buiten het veld gaat het met Piqué ook niet echt voortvarend.
![]() Gelukkig bleef hij ongedeerd en wist hij op tijd het vliegtuig in te stappen vanmorgen. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
Op weg naar Camp Nou geramt, misschien toch een culé die hem even wat rust wilt geven,
.Wordt misschien nog wel een leuke rel: Barcelona en Athletic hebben aangegeven dat ze de finale voor de Copa del Rey in het Bernabeu willen spelen, maar Madrid weigert dat. De Spaanse bond gaat in overleg en komt volgende week met een uitspraak. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Blijft een prachtaffiche met de mooiste clubs van Spanje, Athletic en Barcelona
.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Die gasten krijgen alleen rust als ze geblesseerd raken. Niet normala meer wat sommige gepresteerd hebben de afgelopen 7 jaar. Dit jaar zou Guardiola ze gewoon alle rust moeten geven om volgend jaar weer aan te pakken.
Vond Fabregas er gisteren aardig snel doorheen zitten. Hij verzaakte op een gegeven moment om druk te zetten waardoor Valencia in balbezit bleef en de rest van de ploeg meer meters moesten maken. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Barcelona wilde het zelf toch ook niet in Camp Nou doen, terwijl Athletic dat wel wilde?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Een finale in Camp Nou is dan ook nooit ter sprake geweest.
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Lacht fabregas daar Pep uit of zo?
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Thiago Silva heeft wel oren naar Barcelona volgens MD
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ah is het weer zo ver?
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Nee.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Vieze koopclub is het ook
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ruilen voor Messi, anders niet
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
"opleidings"club Barcelona. Mocht ie vertrekken zou ik hem persoonlijk het liefst in het wit van Real zien, maar das mischien een beetje vloeken in de kerk in dit topic. |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Thiago Silva blijft lekker bij Milan.
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
Ongelooflijk hoe hij zicht uit de meest uitzichtloze situaties weet te dribbelen, terwijl ze hem aan alle kanten proberen onderuit te schoffelen.
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Hij is ook zo goehoed
![]() Als die actie van 41sec t/m 47 er toch in was gegaan... ![]() Puur rukmateriaal! Eigenlijk ben je gewoon aan het cheaten als je Messi in je elftal hebt staan. Laatst gewijzigd door venom; 29-02-12 om 16:35 __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Ipv het uitbreiden van Camp Nou onderzoekt men nu de mogelijkheid van het het bouwen van een compleet nieuw stadion..
La junta directiva estudia la viabilidad de construir un nuevo estadio __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Mag hopen dat dat onzin is... Mijn gevoel staat dit seizoen al op een lager pitje, maar zoiets zou het niet verbeteren.....
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Hoezo uberhaupt uitbreiden
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Slaat nergens op inderdaad, bezettingsgraad in de competitie is iets van 85% ofzo.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Ik dacht veel lager. Zit toch meestal iets van 60.000 man?
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Vorig seizoen hadden ze een gemiddelde van ongeveer 85.000 toeschouwers.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
Ook hier maar even droppen: Topkeeper!
"Barcelona ziet in Marc-André Ter Stegen een potentiële opvolger van Víctor Valdés. Volgens El Mundo Deportivo zijn de Catalanen erg onder de indruk van de jonge Duitse doelman van Borussia Mönchengladbach. De 19-jarige keeper is dit seizoen een vaste waarde en kreeg nog maar veertien goals tegen in 23 Bundesliga-duels. Dat Ter Stege uitstekende reflexen heeft, groot en sterk is en menige aanval inleidt met een snelle opbouw, bevalt Barça uitstekend." |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Als ik iets niet bij elkaar vind passen is het wel Duitsers en Barcelona.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Vind Ter Stegen ook meer een lijnkeeper, vind het meevoetballend juist tegenvallen bij hem.
|
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Nog even over dat nieuwe stadion: Barcelona laat in de Catalaanse krant Ara optekenen dat het niet waar is.
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Barcelona #14: Een drukke maand voor de boeg
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |