![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nog geen topic over deze baas? Duidelijk gebrek aan Feyenoorders hier. Of City fans.
![]() John Guidetti is een is Zweeds voetballer die sinds 2008 onder contract staat bij Manchester City. Voor het seizoen 2011/12 is hij verhuurd aan Feyenoord. Eerder werd hij al verhuurd aan IF Brommapojkarna (waar hij zijn carrière begon) en Burnley. Op vijftien jarige leeftijd wist Manchester City dit Zweedse toptalent in te lijven. Hij is pas negentien jaar maar kan moeiteloos mee in de Eredivisie. Bovendien is John een gepassioneerde speler. Ronald Waterreus kan het maniertjes noemen, maar deze jongen volgt zijn werkgever City op de voet en zet zich ook voor Feyenoord voor de volle 100% in. John is ook te volgen op Twittert: Twitter Tot slot wat plaatjes: ![]() ![]() Groetjes, Kluf. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Baasje. Kan als er geen andere baasjes in het team zijn. Cabral is ook een baasje, maar ze kunnen het volgens Guidetti goed vinden.
Hij heeft net als Ahmadi, Bakkal, Cissé en Cabral Afrikaanse connectie. Voor Leerdam en Nelom is dat wat langer geleden. Er zit een kleursymmetrie in de 4-3-3 opstelling over de as van het veld als Nelom, Cissé en Cabral erbij zijn. Een licht hart met Mulder, Vrij, Vlaar, Clasie en Guidetti. Achter aan de zijkanten donker met Nelom en Leerdam, een linie verder licht gekleurd met Bakkal en Ahmadi en dan weer donker met Cissé en Cabral. Dit terzijde. Het was even wennen aan en voor Guidetti en dat ophemelen aan de hand van penalty's hielp daar niet bij. De laatste wedstrijden gaat het steeds beter. Hoe goed die het ook doet, bij Manchester zal hij nooit een vaste waarde worden, dus wie weet zit een verlenging of zelfs aankoop erin. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat een koning is het
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik mag hem wel. Die kritiek op zijn zogenaamde maniertjes is ook onterecht; hij is beslissend voor Feijenoord, dus mag hij zich ook als een baasje gedragen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
PSV Eindhoven!
|
Censuur over het Ajax logo
. 'You Know' __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#7 | |
Of was je gewoon bezopen toen je dit tikte?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jammer dat hij niet zo'n uitstraling heeft als Smolov. Dat was pas een baas.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De Wes en Yo van de Coolsingel zijn het toch wel een beetje door het medium twitter.
Prima speler, die heel veel potentie heeft en dat de laatste wedstrijden echt heel goed laat zien. Ik vind die goal tegen RKC gisteren van grote klasse, die schijnbeweging is uitstekend en de bal kan niet beter worden geplaatst met zijn 'zwakkere' been. Valt me verder wel op dat hij vaak ziek is de laatste tijd (Ajax, Vitesse-uit, van de week ook weer), en ik vind hem ook wat aan de dikke kant en als ik dan ook zie hoe vaak Wes en Yo om een restaurant-adres vragen op twitter........ Hij traint na elke training ook nog even door met zijn vader. Getuigt toch wel van een goede mentaliteit en ambitie. Ik ben alleen bang dat die passie een keer verkeerd werkt en hij rood pakt. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Die rode kaart kan dan weer een mentale boost geven misschien.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij prikt er aardig wat in, maar alleen al vanwege zijn manier van lopen zal ik niet zo snel fan worden.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Renate Verhoofstad:
John Guidetti, de vleesgeworden onbevangenheid - Sportcolumnisten - AD Die jongen gaat echt niet veranderen als hij 20 wordt. Het is een tweede Greg Rusedski, blijft irriteren voor medespelers. En voor de tegenstanders, dat dan weer wel. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Ik snap de ophef niet zo, dit was het eerst dat hij dergelijk gedrag toonde, en heel veel geks doet ie niet toch? Uiteindelijk praat hij wel veel, maar als hij daden levert zoals de laatste wedstrijden zie ik het probleem niet echt. Als het slecht ging heb ik hem in ieder geval geen wegwerpgebaren zien maken ofzo. Het is weer iets waar we in Nederland niet van houden en zelf een probleem van maken.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
We moeten blij zijn met dit soort jongens in de Eredivisie. Hij voelt zich duidelijk niet te groot om hier te spelen en hij speelt met passie.
En daarnaast is het gewoon een groot talent, zou wel heel typisch zijn om met z'n allen te gaan zeiken. Net als Zlatan een persoonlijkheid en een goede voetballer. Zoveel zijn er niet meer in Nederland de laatste jaren. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vind het wel een baasje
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat een beest
Was niet gevaarlijk vandaag, maar wel heel balvast en had goede passes en een fantastisch aanspeelpunt. Hopelijk kunnen we volgend seizoen ook nog van hem genieten. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
-Die kaats en vervolgens diepgaan bij de eerste kans van de wedstrijd van Schaken.
-Het expres wachten op Cissé om achterlangs te gaan zodat hij dat balletje breed kan leggen. Goal. -Die diepe bal ineens op Schaken die het helaas verneukt. Even een paar dingen die ik zo kan opnoemen, waaruit blijkt dat hij het spelletje toch heel goed ziet. Conditioneel alleen nog niet goed, ik heb het gevoel dat hij nog wat pure snelheid en conditie mist.Dat ene balletje door de benen van Bouma ook, héérlijk. Alleen moet ie daar gaan liggen, want dan heb je een 100% penalty. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het "expres" wachten leek mij gewoon een aarzeling icm een gebrek aan snelheid..daarna wel erg goed opgelost though.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Brekend nieuws:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
De Pantelic van Feijenoord. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hehe, wat een mafklapper
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pic van z'n zusje?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vriendin. En hun capriolen zijn altijd lang en breed te volgen op twitter. Leuk stelletje.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
superguidetti John Guidetti
Wanna go 2 the #zoo anyone know the place adress post code please ![]()
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Morgen op de tribune van de ArenA.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
![]() ![]() En nu ben ik wel klaar in dit topic als Ajacied zijnde
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ajacied,
.Dacht dat jij voor FC Oss was! __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mozes wat spreekt die Armenteros goed Nederlands.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Beter dan Dos37 inderdaad.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Moeder komt uit Oss en mijn vader uit Amsterdam..paplepel dit dat
![]() En besneden, dus dat is ook de combinatie van Osse messentrekkers en Joden
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tim
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lekker binnengeschoten, en daarmee zijn achtste goal in elf wedstrijden. Had ook nog een geweldige balletje onder de hak door waarmee hij zich vrijspeelde in de zestien, maar hij plaatste zijn bal net aan de verkeerde kant van de paal. Dat juichen.
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
koning, nu al 8 goals in 11 wedstrijden is echt heerlijk bezig. Op dit moment wel een van de beste spitsen in de Eredivisie en is pas 19 jaar . Vind hem persoonlijk ook een stuk beter dan Castaignos.
|||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het zou leuk zijn als jullie hem kunnen behouden, een goede aanwinst voor de Eredivisie.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Qua leeftijd/kwaliteit behoort ie tot de top 3 spitsen in de Eredivisie ja. Moet alleen niet zo zeuren bij opstootjes.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Naar mannetje. Kan wel voetballen natuurlijk, maar ik vind hem weinig sympathiek overkomen. Moet daarom ook nog maar zien of-ie het ver gaat schoppen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jammer dat hij niet haalbaar is voor een Nederlandse club.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Als het ook z'n effect heeft op de discipline en het opvolgen van de uitgestippelde tactiek, dan werkt het wel tegen je. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik heb wel een beetje het idee dat het show is. Vraag me af als ie in Engeland tegenover Vidic of Samba staat of ie dan net zo stoer is.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Het lijkt me alleen nogal onwaarschijnlijk dat we hem kunnen overnemen, daarom maar extra genieten zolang hij hier speelt. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vidic wordt als beul sowieso overschat, hij is helemaal zo hard niet.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat een koning vind ik dit
. Wat een uitstraling .
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gaat morgen FC Twente slopen.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Denk het ook, held van beroep is het
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
what the
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Oeh, Palmboom had gister 3,2 bier op!
Ben het overigens wel eens met hem en zijn andere ik, het is een baas met swag. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het talentvolle John Guidetti topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|