![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() Bundesliga 2011-2012 FC Augsburg Bayer Leverkusen Bayern Munchen Borussia Dortmund Borussia Monchengladbach SC Freiburg Hamburger SV Hannover 96 Hertha BSC Hoffenheim 1. FC Kaiserslautern 1. FC Koln Mainz 1. FC Nürnberg Schalke '04 VfB Stuttgart Werder Bremen VFL Wolfsburg Tweede Bundesliga 2. Bundesliga Alemannia Aachen VfL Bochum Dynamo Dresden Fortuna Düsseldorf Eintracht Frankfurt Hansa Rostock MSV Duisburg FC St. Pauli 1. FC Union Berlin Derde Liga 3. Liga DFB Pokal DFB Pokal Spelerstopics Maikel Aerts Marko Arnautovic Ryan Babel Lucas Barrios Khalid Boulahrouz Edson Braafheid Roel Brouwers Jeffrey Bruma Romeo Castelen Eljero Elia Kevin Großkreutz Klaas Jan Huntelaar Shinji Kagawa Marko Marin Christoph Metzelder Thomas Muller Manuel Neuer Mladen Petric Martin Pieckenhagen Raul Franck Ribery Arjen Robben Timmy Simons __________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Robben gaat penalty nemen
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
TOR ARJEN ROBBEN
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kan iemand zeggen hoe je nou OP's in past? Waar je ze kant en klaar kan vinden?
__________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sommige staan in de wiki, deze heb ik gewoon uit het vorige topic gekopieerd, maar als je geen modrechten hebt is dat lastiger realiseer ik me nu.
__________________ Throw the rascals out! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hanke met de gelijkmaker.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
1-1 Hanke!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
1-1 Hanke
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
En hij ligt weer op het gras
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Niet meer dus
__________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Yes!
Ik zit hier nu dus godverdomme op mijn werk. Met spoed opgeroepen mbt dat winkelcentrum in Heerlen. Kak zeg, wedstrijd af en toe wat volgens via de ticker van Der Kicker.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slecht verdedigd zeg van Dortmund. Laten zich zo makkelijk weglokken.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Oh, lekkere aanval van Dortmund. Net Gotze niet.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
De tering die keeper van Bremen
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mijn god dat moet 1-2 zijn Götze
![]() Fantastisch hakje van Kagawa. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
3-1 Ribery
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
3-1 Bayern.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Laat maar instorten, zal de stad goed doen.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Götze en Kagawa nu gewisseld voor Barrios en Kuba.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zonde dat 'ie buitenspel was. Lekker gedaan..
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Was het maar omgevallen vannacht, dan stond ik nu gewoon op de Nordkurve ....
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Barrios centimeters buitenspel maar terecht afgekeurd dus
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Scheidsrechter slapjanus
![]() Dat is gewoon 2e geel voor Santana. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Diep rood voor Hunt
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Liepen elkaar in de weg, jammer.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Pffff dikke kans op 2-1 voor Gladbach uit die vrije trap
![]() Kan nog alle kanten uit
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Penalty Bayern.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
En Robben met de 4-1 vanaf de stip.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Robben 4-1.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Perisic voor Grosskreutz.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hoe kan hier nou in godesnaam maar 1 minuut bijkomen?!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Brouwers mag nog 3 seconden opdraven, komt voor Hanke.
Heerlijke wedstrijd. Gelijkspel logische uitslag denk ik, al vond ik Dortmund net wat beter in de 2e helft. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tot de 1-1, daarna niet meer.
Maar inderdaad een leuke wedstrijd, ik raak sowieso steeds meer onder de indruk van het niveau van de Bundesliga. __________________ Throw the rascals out! |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Daarna ging het weer op en neer. Bayern dus op 31 punten, de Borussia's op 30. Schalke kan op 28 komen en klimmen naar plaats 4. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat een krankzinnige tackle van Hunt zeg.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
In Duitsland komt er zelden dezelfde extra tijd bij als in andere landen.
Ik heb ook wedstrijden gezien waar helemaal geen tijd bijkwam en dat waren geen wedstrijden waar het al 6-0 of zo stond maar 1-1. __________________ (40) 27-11-2011 FC Oss - FC Den Bosch 0-2 (Jupiler League) (41) 02-12-2011 FC Den Bosch - Go Ahead Eagles 1-2 (Jupiler League) (---) 04-12-2011 RKHVV - UDI '19 4-0 (Hoofdklasse C, Zondag) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lautern weer niet gescoord. Gelukkig schiet Hertha er één in eigen goal, 1-1 derhalve.
Lakic en Ilicevic weg en niemand ervoor terug die er één in schopt. __________________ (40) 27-11-2011 FC Oss - FC Den Bosch 0-2 (Jupiler League) (41) 02-12-2011 FC Den Bosch - Go Ahead Eagles 1-2 (Jupiler League) (---) 04-12-2011 RKHVV - UDI '19 4-0 (Hoofdklasse C, Zondag) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Stuttgart-Köln na een half uur spelen: 1-1
__________________ (40) 27-11-2011 FC Oss - FC Den Bosch 0-2 (Jupiler League) (41) 02-12-2011 FC Den Bosch - Go Ahead Eagles 1-2 (Jupiler League) (---) 04-12-2011 RKHVV - UDI '19 4-0 (Hoofdklasse C, Zondag) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Enig idee waarom dat zo is? Nogal vreemd namelijk...
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
En na een uur is het 2-1 voor Stuttgart (2 x Gentner)
__________________ (40) 27-11-2011 FC Oss - FC Den Bosch 0-2 (Jupiler League) (41) 02-12-2011 FC Den Bosch - Go Ahead Eagles 1-2 (Jupiler League) (---) 04-12-2011 RKHVV - UDI '19 4-0 (Hoofdklasse C, Zondag) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ze tellen daar de tijd voor wissels (bij ons standaard een halve minuut per wissel) er meestal niet bij. Geen idee waarom niet, want als Duitse arbiters 'Europees' fluiten tellen ze dat er wel bij.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Arango is echt een goede speler zeg... was ook al goed op de Copa America he?
__________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Stuttgart - Köln 2-2, 2 x Podolski (eindstand)
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Arango speelde goed inderdaad, maar kon de laatste jaren toch ook niet echt overtuigen volgens mij. Zal ook wel te maken hebben met de goede flow waar Gladbach nu in zit.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Resterende programma tot aan de winterstop voor de top 3:
Bayern: 11 dec '11, 17:30 VFB Stuttgart - Bayern München 16 dec '11, 20:30 Bayern München - 1.FC Köln Dortmund: 11 dec '11, 15:30 Borussia Dortmund - FC Kaiserslautern 17 dec '11, 15:30 SC Freiburg - Borussia Dortmund Gladbach: 10 dec '11, 15:30 FC Augsburg - Borussia Mönchengladbach 18 dec '11, 17:30 Borussia Mönchengladbach - FSV Mainz 05 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bayern heeft het zwaarste programma.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ja, hoe kan het dat die spelers nu veel beter zijn?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fraaie goal van Hubnik trouwens
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Bundesliga #25 'Jubileumtopic'
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|