![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
Verplicht (her)lezen dus __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die goeie ouwe tijd
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat waren idd fantastische tijden. Olympiakos thuis, Jensen minuutje 82
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat was episch ja. Die sprint tegen Lyon thuis (?), alleen op de keeper af, hij werd na 5 meter al ingehaald door een verdediger.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
nep-fries
|
Ik heb bij mijn ouders ook een paar boeken liggen die heerenveen gelieerd zijn. Voornamelijk over Foppe. In Den Haag was er zo'n tweedehandswinkel waarvan de eigenaar toevallig ook fan was van Heerenveen. Dus daar kon ik dan wel terecht!
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Overigens, al 27 Heerenveen topics. Wat een topposters zijn we ook zeg.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 | ||
|||
|
|
|
|
|
#14 |
|
(hoe) Zeker dat Roorda en Janmaat bijtekenen?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat is totaal niet zeker, maar dat wil ik
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ze willen echt zo graag van die El-Akchaoui af..
Mega-salaris en een lul eerste klas.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Maar waarom hebben we hem dan in godsnaam gekocht?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ja, maar dat vraag ik me bij meer spelers af (die grotendeels al weer weg zijn gelukkig).
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
nep-fries
|
moet je eens dronken football manager spelen. heb ik gedaan en toen heb ik eens twee spitsen gekocht voor bij elkaar 5.5 miljoen euro (terwijl hun marktwaarde 10 keer minder was, maar ook niet onderhandeld) en die waren na anderhalf jaar bij elkaar nog maar 8 ton waard.
als het zo gegaan is, dan begrijp ik het.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Benieuwd naar morgen, hangt er een kleine sensatie in den lucht???
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het voelt prima hier! Alleen niet zo fan van Parra.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kampioenen
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Erg netjes..
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Terwijl we aan het begin van het seizoen dachten dat Jans de winterstop niet zou halen
Geweldig, ik gun het hem van harte. Er zijn van die wedstrijden dat het er allemaal uitkomt, en dat hebben wij gelukkig vaak tegen een ploeg als AZ of Ajax, en dan ook meteen zo'n megascore. 5-1 ligt ons wel
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mwah.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
nep-fries
|
niet slecht.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
nep-fries
|
kan me ook herinneren dat Twente eens in december langs kwam als nummer 1... Er rust een vloek!
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Niet verkeerd.. Wauw.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gouweleeuw, Kums en Djuricic waren goed zeg..eigenlijk iedereen wel, maar toch
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Verkoop Assaidi maar want deze 11 mannen spelen wel als een team!
Zonder gekheid; ik vind H'veen als team beter spelen zonder 'smaakmaker' Assaidi. Ik kan meer genieten van een collectief, goed spelend team dan van 1 solist met een beperkt redement.. Het sinterklaas gedicht voor Verbeek, haha.
|
|
|
|
|
|
#33 |
![]()
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
nep-fries
|
Assaidi, Narsingh, Van la Parra of Bas Dost? Boeiend, zolang het maar geen punten kost! Van la Parra speelde vandaag niet slecht, Assaidi is veel beter, ja ja ja, echt! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kunnen we even normale zinnen maken.
Zoals ik al had voorspeld is zonder Assaidi spelen veel beter voor oa Djuricic. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Toch mag een team niet afhangen van 1 speler, in negatieve of positieve zin. Het is super hoe het ging vandaag maar normaal spelen we maar 1 of 2 van dti soort wedstrijden per seizoen en verliezen we net zo gemakkelijjk weer van Excelsior.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
nep-fries
|
We zullen zien. Jans kan het niet maken om dit team de volgende wedstrijd te wijzigen, maar als Assaidi straks niet meer aan spelen toe komt, dan wordt het een Beerens, met als enige verschil dat Assaidi en Narsingh een siamese tweeling zijn.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Waarom kan Jans volgende week Assaidi er niet weer gewoon in zetten?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hoezo wordt er zoveel gepost in dit topic ?
Neuh , zonder gekheid : 14 wedstrijden ongeslagen .. heb maar stukken gezien van de wedstrijd . Ik had een verjaardag .. Nu al kerstcadeautjes aan het uitpakken .. Gefeliciteerd Heerenveen . Laatst gewijzigd door tjekkie; 04-12-11 om 20:54 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
nep-fries
|
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Don Turba; 04-12-11 om 20:49 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Gewoon Assaidi er weer in hoor, kom op.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Excelsior uit. Assaidi als supersub
![]() Hij was vorige potje natuurlijk ook al niet fit. Beetje rust zou niet verkeerd zijn. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Het is onconventioneler om je beste spelers er buiten te laten, als ie weer helemaal fit is, hoor.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Assaidi er gewoon weer in de volgnede wedstrijd. We gaan nu toch niet Rajiv van la Parra verkiezen boven Assaidi.. kom op zeg.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
De beste wedstrijd van vorig jaar was nog een Assaidi show. Een beetje makkelijk om hem nu na wat mindere weken meteen op de bank te knallen. Het viel mij ook wel op dat jullie als team beter leken te staan zonder hem, maar het potentieel van een Heerenveen met Assaidi is nog atlijd veel groter.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dat neemt niet weg dat jullie Beerens veel te makkelijk hebben afgeserveerd natuurlijk. Het was duidelijk dat hij steeds minder gemotiveerd was in Friesland, maar jullie hadden veel beter kunnen cashen als er gewoon normaal met hem was omgegaan denk ik. Nu haalde AZ hem voor een prikkie en was hij in no time weer op zijn oude niveau.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Lekker hoor
Gouweleeuw gaat eerder verkocht worden dan Assaidi. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik heb echt de hoop dat Gouweleeuw nog een jaartje wil blijven. Wat is dat genieten zeg.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Gouweleeuw is bij jullie nog niet uitgeleerd lijkt me..zou het niet erg vinden als Ajax eens een lijntje uit zou gooien though
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
sc Heerenveen #27 Leesclubje
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|