![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 | |
Laatst gewijzigd door Palmboom; 01-02-12 om 13:59 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#152 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#153 |
|
Ik denk dat ze hem volgend jaar willen verhuren in de Premier League.
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat hij aan spelen toe komt. En die kans is bij een Premier League club toch wel minder groot.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Eén ding is sowieso duidelijk, als hij niet nog een jaar hier voetbalt heeft dat niet aan Feyenoord gelegen. Hij wordt vereert als een god op het moment.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Zelf denk ik dat het voor zijn ontwikkeling juist beter is om in Nederland te blijven, of een andere voetballende competitie. Met zijn speelstijl denk ik dat hij in Engeland teveel op fysiek en inzet moet/wilt gaan doen en dat gaat ten koste van zijn voetballend vermogen dat hij nu nog wat kan blijven ontwikkelen. |
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
Klopt, maar zo zullen City en hij niet redeneren.
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Reden te meer om er over te discussiëren.
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Dat is wishful thinking. Bij een gemiddelde PL club komt hij echt wel aan de bak hoor.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
2 assist vandaag
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Verder was het vrij matig. Zag er niet helemaal fris uit.
|
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Maar toch, een meevoetballende spits ......... Kan me de laatste niet eens meer herinneren Mols ![]() Geen toeval dat het resultaat en voetbal tien keer beter is en spelers tientallen procenten beter presteren. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#163 |
|
Toch knap dat hij zelfs beslissend is als hij totaal niet in de wedstrijd zit en niet fit is.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
#165 | |
||
|
|
|
|
|
#166 |
|
9 doelpunten in 3 thuiswedstrijden. Ziek.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
17 goals in 15 wedstrijden.
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Hup Holland!
|
In de laatste 9 wedstrijden heeft Feyenoord 23 goals gemaakt. Guidetti speelde 8 van die wedstrijden. In die 8 wedstrijden, waarin 22 goals vielen heeft hij 13 keer gescoord en 4 assists gegeven.
Als hij er bij was tegen VVV hadden ze misschien wel gewonnen en stonden ze op 43 punten. |
|
|
|
|
|
#169 | |
||
|
|
|
|
|
#170 |
|
Hup Holland!
|
Ik gok dat City 'm wederom verhuurd maar dan aan een club in de PL.
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Dat wel zeker, is pas 19. En als hij nog door groeit kan hij het niveau van City ook wel aan.
Laatst gewijzigd door Palmboom; 12-02-12 om 18:40 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
|
|
|
#173 |
|
In Engeland zijn de fans over het algemeen ook wel sceptisch over spitsen uit Eredivisie, gezien wat flops de laatste jaren.
Maar dat zegt natuurlijk niks over Guidetti. |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Guidetti is wel een speler die niet alleen de goaltjes maakt tegen Excelsior en RKC. Maar tegen de clubs als FC Twente, Ajax en Vitesse (die er pas 20 tegen hadden voor deze wedstrijd) __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#175 |
|
Ik zie Guidetti wel eerder slagen als Kezman. Kezman kon namelijk alleen maar scoren, niets anders.
|
|
|
|
|
|
|
#176 | |
||
|
|
|
|
|
#177 |
|
Deze jongen gaat Feyenoord kampioen maken...
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Hup Holland!
|
Tja, zoals ik aangaf was hij afgelopen 8 wedstrijden die ie speelde direct betrokken bij 17 van de 22 goals. Hoofdverantwoordelijke dus voor de 22(!) punten die in die wedstrijden gehaald werden.
Tegen VVV was ie er niet bij en die verliezen ze meteen. Als hij 26 Februari ook weer schittert tegen PSV kan het zomaar gek lopen. PSV moet 3 dagen daarvoor nog spelen tegen Trabzonspor, dus heel onwaarschijnlijk is het niet. Laatst gewijzigd door Espabilado; 12-02-12 om 19:28 |
|
|
|
|
|
#180 | |
|
PSV Eindhoven!
|
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Wat een onvoorstelbare koning is dit zeg. Zal hem missen volgend seizoen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Elk schot gaat tussen de palen. Vind ik zeer indrukwekkend.
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
PSV Eindhoven!
|
Te weinig superlatieven om deze koning te omschrijven.
|
|
|
|
|
#184 |
|
Wat een fucking held.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Ik ben.verliefd
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Hup Holland!
|
Riro heeft ook stiekem een poster hangen
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
|
Echt een koning inderdaad. Zegt ook genoeg dat supporters van elke club hem zo prijzen.
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Tridetti
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Ik vraag me trouwens wel af met wat voor een gevoel Popie Jopie Munsterman iedere keer naar Studio Sport zit te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
|
|
|
|
#191 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Jopie had nadat Guidetti het contract bij City tekende beter kunnen vragen of hij hem mocht huren ipv 1 miljoen vragen voor contractbreuk, dan had Jopie veel meer verdiend
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Ongelooflijk dat ik me stoorde aan zijn manier van lopen
![]() Opperbaas natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Hij kreeg op een gegeven moment geen corner. Die kop van hem
|
|
|
|
|
|
|
#196 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#197 |
|
Bij Twente had Gui op de bank gezeten en had slechts een enkeling van hem gehoord. Voor Guidetti is dit de perfecte verhuur.
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Dat denk ik ook wel. Club en speler passen extreem goed bij elkaar.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
![]() Hahaha.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#200 |
|
Ga alsjeblieft naar Ajax, John!
|
|
|