![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Weer een nusportmannetje dat hier meeleest
![]() Mooi stuk! __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tijd voor een kick is volgens mij wel op de plaats. Waar was Barça TV (NOS) mee bezig
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ik heb verder geen analyses bekeken. Hoorde alleen dat de commentator weer over Messi begon. Beetje onnodig eigenlijk, maar de vergelijking tussen Ronaldo en Messi zal altijd blijven en bij de NOS zullen ze gelegenheid overslaan om Barca erbij te betrekken.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Die vergelijking Messi/Ronaldo duikt overal op. Zeer vermoeiend.
Persoonlijk vind ik het twee totaal verschillende spelers. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Sjek gaat morgrn fappen op de bank
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
NOS
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Hopend op een afstraffing van de bazen van AC.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Rene van der Gijp: "weet je wat zo geweldig is aan die Messi hij zeikt niet en voetbalt gewoon"
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
''Wat vond je van Messi?''
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Voetbal kijken zonder commentaar en met muziek.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Maar het is toch een eer om tegen Messi te mogen voetballen en zijn goddelijke kunsten van dichtbij te mogen aanschouwen. Zeer terechte vraag hoe een tegenstander zich voelt, op hetzelfde veld staan bij Messi himself.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik heb gekeken als fan van de tegenstander van Barcelona, en wat een onzin wordt hier geluld zeg. Heb me geen moment geërgerd aan 'Barcelona-verafgoding', en zo'n rare vraag lijkt het me niet hoe je een speler vond als je tegen iemand speelt die alle records breekt die er maar zijn en een prijzenkast heeft voor Gouden Ballen alleen. Na Ajax-Real is volgens mij ook wel gevraagd hoe het was om tegen Ronaldo te spelen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
mede-liefhebber van alles wat voetbal mooi maakt. En muziek ![]() No homo |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
<3
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Mensen die Gijp [
] quoten en hem serieus nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
#71 | |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ik vond het wel meevallen allemaal gister. Maar had bij Waterreus wel een
-moment: Toen hij zei dat het een kwaliteit was dat Messi vaak buitenspel staat, want er hoeft maar 1x niet gevlagd te worden en hij is weg!Dan ken ik een hele hoop spelers die in een rijtje met Messi geplaatst mogen worden... |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Maar er wordt hier ook niet echt geklaagd over gisteren, alleen die vraag was wel vreemd en onnodig.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Ach wat een onzin, die commentator gisteren in de eerste helft over het spel van Milan "Dat is wat we de hele tijd al zien, Milan komt niet aan spelen toe"... Totale kolder...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Het was absoluut een eenzijdig beeld, het percentage balbezit zegt wat dat betreft genoeg. Maar Milan vond het wel prima om het op de omschakeling te proberen, wilde niet teveel mensen naar voren krijgen. En dat is ook logisch, zie je het voor je met deze verdediging? Eén steekpass van Xavi en je bent klaar.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Ik was al lang blij dat ik geen gegeil bij aanvallen van Barça hoefde te horen.
413 |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
Dan moet je niet aankomen met lulkoek zoals Milan komt er niet aan te pas en komen niet in de wedstrijd. Ik denk dat Milan als morele winnaar gezien kan worden, Barca speelde gewoon weg niet goed. Slordig soms... En als Milan kan je niet tegen Barca spelen met 60% balbezit over 90 minuten. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#79 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ik was gisteren wel content met Jeroen Elshoff.
Die vraag was storend, maar die staat nu eenmaal vast op de autocue. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#81 | |
) de beste commentator van de NOS. Vind zijn stem wat storend, maar doet gewoon wat een commentator moet doen ipv al die overdreven dramatiek.
|
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ik lees niks anders dan belachelijke berichtgeving naar aanleiding van de wedstrijd tegen Milan. De objectiviteit is weer eens ver te zoeken
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Iedereen is gek behalve jij.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Gister op het NOS radiojournaal om elf uur: Barcelona heeft de eerste wedstrijd in de kwartfinale van de Champions League tegen AC Milan met 0-0 gelijkgespeeld.
Typisch voorbeeld. Waarom niet gewoon: In de kwartfinale van de Champions League hebben AC Milan en Barcelona met 0-0 gelijkgespeeld. 't Is iets kleins hoor, maar ik vind het wel een treffend voorbeeld hoe men Barcelona behandelt bij de NOS. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Tja, vind ik dus heel vreemd. Want van Milan kun je precies hetzelfde zeggen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 | |
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#92 | |
(van Mulder volgens mij).En in Nederland is dat toch logisch? Een hoger team wordt eerder genoemd.... __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
En dat vind ik voor een wedstrijd tussen twee niet Nederlandse clubs erg gek.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Als Ajax verliest van Hercles gaat het inderdaad over het verlies van Ajax en niet over de winst van Heracles. Maar tussen twee buitenlandse die in mijn ogen gelijkwaardig zijn vind ik het wel vreemd.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Ik vind dat het altijd gelijk zou moeten zijn.
Plus dat ik het hypocriet vind dat als het buitenlandse clubs betreft wel vreemd is, maar wanneer het in Nederland (oftewel jullie eigen favo club) gebeurd prima is. Want Barcelona is nou eenmaal de grote favoriet voor de titel, Milan niet... Laatst gewijzigd door Grunner; 29-03-12 om 16:12 __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Aan de andere kant ligt het altijd aan de tegenstander als Ajax wint maar dat even terzijde.
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
Ik vind 't pijnlijk dat de NOS de wedstrijd zo omschrijft, als je je al objectief wil opstellen, dan moet je met dit soort zaken beginnen. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Er is geen enkele aanleiding voor de NOS om de kant van Barcelona te kiezen. Milan heeft een veel grotere Nederlandse inbreng dan Barcelona en in het verleden hebben er voor beide clubs Nederlanders gespeeld. Barcelona de grote favoriet? Is dat aan de NOS om te bepalen? Dacht het niet! Barcelona groter? Milan heeft wel ff een grotere historie dan Barcelona.. Milan presteert beter? Milan staat bovenaan in de eigen competitie, Barcelona 'slechts'2e.. Barcelona de beste ploeg van de wereld/aller tijden? Dat lijkt me al helemaal niet aan de NOS om te bepalen(al weet iedereen ondertussen wel dat ze daar lak aan hebben).
Overigens is het niet alleen de NOS, al is het bij hun wel veruit het ergst. Het is zo'n beetje de gehele Nederlandse media die zonder enkele aanleiding de kant van Barcelona kiest. De kranten, internet, Voetbal International, Sport 1 noem het maar op. Het is om te kotsen gewoon. En de NOS neem ik het nog het meest kwalijk omdat het de publieke omproep is en dus van ons belastinggeld mogelijk word gemaakt dan mag je toch op z'n minst wel enige opjectiviteit verwachten? Bovendien zijn veel mensen op uitsluitend de NOS aangewezen bij bijv. CL avonden omdat het niet binnen hun mogelijkheden ligt om zenders als Sport 1 aan te schaffen. Hoe moeilijk is het nou om als journalist gewoon je werk te doen en te proberen objectief te blijven? Blijkbaar erg moeilijk..
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Haha niet gelezen haha haha
|
|