![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Na het gelijke spel gisteren van Sparta - Emmen lijken die twee afgehaakt in de strijd om de 2e periode.
![]() Hieronder het programma van de kandidaten: FC Den Bosch: Go Ahead Eagles thuis en Eindhoven uit FC Eindhoven: Dordrecht uit en Den Bosch thuis sc Cambuur: Zwolle uit en Veendam thuis FC Volendam: Almere uit en Helmond Sport thuis |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wij gaan voor de derde periode
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zielig is dat als mensen geen topic durven te openen. Dat vind ik ook zo eng.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bedankt Maja
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
De periode gaat naar Friesland.
__________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
PEC
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mochten wij vrijdag winnen is dat al zo goed als uitgesloten.
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Markeer mijn woorden
![]() Ik zie GAE zich dit weekend willen revancheren voor de wedstrijd van zondag. Verder zie ik Cambuur winnen tegen zwolle omdat ze in een flow zitten. __________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Den Bosch pakt hem denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wel lastig programma voor Den Bosch. Volendam met het relatief makkelijkste programma, maar die staan dan weer te ver achter. Lastig te voorspellen wie de misstap gaat maken. Van mij mag Den Bosch hem pakken. Gewoon omdat TR zo'n schatje is.
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Laatst gewijzigd door witikvil; 1 december 2011 om 09:52 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Geen wedje aan hangen Hendril. Straks kom jij ook niet meer terug omdat je niet kan voldoen aan je belofte
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jullie zijn sowieso minder schattig als TR, dat kan je zelf ook niet ontkennen natuurlijk!
Maar Cambuur zie ik het niet redden tegen Zwolle. Maar ik zou het leuk voor je vinden hoor. Zolang Willem II geen kans maakt
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Den Bosch en Eindhoven hebben het nog in eigen hand. Hoop dus op een leuk onderling duel volgende week....maar eerst maar eens met ons gehavende elftal zien te winnen aan de Krommedijk.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Oké.
__________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
0-1 Kolder
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bizar..had ik echt niet verwacht, maar goed..Den Bosch heeft nog een helft om het goed te maken.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
1-0 Zwolle
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
0-2 GAE..Den Bosch lijkt een stuk beter qua statistieken, maar het gebrek aan een spits lijkt ze weer op te breken.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Geen periode voor Cambuur dus. Of Den Bosch of eindhoven blijft er boven.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Stelletje faalhazen bij mvv
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
AGOVV schiet ook niks op met dat puntje door het gelijke spel van Veendam.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Is er nog een speelronde in de tweede periode?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
ja, zie openingspost
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Voor de zoveelste keer verloren van Almere, nog nooit gewonnen daar.
![]() De Beckham (van der Werff) van de Nederlandse Jupiler League is wel weer terug met een keurige vrije trap. Deze keer als linksback opgesteld, maar hij staat er toch alleen maar in voor zijn vrije trappen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sparta zal hem wel gewoon pakken, toch?
of zeg ik nu iets heel geks.. (heb de naam Sparta nog geen 1x voorbij zien komen . ).
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sparta was ook amper kandidaat tot vandaag ineens de hele top 5 faalde ofzo
![]() Dat Emmen ook zo hoog staat
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ze hebben wel de beste papieren op het moment denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Van Kruijssen heeft samen met Strootman toch wel de lelijkste bakkes van Nederland.
Die spits van Almere. Rosheuvelt rent 50 meter met de bal, passeert een paar man en geeft de bal perfect aan de spits en die gozer bedankt Rosheuvel niet eens maar gaat het zitten vieren alsof ie zelf alles heeft gedaan en een prachtige goal heeft gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hendril
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Almere
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het levert wel extra posts op.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wat
we maken gewoon nog kans op de 2e periode
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Cambuur pakt toch geen periode, kan me niet herinneren wanneer dat voor hetaatst gebeurde.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
3 jaar geleden volgens mij. Toen werd het halve uitvak bij jullie gesloopt, kan me herinneren dat ik om de zoveel tijd moest bukken omdat er stoeltjes door het vak gingen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Volgens mij wil Eindhoven geen periodetitel......
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 | |
![]() FC Dordrecht boekt in het systeem met teruggetrokken vleugelspitsen (lees vijf middenvelders) toch een knappe thuiszege op Eindhoven hoor. Theo Bos wordt bijna wanhopig van het grote verschil tussen thuis- en uitwedstrijden. Als Dordt uit ook nog eens zou gaan winnen... __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Den Bosch vrijdag verliezen a.u.b!
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
De periode gaat naar Den Bosch
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hij gaat naar SP-AR-TA
|
|
|