![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Harkema heeft helemaal geen Denneboom nodig, blijkt maar weer
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
HHC wel gewonnen gelukkig. Was Bas naar het Oosten gegaan?
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Nou Syb, daar heb je die punten.
![]() Ellendewedstrijd van beide kanten. __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
HHC Hardenberg wint volgens mij altijd van de Vogels.
Net als Capelle nooit thuis verliest van Rijnsburgse Boys en ook nu niet: 0-0. Opvallend: Spakenburg, dat Peter Wesselink (ook al opvallend) als nieuwe trainer presenteerde, verliest thuis met 1-4 van Barendrecht! De derby Katwijk - Noordwijk was doelpuntrijk: 5-3. En de degradatiekraker Montfoort - ARC (2-2) eindigde dramatisch voor ARC'er Marcel Vondeling, die een beenbreuk op liep. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
#107 | |
Wij hebben ze harder nodig dan jullie. Als jullie ze een ander seizoen eens nodig hebben, dan kom ik ze met alle liefde naar Rijssen brengen!Wel erg jammer voor ons dat Barendrecht zomaar bij de blauwen wint. Moeten wij volgende week maar hetzelfde doen .
|
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Excelsior was in de eindfase veel te naief. Het punt had gekoesterd moeten worden, maar er werd net zo hard als de Harkemase Boys geprobeerd hem er nog uit te slepen. En laten jullie Friezen nou net de overhand hebben in die fase...
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
|
Vondeling is gisteravond geopereerd. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Capelle - Rijnsburgse Boys 0-0
Excelsior '31 - Harkemase Boys 0-1 SC Genemuiden - SVZW 2-0 GVVV - FC Lisse 1-1 HHC Hardenberg - IJsselmeervogels 1-1 Katwijk - Noordwijk 5-3 Montfoort - ARC 2-2 Spakenburg - Barendrecht 1-4 STAND 1. Spakenburg 19-39 2. Rijnsburgse Boys 19-38 3. GVVV 18-34 4. SC Genemuiden 19-34 5. Katwijk 19-32 (+20) 6. IJsselmeervogels 19-32 (+11) 7. Capelle 19-30 (+10) 8. Noordwijk 19-30 (+5) 9. HHC Hardenberg 18-27 10. Excelsior '31 19-27 11. FC Lisse 19-26 12. Harkemase Boys 18-15 (-17) 13. SVZW 18-15 (-19) 14. Barendrecht 19-11 15. ARC 19-9 (-24) 16. Montfoort 19-9 (-27) Barendrecht 6 punten in mindering, Montfoort 2 punten in mindering Topscorers: 1. Danny van den Meiracker (Spakenburg) 16 2. Jasmin Ramic (IJsselmeervogels) 14 3. Mo Faouzi (Noordwijk) 13 =. Willem Lanjouw (SC Genemuiden) 13 5. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 11 =. Donny van Oijen (Katwijk) 11 __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Op z'n eerste training bij Harkemase Boys (niet op ons eigen sportpark De Bosk, maar in Rottevalle, want kunstgras):
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Zaterdag wordt natuurlijk 100% afgelast, helaas.
edit: algehele aflasting Laatst gewijzigd door F1bas; 01-02-12 om 14:24 |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Veel clubs hebben al oefenduels geregeld zag ik. Voorlopig programma:
ACV - Harkemase Boys Barendrecht - DTS Ede (bizarre keuze eigenlijk) CSV Apeldoorn - Montfoort Rijnsburgse Boys - Jodan Boys WHC - GVVV SDV Barneveld - ARC De dit seizoen doorgebroken Thom de Rooij blijft overigens bij Barendrecht. Liep trouwens wat achter en las gisteren dat verhaal met Paus in de VI. Wel sneu dat hij de nederlaag tegen ons op het trainingskamp afschuift op het feit dat wij er een prestigestrijd van maakten en koste wat kost wilden winnen. Wij wisselden ook gewoon alle beschikbare spelers... Het is een wedstrijd zonder waarde, maar blijf wel realistisch aub. Ook het feit dat op de site over elke dag een verslag stond te lezen, behalve over de dag waarop de wedstrijd werd gespeeld, geeft mij het vermoeden dat ze het gewoon niet zo heel leuk vonden om te verliezen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
ACV - Harkemase Boys gaat ook niet door. Verder hebben we waarschijnlijk nog twee spelers, maar het is nog even afwachten of ze per direct speelgerechtigd zijn: Paul Bergtop (Sneek Wit Zwart, ex-Cambuur) en Johnson Bacuna (zonder club, omdat DIO een paar maanden geleden uit de competitie stapte).
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ik ben d'r wel blij mee. Lekker straks voetballen bij beter weer. (wel weer doordeweeks, maar boeie)
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Nog genoeg zaterdagen over. Eens dat het lekkerder is maar ik zit niet te wachten om naar bijvoorbeeld Capelle te gaan op een dinsdag. Na het werk, haasten etc.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Bij ons tot nu toe gelukkig alleen nog maar thuiswedstrijden afgelast. Maar ik had zaterdag voor het eerst in lange tijd wel weer even een wedstrijd willen zien. Nog even geduld dus.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Ook Johnsen Bacuna en Paul Bergtop zijn inmiddels speelgerechtigd verklaard door de KNVB. Ben benieuwd, vooral Bergtop schijnt een goede indruk te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Kijk aan. Rijnsburgse Boys is ondertussen bezig om Marciano Bruma (Van Homoet) speelgerechtigd te krijgen. Komt van het Poolse Lech Poznan. Na vrijgave door de Poolse bond begint de procedure, die een week, maar ook een maand kan duren. Vanaf maandag traint hij in elk geval mee.
Barendrecht is nadrukkelijk op zoek naar defensieve versterking en lijkt daarvoor aan te kloppen bij een oude bekende en een speler uit de zondaghoofdklasse. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Excelsior'31 heeft veel moeite gedaan voor Yume Ramos van Alcides. (22 goals Zondag hoofdklasse). Helaas vond hij de reisafstand te groot.
Verder lees ik dat Maikel Kampjes naar Harkemase Boys gaat (werkt in Heerenveen). Kan ie daar de bank warm houden, want hij komt tekort als eerste man. __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Wouter van Hoof van IJsselmeervogels terug naar GVVV.
Sargon Gouriye in plaats van naar SVZW vermoedelijk juist naar HHC Hardenberg. En Barendrecht won een oefenduel op veld 7 met 5-1 van DTS Ede. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Gun hem alle goed maar had al 1,5 seizoen geen basisplaats meer en men wilde zijn contract niet meer verlengen.
Maar petje af voor deze goeie prof, hij gaat er altijd voor. Gouriye verbaast mij niks, bij HHC heeft men pas echt veel geld. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
GVVV heeft naast Van Hoof ook aanvaller Mitchell Bottenheft aangetrokken van Montfoort.
Capelle is bezig met een verdediger die nu op de zondag speelt. Verloren gisteren overigens een oefenduel met 4-1 bij XerxesDZB. Bij aankomst hebben spelers en begeleiders van Capelle nog samen met die van Xerxes het kunstgrasveld sneeuwvrij moeten maken. Als dank mag Capelle er nu morgenavond op trainen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Topklasse Voetbal | Van Nieuwstadt van Lienden naar Capelle - Van Nieuwstadt van Lienden naar Capelle maandag... | Topklasser.n Barendrecht ook langer door met Marc van Splunter en Ramon Salas. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Excelsior'31 zoekt het wederom in de Eerste Klasse, aanvaller Hakim Ezafzafi (22) komt over van FC Zutphen. Eigenlijk wel leuk als er door middel van goed scouten wat goede spelers worden binnengehaald. (moet nog blijken natuurlijk)
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Zou leuk zijn Vaduz!
Een opmerkelijke move in elk geval hier in de regio: de veelbesproken Marvin van der Pluijm verruilt Barendrecht voor Capelle. Of dat netjes is, na alles wat er gebeurd is en zijn recente beenbreuk? Daar valt over te twisten. Hoe dan ook, Yoeri Rombouts blijft wel op de Bongerd. En GVVV haalt Maurice van der Wilt terug naar de topklasse, komt van Sparta Nijkerk. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Dat vind ik niet chique van Van der Pluijm. En dan druk ik me nog zacht uit.
Kevin Aman van DETO naar SVZW. Jammer dat hij niet meer bij ons speelt. Net nadat hij besloten had terug te gaan naar zijn oude club ging het draaien en had hij, hoorde ik, wel een beetje spijt. SVZW blijft shoppen, er mist nog wel een goede spits, vind ik. __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Capelle heeft denk ik meer geld of maakt dat niet veel uit MM? |
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Capelle zal wel beduidend meer budget hebben momenteel, Barendrecht gaat weer achteruit begreep ik.
Maar goed, vandaag veel oefenpotjes van topklassers en dat viel niet erg mee. Verlies voor Rijnsburgse Boys (2-1 bij Zwaluwen '30), Excelsior '31 (0-2 tegen Staphorst) en Noordwijk (4-3 bij XerxesDZB na een 4-0 ruststand) tegen een hoofdklasser. Lijkt me in veel gevallen een motivatiekwestie. Barendrecht (2-2 tegen Kozakken Boys), IJsselmeervogels (1-1 tegen ODIN '59) en Harkemase Boys (met Denneboom, 2-2 tegen Flevo Boys Emmeloord) gelijk tegen een hoofdklasser, lijkt me behalve in het eerste geval ook een motivatiekwestie. SVZW (3-0 tegen Berkum), Capelle (5-1 tegen LRC Leerdam op het kunstgras van XerxesDZB) en HHC Hardenberg (5-4 tegen Nunspeet) wonnen wel van een hoofdklasser. Verder verloren Montfoort (0-2 tegen VVSB) en GVVV (3-0 bij Achilles '29) van zondagtopklassers en versloeg SC Genemuiden zondaghoofdklasser Be Quick 1887 met 3-0. Katwijk won knap met 3-1 van Telstar. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Goede round-up.
![]() Ik heb Excelsior'31 vandaag niet gezien. Staphorst had een handbalvesting opgeworpen, Excelsior kon die niet slechten. De tweede helft 2 verdedigingsfouten. Straks even de samenvatting bekijken! __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Barendrecht nu zelf ook een aanwinst, Jeffrey Aarts. Een verdediger van Nootdorp. Ongetwijfeld een tip van Richard Lodder.
Harkemase Boys heeft Schotanus zag ik, kan Syb vast meer over vertellen. En Bart Tinus van JVC Cuijk naar Spakenburg. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Eerder werd ook al bekend dat Jelmer Slager weer mee gaat doen met Harkemase Boys. Hij speelde al een aantal jaar voor Harkemase Boys, maar is gestopt om meer tijd te hebben voor studie en gezin. Nu hij klaar is met z'n studie gaat hij weer aan de slag .En dan werd vanochtend ook nog bekend dat Robin Huisman de Jong naar Harkemase Boys komt (nu wél). Afgelopen dinsdag oefenden we tegen Drachtster Boys: 2-0 winst. Twee keer werd Romano Denneboom neergelegd in het strafschopgebied, twee keer was Oebele Schokker succesvol vanaf 11 meter. Een uurtje na de wedstrijd werd de loting voor de volgende ronde van de districtsbeker bekend: Harkemase Boys - Drachtster Boys .En morgen dus tegen Spakenburg. We gaan weer voor een stunt! |
||
|
|
|
|
|
#134 |
|
Robin Huisman de Jong heeft nog in FIFA 2008 gezeten volgens mij.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
IJsselmeervogels heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Mohammed Faouzi. Vervanger van Tim Peters.
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Goede aanwinst lijkt me Bas!
Verrassende overwinning vandaag van Montfoort op HHC Hardenberg, 4-1. Verder kan o.a. het vernieuwde Harkema nog niet van Spakenburg winnen en wint Rijnsburg de derby met 2-1 van Katwijk. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Ongelofelijk, die wedstrijd van vanmiddag. Harkemase Boys gewoon beter, maar dan valt ie in blessuretijd aan de andere kant. Verder heeft Spakenburg bij mij (en veel anderen in Harkema) heel erg aan sympathie verloren. Laat de Uien maar mooi kampioen worden.
Jammer dat we nu weer een plekje zijn gedaald en dat Montfoort 3 punten heeft gepakt (lekker, HHC ), maar met dit spel moeten we ons gemakkelijk veilig kunnen spelen. Dus hopelijk was de inzet en het spel van vandaag geen incident.
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Wat hebben de Spakenburgers gedaan dan Syb??
En deed Denneboom al mee? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Over Spakenburg: ten eerste begrijp ik niet hoe ze met dit spel bovenaan staan. Net als vorig jaar speelden ze bij ons op de counter, vrij laf. Ze wonnen nu bij ons door een gelukje in de blessuretijd, maar ik kan me niet voorstellen dat dit team kampioen wordt. Alleen verdedigend zijn ze erg sterk, maar in de andere linies vond ik alleen Sargon Gouriye goed spelen. Maar goed, misschien hadden ze gewoon een slechte dag, dat kan natuurlijk. Wat me meer teleurstelde waren de vele idioten die daar onder de supporters zijn. Na de 1-2 renden er een paar als gekken door het Boyspubliek oude mannetjes omver te duwen zodat zij konden juichen. En ook na de wedstrijd was er een man het Boyspubliek aan het provoceren, terwijl z'n zoontje op z'n schouders zat. Nu zijn wij de afgelopen decennia wat verstandiger geworden, waardoor er uiteindelijk niets is gebeurd, maar er zijn nog weinig mensen in Harkema die nog enige sympathie hebben voor Spakenburg. Spoiler
|
||
|
|
|
|
|
#140 |
|
Die lui die meekomen naar uitwedstrijden deugen echt niet nee. Het is maar net hoe hun pet staat. Ik zag er ook wat waggelend op de parkeerplaats net na de wedstrijd in Rijssen. Ze lusten er wel wat.
Excelsior'31 nestelt zich echt goed in de ranglijst. Ben zeer tevreden met hoe het de laatste tijd gaat. De problemen met het vertrek van Cicek en Chengachi zijn door goed teamwork opgelost. __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Okee, opmerkelijk verhaal Syb, al is het ook weer niet heel nieuw natuurlijk.
Harkemase Boys - Spakenburg 1-2 FC Lisse - Excelsior '31 0-1 Montfoort - HHC Hardenberg 4-1 Rijnsburgse Boys - Katwijk 2-1 IJsselmeervogels - SC Genemuiden 3-0 ARC - Barendrecht, Noordwijk - GVVV en SVZW - Capelle werden afgelast STAND 1. Spakenburg 20-42 2. Rijnsburgse Boys 20-41 3. IJsselmeervogels 20-35 4. GVVV 18-34 5. SC Genemuiden 20-34 6. Katwijk 20-32 7. Capelle 19-30 (+10) 8. Noordwijk 19-30 (+5) 9. Excelsior '31 20-30 10. HHC Hardenberg 19-27 11. FC Lisse 20-26 12. SVZW 18-15 13. Harkemase Boys 19-15 14. Montfoort 20-12 15. Barendrecht 19-11 16. ARC 19-9 Barendrecht 6 punten in mindering, Montfoort 2 punten in mindering Topscorers: 1. Danny van den Meiracker (Spakenburg) 17 2. Jasmin Ramic (IJsselmeervogels) 15 3. Mo Faouzi (Noordwijk) 13 =. Willem Lanjouw (SC Genemuiden) 13 5. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 11 =. Donny van Oijen (Katwijk) 11 7. Hielke Penterman (HHC Hardenberg) 10 =. Damiano Schet (Rijnsburgse Boys) 10 =. Oebele Schokker (Harkemase Boys) 10 __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#142 |
![]() Juist joh, gok anders gewoon maar wat. Hij is toch echt de zoon van Jan.Of heet hij toch Kevin Michels, Leidsch Dagblad?
|
|
|
|
|
|
#143 | |
![]() Naar mijn idee staan onze supporters gelukkig niet zo bekend om deze "geintjes". |
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Nee, is een wereld van verschil. Altijd gezellig met jullie meereizende volk.
|
|
|
|
|
|
#145 | |
Las trouwens elders dat Michels nu twee weken op skivakantie is? Opvallend dat dit kan bij een topklasser.Verder vertrekt David Almeida bij Barendrecht, maar Joey Jongman (Spijkenisse) gaat juist naar de Bongerd. Lijkt er dus op dat Barendrecht inzet op jongere spelers waarvan ze hopen dat ze zich doorontwikkelen, na eerder al het aantrekken van Jeffrey Aarts (Nootdorp). __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
Ik heb (uit zeer onbetrouwbare bron
) vernomen dat Sparta Rotterdam Maikel de Harder van IJsselmeervogels volgt. Iemand meer info?
__________________ Sparta Rotterdam |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Die heeft de afgelopen jaren al vaker in de belangstelling gestaan van BVO's, meen o.a. FC Groningen en FC Utrecht. F1Bas kan je daar als IJsselmeervogels-supporter en vaste kijker ongetwijfeld heel veel over vertellen!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Michael is een goede speler maar komt fysiek te kort in de JL denk ik zelf. |
||
|
|
|
|
|
#149 |
|
SVZW had gister in de beker alle moeite met het tweede van CSV Apeldoorn. Vooral eerste helft was SVZW zeer matig. Wel 0-3 uiteindelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
|
|
![]() |