![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Go on.
Oja, credits naar Spoorboom. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jack moest nog ff zeggen dat hij met zijn Roemeense lul zat te genieten van Barça C
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gisteren allerlei beslissingen in de Champions League. Toch lekker Barcelona gekeken
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gatver, wat worden ze weer de hemel ingeprezen na die 1-3. Verschikkelijk
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Studio Voetbal is vanavond pas Venom.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat een droefenis weer...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het AD was ook lekker bezig met hun livewedstrijd
Alles was fantastisch en prachtig aan die wedstrijd terwijl een Old Firm leuker is.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
De wedstrijd was écht slecht.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
De Old Firm is misschien wel één van de meest overschatte duels van de laatste tien jaar Palmboom, dus dat is een beetje een ongelukkige vergelijking.
Verder vond ik het wel een beetje jammer dat de commentator in de samenvatting bij de NOS letterlijk sprak over "de boevenbende van Mourinho", .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
momentje.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Prima blog trouwens:
Yannick Noah ties Spanish football triumphs to doping « Four Dimensional Football
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik mag sowieso hopen dat dit kutkind niet bij Barca gaat ballen...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Neymar
Die gaat gewoon ergens leuk in Rusland of Oezbekistan voetballen. Dan pikt een club als Inter hem waarschijnlijk een keer op en faalt-ie daar ook hopeloos. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Haters
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
De Barcelona-verafgoding van met name de NOS is irritant. Vooral vervelend is dat ze in het commentaar tijdens de wedstrijd partijdig zijn (Barcelona - Inter halve finale CL vorig jaar was heel erg). Maar de tegenbeweging moet niet gaan doorslaan. Als er nu al cynisch wordt gereageerd op elke positieve aanduiding van het spel van Barcelona sla je wel wat door. We moeten niet vergeten dat het toch redelijk uniek is wat dit team aan het neerzetten is. Zolang ik voetbal volg is er in ieder geval geen team geweest dat zo kan spelen.
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gisteren tijdens de wedstrijd Spurs - Chelsea op Sport1 gewoon meerdere malen de tussenstand van een totaal niet boeiende bekerwedstrijd van Barcelona vermelden.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
wat helemaal storend is dat op teletekst en nog wel op meer plekken dat een magistraal Barcelona door is na een moster zege. Ze speelden tegen een derde klasse team en wonnen met 9-0, SCh wint met 11-1 maar dat is blijkbaar niet boeiend genoeg.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ze speelden wel erg goed hoor, wat ik zag in de samenvatting. Real Madrid won 'maar' met 5-1 van een derdeklasser, Valencia met 4-0 en Villarreal en Atlético werden er zelfs door uitgeschakeld.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ja en Heerenveen won met 11-1 van Top Oss. Barcelona behoort gewoon met 9-0 te winnen. Met minder zou je eigen niet genoegen moeten nemen. Als Real maar met 5-1 van een derdeklasser wint hebben hun gewoon gefaald. Je mag van de bestbetaalde spelers van de wereld dat gewoon verwachten.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Het begint bekend te raken:
Laatst gewijzigd door ErikT; 03-02-12 om 10:37 __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Prima stuk.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
Complimenten aan NuSport en Auke Kok
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Idd, goed stuk. Laatste alinea beschrijft ook precies mijn gevoel. Ondanks de geniale voetballers en het - voor mij - mooiste voetbal hoop ik dat ze af en toe op hun bek gaan. Toch jammer.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
oeps
maar dat stuk stond er nog niet toen ik ging posten
|
|
|
|
|
|
#48 | |
![]() Maarreh, great minds think alike toch? __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|